Príbeh o úspechu: Hotel v Džajpurevyužíva Tripadvisor na podporu inbound marketingu

Pozrite sa, ako hotel Royal Heritage Haveli láka turistov so službou Sponzorované umiestnenia a mení ich na návštevníkov pomocou služby Biznis Plus.

Hotel Royal Heritage Haveli je malý boutique hotel v Džajpure (India) v rodinnom vlastníctve, ktorý získal ocenenie Travellers’ Choice niekoľko rokov za sebou. Pozrite sa, ako Shambhavi Singhová, riaditeľka hotela Haveli, používa Tripadvisor ako praktickú súčasť svojej stratégie inbound marketingu.

Výzva: Využitie rušnej sezóny na maximum

Shambhavi Singhová sa počas rušnej sezóny snaží získať čo najviac cestovateľských rezervácií, a to čo najskôr. „Naša rušná sezóna je krátka, preto je dôležité, aby sme ju využili na maximum. Mimo sezóny sa izby dajú zaplniť veľmi ťažko, pretože v Džajpure je veľmi horúco,“ hovorí Shambhavi Singhová.

Mnohí z miestnych poskytovateľov ubytovania volia podobnú stratégiu. „Vyniknúť medzi konkurenciou v Džajpure je náročné. Sme len malý podnik, ktorý s dobre známymi hotelmi súťaží o obmedzený počet turistov, ktorí prichádzajú počas rušnej sezóny. Preto sa potrebujeme odlíšiť od iných zariadení, ktoré sa podobajú na to naše,“ hovorí.

Riešenie: Používanie Tripadvisora na podporu inbound marketingu

„Pri riešení tohto problému používam inbound marketing na pritiahnutie, konverziu, priblíženie a potešenie hostí. Tripadvisor je pre moju stratégiu životne dôležitý.“ hovorí Shambhavi Singhová. „Inbound marketing zvyšuje povedomie u cestovateľov a rozvíja dôveryhodnosť a spoľahlivosť hotela Haveli.“

Pritiahnutie hostí so službou Sponzorované umiestnenia

Shambhavi Singhová používa službu Sponzorované umiestnenia, aby pomohla nájsť cestovateľom hotel Haveli pri vyhľadávaní miesta na ubytovanie v Džajpure. „Počas klientov bol nízky, a tak sme chceli zvýšiť viditeľnosť na Tripadvisore. Presne to robí služba Sponzorované umiestnenia, ktorá je dôležitou prvou súčasťou našej stratégie inbound marketingu,“ hovorí Shambhavi Singhová.

„Na začiatok sme vyskúšali najnižší rozpočet. Výsledky sa nám páčili – služba Sponzorované umiestnenia nám pomohla zaplniť izby a zvýšiť obsadenosť. Aby sme však získali ešte viac impresií, kliknutí a generovaných rezervácií, maximalizovali sme mesačný rozpočet. A výsledky boli úžasné – vďaka reklamám získal hotel Haveli na Tripadvisore o 78 600 zobrazení viac od okamihu, kedy sme začali so službou Sponzorované umiestnenia, a za posledných šesť mesiacov sme postrehli 20 % nárast v počte generovaných rezervácií.“

Shambhavi Singhová plánuje využívať službu Sponzorované umiestnenia po celý rok na zvýšenie viditeľnosti hotela Haveli, pretože reklamy sa zobrazujú cestovateľom len vtedy, keď má Haveli pre vyhľadávané dátumy voľné izby. „Reklamy použijeme na prilákanie väčšieho počtu cestovateľom mimo sezóny. S blížiacim sa koncom sezóny použijeme naše reklamy na prilákanie cestovateľov, ktorí by za normálnych okolností rezervovali u konkurencie. Keď je rušná sezóna v plnom prúde, snažíme sa pomocou reklám zaplniť rezervácie zrušené na poslednú chvíľu,“ hovorí.

Konverzia návštevníkov na zákazníkov pomocou služby Biznis Plus

Shambhavi Singhová používa službu Biznis Plus na konverziu cestovateľov, ktorí navštívia stránku hotela Haveli na Tripadvisore, na potenciálnych zákazníkov. „Služba Biznis Plus nám umožňuje prezentovať hotel Haveli v najlepšom svetle a získať viac cestovateľov pre naše priame rezervačné kanály. Cestovatelia nás môžu kontaktovať jednoducho, pretože vďaka kontaktným údajom sme od nich vzdialení iba na jedno kliknutie alebo hovor,“ vraví Shambhavi Singhová.

Exkluzívne funkcie zobrazovania fotografií privedú hotel Haveli k životu a motivujú potenciálnych hostí, aby si zvolili ich namiesto konkurencie. „Naše fotografie – najmä panoramatické fotografie a Storyboard – vyjadrujú našu pokojnú a mierumilovnú atmosféru a pôsobia na cestovateľov. Pravidelne ich aktualizujeme, aby najlepšie prezentovali naše zariadenie,“ hovorí.

Shambhavi Singhová využíva údaje na ovplyvňovanie a zvyšovanie počtu rezervácií. „Našu výkonnosť môžeme posúdiť pomocou centra analýz a vykonať potrené úpravy. Napríklad sme si všimli, že tretina našich kliknutí pochádza zo špeciálnych ponúk. Odteraz mám vždy k dispozícii špeciálnu ponuku, pretože nám pomáha zapĺňať izby,“ vysvetľuje Shambhavi Singhová.

Získavanie cestovateľov

Shambhavi Singhová získava týchto prichádzajúcich potenciálnych zákazníkov neustálym budovaním dôvery a podporovaním rezervácií na webovej stránke hotela Haveli. „Keď cestovatelia navštívia webovú stránku nášho hotela, pokračujeme v ceste, ktorú sme začali na Tripadvisore. Naše fotografie zariadenia a izieb vo vysokej kvalite podporujú ich doterajšie zistenia. Pomocou kontextového formulára nám hostia môžu ľahšie napísať e-mail. Takisto tam uvádzame aj balíčky na prilákanie cestovateľov. Celkovo sa snažíme zaistiť, aby im stránka hotela Haveli umožnila rýchlu a jednoduchú rezerváciu,“ hovorí.

Potešenie hostí

Hneď po príchode sa Shambhavi Singhová spolu so svojím tímom snaží hostí potešiť, aby neskôr po skončení pobytu propagovali hotel Haveli. „Snažíme sa, aby sa tu cítili ako doma. Zaobchádzame s nimi ako s členmi rodiny a poskytujeme im moderný komfort. Hostia naozaj oceňujú naše služby – a my ich potom prostredníctvom služby Rýchla recenzia žiadame, aby písali recenzie a zverejňovali fotografie,“ hovorí. „Vďaka tomuto obsahu sa potom hotel Haveli stáva oveľa atraktívnejší pre ďalších hostí a na Tripadvisore začína celý cyklus odznova.“

Výsledky: Rezervácie na Tripadvisore

„Služby Sponzorované umiestnenia a Biznis Plus sú hnacím motorom našej stratégie inbound marketingu: dostávame od cestovateľov viac kliknutí na webovú stránku, otázok prostredníctvom e-mailu a telefonických hovorov – a to prináša rezervácie,“ hovorí Shambhavi Singhová. „Pri používaní týchto nástrojov môžeme teraz konkurovať veľkým reťazcom, a to je dôvod, prečo fungujeme výhradne na Tripadvisore a využívame ho v plnom rozsahu.“

Využite všetky možnosti Tripadvisora

Rozšírte svoje podnikanie v oblasti poskytovania ubytovania pomocou našich exkluzívnych štartovacích balíčkov

Pritiahnuť a získať cestovateľov

Využite všetky možnosti Tripadvisora

Rozšírte svoje podnikanie v oblasti poskytovania ubytovania pomocou našich exkluzívnych štartovacích balíčkov

  • 30-dňová bezplatná skúšobná doba
  • Bezplatné reklamy až za 100 USD
  • Žiadne záväzky

Pritiahnuť a získať cestovateľov

Naposledy aktualizované: 13. augusta 2018