Tripadvisor Insights

Získajte najnovšie overené postupy a zistite, ako rozvíjať vaše zariadenie, na najväčšom cestovateľskom portáli na svete.

COVID-19: Zdroje pre partnerov Tripadvisora

Obľúbené

Dostaňte svoje zariadenie na Tripadvisor

Dostaňte svoje zariadenie na Tripadvisor

Ako si vytvoriť profil a začať získavať recenzie na Tripadvisore?

 

Tripadvisor je najväčší cestovateľský portál na svete a každý mesiac ho navštevujú milióny cestovateľov, ktorí hľadajú informácie a plánujú svoje dokonalé výlety. Ubytovania, reštaurácie a atrakcie si môžu na Tripadvisore vytvoriť profil zdarma!  Prítomnosťou na Tripadvisore získa vaše zariadenie väčšiu viditeľnosť pre veľkú skupinu kvalifikovaných návštevníkov a budete mať k dispozícii mnoho bezplatných marketingových nástrojov. Vytvorenie profilu je jednoduché – poďme na to.

Ako môžete vytvoriť profil vášho zariadenia?

Existujú dva spôsoby: O profil môže požiadať zástupca vášho zariadenia alebo používateľ Tripadvisora môže vytvoriť profil napísaním recenzie na zariadenie.

Skôr než požiadate o vytvorenie profilu, navštívte stránku  www.tripadvisor.sk/Owners  a skontrolujte, či vaše zariadenie už niektorý cestovateľ nepridal na Tripadvisor. Do poľa napíšte názov vášho zariadenia. Ak sa zobrazí v rozbaľovacej ponuke s výsledkami vyhľadávania, profil už vytvoril nejaký cestovateľ. V rozbaľovacej ponuke vyberte vaše zariadenie a následne kliknite na tlačidlo „Prihlásiť sa k vlastníctvu zariadenia“, čím potvrdíte vaše prepojenie s týmto zariadením.

Ak už vaše zariadenie má vytvorený profil, mali by ste sa prihlásiť k vlastníctvu tohto profilu a nevytvárať nový. Na Tripadvisore môže mať každé zariadenie len jeden profil. Viac podrobností o tom, ako sa prihlásiť k vlastníctvu profilu a ako pristupovať do centra spravovania, v ktorom môžete spravovať váš profil a recenzie na Tripadvisore, nájdete v našej stručnej príručke.

Požiadajte o vytvorenie profilu

Ak vaše zariadenie ešte nemá profil na Tripadvisore, v rozbaľovacej ponuke s výsledkami vyhľadávania nebudú žiadne zhody. V takomto prípade kliknite pod vyhľadávacím poľom na prepojenie „Vytvorte si profil teraz“. Dostanete sa na stránku, kde budete môcť požiadať o vytvorenie profilu pre vaše zariadenie.

Na začiatok budete musieť zadať niekoľko rôznych typov informácií o vašom zariadení. Editori Tripadvisora pomocou týchto informácií potvrdia, či vaše zariadenie spĺňa naše kritériá na vytvorenie profilu, a určia preň najlepšiu kategóriu na portáli. Aby sme mohli vaše zariadenie správne zaradiť, vo formulári žiadosti uveďte čo najpresnejšie informácie. Nižšie si môžete prečítať viac informácií o jednotlivých častiach formulára.

Informácie o vás

Časť „Informácie o vás“ nám pomáha overiť váš vzťah k danému zariadeniu. Zadajte svoje meno, prepojenie so zariadením a e-mailovú adresu. Uveďte správnu e-mailovú adresu, pretože vám na ňu pošleme správu o zverejnení vášho profilu na Tripadvisore. Potom môžete zaregistrovať svoje partnerstvo s daným zariadením a využívať bezplatné nástroje.

Informácie o vašom zariadení

Ďalším krokom je poskytnutie informácií o vašom zariadení, ako je oficiálny názov vášho zariadenia a jeho adresa. Po napísaní vašej adresy umiestnite značku na správne miesto na mape. Poloha vášho zariadenia na mape sa bude zobrazovať cestovateľom na portáli počas plánovania ich výletov. Tiež bude potrebné zadať adresu webovej stránky a telefónne číslo vášho zariadenia. 

Myslite na to, že editori Tripadvisora použijú vašu webovú stránku alebo webovú stránku partnera (napríklad úrad cestovného ruchu alebo partner pre rezervácie) na kontrolu údajov, ktoré poskytnete. Preto je veľmi dôležité, aby sa údaje odoslané v žiadosti o vytvorenie profilu zhodovali s vašou webovou stránkou a inými zdrojmi.

Podrobné informácie o zariadení

Tiež bude potrebné, aby ste odpovedali na niekoľko podrobných otázok o vašom type zariadenia. Vďaka nim budeme vaše zariadenie zobrazovať v správnej kategórii s čo najväčším počtom relevantných informácií. Konkrétne údaje o vašom type zariadenia nájdete pod jednotlivými kategóriami nižšie:

Ubytovania: Ak ste majiteľ ubytovania, vaše zariadenie bude uvedené na Tripadvisore v časti s ubytovaniami vo vašej destinácii. Aby sme vás zaradili do správnej kategórie v rámci tejto časti, je potrebné poskytnúť niekoľko konkrétnych údajov:

  • Celkový počet izieb
  • Cenový rozsah
  • Minimálna dĺžka pobytu
  • Či máte zamestnancov a bezpečnostný personál v mieste zariadenia
  • Či je súčasťou pobytu upratovanie izieb
  • Podrobnosti o zamestnancoch recepcie
  • Či majú izby vlastnú kúpeľňu

Tiež budete môcť poskytnúť ďalšie informácie o vybavení, či vaše zariadenie poskytuje bezplatné raňajky, apartmány, prístup k tenisu/golfu alebo pláži/bazénu, fitnes centrum, pripojenie na internet a iné služby. Tieto údaje sa pridajú do časti „Vybavenie“ vo vašom profile a pomôžu cestovateľom zistiť, čo môžu vo vašom ubytovaní očakávať. Pomocou týchto charakteristík a oficiálnych miestnych klasifikácií určíme, či vaše zariadenie zaradíme na Tripadvisore do kategórie hotelov, nocľahov s raňajkami/penziónov alebo špeciálnych ubytovaní.

Ak máte záujem o ďalšie informácie, tu si prečítajte pokyny týkajúce sa profilov ubytovaní.

Reštaurácie: Profily reštaurácií sa na Tripadvisore zobrazujú v časti Reštaurácie. Profil môžu vytvoriť samostatné reštaurácie, ktoré sú otvorené pre verejnosť. Požiadame vás o určenie kategórie vašej reštaurácie (štandardná reštaurácia, lacná reštaurácia alebo rýchle občerstvenie) a informácie o type kuchyne, cenách a špeciálnych možnostiach. Tieto položky sa zobrazia na stránke vášho profilu a pomôžu cestovateľom rozhodnúť sa, či chcú navštíviť vašu reštauráciu.

Tu si prečítajte naše úplné pokyny týkajúce sa profilov reštaurácií.

Ak máte záujem o viac informácií a rád o tom, ako môžu reštaurácie využiť Tripadvisor na maximum, kliknite sem.

Atrakcie: Bude potrebné vybrať kategóriu, ktorá najlepšie vystihuje vašu atrakciu. Ak vaše zariadenie nevystihuje žiaden uvedený typ atrakcie, vyberte možnosť „Iné“. Tiež môžete uviesť informácie o odporúčanej dĺžke návštevy, o cenách a podrobnosti o inom vybavení (toalety, skrinky a podobne).

Aby bolo možné uviesť vaše zariadenie v časti Atrakcie na Tripadvisore, musí to byť stály bod záujmu (nie sezónny ani krátkodobý) s oficiálnym názvom, adresou a telefónnym číslom. Na webovej stránke alebo v brožúre musia byť k dispozícii otváracie hodiny atrakcie alebo pravidelné časy odchodu, ako aj informácie o plánovaných miestach odchodu (ak sa líšia). Zájazdové spoločnosti môžu byť uvedené ako atrakcie, ak prevádzkujú vlastné zájazdy, majú licenciu alebo schválenie od zástupcov miestnej turistickej organizácie, a majú webovú stránku.

Ak máte záujem o ďalšie informácie, tu si prečítajte pokyny týkajúce sa atrakcií. 

Pridajte opis zariadenia

Vďaka opisu vášho zariadenia budú mať cestovatelia presnejšie informácie. Opis musí byť napísaný vo vašom miestnom jazyku a nesmie obsahovať žiadne prvky kódu HTML, telefónne čísla, webové či e-mailové adresy ani text, ktorý je napísaný IBA VEĽKÝMI PÍSMENAMI. Opis by mal byť stručný, aby mohli hostia rýchlo nájsť uvedené výhody a rozhodnúť sa.

Vyberte fotografiu

Poskytnutím fotografie vášho zariadenia môžete urobiť na cestovateľov silný prvý dojem. Túto fotografiu zobrazíme na stránke vášho profilu. Fotografia musí byť vo formáte JPG alebo GIF (bežné formáty fotografií). Neprijímame obrázky s rámikmi alebo logami ani súbory väčšie ako 100 kB.

Odošlite profil

Keď skontrolujete správnosť všetkých poskytnutých informácií, začiarknite políčko v spodnej časti formulára, čím potvrdíte, že ste zástupca daného zariadenia, odoslané informácie sú platné a vlastníte práva na poskytnutý obrázok. Proces dokončite kliknutím na tlačidlo „Odoslať“.

Ďalšie kroky

Po odoslaní žiadosti o profil overia editori Tripadvisora poskytnuté údaje a skontrolujú, či vaše zariadenie spĺňa podmienky pre typ zariadenia, ktorý ste vybrali. Tento proces väčšinou trvá približne 5 pracovných dní.

Rozšírte svoje podnikanie v oblasti poskytovania ubytovania pomocou našich exkluzívnych štartovacích balíčkov Rozšírte svoje podnikanie v oblasti poskytovania ubytovania pomocou našich exkluzívnych štartovacích balíčkov
  • 30-dňová bezplatná skúšobná doba
  • Bezplatné reklamy až za 100 USD
  • Žiadne záväzky
 ...

Centrum spravovania na Tripadvisore: Stručná príručka

Centrum spravovania na Tripadvisore: Stručná príručka Prevezmite kontrolu nad svojou online povesťou.Rozvíjajte vaše obchodné činnosti na najväčšom cestovateľskom portáli na svete. Všetky tieto možnosti máte na dosah ruky – stačí sa zaregistrovať v centre spravovania na Tripadvisore.

Centrum spravovania je vašou cieľovou stránkou pre všetky aspekty vášho profilu na Tripadvisore. Od aktualizácie základných informácií o firme až po zverejňovanie fotografií a sledovanie analýz – vaše centrum spravovania je miestom, ktoré treba navštíviť. Do centra spravovania majú prístup všetci registrovaní a overení majitelia. Ak sa chcete prihlásiť, navštívte stránku www.tripadvisor.sk/Owners. Ak sa podieľate na spravovaní viacerých zariadení, zo zoznamu vyberte zariadenie, ktoré by ste chceli zobraziť alebo aktualizovať.

Úvod do centra spravovania

Pozrite si stručný zoznam piatich najobľúbenejších vecí, ktoré môžete nájsť v centre spravovania Tripadvisora pomocou hornej ponuky na navigáciu. Čítajte nižšie a získajte prehľad o domovskej stránke a príručku k bežným úlohám v centre spravovania.

  • Správa profilu: Prostredníctvom karty Správa profilu môžete pridávať fotografie, spravovať podrobné informácie o profile, aktualizovať vybavenie a ešte viac. 
  • Zvýšte počet rezervácií: V príslušných prípadoch môžu ubytovania na karte Zvýšte počet rezervácií nájsť prepojenia na spravovanie služieb Biznis Plus a Sponzorované umiestnenia.
  • Marketingové nástroje: Pritiahnite pozornosť potenciálnych hostí a návštevníkov pomocou propagačných nástrojov, ocenení, miniaplikácií a nálepiek na okná dostupných na karte Marketingové nástroje.
  • Recenzie: Na karte Recenzie môžete odpovedať na recenzie, nahlasovať recenzie a odpovedať na otázky cestovateľov.
  • Pomocník a nastavenia: Získajte odpovede na všetky vaše otázky. Získajte prístup k fakturácii a platbám, aktualizujte predvoľby e-mailu a spravujte prístup používateľov. Na karte Pomocník a nastavenia nájdete aj fórum pre majiteľov a centrum pomoci.
Prehľad domovskej stránky centra spravovania...

Sprievodca Tripadvisora pre vašu primárnu fotografiu

Sprievodca Tripadvisora pre vašu primárnu fotografiu Máte iba jednu šancu urobiť silný prvý dojem na cestovateľov. Využite ju pomocou našej pokročilej technológie, ktorá vyberie vašu primárnu fotografiu za vás, alebo sledujte naše tipy a vyberte si svoju vlastnú.

Primárna fotografia je prvý obrázok vášho zariadenia, ktorý sa cestovateľom zobrazí. Zobrazí sa ako váš hlavný obrázok vo výsledkoch vyhľadávania a ako prvý obrázok vo vašej prezentácii fotografií. My vieme, že dobre vybraná primárna fotografia môže byť dôležitý motivačným faktorom pre cestovateľov, ktorí si vyberajú miesto na ubytovanie. Koniec koncov, 79 % cestovateľov tvrdí, že pri rezervácii ubytovania zohľadňujú fotografie a videá zverejnené online.*

Keďže fotografie sú dôležitým prvkom pre cestovateľov aj majiteľov, investovali sme veľa času a zdrojov do našej technológie automatického výberu fotografií. Táto technológia zároveň odstraňuje tlak na majiteľov, ktorí pociťujú pri snahe vybrať kvalitnú primárnu fotografiu, pretože vyberie primárnu fotografiu za nich.

Automatický výber využíva pokročilú technológiu na analýzu kvality a predmetu fotografií na Tripadvisore a vyberie najlepšiu dostupnú primárnu fotografiu pre daný profil. Naša technológia posudzuje fyzické atribúty fotografie ako napríklad rozlíšenie a orientáciu ako aj samotný predmet fotografie, či už je to interiérový alebo exteriérový záber, zobrazuje ľudí, vybavenie, atď. Testovanie používateľov doposiaľ ukázalo, že tento prístup funguje. Automaticky vybrané fotografie sú obrázky vo vysokom rozlíšení, nie rozmazané, ktoré zobrazujú izby a bazény, skôr ako fotografie cestovateľov alebo kúpeľne.

Tento nový prístup používa údaje, odstraňuje subjektívnu povahu manuálne vybranej fotografie a zabezpečuje, aby primárne fotografie boli optimalizované pre cestovateľov, ktorí hľadajú miesto na ubytovanie. Avšak, ak uprednostňujete manuálny výber svojej primárnej fotografie (a deaktivujete funkciu automatického výberu), môžete to spraviť v centre spravovania. Prečítajte si pokyny a odporúčané postupy pre výber primárnej fotografie nižšie.

Ako manuálne zmeniť primárnu fotografiu
  1. Prihláste sa do centra spravovania.
  2. V ponuke „Profil“ v hornej časti stránky kliknite na položku „Panel multimédií“.
  3. Potom kliknite na kartu „Primárna fotografia“ na ľavej strane.
  4. Kliknite na položku „Príručka: výber vlastnej primárnej fotografie“
  5. Z uvedených možností si zvoľte primárnu fotografiu, ktorú by ste chceli použiť
  6. Ak ste spokojní s náhľadom svojej novej primárnej fotografie, ktorá sa bude zobrazovať v hornej časti stránky, kliknite na tlačidlo „Odoslať“.

Poznámka: Môže trvať tri až päť pracovných dní, kým sa zmení primárna fotografia na vašej stránke. Po výbere fotografie a jej spracovaní ju uvidíte v Paneli multimédií spolu s dátumom a poznámkou, že sa čaká na spracovanie.

Požiadavky pre primárnu fotografiu
  • Prezentujte najlepšie charakteristiky svojho zariadenia. Vaša primárna fotografia by mali predstavovať to najlepšie, čo vaše zariadenie ponúka. Vyberte fotografiu, ktorá zdôrazňuje to, čo robí vaše zariadenie jedinečným. Je to vaša historické fasáda, štýlový vestibul alebo váš bezkonkurenčný výhľad? Ukážte na primárnej fotografii cestovateľom charakteristiky, ktorými sa odlišujete.
  • Vyberte si dobre osvetlené a ostré zábery. Vyhnite sa záberom, ktoré sú tmavé alebo rozmazané. Veľkosť týchto záberov bude zmenená podľa toho, kde sa zobrazia na Tripadvisore, takže musia zostať ľahko prezerateľné pri všetkých veľkostiach, či už v miniatúrach pre mobilné zariadenia alebo na celej obrazovke na stolnom počítači.
  • Meňte svoju primárnu fotografiu podľa ročného obdobia. Cestovatelia chcú vidieť sami seba vo vašom zariadení od samého začiatku. Vyberte primárnu fotografiu, ktorá vyjadruje ročné obdobie, v ktorom si chcú cestovatelia rezervovať pobyt. Napríklad, ak je to v blízkosti sviatkov, zdôraznite svoj útulný krb alebo sezónne dekorácie.
  • Vyhnite sa fotografiám ľudí a scenérie. Fotografie z vášho zariadenia alebo jeho umiestenia sú pre cestovateľov užitočnejšie ako fotografie členov personálu, iných cestovateľov alebo výhľady do krajiny bežné vo vašej oblasti.
  • Alebo využite technológiu automatického výberu Tripadvisora a my ju automaticky vyberieme za vás! Preskočte zbytočné problémy pri manuálnom výbere primárnej fotografie a nechajte našu technológiu spraviť prácu za vás. Ak nedeaktivujete možnosť automatického výberu primárnej fotografie, automaticky vyberieme tú najlepšiu dostupnú fotografiu ako vašu primárnu fotografiu.
Sledovanie úspešnosti vašich fotografií...

Poradie obľúbenosti na portáli Tripadvisor: Kľúčové faktory a tipy na zlepšenie

Poradie obľúbenosti na portáli Tripadvisor: Kľúčové faktory a tipy na zlepšenie Prečítajte si viac o poradí obľúbenosti na Tripadvisore a získajte tipy na zlepšenie výkonnosti svojho zariadenia. Vaše poradie obľúbenosti na Tripadvisore závisí od recenzií používateľov a odráža vaše postavenie vzhľadom k ostatným zariadeniam vo vašej geografickej oblasti. Vaše poradie obľúbenosti je dôležité, pretože čím bližšie ste k vrcholu, tým pravdepodobnejšie si používatelia všimnú vaše zariadenie pri prehľadávaní vašej oblasti. Toto sú tri hlavné faktory, ktoré majú vplyv na vaše poradie obľúbenosti, a spôsoby, ako ich vylepšiť: Kvalita recenzií Vyššie bublinové hodnotenia majú pozitívny vplyv na vaše poradie obľúbenosti. Prebuďte v hosťoch očakávania ešte pred ich príchodom. Dbajte na to, aby všetky informácie o vašom zariadení boli aktuálne a fotografie presne popisovali vaše zariadenie. Počas ich pobytu tieto očakávania vyplňte alebo prekročte, a pozitívne recenzie budú pribúdať! Množstvo recenzií...

Všetko, čo potrebujete vedieť o poradí obľúbenosti na Tripadvisore

Všetko, čo potrebujete vedieť o poradí obľúbenosti na Tripadvisore Zistite všetko o algoritme poradia obľúbenosti na Tripadvisore, ako napríklad spôsobe jeho používania na určovanie poradia ubytovaní, atrakcií a reštaurácií, a ako sa v priebehu času vyvinul. Ako funguje poradie obľúbenosti Poradie obľúbenosti je založené na kvalite, aktuálnosti a množstve recenzií, ktoré zariadenie dostane od používateľov – a od konzistentnosti týchto recenzií postupom času. Kvalita Bublinové hodnotenia, ktoré prideľujú používatelia ako súčasť svojich recenzií, sa používajú na hodnotenie kvality zážitku v každom zariadení. Ak všetky ostatné parametre zostanú zachované, zariadenie s väčším počtom hodnotení s 5 bublinami bude mať vyššie poradie v rebríčku než zariadenie s nižším bublinovým hodnotením. Aktuálnosť...

Need help? Start here.

Need help? Start here. How to address our most common customer support inquiries

Common questions about Tripadvisor Listings

Common Review and Management Response questions

Common questions about Tripadvisor Features and the Management Center

Common questions about Tripadvisor fraud policies

Need more help?

Submit a request for support:

  1. Log in to the Management Center
  2. Find the "Contact Tripadvisor" box on the right side of the page
  3. Click the "Get online help" link
  4. Complete the form for your request

We'll be happy to assist you with your inquiry!

Naposledy aktualizované: 15. septembra 2017

Ako získať viac priamych rezervácií pomocou služby Sponzorované umiestnenia

Ako získať viac priamych rezervácií pomocou služby Sponzorované umiestnenia 74 % cestovateľov, ktorí rezervujú priamo na webovej stránke hotela, navštívia v určitom okamihu počas svojho plánovania cesty Tripadvisor.1 Pozrite sa, ako môžete zabezpečiť, aby si viacerí z nich vybrali vaše ubytovanie.

V nedávnom prieskume takmer 1000 hotelierov označilo najväčšie výzvy, ktorým čelia z hľadiska zvyšovania počtu priamych rezervácií pre svoje zariadenia. Medzi dva najčastejšie problémy patrí zvyšovanie viditeľnosti ich zariadení, ako aj konkurovanie cestovným kanceláriám online.2

 

Vieme, že priame rezervácie sú hlavnou prioritou pre mnohých hotelierov. Preto sme pridali ako možnosť službu Sponzorovaných umiestnení, ktorá vám pomôže získať viac cestovateľov priamo na rezervačný kanál vášho zariadenia.

Keď vyberiete túto možnosť, v reklamnej jednotke služby Sponzorované umiestnenia sa zobrazí výlučne vaša priama cena. A keď cestovateľ klikne na vašu reklamu, vaša priama cena bude jedinou ponukou, ktorá sa zobrazí v poli porovnania cien na vašom profile pre daného cestovateľa.

Navštívte stránku www.tripadvisor.sk/AdsManager, kde vás prevedieme procesom úvodnej konfigurácie. Čítajte ďalej a dozviete sa viac podrobností o nastavení vašej kampane.

Poznámka – Ak chcete, aby sa vaša priama cena zobrazila organicky na stránke vášho profilu, bez ohľadu na návštevnosť v službe Sponzorované umiestnenia, pred výberom možnosti priamych rezervácií služby Sponzorované umiestnenia budete musieť nakonfigurovať platformu TripConnectTM s platbami za jednotlivé kliknutia. Ďalšie informácie získate kliknutím sem.

Krok 1: Vyberte svoj obchodný zámer

Najskôr vyberte svoj obchodný zámer – vyberte možnosť „Získať priame rezervácie“. Ak vyberiete tento zámer, ako jediná ponuka v reklamnej jednotke služby Sponzorované umiestnenia sa zobrazí váš kanál priamych rezervácií.

Krok 2: Overte partnera zabezpečujúceho pripojenie

Aby ste mohli zobrazovať informácie o cenách a dostupnosti v rámci reklamnej jednotky služby Sponzorované umiestnenia, musíte spolupracovať s certifikovaným partnerom zabezpečujúcim pripojenie. Najskôr vyberte partnera zabezpečujúceho pripojenie a overte si ceny a dostupnosť, ktoré poskytuje. Potom potvrďte, či informácie pre zobrazené dátumy presne odrážajú tie, ktoré máte momentálne v ponuke.

Ďalej budete musieť vybrať jazyky, ktoré vaša rezervačná stránka podporuje, a zabezpečiť, aby Tripadvisor smeroval pri každom jazyku na správnu stránku. Overte, či sa názov, adresa a všetky ostatné informácie na každej stránke zhodujú s podrobnými informáciami o vašom zariadení.

Ak sa v tomto kroku vyskytnú nejaké problémy, pozrite si časť s užitočnými tipmi uvedenú nižšie.

Krok 3: Naplánujte dátumy neplatnosti ponuky (voliteľné)

Ak nemáte dostupnosť, vaše reklamy v službe Sponzorované umiestnenia sa nebudú zobrazovať. Máte tiež možnosť vybrať si ďalšie dátumy, kedy sa reklamy nemajú zobrazovať. Ak sa napríklad blížia sviatky, počas ktorých budete mať pravdepodobne vypredanú kapacitu, môžete pre tieto dátumy naplánovať neplatnosť ponuky. Zobrazovanie reklám môžete deaktivovať počas všetkých víkendov, pracovných dní alebo pre iné konkrétne obdobie.

Krok 4: Nastavte svoj rozpočet

Ďalej nastavte maximálny mesačný rozpočet pre svoju kampaň. Ponúkame tri možnosti mesačného rozpočtu alebo možnosť nastaviť si vlastný rozpočet na základe počtu kliknutí, ktorý chcete získať. Nezabudnite, že vďaka obchodnému zámeru v podobe priamych rezervácií budete platiť iba vtedy, keď sa cestovatelia preklikajú na váš profil alebo webovú stránku priamych rezervácií – nebudete platiť za impresie.

...

Ako navzájom spolupracuje služba Sponzorované umiestnenia s platformou TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia

Ako navzájom spolupracuje služba Sponzorované umiestnenia s platformou TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia Váš sprievodca nastavením platformy TripConnect™ s platbami za jednotlivé kliknutia a služby Sponzorované umiestnenia, ktorý vám pomôže maximalizovať počet priamych rezervácií

S platformou TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia (CPC) sa môžete podeliť o svoje ceny a dostupnosť v poli s porovnaním cien vo vašom profile na Tripadvisore. Cestovatelia, ktorí kliknú na vašu cenu, budú prepojení s vaším rezervačným systémom, kde dôjde k dokončeniu rezervácie. Keď skombinujete platformu TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia so službou Sponzorované umiestnenia, v rámci vašej reklamy v službe Sponzorované umiestnenia sa zobrazí výlučne vaša cena za priame rezervácie, ako aj v poli porovnania cien, keď sa preklikajú na váš profil.

Ak máte záujem o zjednodušený prístup ku konfigurácii, ktorý umožní cestovateľom vidieť vašu priamu cenu iba vo vašich reklamách, môžete sa zaregistrovať do služby Sponzorované umiestnenia bez platformy TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia. Ďalšie informácie získate kliknutím sem.

Podeľte sa o svoje ceny: Konfigurácia platformy TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia

Ak chcete nakonfigurovať platformu TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia, prejdite na stránku www.tripadvisor.sk/CostPerClick, kde vás prevedieme procesom konfigurácie. Viac informácií sa dozviete tu.

Krok 1: Vyberte certifikovaného partnera zabezpečujúceho pripojenie

Platforma TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia zabezpečuje spolu s vaším partnerom zabezpečujúcim pripojenie zobrazenie informácií o cenách a dostupnosti, ktoré sú špecifické vzhľadom na vyhľadávacie dopyty jednotlivých cestovateľov. Ak sa chcete zaregistrovať, je potrebné, aby ste spolupracovali s certifikovaným partnerom. Stav svojho partnera zabezpečujúceho pripojenie môžete skontrolovať tu.

Ak nepracujete s partnerom zabezpečujúcim pripojenie, zoznam partnerov certifikovaných pre platformu TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia si môžete pozrieť tu. Ak partner neprešiel certifikáciou, nemôže zatiaľ poskytovať služby pre platformu TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia. V takom prípade sa obráťte na partnera zabezpečujúceho pripojenie a informujte sa, kedy bude k dispozícii platforma TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia.

Krok 2: Skontrolujte svoje ceny a dostupnosť

Po výbere partnera zabezpečujúceho pripojenie skontrolujte ceny a dostupnosť, ktoré poskytuje. Potvrďte, či informácie pre zobrazené dátumy presne odrážajú tie, ktoré máte momentálne v ponuke. Ak sa v tomto kroku vyskytnú akékoľvek problémy, obráťte sa na vášho partnera zabezpečujúceho pripojenie a požiadajte ho o pomoc.

Krok 3: Skontrolujte svoju rezervačnú stránku

Potom budete musieť vybrať jazyky, ktoré vaša rezervačná stránka podporuje, a zabezpečiť, aby Tripadvisor smeroval pri každom jazyku na správnu stránku. Overte, či sa názov, adresa a všetky ostatné informácie na každej stránke zhodujú s podrobnými informáciami o vašom zariadení. Ak sa v tomto kroku vyskytnú akékoľvek problémy, obráťte sa na vášho partnera zabezpečujúceho pripojenie a požiadajte ho o pomoc.

...

Trhové ceny pre službu Sponzorované umiestnenia

Trhové ceny pre službu Sponzorované umiestnenia Prečítajte si viac o tom, ako podmienky na trhu ovplyvňujú vaše ceny za jednotlivé kliknutia v službe Sponzorované umiestnenia. Mnohé trhy na celom svete v súčasnosti pravidelne vypredávajú kliknutia pre službu Sponzorované umiestnenia, zatiaľ čo iné ich majú na rozdávanie. Aby sme pomohli vyrovnať ponuku s dopytom, pri kampaniach v službe Sponzorované umiestnenia sme začali uplatňovať trhové ceny.

Čo sú to trhové ceny?

Trhové ceny znamenajú, že vaša cena za jednotlivé kliknutia (CPC) môže kolísať tak, aby odrážala aktuálne trhové podmienky – vrátane počtu aktívnych inzerentov vo vašom regióne, výmenných kurzov a dostupných počtov kliknutí.

Ako môžem zobraziť ceny za jednotlivé kliknutia, ktoré platím za moju kampaň?

Svoju priemernú cenu za jednotlivé kliknutia môžete skontrolovať zobrazením vašich faktúr v časti „Fakturácia a platby“ v centre spravovania. Vaša faktúra za službu Sponzorované umiestnenia bude obsahovať „jednotkovú cenu“, čo je priemerná cena za kliknutie, ktorú ste zaplatili v priebehu fakturačného obdobia.

Znamená to, že z dôvodu tejto zmeny musím prijať nové podmienky a požiadavky?

Osoba zodpovedná za fakturáciu bude musieť prijať najnovšiu verziu podmienok používania Tripadvisora, zásad ochrany osobných údajov a podmienok používania služieb Biznis Plus a Sponzorované umiestnenia.

Budem platiť viac?

V dôsledku tejto zmeny môže u kampaní, ktoré prebiehajú v obľúbenejších destináciách vyhľadávaných cestovateľmi, dôjsť k zvýšeniu cien za jednotlivé kliknutia. U kampaní s menším dopytom sa môže cena za jednotlivé kliknutia znížiť. Aj keď sa ceny za jednotlivé kliknutia môžu líšiť, váš určený maximálny mesačný rozpočet sa nezmení a vaše mesačné výdavky na kampaň tento rozpočet neprekročia.

Ako zaistíte, aby sa cena za moje kliknutia každý týždeň výrazne nemenila?

K zmenám na trhoch bežne nedochádza z týždňa na týždeň. V prípadoch, kedy môže dôjsť k nárastu pohybu v dôsledku sezónnosti alebo výmenných kurzov, sú stanovené obmedzenia, ktoré zabezpečujú, aby sa ceny za jednotlivé kliknutia výrazne nemenili.

...

Používanie kampaní s platbami za jednotlivé kliknutia v platforme TripConnect™ na podporu priamych rezervácií

Používanie kampaní s platbami za jednotlivé kliknutia v platforme TripConnect™ na podporu priamych rezervácií Informácie o tom, ako pomôže reklama s platbami za jednotlivé kliknutia na portáli Tripadvisor zvýšiť konkurencieschopnosť vášho nezávislého zariadenia

Úvod – Spoznajte kampane s platbami za jednotlivé kliknutia v platforme TripConnect™

Až do dnešných dní bola možnosť zobrazenia cien a vyhľadávania dostupnosti hotelov na Tripadvisore vyhradená pre cestovné kancelárie online a veľké hotelové reťazce. To sa však zmenilo s príchodom kampaní v platforme TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia (CPC), ktoré umožňujú nezávislým zariadeniam zadávať v rámci svojich profilov na Tripadvisore ponuky, aby sa zobrazili v poli porovnávania cien.

Ak chcete podporiť vyšší podiel priamych rezervácií, je dôležité, aby ste boli viditeľní v rámci výsledkov, prostredníctvom ktorých cestovatelia prijímajú svoje rozhodnutia o rezerváciách. Stačí sa zaregistrovať v platforme TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia – trvá to iba 15 minút a hneď môžete začať.

Začíname

Ako to funguje?

Platformu TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia budete používať na prekladanie ponúk, aby ste sa zobrazili v poli porovnávania cien. Keď cestovatelia kliknú na vaše prepojenie v rámci týchto výsledkov, presmerujú sa priamo na vašu rezervačnú stránku, na ktorej môžu dokončiť transakciu. Vaša ponuka vyjadruje to, akú sumu ste ochotní zaplatiť za takéto kvalifikované kontakty. Poplatky sa vám budú účtovať iba vtedy, ak cestovateľ klikne na vaše prepojenie.

Vaša ponuka sa porovná s inými ponukami a na základe tohto porovnania sa určí, kde v poli sa zobrazíte. Dvaja alebo traja zadávatelia s najvyššou ponukou získajú prednostné umiestnenie svojich prepojení. Ak sa vaše zariadenie zobrazí na pozíciách 1 až 3, vaše prepojenie bude obsahovať aj ikonu „Oficiálny portál“, takže cestovatelia budú vedieť, že cenu ponúka priamo dané zariadenie. Zvyšní zadávatelia, ktorí v čase vyhľadávania spĺňajú požiadavku na minimálnu výšku ponuky, sa zobrazia v textových prepojeniach pod troma hlavnými reklamami.

Chcete, aby sa vaše ceny za priame rezervácie dostali vždy na najlepšie umiestnenie v poli porovnávania cien vo vašej reklame aj vo vašom profile – nad všetkých z vašich ďalších distribučných partnerov? Ďalšie informácie získate kliknutím sem.

Poznámka: Na niektorej z troch najvyšších pozícií sa môže zobraziť prepojenie „Rezervovať na Tripadvisore“. Znamená to, že vy (alebo jeden z vašich distribučných partnerov) využívate funkciu okamžitej rezervácie v platforme TripConnect, ktorá nie je súčasťou procesu zadávania ponúk v rámci kampaní s platbami za jednotlivé kliknutia (CPC). Ak sa chcete dozvedieť viac, kliknite sem.

Čo budete potrebovať?

Platforma TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia zabezpečuje spolu s internetovým rezervačným modulom zobrazenie informácií o cenách a dostupnosti, ktoré sú špecifické vzhľadom na vyhľadávacie dopyty jednotlivých cestovateľov. Ak sa chcete zaregistrovať, je potrebné, aby ste používali certifikovaný internetový rezervačný modul. Stav svojho internetového rezervačného systému môžete skontrolovať tu.

Nemáte žiadny internetový rezervačný systém?

Ak nepracujete s internetovým rezervačným systémom, zoznam certifikovaných systémov pre platformu TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia si môžete pozrieť tu. Ak rezervačný systém neprešiel certifikáciou, nemôže zatiaľ poskytovať služby pre platformu TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia. V takom prípade sa obráťte na internetový rezervačný systém a overte, či bude k dispozícii platforma TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia.

Vytvorenie kampane

...

Maximalizácia kampaní s platbami za jednotlivé kliknutia v platforme TripConnect™

Maximalizácia kampaní s platbami za jednotlivé kliknutia v platforme TripConnect™ Jednoduché stratégie týkajúce sa spravovania kampaní s platbami za jednotlivé kliknutia (CPC) v platforme TripConnect

Platforma TripConnect poskytuje nezávislým hotelom a nocľahom s raňajkami účinnú príležitosť na získavanie priamych rezervácií. Umožňuje vám zadávať ponuky v kampaniach s platbami za jednotlivé kliknutia, aby ste sa zobrazili v poli porovnávania cien na Tripadvisore spolu s logom „Oficiálny portál“.

Stratégie vytvárania ponúk a tipy týkajúce sa správy kampaní uvedené v tejto príručke môžu slúžiť ako pomôcka pri optimalizácii výkonnosti vášho zariadenia v rámci kampaní s platbami za jednotlivé kliknutia v platforme TripConnect. Poznámka: Skôr než budete pokračovať podľa pokynov uvedených nižšie, odporúčame vám vykonať kroky uvedené v príručke k nastaveniu.

Stratégie predkladania ponúk

Platforma TripConnect s platbami za jednotlivé kliknutia slúži na zadávanie ponúk, aby ste sa zobrazili v poli porovnávania cien. Vaša ponuka sa porovná s inými ponukami a na základe tohto porovnania sa určí, na akej pozícii sa bude zobrazovať vaše zariadenie. Nižšie sú uvedené niektoré stratégie, ktoré môžu využiť zariadenia, ktoré spolupracujú s cestovnými kanceláriami online, ale aj zariadenia, ktoré s cestovnými kanceláriami online nespolupracujú.

Porovnanie viac ponúk

Ak spolupracujete s cestovnými kanceláriami online, v poli porovnávania cien vášho zariadenia už budú existovať prepojenia na týchto partnerov.

...

Ako španielsky hotelový reťazec využíva Tripadvisor pri svojej stratégii zmeny značky

Ako španielsky hotelový reťazec využíva Tripadvisor pri svojej stratégii zmeny značky Pozrite sa, ako skupina Selenta maximalizovala viditeľnosť hotela SOFIA, aby získal vyššiu návštevnosť a naštartoval sa cyklus budovania online povesti.

Skupina Selenta spravuje deväť zariadení v rôznych španielskych mestách. Rozprávali sme sa so Silviou Sutter, manažérkou skupiny Selenta pre oblasť online návštev, aby sme sa dozvedeli, ako pomocou Tripadvisora zvýšila viditeľnosť a návštevnosť hotela SOFIA.

Tripadvisor ako súčasť stratégie zmeny značky

Zmena značky zariadení zo skupiny Selenta bol komplexný proces, ktorý začal minulý rok a stál veľa mesiacov plánovania a príprav. „Spoločnosť sme transformovali a zmenili jej značku ako celok. Teraz pracujeme na posune našich zariadení do kategórie luxusných a špičkových hotelov,“ hovorí Silvia Sutter.

Aký je cieľ? Zvýšiť viditeľnosť a návštevnosť všetkých deviatich zariadení. Silvia Sutter hovorí: „Radi by sme rozšírili naše pôsobenie a oslovili viac cestovateľov z USA – keďže väčšina našich hostí prichádza tradične zo Španielska a Spojeného kráľovstva.“

Silvia Sutter sa obrátila na Tripadvisor s cieľom opätovne uviesť na trh hotel SOFIA, zariadenie, ktoré spoločnosť Selenta nedávno zrekonštruovala. „Tripadvisor je dôležitý marketingový kanál, pretože tento zdroj návštev zvyšuje našu celkovú výkonnosť a u cestovateľov z Tripadvisora je oveľa vyššia pravdepodobnosť konverzie,“ hovorí. „Aktualizovali sme stránku profilu hotela SOFIA na Tripadvisore o nový názov, fotografie a ďalšie informácie. Nielen preto, aby sme propagovali renováciu, ale aj uviedli očakávania hostí na novú mieru.“

Zvyšovanie viditeľnosti pomocou služby Sponzorované umiestnenia

Aby Silvia Sutter zabezpečila lepšiu viditeľnosť pre hotel SOFIA na konkurenčnom barcelonskom trhu, využíva službu Sponzorované umiestnenia. „Rozhodli sme sa vyskúšať službu Sponzorované umiestnenia na zvýšenie viditeľnosti hotela SOFIA a povedomia o značke. Vyššia viditeľnosť získaná prostredníctvom služby Sponzorované umiestnenia dostane zariadenie do pozornosti väčšieho počtu cestovateľov, ktorí hľadajú miesto na ubytovanie v Barcelone,“ hovorí.

Hotel SOFIA získal vyššiu viditeľnosť a viac návštevníkov. „Výsledky sú skvelé: Používanie služby Sponzorované umiestnenia dopadlo pre hotel SOFIA tak dobre, že kampane na zvýšenie viditeľnosti má momentálne aktívne všetkých deväť zariadení zo skupiny Selenta,“ hovorí Silvia Sutter. „Tieto reklamy v priemere vygenerovali v priebehu 6 týždňov viac než 50 000 zobrazení pre každé zariadenie zo strany vysoko cielených cestovateľov.“

A táto viditeľnosť sa vypláca: „Získali sme vyššiu návštevnosť webovej stránky hotela SOFIA a potenciálnych zákazníkov, ktorí v konečnom dôsledku vykonajú rezerváciu. Od okamihu aktivácie služby Sponzorované umiestnenia počet generovaných rezervácií pre hotel SOFIA vzrástol,“ pokračuje Silvia Sutter.

Takisto došlo k zrýchleniu cyklu rozvíjania jeho dobrej online povesti. „Zvýšenie viditeľnosti naštartovalo cyklus rozvíjania dobrej online povesti pre hotel SOFIA, čo nám pomohlo zaradiť sa medzi najobľúbenejších 10 % ubytovaní v Barcelone,“ hovorí Silvia Sutter. „Keďže sa v hoteli SOFIA ubytováva čoraz viac hostí, píšu recenzie a zverejňujú fotografie, čím sa obnovil cyklus inšpirovania potenciálnych hostí, aby si zvolili naše zariadenie.“

Silvia Sutter plánuje nechať službu Sponzorované umiestnenia aktívnu po celý rok. „Ak sa bude konverzia vďaka službe Sponzorované umiestnenia naďalej zvyšovať, budeme v priebehu zmeny značky i naďalej využívať naše reklamy. Reklamy mi pomohli zmeniť pozíciu našich zariadení, zvýšiť počet návštevníkov našich webových stránok a získať viac rezervácií,“ dodáva.

Naposledy aktualizované: 10. decembra 2018

Ako sa menia pokyny týkajúce sa recenzií na Tripadvisore v reakcii na pandémiu ochorenia COVID-19

Ako sa menia pokyny týkajúce sa recenzií na Tripadvisore v reakcii na pandémiu ochorenia COVID-19Počas tejto nebývalej doby prijímame ďalšie kroky, aby sme zaistili zodpovedné používanie našej platformy ​

Sme tu preto, aby sme vám pomohli

Pandémia ochorenia COVID-19 má okamžitý a ďalekosiahly vplyv na odvetvie cestovného ruchu a ubytovacích služieb. Vieme, že mnohí majitelia zariadení sa snažia nájsť riešenia, ako čo najlepšie zdolať tieto nebývalé výzvy, a my sa stotožňujeme s vašimi obavami.

Tu si prečítajte viac o zdrojoch, ktoré sme pripravili pre majiteľov.

Prečo moje zariadenie stále dostáva recenzie?

Vieme, že mnohé zariadenia v dôsledku globálnej pandémie zaznamenali výrazný pokles počtu zákazníkov, alebo museli svoju prevádzku úplne zatvoriť. Aj keď je vaše zariadenie dočasne zatvorené, vaši zákazníci môžu aj naďalej pokračovať v odosielaní recenzií na svoje skúsenosti s vaším zariadením, pokiaľ ich nadobudli v priebehu dvanástich mesiacov pred ich odoslaním. Na tieto recenzie budete tiež môcť reagovať odoslaním odpovede od vedenia – ktorá vám umožní podeliť sa o aktuálne informácie o vašom zariadení – a v prípade potreby nahlasovať akékoľvek recenziecentre spravovania.

Veríme, že viac než kedykoľvek predtým je dôležité poskytovať platformu pre zákazníkov, na ktorej sa môžu podeliť o svoje zážitky z návštevy a kde budú môcť zariadenia zverejniť, čo sa u nich deje. Recenzie a odpovede na ne zvyšujú transparentnosť, vytvárajú rovnaké podmienky pre malé aj veľké zariadenia, a môžu slúžiť ako neuveriteľný marketingový nástroj pre poskytovateľov hotelierskych služieb, ktorí dlhodobo prinášajú vysokú hodnotu a skvelú úroveň služieb.

Počas tohto obdobia budeme aj naďalej využívať naše 20-ročné skúsenosti s moderovaním recenzií. Naše systémy a procesy moderovania zostávajú plne funkčné, aj keď naše tímy pracujú na diaľku.

Všetky odoslané recenzie kontroluje náš systém analýzy recenzií a akýkoľvek problematický obsah je v súlade s našimi bežnými procesmi presmerovaný nášmu tímu špecialistov na obsah na ďalšie prešetrenie. Ďalšie informácie o našom systéme analýzy recenzií sa dozviete tu.

Ako sa menia pokyny týkajúce sa recenzií

V súvislosti s pandémiou ochorenia COVID-19 zavádzame niekoľko úprav pokynov týkajúcich sa recenzií a postupov použitých pri moderovaní. Tieto zmeny majú za úlohu zabezpečiť, aby naši členovia používali platformu Tripadvisora zodpovedne:

  • Osobne posudzujeme všetky zmienky o pandémii ochorenia COVID-19 v recenziách. Akýkoľvek obsah recenzií, v ktorom sa spomína COVID-19 alebo koronavírus, bude automaticky presmerovaný tímu našich špecialistov na obsah. Títo potom určia, či sa tento obsah môže zverejniť na portáli. Upozorňujeme, že tieto hodnotenia môžu trvať dlhšie než zvyčajne.
  • Odstránime všetok obsah, ktorý povzbudzuje ľudí k ignorovaniu vládnych pokynov alebo obmedzení.
  • Odstránime všetok obsah, ktorý odrádza ľudí od vyhľadania lekárskej pomoci alebo testovania, alebo ktorý propaguje pochybné lekárske rady či dezinformácie.
  • Odstránime všetky recenzie, ktoré kritizujú, že sú zariadenia v tejto dobe zatvorené.
  • Blokujeme rasovo necitlivý obsah, v ktorom je vírus spôsobujúci ochorenie COVID-19 označený ako „čínsky vírus“ alebo „Wu-chanský vírus“. Takéto odkazy sú zbytočne rozdeľujúce v období globálnej pandémie, ktorá vyžaduje, aby všetky národy a ľudia konali jednotne. Všetky recenzie alebo príspevky na fóre, ktoré používajú takúto terminológiu, budú odstránené. Recenzie, ktoré spomínajú vírus, musia používať oficiálnu terminológiu Svetovej zdravotníckej organizácie (napr. koronavírus alebo ochorenie COVID-19).
Naposledy aktualizované: 10. apríla 2020

Ako pristupuje spoločnosť Tripadvisor k neobjektívnym recenziám?

Ako pristupuje spoločnosť Tripadvisor k neobjektívnym recenziám? Majitelia zariadení a ich zákazníci sa často pýtajú, ako pristupujeme k neobjektívnym alebo zlomyseľným recenziám. Tu vysvetľujeme náš prístup …

Nestranné a úprimné recenzie sú neuveriteľne užitočné. Zákazníkov upozornia na zariadenia, ktoré ponúkajú skvelé zážitky, služby a cenu. Majiteľom pomáhajú prilákať nových zákazníkov a poskytujú cennú spätnú väzbu na to, čo robia dobre a kde sa môžu zlepšiť.

Neobjektívne a zlomyseľné recenzie majú opačný vplyv – pre potenciálnych zákazníkov sú zavádzajúce a povesti zariadenia môžu spôsobiť neoprávnenú škodu.

Vo všeobecnosti sa neobjektívne recenzie môžu objaviť v dvoch prípadoch:

  • Scenár č. 1: Recenziu odošle niekto, kto je buď zaujatý (viac informácií o našom chápaní zaujatosti nájdete tu) alebo nemal osobné skúsenosti so zariadením, ktoré hodnotí.  Tieto recenzie označujeme ako  podvodné recenzie.
  • Scenár č. 2: Recenziu odošle niekto, kto mal osobné skúsenosti so zariadením (a nie svojim vzťahom k tomuto zariadeniu zaujatý), avšak to, čo ich recenzia opisuje, je spochybnené zariadením.  Tieto recenzie označujeme ako  sporné recenzie.

Tento rozdiel je dôležitý, pretože určuje spôsob, akým pristupujeme k rozporom v recenziách. K rozporom v recenziách dochádza vtedy, keď zariadenie nahlási recenziu, o ktorej si myslí, že porušuje naše pokyny. Hneď ako zariadenie nahlási recenziu, určujeme, či sa jedná o podvodnú recenziu alebo spornú recenziu, a podľa toho ďalej konáme.

Ako teda Tripadvisor zabraňuje zverejňovaniu podvodných recenzií na portáli?

Podvodné recenzie nemajú na Tripadvisore čo robiť. S mimoriadnou usilovnosťou zabraňujeme ich zverejňovaniu na portáli.

Po prvé máme súbor pokynov na zverejňovanie, ktoré musia byť dodržané v každej recenzii. Tieto pokyny sú navrhnuté tak, aby čo najviac zabezpečili relevantnosť a užitočnosť recenzií. Viac o našich pokynoch na písanie recenzií si môžete prečítať tu.

Dodržiavanie týchto pokynov zaisťuje jednak moderná technológia a tiež špeciálne určený tím skúsených moderátorov.

Technológie zareagujú vždy keď niekto pridá recenziu na Tripadvisor. Pred tým, než je recenzia zverejnená na stránke, musí prejsť stovkami automatizovaných kontrol, ktoré vyhodnotia každý aspekt tejto recenzie. Tieto kontroly označujeme ako systém sledovania.

Systém buď povolí uverejnenie recenzie, zabráni jej uverejneniu, alebo ju pošle nášmu tímu moderátorov na osobnú kontrolu, pokiaľ dospeje k podozreniu, že by mohlo ísť o podvodnú recenziu.

Aj po zverejnení recenzie môže každý, kto by mal podozrenie, že recenzia nespĺňa naše pokyny, využiť náš nástroj ohlasovania, a požiadať tak o prešetrenie našim tímom moderátorov. Aj keď je množstvo žiadostí na prešetrenie nízke – je nám ohlasovaných menej než 1 % recenzií – tieto správy sú mimoriadne užitočné a pomáhajú nám dôsledne presadzovať dodržiavanie pokynov. Majitelia zariadení môžu nahlásiť recenzie prostredníctvom centra spravovania (do ktorého môžu vstupovať zdarma), zatiaľ čo cestovatelia môžu nahlásiť recenzie jednoducho kliknutím na ikonu vlajky, ktorá je zobrazená pod každou recenziou.

Ak sa chcete dočítať viac o rôznych typoch podvodných recenzií a o tom, ako ich odhaľujeme, prejdite sem.

Ak sa chcete dočítať viac o tom, ako funguje náš systém sledovania, prejdite sem.

Ako Tripadvisor pristupuje k sporným recenziám?

Zatiaľ čo viac ako 99 % recenzií na Tripadvisore nie je sporných, uvedomujeme si, že keď sa objaví sporná recenzia, môže ísť o závažnú záležitosť pre všetkých zúčastnených. Rozhodovať o tom, či sporná recenzia predstavuje primerané hodnotenie zariadenia je veľmi dôležitou úlohou, a snažíme sa ju vybaviť delikátnym spôsobom a tak férovo, ako sa len dá.

Vyplýva to z faktu, že názor zákazníka je subjektívny – či je obsluha rýchla alebo pomalá, či je jedlo chutné alebo nevýrazné, či náklady za službu zodpovedajú cene, alebo sú prehnané – toto všetko závisí od očakávaní zákazníkov.

Pevne veríme, že každý cestujúci má právo vyjadriť svoje názory, dobré alebo zlé, na základe vlastných očakávaní o tom, čo by skúsenosť mala priniesť.

Taktiež si uvedomujeme, že či už ste majiteľ zariadenia alebo člen personálu, môže byť mimoriadne frustrujúce, keď cítite, že kritika, ktorú ste dostali v recenzii, je nespravodlivá.

Každé zariadenie môže podať námietku voči recenzii pomocou našich ohlasovacích nástrojov. Sporné hodnotenia potom posudzuje náš tím moderátorov, ktorí rozhodujú o tom, či recenzia porušuje naše pokyny a či je potrebné ju odstrániť alebo nie.

Ak náš tím moderátorov dospeje k záveru, že hodnotenie spĺňa naše pokyny, ostane takáto recenzia zverejnená. Za týchto okolností môžu majitelia zariadení stále podniknúť niekoľko krokov, aby znížili dopad spornej recenzie, vrátane zverejnenia odpovede, ktorá prezentuje ich názor na vec. Vskutku pevne veríme nielen v právo zákazníka vyjadriť svoj názor, ale aj v právo majiteľa zariadenia na odpoveď. Túto funkciu nazývame Odpovede od vedenia.

Viac o spôsoboch, akými zariadenie môže reagovať na spornú recenziu, sa dozviete tu.

Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako náš systém sledovania odhaľuje podvodné recenzie, pozrite si toto video.

...

Správa o transparentnosti recenzií na Tripadvisore pre rok 2019

Správa o transparentnosti recenzií na Tripadvisore pre rok 2019100 %

recenzií na Tripadvisore prechádza pokročilými kontrolami s cieľom identifikovať potenciálne problémy alebo podvody.

66 mil.

– toľko recenzií bolo na celom svete napísaných za rok 2018

2,1 %

recenzií odoslaných v roku 2018 bolo vyhodnotených ako podvodné recenzie

Úvodná správa o transparentnosti recenzií na Tripadvisore prináša zatiaľ nikdy nezverejnené podrobnosti o procese moderovania recenzií a pokročilých technikách, ktoré Tripadvisor používa na boj proti podvodom.

Správa zdôrazňuje:

  • Počet odstránených alebo blokovaných recenzií
  • Počet recenzií, ktoré boli nahlásené Tripadvisoru majiteľmi a cestovateľmi, ako rýchlo bola táto hlásenia vyriešená a aký bol ich výsledok
  • Objem falošných recenzií zameraných na platformu
  • A oveľa viac.
[formidable...

Ako Tripadvisor rozpoznáva podvodné recenzie?

Ako Tripadvisor rozpoznáva podvodné recenzie? Tu vysvetľujeme tri rôzne typy podvodných recenzií a ako Tripadvisor používa kombináciu technológie a detektívnej práce, aby sa podvodné recenzie nedostali na stránky...

Portály s recenziami majú zodpovednosť identifikovať a prijať opatrenia proti tým, ktorí sa snažia publikovať podvodné recenzie. Je to zodpovednosť, ktorú berieme veľmi vážne, a preto Tripadvisor už viac ako desať rokov investuje do nových technológií a tímu expertných vyšetrovateľov, aby podvodné recenzie zachytil.

Podvodná recenzia je definovaná ako recenzia, ktorú publikoval niekto, kto je buď zaujatý, alebo nemal vlastnú skúsenosť so zariadením, ktoré hodnotí. Upozorňujeme, že podvodné recenzie nie sú sporné recenzie (keď zákazník, ktorý nie je prepojený so zariadením, zdieľa osobnú skúsenosť, ktorú toto zariadenie spochybňuje). Ďalšie informácie o tom, ako pristupujeme k sporným recenziám, nájdete tu.

Podvodné recenzie zvyčajne spadajú do niektorej z troch kategórií: predpojaté pozitívne recenzie, predpojaté negatívne recenzie alebo platené recenzie.

Predpojaté pozitívne recenzie

Predpojatá pozitívna recenzia je, keď niekto, kto je prepojený so zariadením – ako napríklad majiteľ, zamestnanec alebo dokonca priateľ alebo príbuzný – sa pokúša poslať pozitívnu recenziu o tomto zariadení. Môžeme to nazvať aj umelé navyšovanie počtu pozitívnych recenzií.

Recenzie tejto povahy pravdepodobne nebudú poskytovať objektívny prehľad o tom, čo zákazník skutočne zažil, vzhľadom na spojenie hodnotiteľa s týmto zariadením.

Predpojaté pozitívne recenzie sa môžu vyskytnúť aj vtedy, keď podnik ponúkne svojim zákazníkom stimuly, ako napríklad bezplatné jedlo alebo zľavu za zverejnenie recenzie. Viac informácií o tom, prečo nepovoľujeme odmeny za recenzie, nájdete tu.

Predpojaté pozitívne recenzie zachytávame pomocou nášho systému sledovania, ktorý odhaľuje vzory a online značky, ktoré môžu naznačovať, či sa recenzie zariadenia pokúšajú odosielať priatelia, rodina alebo zamestnanci, či personál. Okrem toho povzbudzujeme komunitu, aby nám dala vedieť, keď zistí, že nejaký podnik ponúka výhody výmenou za recenzie. Náš tím potom tieto správy skúma a podniká opatrenia proti každému podniku, ktorý sa snaží zhromaždiť pozitívne recenzie týmto spôsobom.

Predpojaté negatívne recenzie

Predpojatá negatívna recenzia je, keď niekto predkladá zámerne škodlivý prehľad o zariadení v snahe neoprávnene znížiť jeho pozíciu v rebríčku alebo toto zariadenie nejakým spôsobom zdiskreditovať. Môžeme to nazvať aj poškodzujúce recenzie.

Väčšina zaujatých negatívnych recenzií pochádza z jedného z dvoch zdrojov – buď od niekoho, kto je prepojený s konkurenčným zariadením, alebo od niekoho, kto sa pokúša vydierať zariadenie tým, že hrozí, že zverejní podvodnú negatívnu recenziu.

Tieto typy recenzií zachytávame niekoľkými spôsobmi.

Podobne ako v prípade predpojatých pozitívnych recenzií, náš sledovací systém môže zaznamenať charakteristiky hodnotiteľov, ktoré by mohli naznačovať, či recenzent má prepojenie s konkurenčným zariadením. Aj keď sa snažia kryť svoje stopy, ich recenzie nebudú zodpovedať vzorom, ktoré by sme očakávali zo vzorky skutočných recenzií zákazníkov. Náš systém to dokáže rozpoznať a spustí vyšetrovanie.

Okrem toho máme nástroj, ktorý môžu majitelia zariadení použiť na hlásenie prípadov, keď sa im niekto vyhrážal negatívnou recenziou v snahe získať zľavu alebo pozornosť. Okamžité nahlásenie vyhrážok pomôže nášmu tímu zabrániť osobe, ktorá vyhrážku urobila, odoslať recenziu. Ako to urobiť, môžete zistiť tu.

Platené recenzie

To je prípad, keď podnik, či už vedome alebo nevedomky, využíva služby jednotlivca alebo spoločnosti, aby posilnil svoju pozíciu v rebríčku na Tripadvisore svojimi pozitívnymi recenziami. Môžeme to nazvať aj optimalizácia recenzií.

Platené recenzie zachytávame pomocou kombinácie nášho systému sledovania, ktorý identifikuje podozrivú recenziu, a špecializovaného tímu vyšetrovateľov, ktorí sledujú spoločnosti a jednotlivcov, ktorí sa ich pokúšajú predať.

Spoločnosť Tripadvisor vďaka úsiliu tímu zastavila po celom svete činnosť viac ako 60 rôznych spoločností poskytujúcich platené recenzie.

Viac informácií o rôznych spôsoboch, ako môžeme zachytiť platenú recenziu, si môžete prečítať tu.

...

Ako Tripadvisor určí, že je recenzia predpojatá?

Ako Tripadvisor určí, že je recenzia predpojatá?

Aj keď daný človek navštívil hotel alebo reštauráciu, jeho recenzia môže porušovať naše pravidlá, ak je predpojatá. Nižšie popíšeme niektoré prípady, pri ktorých by sa recenzia mohla považovať za predpojatú…

Aby boli recenzie užitočné a presné, mali by byť založené na skutočných a nestranných zážitkoch hostí. Myslíme tým, že by u návštevníka nemal existovať žiadny skrytý dôvod, než sa napísaním recenzie úprimne podeliť o svoje osobné skúsenosti. Akúkoľvek recenziu, o ktorej sa už vopred predpokladá, že bude buď pozitívna, alebo negatívna, považujeme za predpojatú a je preto proti pravidlám Tripadvisora.

Nižšie uvádzame niekoľko prípadov, ktoré môžu viesť k predpojatým recenziám:

Platené recenzie

Recenzie, ktoré si zariadenie pokúsilo zakúpiť, sú predpojaté a neposkytujú nestranné rady, ktoré cestovatelia hľadajú. Sú tiež nespravodlivé voči usilovným zariadeniam, ktoré dodržujú pravidlá. Náš tím vyšetrovateľov dokáže našťastie veľmi úspešne odhaliť všetkých, ktorí tvrdia, že ponúkajú recenzie na zákazku. Proti zariadeniam, ktoré využívajú takéto služby, podnikáme prísne kroky. Ďalšie informácie o tom, ako odhaľujeme takéto recenzie, sa dozviete tu.

Recenzie, za ktoré bola ponúknutá odmena

Odmeny sú prémie alebo zvláštne výhody, ktoré ponúkajú zariadenia výmenou za napísanie recenzie. Príkladmi môže byť ponúkanie zliav alebo znížených cien na aktuálne alebo budúce pobyty, alebo dokonca prísľub služieb vyššej kategórie, poukazov alebo špeciálneho prístupu výmenou za recenziu.

Tripadvisor podporuje zariadenia, aby žiadali všetkých zákazníkov o napísanie recenzií a aby sa podelili o spätnú väzbu. Neumožňujeme však ponúkanie akýchkoľvek odmien za napísanie recenzie, pretože by mohli ovplyvňovať jej nestrannosť. Podľa našich zásad ponúkania odmien penalizujeme všetky zariadenia, o ktorých za zistí, že ponúkajú odmeny svojim zákazníkom.

Vydieranie...

Ako funguje systém sledovania recenzií Tripadvisora?

Ako funguje systém sledovania recenzií Tripadvisora? Teraz vám vysvetlíme, ako funguje technológia skrývajúca sa za naším systémom sledovania recenzií a ako ju používame, aby sme zachytili podvodné recenzie a zabránili ich zverejneniu na portáli...

Hneď ako niekto odošle na Tripadvisore recenziu, prejde táto recenzia radom kontrol skôr, než bude zverejnená na portáli. Tieto kontroly vykonáva automaticky náš systém sledovania recenzií, ktorý analyzuje stovky informácií.

Systém sledovania je našou prvou líniou obrany proti podvodným recenziám. Dokážeme tak analyzovať každú recenziu skôr, než ju zverejníme na portáli. Takúto úlohu by nebolo možné splniť, pokiaľ by sme sa spoliehali iba na našich moderátorov, pretože objem prijatých recenzií od globálnej cestovateľskej komunity je veľmi vysoký – Tripadvisor prijíma stovky príspevkov každú minútu.

Aké informácie kontroluje systém sledovania?

Keďže recenzie sú odosielané online, existujú stovky elektronických informácií, ktoré môžeme analyzovať, čo nám pomáha viac porozumieť pôvodu a okolnostiam vzniku každej recenzie. Napríklad môžeme zistiť polohu zariadenia použitého na uverejnenie recenzie, ako aj niekoľko podrobností týkajúcich sa technických údajov daného zariadenia. Dokonca ak sa niekto snaží skryť informácie o polohe ich zariadenia, čo podvodníci často robia, sme schopní to zistiť.

To je len jeden príklad – existuje množstvo ďalších informácií, na ktoré dávame pozor. Ide akoby o kúsky skladačky, ktoré je náš systém sledovania naprogramovaný poskladať dokopy, vytvárajúc tak celistvý obraz o každej recenzii.

Môže Tripadvisor poskytnúť iné príklady informácií, ktoré systém sledovania kontroluje?

Ako sa ani banka nemôžu podeliť o priveľa informácií o svojich bezpečnostných systémoch, tak sa ani my nemôžeme podeliť o zoznam informácií, ktoré sleduje náš systém sledovania. Radi by sme vám ukázali, čo všetko naša technológia dokáže, avšak musíme byť opatrní, aby sme sa nepodelili o žiadne informácie, ktoré by podvodníci mohli využiť na obídenie nášho systému.

Na čo všetko sa systém sledovania zameriava?

Náš systém sledovania je navrhnutý tak, aby robil dve veci – blokoval recenzie, ktoré jasne porušujú naše pokyny, ako napríklad tie, ktoré obsahujú urážlivé výrazy či odcudzený obsah, a rovnako aby lokalizoval nezvyčajné vzory, ktoré by mohli naznačovať, že recenzia je neobjektívna alebo podvodná.

Keď náš systém sledovania identifikuje recenziu, ktorá je jasne v rozpore s našimi pokynmi, zamietne takúto recenziu a zablokuje ju, aby v prvom rade nemohla byť uverejnená na portáli.

Keď náš systém sledovania identifikuje neobvyklý vzorec činnosti v rámci recenzií, začne náš tím moderátorov vyšetrovanie. Zatiaľ čo prebieha vyšetrovanie, recenzie spojené s neobvyklým vzorcom sú zablokované, aby nemohli byť uverejnené na portáli. Viac o typoch recenzií, ktoré by mohli byť označená na preskúmanie môžete zistiť tu.

...

Váš digitálny príbeh na Tripadvisore

WEBOVÝ SEMINÁR NA POŽIADANIEVáš digitálny príbeh na Tripadvisore 

S rozmachom internetu a vďaka všadeprítomnosti mobilných zariadení sa príbehy preniesli do digitálneho sveta. Digitálne príbehy sa dokážu odlíšiť od marketingového šumu, vedia zaujať cestovateľov a umožňujú vám osloviť ich na emocionálnej úrovni.

Sally Daveyová, globálna riaditeľka spoločnosti Tripadvisor pre vzťahy s odvetvím cestovného ruchu a Dianne Hallocková, vedúca spoločnosti Tripadvisor pre obsahový marketing B2B hovoria o psychologickej sile digitálnych príbehov – a o krokoch, ktoré môžete podniknúť na Tripadvisore na ovplyvnenie rozhodovania potenciálnych hostí čo sa týka rezervácií. Pozrite si seminár a získajte tipy, ktoré vám pomôžu:

  • Identifikovať a pochopiť vaše cieľové publikum s exkluzívnymi údajmi.
  • Pochopiť, ako vaše vlastnené, získané a platené stratégie spoločne vytvárajú váš príbeh.
  • Zistiť viac o tom, ako rozprávať váš príbeh na Tripadvisore pomocou našich bezplatných nástrojov, ako aj pomocou služieb Biznis PlusSponzorované umiestnenia

Zaregistrujte sa na sledovanie webového seminára na požiadanie (dostupný len v angličtine)!

Ako španielsky hotelový reťazec využíva Tripadvisor pri svojej stratégii zmeny značky

Ako španielsky hotelový reťazec využíva Tripadvisor pri svojej stratégii zmeny značky Pozrite sa, ako skupina Selenta maximalizovala viditeľnosť hotela SOFIA, aby získal vyššiu návštevnosť a naštartoval sa cyklus budovania online povesti.

Skupina Selenta spravuje deväť zariadení v rôznych španielskych mestách. Rozprávali sme sa so Silviou Sutter, manažérkou skupiny Selenta pre oblasť online návštev, aby sme sa dozvedeli, ako pomocou Tripadvisora zvýšila viditeľnosť a návštevnosť hotela SOFIA.

Tripadvisor ako súčasť stratégie zmeny značky

Zmena značky zariadení zo skupiny Selenta bol komplexný proces, ktorý začal minulý rok a stál veľa mesiacov plánovania a príprav. „Spoločnosť sme transformovali a zmenili jej značku ako celok. Teraz pracujeme na posune našich zariadení do kategórie luxusných a špičkových hotelov,“ hovorí Silvia Sutter.

Aký je cieľ? Zvýšiť viditeľnosť a návštevnosť všetkých deviatich zariadení. Silvia Sutter hovorí: „Radi by sme rozšírili naše pôsobenie a oslovili viac cestovateľov z USA – keďže väčšina našich hostí prichádza tradične zo Španielska a Spojeného kráľovstva.“

Silvia Sutter sa obrátila na Tripadvisor s cieľom opätovne uviesť na trh hotel SOFIA, zariadenie, ktoré spoločnosť Selenta nedávno zrekonštruovala. „Tripadvisor je dôležitý marketingový kanál, pretože tento zdroj návštev zvyšuje našu celkovú výkonnosť a u cestovateľov z Tripadvisora je oveľa vyššia pravdepodobnosť konverzie,“ hovorí. „Aktualizovali sme stránku profilu hotela SOFIA na Tripadvisore o nový názov, fotografie a ďalšie informácie. Nielen preto, aby sme propagovali renováciu, ale aj uviedli očakávania hostí na novú mieru.“

Zvyšovanie viditeľnosti pomocou služby Sponzorované umiestnenia

Aby Silvia Sutter zabezpečila lepšiu viditeľnosť pre hotel SOFIA na konkurenčnom barcelonskom trhu, využíva službu Sponzorované umiestnenia. „Rozhodli sme sa vyskúšať službu Sponzorované umiestnenia na zvýšenie viditeľnosti hotela SOFIA a povedomia o značke. Vyššia viditeľnosť získaná prostredníctvom služby Sponzorované umiestnenia dostane zariadenie do pozornosti väčšieho počtu cestovateľov, ktorí hľadajú miesto na ubytovanie v Barcelone,“ hovorí.

Hotel SOFIA získal vyššiu viditeľnosť a viac návštevníkov. „Výsledky sú skvelé: Používanie služby Sponzorované umiestnenia dopadlo pre hotel SOFIA tak dobre, že kampane na zvýšenie viditeľnosti má momentálne aktívne všetkých deväť zariadení zo skupiny Selenta,“ hovorí Silvia Sutter. „Tieto reklamy v priemere vygenerovali v priebehu 6 týždňov viac než 50 000 zobrazení pre každé zariadenie zo strany vysoko cielených cestovateľov.“

A táto viditeľnosť sa vypláca: „Získali sme vyššiu návštevnosť webovej stránky hotela SOFIA a potenciálnych zákazníkov, ktorí v konečnom dôsledku vykonajú rezerváciu. Od okamihu aktivácie služby Sponzorované umiestnenia počet generovaných rezervácií pre hotel SOFIA vzrástol,“ pokračuje Silvia Sutter.

Takisto došlo k zrýchleniu cyklu rozvíjania jeho dobrej online povesti. „Zvýšenie viditeľnosti naštartovalo cyklus rozvíjania dobrej online povesti pre hotel SOFIA, čo nám pomohlo zaradiť sa medzi najobľúbenejších 10 % ubytovaní v Barcelone,“ hovorí Silvia Sutter. „Keďže sa v hoteli SOFIA ubytováva čoraz viac hostí, píšu recenzie a zverejňujú fotografie, čím sa obnovil cyklus inšpirovania potenciálnych hostí, aby si zvolili naše zariadenie.“

Silvia Sutter plánuje nechať službu Sponzorované umiestnenia aktívnu po celý rok. „Ak sa bude konverzia vďaka službe Sponzorované umiestnenia naďalej zvyšovať, budeme v priebehu zmeny značky i naďalej využívať naše reklamy. Reklamy mi pomohli zmeniť pozíciu našich zariadení, zvýšiť počet návštevníkov našich webových stránok a získať viac rezervácií,“ dodáva.

Naposledy aktualizované: 10. decembra 2018

Postrehy pre rok 2018: Ako cestovatelia uvažujú a ako ich ovplyvniť

WEBOVÝ SEMINÁR NA POŽIADANIEPostrehy pre rok 2018: Ako cestovatelia uvažujú a ako ich ovplyvniť  Charlie Ballard, riaditeľ Tripadvisora pre oblasť strategických informácií, odhaľuje nedávny prieskum v rámci štúdie TripBarometer, ktorý odkrýva globálne trendy v rámci cestovania, najnovšie trendy v oblasti výletov a rolu Tripadvisora pri rozhodovaní cestovateľa. V tomto webovom seminári na požiadanie sa budeme zaoberať prieskumom nasledujúcich tém:

  • Ako cestovatelia začínajú s plánovaním výletov
  • Na základe čoho sa rozhodujú pre výber destinácie
  • Čo ovplyvňuje výber ubytovania
  • Ako cestovatelia pripravujú rozpočet pre svoj výlet
Sam Thompson, komerčný riaditeľ Tripadvisora pre Európu, Blízky východ a Afriku, navyše ukáže, ako majitelia môžu použiť tieto údaje na ovplyvňovanie cestovateľov na portáli. Pozrite si ho ešte dnes a získajte overené postupy a tipy týkajúce sa nasledujúcich oblastí:
  • Používanie bezplatných marketingových nástrojov Tripadvisora v centre spravovania
  • Využitie recenzií cestovateľov na zvýšenie vašej online povesti
  • Získanie prístupu k exkluzívnym údajom Tripadvisora v centre analýz, ktoré vám pomôžu pochopiť vašich cestovateľov
  • Použitie služby Biznis Plus na také prispôsobenie vašej stránky na Tripadvisore, ktoré prekročí očakávania cestovateľov
  • Používanie služby Sponzorované umiestnenia na pritiahnutie pozornosti vysoko cielených cestovateľov, keď vyhľadávajú na Tripadvisore
Živá udalosť je teraz k dispozícii na vyžiadanie! Zaregistrujte sa teraz pre prístup k záznamu (dostupný iba v angličtine).

Ako európska skupina hotelov využíva obsahový marketing na oslovovanie cestovateľov

Ako európska skupina hotelov využíva obsahový marketing na oslovovanie cestovateľov Skupina 25hours Hotels zvyšuje svoju viditeľnosť, zvyšuje povedomie o značke a získava dodatočné výnosy vďaka Tripadvisoru. Skupina 25hours Hotels je skupina 13 zariadení roztrúsených po celom Nemecku, Francúzsku a ďalších krajinách. Pozrite si, ako Alexander Schuster, riaditeľ digitálneho oddelenia, ovplyvňuje pomocou obsahového marketingu a Tripadvisora cestovateľov, aby si rezervovali jedno z ich zariadení.

Zameranie na obsahový marketing

Na budovanie vzťahov medzi zákazníkom a značkou 25hours využíva Schuster obsahový marketing. „Rozhodli sme sa, že sa zameriame na obsahový marketing, namiesto toho, aby sme sa spoliehali výhradne na propagačné akcie, zľavy alebo balíčky. Obsah nám umožňuje porozprávať väčší príbeh o tom, ako hostia v našich hoteloch iba nenocujú. V našich hoteloch, ktoré sú navrhnuté tak, aby stelesňovali mesto a okolie, v ktorom sa nachádzajú, sa môžu zabávať, relaxovať a prežiť podmanivé dobrodružstvo,“ hovorí. „Naše fotografie a videá posilňujú našu značku. Blog každého hotela ponúka informácie od miestnych znalcov.“

Získavanie cestovateľov na ich ceste zákazníka s Tripadvisorom

Schuster ponúka relevantné informácie pre cestovateľov, ktorí nakupujú ubytovanie na Tripadvisore, hlavnom marketingovom kanáli. „Cesta zákazníka má množstvo kontaktných bodov, a musíme osloviť cestovateľov v správny čas na správnych kanáloch. Takže zvýrazňujeme svoj obsah na Tripadvisore, Googli, v sociálnych médiách a iných marketingových kanáloch, aby sme pritiahli pozornosť cestovateľov a poskytli presvedčivý a konzistentný príbeh,“ hovorí. „Tripadvisor používam na zvýšenie našej viditeľnosti, zvýraznenie značky 25hours a získanie väčšieho množstva priamych rezervácií.“

Na Tripadvisore Schuster dopĺňa svoju obsahovú stratégiu zvýrazňovaním obsahu recenzií cestovateľov a reagovaním na tieto recenzie. „Cestovatelia čítajú recenzie, vďaka čomu je Tripadvisor dôležitou súčasťou cesty zákazníka. Na tieto recenzie odpovedáme – neponúkame iba svoj názor, ale tiež ukazujeme, ako nám záleží na našich hosťoch, a ako sa za nich cítime zodpovední,“ hovorí.

Vyššie príjmy so službou Biznis Plus

Schuster priťahuje cestovateľov prezentovaním svojho obsahu a optimalizáciou stránok profilov skupiny 25hours Hotels na Tripadvisore pomocou služby Biznis Plus. „Keď cestovatelia zvažujú naše zariadenia a ceny, môžeme ich prilákať do rezervačnej siete vo vyhľadávaní na Tripadvisore a na našej stránke profilu,“ hovorí. „Môžeme testovať a optimalizovať rôzne funkcie služby Biznis Plus. Napríklad zverejňujeme titulné fotografie a obľúbené fotografie, ktoré najlepšie vystihujú naše hotely, a potom sledujeme mieru záujmu o fotografie v centre analýz, aby sme zistili, čo priťahuje ešte viac cestovateľov.“

Taktiež využíva službu Biznis Plus na priame spojenie sa s cestovateľmi. „Prostredníctvom kontaktných údajov môžeme na Tripadvisore uviesť správne komunikačné kanály – našu webovú stránku, telefónne číslo a e-mail. Dokážeme smerovať cestovateľov na našu webovú lokalitu, kde môžu rezervovať priamo, aby nám ich neprebrali cestovné kancelárie online – je pre nich jednoduché spojiť sa s nami,“ hovorí Schuster. „Ďalší spôsob, ako motivovať cestovateľov, aby rezervovali priamo u nás, sú špeciálne ponuky s rozšírenou nižšou cenou za rezerváciu, ktorú môžu využiť na našej webovej lokalite.“

Schuster konštatuje, že všetky zariadenia skupiny 25hours využívajú službu Biznis Plus kvôli možnosti rastu značky a podnikania skupiny 25hours. „Služba Biznis Plus je výhodná – vykazuje návratnosť nákladov na reklamu a tým podporujeme zvyšovanie výnosov všetkých našich zariadení,“ dodáva.

Vyššia viditeľnosť vďaka službe Sponzorované umiestnenia

Schuster sa rozhodol vyskúšať službu Sponzorované umiestnenia, aby maximalizoval oslovovanie cestovateľov a získal vyššiu návštevnosť skupiny 25hours. „Spoliehať sa na to, že cestovatelia pri vyhľadávaní nájdu naše zariadenia, nie je efektívne. So službou Sponzorované umiestnenia rozširujeme svoju viditeľnosť na cestovateľov, ktorí už sú na ceste zákazníka, najmä, ak vyhľadávajú v rámci určeného mesta, ale nemajú na mysli konkrétnu značku,“ hovorí. „Každé z piatich zariadení, ktoré vyskúšali službu Sponzorované umiestnenia, získalo priemerne viac ako 100 000 impresií za dva mesiace – čo znamená, že sme mali o 100 000 zobrazení viac, ako keby sme nemali službu Sponzorované umiestnenia.“

Služba Sponzorované umiestnenia pomohla Schusterovi získať aj viac generovaných rezervácií. „Služba Sponzorované umiestnenia okrem zvýšenej viditeľnosti vedie k vyššiemu počtu rezervácií v našich hoteloch. Zaznamenali sme v priemere 20 % zvýšenie generovaných rezervácií. Taktiež sme zaznamenali nárast návštev stránok profilov našich piatich zariadení na Tripadvisore,“ hovorí.

Keďže vidí výhody služby Sponzorované umiestnenia, Schuster verí, že reklamy sú výhodnou investíciou. „Služba Sponzorované umiestnenia je cenná, pretože môžem zvýšiť povedomie o značke 25hours na viacerých kontaktných bodoch cesty zákazníka. Každé kliknutie znamená, že cestovatelia majú záujem. Keď cestovatelia vidia našu reklamu, je veľmi pravdepodobné, že sa neskôr vrátia so zámerom rezervovať u nás,“ hovorí.

...

Príbeh o úspechu: Hotel v Džajpurevyužíva Tripadvisor na podporu inbound marketingu

Príbeh o úspechu: Hotel v Džajpurevyužíva Tripadvisor na podporu inbound marketingu Pozrite sa, ako hotel Royal Heritage Haveli láka turistov so službou Sponzorované umiestnenia a mení ich na návštevníkov pomocou služby Biznis Plus. Hotel Royal Heritage Haveli je malý boutique hotel v Džajpure (India) v rodinnom vlastníctve, ktorý získal ocenenie Travellers’ Choice niekoľko rokov za sebou. Pozrite sa, ako Shambhavi Singhová, riaditeľka hotela Haveli, používa Tripadvisor ako praktickú súčasť svojej stratégie inbound marketingu. Výzva: Využitie rušnej sezóny na maximum

Shambhavi Singhová sa počas rušnej sezóny snaží získať čo najviac cestovateľských rezervácií, a to čo najskôr. „Naša rušná sezóna je krátka, preto je dôležité, aby sme ju využili na maximum. Mimo sezóny sa izby dajú zaplniť veľmi ťažko, pretože v Džajpure je veľmi horúco,“ hovorí Shambhavi Singhová.

Mnohí z miestnych poskytovateľov ubytovania volia podobnú stratégiu. „Vyniknúť medzi konkurenciou v Džajpure je náročné. Sme len malý podnik, ktorý s dobre známymi hotelmi súťaží o obmedzený počet turistov, ktorí prichádzajú počas rušnej sezóny. Preto sa potrebujeme odlíšiť od iných zariadení, ktoré sa podobajú na to naše,“ hovorí.

Riešenie: Používanie Tripadvisora na podporu inbound marketingu „Pri riešení tohto problému používam inbound marketing na pritiahnutie, konverziu, priblíženie a potešenie hostí. Tripadvisor je pre moju stratégiu životne dôležitý.“ hovorí Shambhavi Singhová. „Inbound marketing zvyšuje povedomie u cestovateľov a rozvíja dôveryhodnosť a spoľahlivosť hotela Haveli.“...

Využite všetky možnosti Tripadvisora

Rozšírte svoje podnikanie v oblasti poskytovania ubytovania pomocou našich exkluzívnych štartovacích balíčkov