Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Štrbské Pleso
Zverejniť
Schránka prijatých správ
Hotely v blízkosti
Recenzie (94)
Filtrovať recenzie
94 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
36
33
12
5
8
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
36
33
12
5
8
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
2794 recenzií
Recenzované: 2. januára 2020

Veľké sklamanie z tohto hotela,pre nás prvý a posledný krát a to sme v Tatrach dosť často.silvestrovsky pobyt 2019-pýtali sme sa na konkrétny apartmán na najvyššom poschodí,pani povedala že ten zarezervovala pre nás.pri príchode sme dostali odpoved,že mame nakoniec iný,aj keď na Tom najvyššom poschodí (druhý vraj patrí majiteľovi ),cize hneď sme boli uvedený do omylu. Izba nie najčistejsia-upratovačky zasadne chodili o deviatej rano klopať či nám netreba toaletný-žiadne pratanie,alebo príchod do izby keď hosť tam nie je,aby popratali (myslim že v 4hvizedickovom je povysavanie,poumyvanie základom ).na izbách zima.co sa týka samotného Silvestra,jasne rozdelili ľudí podľa toho,kto mal akú izbu.my tí čo sme mali drahsie izby sme mali samostatne stoly,na program sme mali kapelu,Marcelu Molnarovu ktorá cely program totálne zbabrala a ešte aj príchod polnoci ohlásila 2minuty už PO..A pána Drapaka (ten jediný zábavu zachránil,inak veľa ľudí odišlo zo Solvestrovskej zábavy). Tí čo mali lacnejšie izby mali iba dj a raz Molnarovu a spojené stoly . Pre pochopenie,vzhľadom na kapacitu nás rozdelili do dvoch miestností. Čo sa týka wellness,na Silvestra sme dosli,pán masér neochotný nám povedal že nie sme objednaný do wellness (na tie tri sauny ),ale že má zapnuté sauny-nikde nebola info o Tom že do wellness sa mame objednať.jeho správanie bolo pre mna tak neprijemne,že ja som masáž (objednanú) odmietla.aj keď vraj masíruje perfektne.dalsi deň sme prišli do wellness o 19:30,sauna išla už iba jedna (sucha). Infra a parna boli vypnuté (parna aj fajne zapáchala),dzban s vodou už nebol,tak sme po pól hodine odišli. Pobyt nás vyšiel na 982€ na tri noci s polpenziou,cize cena nekorešpondovala s kvalitou.pred mesiacom sme boli v hoteli trigan,ktorý má tri hviezdičky,ale stravu máte perfektnú (aj pre vegetariánov ),kazdy deň popratane,povysavane,doplnené mydla a toaletné..a to vždy až keď sme odišli,nie keď s prepáčením keď vykonávate rannú toaletu.co sa týka personálu,keď sme sa pýtali na niečo boli strohý,akonáhle sme povedali cislo apartmánu,tak už boli mily (cize zasa robili rozdiely pre peniaze!). Čo sa týka stravy,tá bola celkom fajn len by ste mohli aj uvádzať aké maso je v ponuke pretože nie kazdy môže všetky masa.
Z tohto pobytu sme boli veľmi sklamaný a urcite sa tam už nevrátime.

Dátum pobytu: december 2019
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi Ivka1990.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia panorama_hightatras, Generálny riaditeľ v zariadení Hotel Panorama Resort.Zodpovedané: pred 4 týždňami

Vážená pani Mgr. Raábová, ďakujem Vám že ste si našli čas a opísali Vaše pocity z Vášho pobytu u nás. Je mi ľúto, že sme nesplnili Vaše očakávania aj keď sme vynaložili veľké úsilie aby sa u nás klienti cítili príjemné a pobyt v našom hoteli prebiehal čo najhladšie.
Vážená pani Mgr. Raábová, na najvyššom poschodí sa nachádzajú 2 apartmány s krásnym výhľadom na Tatry. Jeden patrí hotelu a druhý je v súkromnom vlastníctve a hotel s ním nedisponuje. Vaša rezervácia bola vytvorená telefonicky a domnievam sa, že ste si pozerali aj našu webovú stránku kde je foto hotela ako čelný pohľad a na tejto fotografii je žiaľ ale apartmán v súkromnom vlastníctve. Náš apartmán je zrkadlovo otočený na druhú stranu s výhľadom na Nízke Tatry a s výhľadom na štíty Vysokých Tatier. Preto sa Vám ešte raz ospravedlňujem ale v žiadnom prípade sme Vás nechceli zavádzať alebo uviesť do omylu. V našej internetovej prezentácii uvádzame informácie a fotky len o našom apartmáne PANORAMA.
Vážená pani Mgr. Raábová, na základe Vašej recenzie sme upravili pracovný postup našim chyžným tak aby sa predchádzalo nevhodným vstupom nášho personálu do izieb a využíval sa čas na servis v čase neprítomnosti klienta na izbe. Ďakujem Vám za podnetnú myšlienku.
Vážená pani Mgr. Raábová, program na Silvestra bol organizovaný v dvoch miestnostiach z kapacitných dôvodov. Preto sme zabezpečili v každej miestnosti hudobnú produkciu a angažovali sme p. Molnárovú a pána Drapáka aby spestrili pre našich klientov Silvester. Pán Drapák bol v jednej miestnosti a pani Molnárová sa presúvala a moderovala večer v obidvoch priestoroch. Všetci klienti mohli využívať obidva parket a neboli viazaní na využívanie len jednej hudobnej produkcie.
Vážená pani Mgr. Raábová, je nám veľmi ľúto, že ste nebola spokojná s programom, ktorý sme prichystali na Silvestra ale musím oponovať Vášmu tvrdeniu, že našich klientov rozdeľujeme podľa sumy, ktorú nám uhradili. Chápem Vaše pocity a som si vedomý, že rozdelenie programu do dvoch miestností môže evokovať domnienku, že sme rozdeľovali hostí podľa Vami spomínaného pravidla ale naozaj celý zasadací poriadok sme sa snažili pripraviť tak, že spojené stoly mali klienti, ktorí sa poznali alebo spoznali u nás na pobyte a vyslovene si želali spojiť stoly. Snažili sme sa každej izbe ak to bolo možné, určiť samostatný stôl ale opätovne odmietam tvrdenie, že sme klientov rozdeľovali podľa sumy, ktorú zaplatili u nás za pobyt.
Vážená pani Mgr. Raábová, do wellness je vstup na objednávku z kapacitných dôvodov a ospravedlňujem sa Vám ak ste o tejto povinnosti nebola informovaná. Máte pravdu, že sme túto informáciu nemali písomne pre klientov k dispozícii a informovala o tom ústne len recepcia. Ďakujeme Vám za podnetnú poznámku a zároveň sa Vám ospravedlňujem za správanie pána maséra a nevykúrené sauny počas Vášho pobytu vo wellness.
Vážená pani Mgr. Raábová, ďakujeme Vám za Vaše kladné hodnotenie našej stravy, ktorú pod vedením nového šéfkuchára budeme v najbližšom období ešte viac skvalitňovať a dopĺňať o nové druhy potravín a pokrmov. Uvádzame pri jedlách názov pripraveného pokrmu a pri bufetoch je k dispozícii kuchár, ktorý veľmi rád odpovie na všetky otázky klientov ohľadne podávaného jedla vrátane pôvodu ponúkaného mäsa a druhu.
Vážená pani Mgr. Raábová, veľmi pekne Vám ďakujem za Vašu recenziu a Váš názor na naše služby. Každé slovo z Vašej recenzie nás posúva k lepšiemu fungovaniu nášho hotela a v neposlednom rade aj k spokojnosti našich klientov. Príjmite prosím, ešte raz moje osobné ospravedlnenie a prajem Vám všetko dobré.
S pozdravom, Sczyrzicki Miroslav
Riaditeľ hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 28. decembra 2018 cez mobilné zariadenie

- ubytovani sme boli v troch apartmanoch na druhom a tretom poschodi.
- po prichode na hotel sme mali zaujem sa ist najest ale oznamili nam ze sa musime na veceru nahlasovat ako v skolskej jedalni. Boli sme nuteni sa ist najest vedla.
- Ranajky v hoteli boli ale uplne ubohe a jednoduche. Casnik vas nenechal ani sa v klude naranajkovat lebo za kazdym objednim napoja vam daval blok na podpis. Po napomenuti ze by som sa rad v klude naranajkoval a nech to da potom na konci na jeden blok ma odignoroval a pokracoval v tom...
- apartmany: vyzerali ako robotnicka ubytovna, ziadny styl iba lacny nabytok. Na balkone sme mali po kolena snehu a az po napomenuti nam ich boli spristupnit.
- na jednom z nasich apartmanov prestala ist citacka kariet. Z recepci nam zavolali ked sme boli na veceri vonku ze budu musiet vyvalit dvere a prestahovat nas. Poziadal som manazerku hotela (ktora nam volala) aby s tym pockali az ked budem pritomny. Povedala ze ok. Ked sme prisli na hotel po pol hodine tak recepcna nam iba oznamila ze nas caka manazerka na izbe. Opytal som sa jej preco nerespektovala nase zelanie a bez nasho suhlasu vnikli do apartmanu. Odpovedala nam ze ona moze.
Ked som jej povedal ze ani policia nemoze vniknut bez povolenia majitela alebo bez sudneho prikazu tak mi povedala ze mam pravdu ale ona ajtak moze.

Zhrunutie: otrasny hotel, otrasne spravanie personalu. Ten kto im dal 4* musel byt uplne mimo. Urcite sa neoplati ani za 100€ na noc a nie za 200€ ako si pytaju! DAVAJTE SI POZOR

Dátum pobytu: december 2018
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
2  Poďakujte používateľovi JFSVK.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 15. decembra 2018

Boli sme ubytovaní v apartmáne na 3 noci v polovici decembra. Umiestnenie hotela je pre lyžiarov nevhodné, skibus ešte nepremával. Lyžovanie bolo spustené, no k tomu sa radšej nevyjadrovať. Parkovanie zlé, polovica zjazdovky preteky a druhá polovica lyžiarska škola. Apartmán priestranný, zariadený stroho. Najväčším nedostatkom bola zima na izbách., celý deň i večer studené radiátory. Po upozornení recepčná odpovedala, že " v hoteli sa kúri a nieje to bytovka". Po ďalšej reklamácii na tretí deň bolo teplo, zrejme sa sťažovali aj ďalší hostia. Okná nemajú žalúzie a tenký záves nespĺňa žiaden účel, najmä v spálni by bolo vhodné zatemňovacie závesy. Pochváliť môžem personál kuchyne, čašníci. Milí a úslužní. Zato na recepcii by mohli prejsť školením rozhovoru s hosťom. Keďže hotel nemá dobré umiestnenie, mal by ponúknuť služby, pre ktoré by sa ho hosť rozhodol navštíviť. Napr. dobré wellness služby.

Dátum pobytu: december 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Lokalita
    • Izby
    • Služby
2  Poďakujte používateľovi Anika K.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 16. augusta 2018 cez mobilné zariadenie

Plusy:
+ velkosť izieb, kuchynka na izbe
+ chutná strava
+ milý a ochotný personál
+ poloha hotela
Mínusy:
- mini detský kútik pri hlavnom vchode...
- barierový prístup( dostať sa s kočikom na izbu len po schodoch, dosť sme sa zapotili)
- prístelka pre dieťa zaprášený, starý gauč

Dátum pobytu: august 2018
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi lenka89.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Zuzana H, Manažér v zariadení Hotel Panorama Resort.Zodpovedané: 21. augusta 2018

Ďakujeme za recenziu Lenka, veríme že ste si pobyt aj napriek pár mínusom užili.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 4. júla 2018

V hoteli Panorama Resort sme mali zarezervovaný apartmán DE LUXE a ŠTÚDIO na 4 noci s raňajkami, spolu za takmer 1200 Eur (3 dospelí, 2 deti). Na prvý pohľad hotel pôsobí ako klasické, solídne zrekonštruované socialistické zariadenie. Parkovanie bolo v pohode, ubytovanie prebehlo bez problémov, raňajky síce slabé sortimentom i kvalitou, ale čo-to sa dalo vybrať. Príjemne pôsobí welless centrum, ktoré je maličké a na objednávku, no dosť v ňom chýba bazén a vírivka.

Veľmi negatívne však hodnotíme kvalitu ubytovania. Na portáli, cez ktorý sme ho rezervovali, boli vyobrazené oveľa krajšie izby. Názov "apartmán de luxe" znie honosne a bol aj za príplatok, no hneď pri vstupe nás privítal ušmudlaný koberec, nechutné fľaky od krvi a ktovie čoho ešte na stenách aj na strope (viď foto). V spálni pri posteli skapatá moľa, ďalšia nám vyletela v ústrety pri otvorení chodbovej skrine...

Nábytok už tiež zjavne čo-to skúsil, dotrhaný záves v obývačke, v kuchynskej linke obaly po predchádzajúcich hosťoch, vo vnútri skriniek omrvinky. Radiátor v kúpeľni nevyčistiteľne pofŕkaný a zažraté fľaky rôznych farieb a tvarov boli aj na oficiálne čistých uterákoch. Úplne chýbal toaletný papier, ktorý nám po urgencii na recepcii priniesli až na 2.deň pobytu popoludní, keď už sme si zadovážili vlastný (stále píšem o 4**** hoteli!).

Doplatená prístelka vôbec nebola nachystaná, na zloženom gauči sme si len našli hodenú posteľnú bielizeň. Tak sme gauč svojpomocne roztiahli - bolo v ňom kopec prachu a omrviniek. Apropo - PRACH. Ten nás sprevádzal celým pobytom, lebo za 5 dní nám ho ani raz neprišli utrieť, či povysávať z kobercov.

Po sťažnosti pri odchode na recepcii nám bolo povedané, že u nich chyžné kontrolujú izby priebežne, ale iba keď sú hostia na izbe, aby nevzniklo podozrenie, že niečo vzali. (???) Takéto vysvetlenie som počula prvý raz v živote! V každom slušnom hoteli predsa hotelová služba uprace, vymení uteráky, umyje kúpeľňu a ustelie postele, kým sú hostia mimo izby. Tu sme vraj chyžnej, ktorá klopala a pýtala sa, či potrebujeme vymeniť uteráky a doplniť toaletný papier mali nahlásiť všetky upratovacie úkony, ktoré má vykonať, lebo inak nemohla tušiť, že niečo potrebujeme...

Toto vyhlásenie recepčnej efektne zaklincovalo celý pobyt. Myslím, že manažment by sa mal začať vážne zaoberať preškolením zamestnancov, lebo za štvorhviezdičkovými cenami, ale službami "štvrtej cenovej" sa im veľa hostí vracať nebude.

Dátum pobytu: júl 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Izby
    • Služby
3  Poďakujte používateľovi Katarina P.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie