Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Štrbské Pleso
Zverejniť
Schránka prijatých správ
Hotely v blízkosti
Recenzie (94)
Filtrovať recenzie
94 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
36
33
12
5
8
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
36
33
12
5
8
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
51094 recenzií
Recenzované: 16. augusta 2018 cez mobilné zariadenie

Plusy:
+ velkosť izieb, kuchynka na izbe
+ chutná strava
+ milý a ochotný personál
+ poloha hotela
Mínusy:
- mini detský kútik pri hlavnom vchode...
- barierový prístup( dostať sa s kočikom na izbu len po schodoch, dosť sme sa zapotili)
- prístelka pre dieťa zaprášený, starý gauč

Dátum pobytu: august 2018
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi lenka89.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Zuzana H, Manažér v zariadení Hotel Panorama Resort.Zodpovedané: 21. augusta 2018

Ďakujeme za recenziu Lenka, veríme že ste si pobyt aj napriek pár mínusom užili.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 4. júla 2018

V hoteli Panorama Resort sme mali zarezervovaný apartmán DE LUXE a ŠTÚDIO na 4 noci s raňajkami, spolu za takmer 1200 Eur (3 dospelí, 2 deti). Na prvý pohľad hotel pôsobí ako klasické, solídne zrekonštruované socialistické zariadenie. Parkovanie bolo v pohode, ubytovanie prebehlo bez problémov, raňajky síce slabé sortimentom i kvalitou, ale čo-to sa dalo vybrať. Príjemne pôsobí welless centrum, ktoré je maličké a na objednávku, no dosť v ňom chýba bazén a vírivka.

Veľmi negatívne však hodnotíme kvalitu ubytovania. Na portáli, cez ktorý sme ho rezervovali, boli vyobrazené oveľa krajšie izby. Názov "apartmán de luxe" znie honosne a bol aj za príplatok, no hneď pri vstupe nás privítal ušmudlaný koberec, nechutné fľaky od krvi a ktovie čoho ešte na stenách aj na strope (viď foto). V spálni pri posteli skapatá moľa, ďalšia nám vyletela v ústrety pri otvorení chodbovej skrine...

Nábytok už tiež zjavne čo-to skúsil, dotrhaný záves v obývačke, v kuchynskej linke obaly po predchádzajúcich hosťoch, vo vnútri skriniek omrvinky. Radiátor v kúpeľni nevyčistiteľne pofŕkaný a zažraté fľaky rôznych farieb a tvarov boli aj na oficiálne čistých uterákoch. Úplne chýbal toaletný papier, ktorý nám po urgencii na recepcii priniesli až na 2.deň pobytu popoludní, keď už sme si zadovážili vlastný (stále píšem o 4**** hoteli!).

Doplatená prístelka vôbec nebola nachystaná, na zloženom gauči sme si len našli hodenú posteľnú bielizeň. Tak sme gauč svojpomocne roztiahli - bolo v ňom kopec prachu a omrviniek. Apropo - PRACH. Ten nás sprevádzal celým pobytom, lebo za 5 dní nám ho ani raz neprišli utrieť, či povysávať z kobercov.

Po sťažnosti pri odchode na recepcii nám bolo povedané, že u nich chyžné kontrolujú izby priebežne, ale iba keď sú hostia na izbe, aby nevzniklo podozrenie, že niečo vzali. (???) Takéto vysvetlenie som počula prvý raz v živote! V každom slušnom hoteli predsa hotelová služba uprace, vymení uteráky, umyje kúpeľňu a ustelie postele, kým sú hostia mimo izby. Tu sme vraj chyžnej, ktorá klopala a pýtala sa, či potrebujeme vymeniť uteráky a doplniť toaletný papier mali nahlásiť všetky upratovacie úkony, ktoré má vykonať, lebo inak nemohla tušiť, že niečo potrebujeme...

Toto vyhlásenie recepčnej efektne zaklincovalo celý pobyt. Myslím, že manažment by sa mal začať vážne zaoberať preškolením zamestnancov, lebo za štvorhviezdičkovými cenami, ale službami "štvrtej cenovej" sa im veľa hostí vracať nebude.

Dátum pobytu: júl 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Izby
    • Služby
3  Poďakujte používateľovi Katarina P.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 22. júna 2018 cez mobilné zariadenie

V hotely som bol ešte pred jeho otvorením a vo vnútri naozaj krásne, okolie nádherné. Mal som možno tam byť aj ubytovaný, izby pekné a útulne. Jedlo super, fajn lokalita... odporúčam + veľké parkoviská.

Dátum pobytu: jún 2018
Typ výletu: Cestoval/a na služobnú cestu
Poďakujte používateľovi radkocom.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 12. júna 2018

Ubytovaní sme boli v štúdiu na prvom poschodí (nad reštauráciou). V hoteli sme strávili 3 dni (2 noci). Ako plus hodnotím veľkú, priestrannú a čistú izbu s krásnym výhľadom. Raňajky štandardné nemám čo vytknúť. V rámci pobytu sme vyskúšali aj obed a hodnotím ho iba pozitívne. Veľmi príjemne nás prekvapil wellness, na ktorý sa treba objednať, keďže je tam obmedzená kapacita, 3 sauny, avšak veľmi príjemná atmosféra. Umiestnenie hotela je výborné keďže je v centre Štrbského Plesa a všetko je nablízku. Odporúčam!

Dátum pobytu: máj 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi michalkralovic.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 8. októbra 2017

V tomto hoteli sme stravili 5 dnovy pobyt s malym babatkom. Prve prekvapenie bolo, ked sme prisli na poschodie a zistili, ze je potrebne absolvovat dalsich 10 schodov, aby sme sa dostali na poschodie s izbami. Pri rezervacii nas nikto neupozornil, ze pristup k izbam je barierovy, takze sme si viackrat denne "uzili" prijemne fitko s kocikom.

Co sa tyka ubytovania, izby su pekne, moderne, velke. Prekazala mi nedostatocna cistota izieb, gauc bol zapraseny a flakaty a taktiez na nabytku bolo vela prachu.
Co bolo ozaj nepochopitelne, je poplatok 5 Eur/noc za detsku postielku. Pochopila by som 5 Eur za pobyt, ale za noc je ozaj privela.
Taktiez na izbach chyba klimatizacia a nemoznost vetrat, kedze na oknach neboli ani sietky a na sklach sedelo mnozstvo komarov.

Strava bola velmi chutna. Mali sme polpenziu, ranajky a vecere boli formou bufetu. Kedze sa jedna o 4 hviezdickovy hotel, sklamala ma uroven ranajok. Taktiez obsluha bola privelmi promtna, miestami az otravna, napr. postavila som sa len po pohar vody a oni mi stihli odniest nedojedenu veceru od stola, aj ked pribor bol prekrizeny. Taktiez pri jedeni, hned ako som dala posledne susto do ust, uz mi brali tanier, nestihla som polozit ani servitku.

Tento hotel si urcite clovek nevyberie kvoli wellness centrum, ktore tu sice je, ale je naozaj male a pred vstupom je potrebne si ho rezervovat, aby vam stihli zapnut sauny, kore su aj tak chladne zo zaciatku.

Pobyt sme si napriek vsetkemu uzili, ale uz by sme sa sem nevratili, hlavne z dovodu, ze pristup do izieb je barierovy.

Dátum pobytu: júl 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi danielasebekova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie