Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (91)
Filtrovať recenzie
91 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
23
38
18
8
4
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
23
38
18
8
4
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
71291 recenzií
Recenzované: 15. decembra 2017

Neodporucam tento hotel pre alergikov, vsade same zvierata. Nepacilo sa mi ze pri vchode vencua psikov a na snehu vidiet iba zlte flaky
izba nezodpovedala 3hviezdickam skor 1hviezdicke. Izbu sme nemohli vymenit lebo boli plny.

  • Termín ubytovania: december 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Lokalita
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi jozkovci.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 17. decembra 2017

Vážení Jožkovci,

ďakujeme za Vašu recenziu, mrzí ma že Váš pobyt hodnotíte negatívne, sme síce hotel Dog friendly - čo aj uvádzame na všetkých portáloch - preto ak je človek alergik je to na jeho zvážení - ale po každom hosťovi aj psíkovi izbu dôkladne čistíme a zatiaľ sme problém nemali. Čo sa týka nespokojnosti s vybavením izby- hotelové izby máme kompletne renovované, predpokladám že ste boli ubytovaní v turistických bungalovoch za hotelom , ktoré neoznačujeme 3 *, ale aj v nich ubytovaným hosťom poskytujeme kompletný servis vrátane vstupu do wellness zdarma.
Nakoľko neuvádzate bližšie informácie, neviem sa vyjadriť... v každom prípade je ale našou snahou spokojnosť všetkých hostí, či už majiteľov psíkov alebo nie, preto si Vami uvádzané dôkladne preverím a v prípade nedostatkov zaistím opatrenia na ich odstránenie.
Erika Fočárová, riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 2. novembra 2017

Stravili sme v hoteli Fis krasne chvile, cela rodina, vratane dcery 6r a nasho psíka.
musim reagovat na recenziu nizsie, kde pán spominal ze psom sa dostalo viac pozornosti ako detom. Musim namietat a vychvalit personal, dokonca aj poziadavke poskytnut nejaku nadobu aby sa dcere vyliahol dinosaurus z vajicka (muselo byt vo vode) bolo vyhovene s usmevom a mila pani recepcna sa aj pri odchode spytala na dinosaurov ci sa uz vyliahli. Tiez sa nam zlomila nabijacka, ochotne zapozicali. Ranajky boli bohate, dokonca aj krupicovu kasu maju :) Veceru sme nemali v cene, tak sme sa stravovali v hornej restauracii, vyborne jedla a krasny vyhlad. wellness velmi pekny, zo sauny vyhlad na zasnezenu krajinu, aj oddychova miestnost pekna. dcera vyskusala detsku ovocnu masaz, ktoru odporuca. Nech nikoho neodradi ze je to "psí" hotel. pocas pobytu 3noci som zaznamenala na cely hotel cca5 psov co je zanedbatelne mnozstvo. Personal ochotny a ustretovy, odchadzalo sa nam tazko.

  • Termín ubytovania: október 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi monikakalocsai.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 3. novembra 2017

Milá pani Monika,

srdečne ďakujeme za Vašu milú recenziu :-), veľmi ma teší, že ste boli spokojní všetci, vrátane dcérky a psíka a bude nám potešením opäť Vás všetkých v našom hoteli privítať.

Erika Fočárová
riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 17. októbra 2017

V hoteli sme stravili pobyt s nasou polrocnou dcerou. Aj ked je hotel barierovy, nebol to pre nas problem, nakolko sme mali izbu na uplnom prizemy, kde bol zadny vchod a nebol problem prepravovat kocik.

Hotel je velmi pekny, cisty s milym personalom. Izby su zrekonstruovane, velmi vkusne, primerane velke. Kupelna tiez novsia a cista.

Ranajky su vyborne, vysoka uroven na trojhviezdickovy hotel, velky vyber a bez problemov sa najete aj pred koncom ranajok. Bola som uz vo viacerych stvorhviezdickovych hoteloch, ktorych uroven ranajok bola horsia.

Wellness je mensi, ale cisty a novy. Su tam tri sauny a virivka. Ak vystihnete vhodny cas, urcite si prijemne oddychnete.
Tento hotel ma top lokalitu. Urcite odporucam.

Tip na izbu: Ak potrebujete bezbarierovy pristup, rezervujte si izbu na prizemi.
  • Termín ubytovania: október 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi Daniela Š.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 19. októbra 2017

Milá pani Daniela,

ďakujeme Vám za pozitívnu recenziu.
Veľmi ma teší, že ste boli s pobytom v hoteli FIS
spokojná a radi Vás opäť privítame.

Erika Fočárová
riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 10. októbra 2017

Boli sme s detmi na vylete na Solisku kde sme vyhladli,tak cestou spat sme sa zastavili na obed vo Vasom hotely.Uz pri vstupe do restauracie nas prijemne privitala starsia pani casnicka a milo usadila k stolu nas aj deti.To bol prvy pekny dojem.Tato pani sa nam potom velmi srdecne a profesionalne venovala cely obed.Velmi podobne jej sekundoval starsi pan casnik,ktory bol tiez velmi ochotny a usluzny.Nakolko sme boli ubytovaní uz vo viacerych 4* hoteloch kde profesialny servis nebol na takej urovni ako tu.Vsetka cest tejto starsej dvojici.Obed bol tiez velmi chutny.Odporucame kazdemu,citili sme sa prijemne.

  • Termín ubytovania: október 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi kstrakosova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 12. októbra 2017

Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu, veľmi ma teší, že ste boli s návštevou nášho hotela spokojní a radi Vás opäť privítame.
Erika Fočárová, riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 17. septembra 2017

Boli sme na pobyte na zaciatku septembra s dvoma deťmi. A máme teda veľmi zmiešané pocity. Hotel je od 1.7. po rekonštrukcii - reštauracia, lobby bar, recepcia, welness OK. Izby OK. Kupelne po 2 mesiacoch plesnivé, sprchový kút plesnivý až sa z dverí odlupuje farba. Úplne nas odrovnala čistota - v zlom. Kupeľňa uprataná, no umyvadlová batéria so šmuhami, okná v reštaurácií, recepcii ešte po 3 mesiacoch zafuľané, celé šmuhové, balkóny celé od vtáčieho trusu. Detský kútik viac-menej s plyšovými hračkami iba. A teraz pozor - WiFi v 21. storočí v hoteli na Štrbskom Plese úplne nepoužiteľné. Má fugovať len v spoločných priestoroch - tam sa nedal ani poslať mail a ani otvoriť stranka na pozretie počasia. Proste NIČ! No a kapitola sama o sebe personál pri raňajkách a večerách. Jedlá boli chutné, dobrý výber, bufetové stoly - všetko super. No personál chodil jak stražny pes. Ešte som dávala posledné sústo do úst, už boli pri mne, či môžu zobrať tanier. Proste rýchlo, rýchlo sa najedz a von. Vždy niekto iný. Brigádničky zberajú taniere, no stále sa okolo stala premáva a doslova čumí hlavná čašníčka, potom nejaká mladšia pani - vojde do reštaurácie a prechádza si stoly - neviem čo pozerá - či som nezašpinila obrus, či koľko mám na tanieriku, či čo....Vôbec stravovanie bolo chutné, boli sme na dovolenke, chceli sme si to vychutnať, no pri personále reštaurácie to nebolo možné. No a nakoniec treba povedať - hotel je pre psy. Na našom pobyte bolo v hoteli spolu s nami cca 15 psov. Pri príchode dostanú aj darček. Naše deti do 4 rokov dostali len neprajné pohľady, že pri jedle zašpinili obrus.

  • Termín ubytovania: september 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Čistota
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi modra60.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 25. septembra 2017

Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu, veľmi si vážime Váš čas, ktorý ste strávili jej písaním, preto pripomienky našich hostí neberieme na ľahkú váhu ale s každou sa podrobne zaoberáme a snažíme sa naše služby vylepšovať v súlade s pripomienkami našich hostí. Ideálne v reálnom čase, teda ešte počas pobytu hostí. O to viac ma mrzí Vaša negatívna recenzia a je mi ľúto, že ste sa nesťažovali už počas Vášho pobytu v hoteli.
Dovoľte aby som sa k Vašim pripomienkam vyjadrila:
Renovácia hotelových izieb, ktorá prebehla pred letnou sezónou, sa týka výlučne zariadenia izieb, kde sme kompletne vymenili nábytok, matrace, závesy, koberce...
Kúpeľne ešte len čakajú na renováciu, podarilo sa nám nainštalovať nové odsávače pár, priebežne meníme sprchovacie kúty, v najbližšom čase plánujeme vynoviť kompletne všetky kúpeľne. Je mi ľúto že Vašu kúpeľňu ste vnímali ako špinavú a plesnivú - momentálne neviem posúdiť či to bolo skutočne tak, ale máme nastavené denné kontroly izieb a nemalo by sa to stávať - ale v niektorých kúpeľniach preráža cez kachličky staré lepidlo a môže to byť vnímané ako pleseň. Sprchové kúty ale po každom odchode dezinfikujeme aj Savom, aby sme plesniam predišli...olupovanie farby z dverí spôsobuje vlhkosť v kúpeľni, postupne ich tiež meníme, verím že s tým nám pomôžu aj nové odsávače pár.
Okná , balkóny, lastovičky - žiaľ, každý rok máme inváziu lastovičiek s ktorou sa nevieme vysporiadať napriek tomu že sme vyskúšali všetky možné preventívne opatrenia. Lastovičkám sa u nás páči, pravidelne si vybudujú hniezda snáď na všetkých dostupných miestach, s čím súvisí aj nadmerné špinenie... ospravedlňujem sa za tento nedostatok... sme v TANApe, preto hniezda zhadzovať v žiadnom prípade nemôžeme - pokuta za 1 lastovičku je od 300 do 500 €, nemôžeme si to teda dovoliť ani z finančných ale najmä z etických dôvodov .. lastovičky sú súčasťou prírody, náš hotel je uprostred chránenej prírody, hotel musí byť spoločensky zodpovedný aj v tejto oblasti.
V tomto období lastovičky odlietajú a nás čakajú práce súvisiace so zhadzovaním hniezd a kompletným čistením všetkých priestorov znečistených lastovičkami - balkóny a okná hotelových sme priebežne čistili , ale napr. presklené schodište je dostupné iba s ťažkou technikou ktorú si musíme prenajať. Preto tieto práce budú realizované až počas uzatvorenia hotela v 11 mesiaci.
Wi-fi - ako uvádzame, je dostupné iba v spoločenských priestoroch, ak je v jednom čase pripojených veľa hostí, ktorí sťahujú veľký objem dát, stane sa že je problém - momentálne pracujeme na projekte nového riešenia wi-fi pripojenia tak, aby sme uspokojili všetkých hostí a najmä aby bolo pripojenie dostupné aj na hotelových izbách.
Personál raňajky a večere - mrzí ma, že ste náš personál vnímali negatívne, keďže 99% hostí hodnotí práve personál najvyšším hodnotením. Mrzí ma, že Vaše vnímanie je iné, chápem Vašu rozhorčenosť, ale ubezpečujem Vás, že nik nesleduje množstvo jedla, ktoré skonzumujete, ani to, či zašpiníte obrus -tieto pravidelne meníme takmer po každom hosťovi. Nakoľko ale naša spoločnosť veľmi dbá na poskytovanie kvalitných služieb, máme interné nastavenia na čas, v ktorom majú čašníci odniesť prázdne taniere - toto s nimi preberieme aby sa neponáhľali až príliš, aby nevznikol dojem ako u Vás, že Vám taniere berieme skôr než skonzumujete raňajky...ospravedlňujem sa za to.
Hotel pre psy - sme hotel s prívlastkom "Dog friendly", čo máme aj na našich stránkach zverejnené, je to marketingová aktivita, ktorá umožňuje aj klientom so psíkmi navštíviť náš hotel. Momentálne prebehol upgrade tohto konceptu so sprísnením podmienok tak, aby sme nerušili iných klientov. V rámci marketingu poskytujeme klientom so psíkom aj "privítací balíček", ktorý obsahuje misku na vodu a malú kostičku a sáčky na exkrementy. Je pravda, že pre deti neposkytujeme žiaden darček na privítanie, ale rada uvítam všetky návrhy a príklady iných hotelov, ktoré darček na privítanie pre detičky poskytujú ...
Ešte raz ďakujem za Vaše pripomienky, verím že nám pomôžu zlepšiť naše služby a zvýšiť spokojnosť klientov.
Erika Fočárová
riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie