Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Hotel Patria(Štrbské Pleso)
181 USD
148 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bazén
Hotel Solisko(Štrbské Pleso)
158 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Penzión Pleso(Štrbské Pleso)
94 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Vila Emma(Štrbské Pleso)(Cenovo mimoriadne výhodná ponuka!)
82 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
48 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Hotel Crocus(Štrbské Pleso)
126 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Horska Chata pod Soliskom(Štrbské Pleso)
93 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Wellness Hotel Borovica(Štrbské Pleso)
194 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
457 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Recenzie (87)
Filtrovať recenzie
87 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
23
35
18
7
4
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
23
35
18
7
4
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
81387 recenzií
Zrecenzované: 10. októbra 2017

Boli sme s detmi na vylete na Solisku kde sme vyhladli,tak cestou spat sme sa zastavili na obed vo Vasom hotely.Uz pri vstupe do restauracie nas prijemne privitala starsia pani casnicka a milo usadila k stolu nas aj deti.To bol prvy pekny dojem.Tato pani sa nam potom velmi srdecne a profesionalne venovala cely obed.Velmi podobne jej sekundoval starsi pan casnik,ktory bol tiez velmi ochotny a usluzny.Nakolko sme boli ubytovaní uz vo viacerych 4* hoteloch kde profesialny servis nebol na takej urovni ako tu.Vsetka cest tejto starsej dvojici.Obed bol tiez velmi chutny.Odporucame kazdemu,citili sme sa prijemne.

  • Termín ubytovania: október 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi kstrakosova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 12. októbra 2017

Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu, veľmi ma teší, že ste boli s návštevou nášho hotela spokojní a radi Vás opäť privítame.
Erika Fočárová, riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 17. septembra 2017

Boli sme na pobyte na zaciatku septembra s dvoma deťmi. A máme teda veľmi zmiešané pocity. Hotel je od 1.7. po rekonštrukcii - reštauracia, lobby bar, recepcia, welness OK. Izby OK. Kupelne po 2 mesiacoch plesnivé, sprchový kút plesnivý až sa z dverí odlupuje farba. Úplne nas odrovnala čistota - v zlom. Kupeľňa uprataná, no umyvadlová batéria so šmuhami, okná v reštaurácií, recepcii ešte po 3 mesiacoch zafuľané, celé šmuhové, balkóny celé od vtáčieho trusu. Detský kútik viac-menej s plyšovými hračkami iba. A teraz pozor - WiFi v 21. storočí v hoteli na Štrbskom Plese úplne nepoužiteľné. Má fugovať len v spoločných priestoroch - tam sa nedal ani poslať mail a ani otvoriť stranka na pozretie počasia. Proste NIČ! No a kapitola sama o sebe personál pri raňajkách a večerách. Jedlá boli chutné, dobrý výber, bufetové stoly - všetko super. No personál chodil jak stražny pes. Ešte som dávala posledné sústo do úst, už boli pri mne, či môžu zobrať tanier. Proste rýchlo, rýchlo sa najedz a von. Vždy niekto iný. Brigádničky zberajú taniere, no stále sa okolo stala premáva a doslova čumí hlavná čašníčka, potom nejaká mladšia pani - vojde do reštaurácie a prechádza si stoly - neviem čo pozerá - či som nezašpinila obrus, či koľko mám na tanieriku, či čo....Vôbec stravovanie bolo chutné, boli sme na dovolenke, chceli sme si to vychutnať, no pri personále reštaurácie to nebolo možné. No a nakoniec treba povedať - hotel je pre psy. Na našom pobyte bolo v hoteli spolu s nami cca 15 psov. Pri príchode dostanú aj darček. Naše deti do 4 rokov dostali len neprajné pohľady, že pri jedle zašpinili obrus.

  • Termín ubytovania: september 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Čistota
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi modra60.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 25. septembra 2017

Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu, veľmi si vážime Váš čas, ktorý ste strávili jej písaním, preto pripomienky našich hostí neberieme na ľahkú váhu ale s každou sa podrobne zaoberáme a snažíme sa naše služby vylepšovať v súlade s pripomienkami našich hostí. Ideálne v reálnom čase, teda ešte počas pobytu hostí. O to viac ma mrzí Vaša negatívna recenzia a je mi ľúto, že ste sa nesťažovali už počas Vášho pobytu v hoteli.
Dovoľte aby som sa k Vašim pripomienkam vyjadrila:
Renovácia hotelových izieb, ktorá prebehla pred letnou sezónou, sa týka výlučne zariadenia izieb, kde sme kompletne vymenili nábytok, matrace, závesy, koberce...
Kúpeľne ešte len čakajú na renováciu, podarilo sa nám nainštalovať nové odsávače pár, priebežne meníme sprchovacie kúty, v najbližšom čase plánujeme vynoviť kompletne všetky kúpeľne. Je mi ľúto že Vašu kúpeľňu ste vnímali ako špinavú a plesnivú - momentálne neviem posúdiť či to bolo skutočne tak, ale máme nastavené denné kontroly izieb a nemalo by sa to stávať - ale v niektorých kúpeľniach preráža cez kachličky staré lepidlo a môže to byť vnímané ako pleseň. Sprchové kúty ale po každom odchode dezinfikujeme aj Savom, aby sme plesniam predišli...olupovanie farby z dverí spôsobuje vlhkosť v kúpeľni, postupne ich tiež meníme, verím že s tým nám pomôžu aj nové odsávače pár.
Okná , balkóny, lastovičky - žiaľ, každý rok máme inváziu lastovičiek s ktorou sa nevieme vysporiadať napriek tomu že sme vyskúšali všetky možné preventívne opatrenia. Lastovičkám sa u nás páči, pravidelne si vybudujú hniezda snáď na všetkých dostupných miestach, s čím súvisí aj nadmerné špinenie... ospravedlňujem sa za tento nedostatok... sme v TANApe, preto hniezda zhadzovať v žiadnom prípade nemôžeme - pokuta za 1 lastovičku je od 300 do 500 €, nemôžeme si to teda dovoliť ani z finančných ale najmä z etických dôvodov .. lastovičky sú súčasťou prírody, náš hotel je uprostred chránenej prírody, hotel musí byť spoločensky zodpovedný aj v tejto oblasti.
V tomto období lastovičky odlietajú a nás čakajú práce súvisiace so zhadzovaním hniezd a kompletným čistením všetkých priestorov znečistených lastovičkami - balkóny a okná hotelových sme priebežne čistili , ale napr. presklené schodište je dostupné iba s ťažkou technikou ktorú si musíme prenajať. Preto tieto práce budú realizované až počas uzatvorenia hotela v 11 mesiaci.
Wi-fi - ako uvádzame, je dostupné iba v spoločenských priestoroch, ak je v jednom čase pripojených veľa hostí, ktorí sťahujú veľký objem dát, stane sa že je problém - momentálne pracujeme na projekte nového riešenia wi-fi pripojenia tak, aby sme uspokojili všetkých hostí a najmä aby bolo pripojenie dostupné aj na hotelových izbách.
Personál raňajky a večere - mrzí ma, že ste náš personál vnímali negatívne, keďže 99% hostí hodnotí práve personál najvyšším hodnotením. Mrzí ma, že Vaše vnímanie je iné, chápem Vašu rozhorčenosť, ale ubezpečujem Vás, že nik nesleduje množstvo jedla, ktoré skonzumujete, ani to, či zašpiníte obrus -tieto pravidelne meníme takmer po každom hosťovi. Nakoľko ale naša spoločnosť veľmi dbá na poskytovanie kvalitných služieb, máme interné nastavenia na čas, v ktorom majú čašníci odniesť prázdne taniere - toto s nimi preberieme aby sa neponáhľali až príliš, aby nevznikol dojem ako u Vás, že Vám taniere berieme skôr než skonzumujete raňajky...ospravedlňujem sa za to.
Hotel pre psy - sme hotel s prívlastkom "Dog friendly", čo máme aj na našich stránkach zverejnené, je to marketingová aktivita, ktorá umožňuje aj klientom so psíkmi navštíviť náš hotel. Momentálne prebehol upgrade tohto konceptu so sprísnením podmienok tak, aby sme nerušili iných klientov. V rámci marketingu poskytujeme klientom so psíkom aj "privítací balíček", ktorý obsahuje misku na vodu a malú kostičku a sáčky na exkrementy. Je pravda, že pre deti neposkytujeme žiaden darček na privítanie, ale rada uvítam všetky návrhy a príklady iných hotelov, ktoré darček na privítanie pre detičky poskytujú ...
Ešte raz ďakujem za Vaše pripomienky, verím že nám pomôžu zlepšiť naše služby a zvýšiť spokojnosť klientov.
Erika Fočárová
riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 13. júla 2017 cez mobilné zariadenie

Úprimne povedané po príchode boli moje pocity zmiešané hotel z vonku nevyzerá moc vábne aspoň jeho polovica ktorá nieje zrekonštruovaná . Odporúčam nedať na prvý dojem :-) v hoteli veľmi milý ochotný personál na izbe nový pekný nábytok síce kúpeľňa staršia (aspoň na našej izbe ) ale všetko čisté. Veľké plus dávam za nádherný nový wellness ak Vám nevadí trochu nostalgický nádych vrelo odporúčam.

Termín ubytovania: júl 2017, cestoval(a) s rodinou
Poďakujte používateľovi andrejc248.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 18. júla 2017

Dobrý deň pán Andrejc,
ďakujeme za Vašu milú recenziu, veľmi nás teší, že aj napriek nepriaznivému prvému dojmu ste boli s pobytom v hoteli FIS spokojní :-) a bude nám potešením Vás opäť privítať.
Momentálne sme zrenovovali interiér hotelových izieb, verím že časom budeme pokračovať aj exteriérom

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 11. marca 2017

Kto chce prist na 2-3 dni v zime na Strbske pleso, tak toto je pravy sportovy hotel
klasicke vychodoslovenske svedske stoly, dobre usporiadanie hotela, hoc je hotel zo sociku
dobru atmosferu dotvara okolita priroda, hotel, ludia, personal ...

Termín ubytovania: január 2017
Poďakujte používateľovi Michel J.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 15. marca 2017

Ďakujeme za Vašu recenziu, veľmi nás teší Vaša spokojnosť a radi Vás opäť privítame.
Erika Fočárová, riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 4. marca 2017

Hotel FIS nas znova nesklamal. Dajkujeme vynikajucemu a maximalne ustretovemu personalu na recepcii, v jedalni aj v kaviarni za prijemnu atmosferu. Rovnako aj kucharom za vyborne jedlo. Priestory su prijemne . Izby su sice mensie ale tato nevyhoda je dokonale vyvazena neopakovatelnou polohou hotela. V zime , pre lyziara , je poloha priamo pri lanovke uplnym luxusom. Vraciame sa sem dlhe roky, kazdu zimnu sezonu a prideme znova. Boli sme tu uz aj v lete a bolo to rovnako uzasne.

  • Termín ubytovania: február 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Čistota
    • Služby
Poďakujte používateľovi 2016Antonia.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia ErikaF-manager, Manažér v zariadení Hotel Fis.Zodpovedané: 11. marca 2017

Milá pani Antonia,
ďakujeme za Vašu priaznivú recenziu.
Veľmi nás teší, že ste s pobytom u nás spokojní a vážime si, že sa k nám opakovane vraciate.
Tešíme sa na Váš budúci pobyt, budeme sa snažiť aby bol pre Vás opäť príjemný.
Erika Fočárová, riaditeľka hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie