Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (699)
Filtrovať recenzie
699 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
541
103
31
21
3
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
541
103
31
21
3
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
1116699 recenzií
Recenzované: 1. februára 2018 cez mobilné zariadenie

Hotel Kempinski je čarovný zároveň
luxusný hotel, kde určite odporúčam príjemný pobyt spojený s lyžovačkou na Štrbskom plese a oddychom vo wellnesse :)
5*hotel nesklamal, najmä raňajky so skutočne širokým výberom a top Poached eggs + večera v à la carte reštaurácii bola ozajstnou čerešničkou :)
Určite sa oplatí zažiť exkluzívnu večeru v krásnom prostredí hlavnej reštaurácie s krbom, príjemným osvetlením a hudbou, so skvelou obsluhou (Róbert bol fantastický a kolegovia tiež nezaostávali) a jedlo... vrelo len a len odporúčam :) je potrebné sa pripraviť na ceny a la Kempinski, ale stojí to za to :) Wellness jednoznačne patrí k top nie len na Slovensku. Určite sa vrátime!

Termín ubytovania: január 2018
2  Poďakujte používateľovi SlavoMr.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 26. januára 2018

V čase nášho ubytovania sa v hotely konala firemná akcia, takže všetko sa prispôsobovalo tomu. Raňajky boli presunuté do menšej miestnosti, čo nás však zarazilo bolo umiestnenie švédskych stolov na chodbe! Nemyslím si,že hotel tejto kategórie by si mal dovoliť takého faux paux a ubytovaný hosť nato doplácať. Raňajkový výber bol priemerný, hociktorý 4* hotel ho schová do vrecka, jediný rozdiel bol,že hosť si mohol naliať alkohol a šumivé víno. Koláčiky boli mrazené polotovary. Na veľké prekvapenie po objednaní palaciniek, pri ktorých bolo uvádzané,že sú s domácou čokoládou a domácim džemom priniesli dve palacinky s kupovaným najlacnejším džemom a ako sama obsluha povedala s nutellou, ozdobené práškovou šľahačkou. Keď už takýto hotel má problém podávať normálnu šľahačku zo smotany...rovnako káva nebola espresso ale káva s prášku z automatu. Človek by čakal,že pri takejto hotelovej sieti ide o najvyššiu kvalitu. Za ďalšie mínus považujem wellness,ktorý má síce nádherný výhľad,ale počet sáun-jedna fínska,jedna parná považujem za veľmi malý. Ak sú pri bazéne deti hluk je počuť aj do sáun. Rovnako čistota vo wellness zaostávala, v jeden deň pani s pleťovou maskou na tvári zachytala kľučky,dvere a toaletu a na druhý deň to bolo stále špinavé. Hotel má veľký potenciál,no cena pomer kvalita určite nezodpovedá.

  • Termín ubytovania: január 2018, cestoval(a) v páre
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
2  Poďakujte používateľovi katarina190.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Kathrin N, Generálny riaditeľ v zariadení Grand Hotel Kempinski High Tatras.Zodpovedané: 31. januára 2018

Dobrý deň katarina190,

ďakujeme, že ste si našla čas na zdieľanie recenzie k Vášmu nedávnemu pobytu.

Ako ste uviedla, v čase Vášho pobytu sa na hoteli konala firemná akcia a z kapacitných dôvodov sme preto pripravili raňajkový bufet vo verejných priestoroch, so sedením v spoločenskej sále Gerlach. Rada by som Vás však uistila, že jeho ponuka nebola zmenšená. Náš raňajkový bufet ponúka viac ako 100 položiek, vrátane jedál ktoré pripravuje náš tím kuchyne. I keď v ponuke nájdete aj kvalitné dopekané pečivo od našich starostlivo vyberaných dodávateľov, koláče pripravuje priamo u nás tím našich cukrárov.

Ďakujem za Vašu pripomienku k palacinkám, ktorú som konzultovala s naším šéfkuchárom. Na základe nej sme preverili spôsob ich prípravy, aby v budúcnosti nedochádzalo k zámene domácej čokolády, s ktorou majú byť vždy podávané. Pokiaľ ide o domáci džem, ide o prírodný produkt firmy Gazdovia.

Rada by som Vás tiež uistila o kvalite nášho Espressa, ktoré je pripravované zo zrnkovej kávy v automatickom stroji.

Keďže hotelové Spa je manažované osobitne, Vaše pripomienky som posunula vedeniu Zion Spa Luxury.

Budem rada, ak náš hotel navštívite i pri Vašej ďalšej dovolenke na Štrbskom Plese.

S úctou,
Kathrin Noll
General Manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 15. januára 2018

GHK je miesto, ktoré nemá na Slovensku svojimi službami a oddychovým potenciálom obdobu. Naozaj je jedným z najlepších, nielen na Slovensku, a to som precestoval teda veľa krajín. Počas nášho pobytu s rodinou šlo všetko ako z filmu Posledné prázdniny. Od check-inu, cez vybavenie izby, wellness, raňajky...Čo sa u nás stráca a tu nechýba, že si Vás personál pamätá - vedia pri ktorom stole sedíte, na druhý deň už vedia akú kávu chcete na raňajky atď. Pri akomkoľvek čakaní, či zaváhaní, sa Vám ospravedlnia, resp. navrhnú riešenie ešte predtým akoby ste sa vôbec mali čas vytočiť. Čerešničkou bol check-out, kedy nám bolo pristavené auto, naložené batožinou z našej izby, rozohriate, naštartované, s minerálkami pre každého pasažiera. KLOBÚK DOLU CELÉMU TÍMU HOTELA. POBYT U VÁS JE ZÁŽITKOM! Ďakujeme

  • Termín ubytovania: december 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
2  Poďakujte používateľovi Frencien B.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 27. septembra 2017

Bol som pravidelný návśtevník tohto hotela od jeho vzniku. Skúsenosti so stredavými
pocitmi, raz lepśie raz horśie.
Môj posledný pobyt . otrasný záźitok. Neradím návśtevníkom so zdravotným postihnutím alebo iným telesným problémom docestovať na pobyt s vlastným mot. vozidlom, keď náhodou prebieha nejaká "akcia" automobilky alebo iného subjektu.
Dva dni pred akcou pracovníci hotela rozostavili kuźely so zákazom parkovania na 70 metrov od vchodu na kaźdú stranu . Na dotaz kde máme my ostatní hostia parkovať bolo povedané kde chceme ale vo veĺkej vzdialenosti od hotela. Na argument źe mám preukaz zdravotne postihnutý s patrićným parkovaním a prednosťou bola odpoveď : Firma ´čo poriada nejakú akciu si tie státia / podotýkam neoznaćené tabuľami :ale verejná cesta/ zaplatila.! Keď som argumentoval źe verejnú cestu si nemôźe nikto zaplatiť. keby uź tak len u mestskej ćasti Štrba , nie v hoteli a nech mi ukáźu dokument o zaplatení! To uź tvrdili prac, hotela źe nie zaplatené ale rezervované! V pondelok 25 9 , po troch dňoch blokovania cesty a strpćovania źivota ostatným hosťom nastal deň D ! kedy výrobca automobilov udajne predvadzal ˇďaleko od hotela !! / s hotelom to nemalo nič spoločné/ nejaký nový model a úćastníci akcie sa priśli len na jednú noc vyspať do hotela, a absolvovať alkoholické posedenie..Ktoré samozrejme platila táto firma .To posedenie vyzeralo tak źe jeden z pracovníkov reśaurácie ktorý tch videl v akcii konštatoval : to bola ´´uroveň , hnus ! "
Týmto dotyćným , ktorým bolo rezervované parkovanie tak blízko vchodu / mimochodom mladí vyśportovaní chlapi a źeny / som potom pochopil dôvod rezervácie parkovania : Aby v "nálade " nemali ´daleko a trafili do auta.! Kedže ako ćlovek so zdrav, postihnutím som zaparkoval bliźśe ku vchodu udajne na to rezervované ! čelil som telefonátom a atakom z recepcie aby som preparkoval a ak nie budú mi ućtovať 20 Euro za garáž .Keď som im povedal že kľudne ale dám ich k súdu lebo ja v garaźi nestojím a nemôźu mi ućtovať sluźbu ktorú mi neposkytli tak naveĺa cúvli.. Asi v Tatrách SOI im nič nehovorí. Taktiež zdravenie niektorých pracovníkov recepcie a personálu ! Myslím si že pani riaditeľka NO by mohla pár kníh o bontóne a správaní zakúpiť pre personál. Aj keď hotel a príroda okolo sú nádherné je veĺká śkoda že tento hotel má personál taký ako má . Vždy je to o ľuďoch .Navśtevujem sieť Kempinski pravidelne najmä Mníchovský na Maximillian Strasse : Asi by sa zamestnanci z tatranského hotela tu mohli veľa naučiť. Argumentácia prac. hotela v konfrontácii s mojou osobou bola hodne arogantná a prikazujúca, asi je pre hotel ekonomicky výhodnejśie keď nejaká automobilka si na jeden deń prenajme 5 izieb pre opilcov ako stáli hostia ktorí chodia do hotela uź roky. Bohužial toto bol posledný môj pobyt v tomto hoteli .Už stačilo.

Termín ubytovania: september 2017, cestoval(a) s rodinou
15  Poďakujte používateľovi eriktuharsky.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 25. septembra 2017

Ďakujeme všetkým pracovníkom hotela Kempinski Štrbské Pleso za profesionálny a milý prístup. Ďakujeme za kvalitnú a vynikajúcu stravu v krásnej hotelovej reštaurácii. Ďakujeme za príjemný pocit v tomto krásnom hoteli počas nášho pobytu. Verím, že sa do vášho hotela znova vrátime a príjemne si u vás oddýchneme.

Tip na izbu: Výhľad na Štrbské pleso
  • Termín ubytovania: september 2017, cestoval(a) v páre
    • Lokalita
    • Čistota
    • Služby
Poďakujte používateľovi jmpegas.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie