Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Grand Hotel Kempinski High Tatras
Hotely v blízkosti
Hotel Panorama Resort(Štrbské Pleso)
105 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Hotel Fis(Štrbské Pleso)
100 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
  • Reštaurácia
  • Donáška jedla na izbu
Hotel Patria(Štrbské Pleso)
129 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bazén
Hotel Crocus(Štrbské Pleso)
108 USD
Expedia.com
Ukázať ponuku
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Hotel Solisko(Štrbské Pleso)
262 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Hotel Toliar(Poprad)
80 USD
Hotels.com
Ukázať ponuku
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Horský hotel Sliezsky dom(Tatranská Polianka)
187 USD
Booking.com
Ukázať ponuku
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Reštaurácia
Wellness Hotel Borovica(Štrbské Pleso)
Žiadna dostupnosť od našich partnerov v rámci uvedených dátumov
Certifikát výnimočnosti
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Hotel SOREA Trigan(Štrbské Pleso)
Žiadna dostupnosť od našich partnerov v rámci uvedených dátumov
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Hotel Hubert(Gerlachov)
Žiadna dostupnosť od našich partnerov v rámci uvedených dátumov
  • Bezplatné pripojenie Wi-Fi
  • Bezplatné parkovanie
Recenzie (651)
Filtrovať recenzie
651 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
504
97
28
20
2
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
504
97
28
20
2
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
FilterVšetky jazyky
Aktualizuje sa zoznam…
2328651 recenzií
Zrecenzované: 31. októbra 2016

Mali sme velke ocakavania od hotela Kempinski Higt Tatra, nakolko sa prezentuje ako cislo jedna medzi hotelmi na Slovensku.
Dojem na nas zial nespravil podla ocakavani.
Spolocne priestory su velmi pekne, recepcia, restauracia... Hotel dycha historiou, posobi velmi honosne.
Hotelovi personal (vsetci okrem restauracnych zariadeni)su velmi mili, napomocni, snazivi.
V restauraci, ci bara by som uvitala vacsiu profesionalitu a na prezentovany ,,luxusny hotel,,aj viac ,,luxusne,, vyskoleni personal, ktori vie aj podla pravidiel obsluhovat a hrdo sa chovat pri obsluhovani, nie ako z donutenia.
Izby su pekne,ale zanedbane- wc misa lietala po toalete, nakrivo upevnena, vodny kamen v toalete, v sprchovom kute v rohoch plesen, pozostatkove vlasy po predchadzajucich navstevnikoch.
Je to zrejme tak, ze kladu doraz na upratanie niektorych vybranych ,,lepsich izieb,, tie ostatne rychlo vybavia a spravia najnutnejsie cistiace upravy.
Wellnes je slaby a pre nas nepochopitelne obmedzenie do saunovej casti- vstup pre deti od 18 rokov.
70 percent ludi, ktori sa nachadzali vo wellens casti mali jedno a viac deti, kdezto v saunach sa nachadzalo max. 3 osoby.
S takym vysokym obmedzenim sme sa este nestretli. Voda v bazene je velmi studena, malo lehatok. Je to tam pekne, lustre krystalove robia honosny dojem,ako aj lehatka,ale ked tam ludia hladaju miesto, aby sa mali vobec kde usadit je to dost smiesne.
Restauracia rovnako.
Ak ste bola vacsia skupina-museli ste cakat, kym ste sa mohli naranajkovat, vyber jedal bol uplne priemerny. Nakolko tu padla velka chvala na kuchynu hotela vo viacerych recenziach mali sme velke ocakavania, ktore tiez sa ale nenaplnili. Maly pult, kde sa tlacili ludia, nestihali vzdy doplnat, chvalim vsak vyber cerstvych stiav v ranajkovom bufete.
Pocas pobytu sme vyskusali aj veceru, ktora bola rovnako sklamanym.
Jedlo sice chutne,ale pre nas nicim vynimocne, stoly tesne jeden vedla druheho, takze sa stracala akokolvek intimita, ktora patri k ,,luxusnej veceri,,. Casnici nie s velkym zaujmom sa pohybujuci.
Restauracia bola aj tu maximalne preplnena a tak vladol mensi chaos.
Celkovo hodnotim hotel ako priemerny, na Slovensku je mnoho hotelov, ktore maju lepsiu kvalitu sluzieb,ako tento hotel.

  • Termín ubytovania: októbri 2016, cestoval(a) s rodinou
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
4  Poďakujte používateľovi Karolina K.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Odpoveď od vedenia:Zodpovedané: 27. decembra 2016

Dobrý deň Karolina K,

Ďakujem, že ste si našli čas na zdieľanie Vašich dojmov z návšetvy nášho hotela. Som rada, že sa Vám priestory hotela páčili. Citlivou rekonštrukciou sme sa ho snažili vrátiť do pôvodnej „zlatej éry“, ale zároveň ho prispôsobiť podľa štandardov súčasného 5-hviezdičkového európskeho luxusu.

Vaše pripomienky k servisu v Grand Restaurant som konzultovala s manažérom reštaurácie, za účelom poskytnutia ďalších školení našim mladším zamestnancom. Keďže sme si vedomí dlhších čakacích časov počas raňajok v prípade dní s vysokou obsadenosťou (v čase od 8:30 do 10:30 hod.), k dispozícii je aj priestor vo vedľajšej konferenčnej miestnosti.

Pokiaľ ide o kvalitu potravín, chcela by som Vás uistiť, že používame výhradne najlepšie miestne a medzinárodné produkty, ktoré sú k dispozícii.

Pokiaľ ide o údržbu a čistotu, chcem Vás uistiť, že dôraz na kvalitu kladieme pri všetkých typoch izieb. Prosím, kontaktujte ma prostredníctvom adresy reservations.hightatras@kempinski.com, aby sme mohli získať detaily ohľadom Vášho pobytu, odkazujúc na túto recenziu. Náš tím údržby je Vám k dispozícii kedykoľvek na klapke 2901 z Vašej hotelovej izby.

Vaše komentáre ohľadom Spa som posunula manažmentu Zion Spa Luxury.

Spokojnosť našich hostí je pre nás najvyššou prioritou. Pokial môžme akokoľvek prispieť k skvalitneniu Vašej spokojnosti počas pobytu, kontaktujte, prosím, našu hotelovú recepciu.

Bude pre mňa cťou, ak nám dáte v budúcnosti možnosť presvedčiť Vás o našich zlepšených službách.

S úctou,
Kathrin Noll
General Manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 16. októbra 2016 cez mobilné zariadenie

Absolvovali sme trojdnovy pobyt spojeny s koncertom Roba Grigorova.
Ubytovanie "s vyhladom do doliny" ktore som rezervovala niekolko mesiacov vopred bolo v skutocnosti s vyhladom na parkovisko, dolinu nebolo vidno.
Izbu nam neupratali, v case prichodu roomservice sme boli na izbe, neskor uz neprisli.
Zion Spa ma malo lezadiel, bolo preplnene, casnik neochotny a odmietol nas obsluzit lebo sme pri nasej sedacke nemali stolik.
Sluzby ani velkost izieb nie su na urovni 5* hotela.

Termín ubytovania: októbri 2016, cestoval(a) s rodinou
Poďakujte používateľovi Renata K.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Odpoveď od vedenia:Zodpovedané: 27. decembra 2016

Dobrý deň RenataK,

ďakujeme, že ste si našla čas napísať túto recenziu a ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

Vaše pripomienky ohľadom výhľadu z izby sme pridali do nášho systému, aby sme sa uistili, že pri Vašej ďalšej návšteve budú požiadavky na izbu splnené.

Ospravedlňujem sa za nedorozumenie pri čistení izby počas Vášho pobytu. Náš tím Housekeepingu je Vám kedykoľvek k dispozícii i na čísle 8 z Vašej hotelovej izby. Prosím, uistite sa, že na Vašej izbe nie je aktivovaná nerušenka.

Vaše komentáre ohľadom Spa sme komunikovali priamo manažmentu Zion Spa Luxury.

Je nám ľúto, že sme Vám počas nedávneho pobytu neposkytli servis, ktorý by plne spĺňal Vaše očakávania. Chcela by som Vás uistiť, že našim cieľom je poskytovanie 5-hviezdičkového servisu podľa štandardov Európskeho luxusu. Pokiaľ môžeme zlepšiť náš servis počas Vášho pobytu, prosím, kontaktujte priamo náš personál recepcie.

Budem rada, ak nám dáte možnosť presvedčiť Vás o našich zlepšených službách počas Vašej ďalšej návštevy Vysokých Tatier,
Kathrin Noll
General Manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 31. augusta 2016

je to štandard , ktorý očakávate od 5h hotela na slovensku, ústretoví personál, čistota, dobrý výber jedál, výborné raňajky, pekné wellness, parkovanie bez problémov, auto do garáže vám zaparkuje personál, požiadal som ráno na recepcii o kyticu červených ruží a večer som ju mal prichystanú :-)

Termín ubytovania: októbri 2015
1  Poďakujte používateľovi Mathyass.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 17. augusta 2016

  • Termín ubytovania: auguste 2016, cestoval(a) s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
Recenzia získaná v spolupráci s partnerom Amoma.com
Táto recenzia predstavuje subjektívny názor jednotlivého cestovateľa a nie je názorom spoločnosti TripAdvisor LLC ani jej partnerov.
Zrecenzované: 7. júla 2016

Strávili sme v hoteli Kempinski 2 noci v izbe Deluxe s výhľadom do údolia. Izba bola krásna, aj keď patrila do kategórie "základ". Raňajky v hoteli boli kráľovské. Personál tvoria profesionáli, ktorí presne vedia, ako sa majú správať tak, ako sa na bezpochyby najlepší hotel na Slovensku patrí. SPA je úplnou čerešničkou na torte. 5* v tomto prípade úplne právom.

  • Termín ubytovania: októbri 2015, cestoval(a) v páre
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi JrjMhlk.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie