Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Hotely v blízkosti
Recenzie (59)
Filtrovať recenzie
59 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
43
12
3
1
0
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
43
12
3
1
0
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
111659 recenzií
Recenzované: 15. marca 2018 cez mobilné zariadenie

S kolegami sme sa ubytovali v hoteli počas služobnej cesty a prakticky nemám čo vytknúť. Obsluha výborná, jedlo vynikajúce, ubytovanie na úrovni, welness menší ale nevadilo to, bol čisty a užili sme si tam príjemný relax. Bohužiaľ sme nestihli raňajky, nakoľko sme odchádzali veľmi skoro, ale ochotne nám zabalili raňajkove balíčky na cestu. Určite sa vrátim.

Dátum pobytu: marec 2018
Typ výletu: Cestoval/a na služobnú cestu
1  Poďakujte používateľovi BarboraAu.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Marek V, Manažér v zariadení Hotel Daro.Zodpovedané: 16. marca 2018

Dobrý deň,
Sme veľmi radi že ste sa v našom Hoteli DARO cítili dobre a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 22. januára 2018

Hotel je veľmi pekný, nový. Izby útulné, čisté. Strava vynikajúca, ale na večeru sme čakali cca 45 minút, nám to nevadilo, lebo sme boli na pobyte. Nevýhodou je, že tento hotel je priamo v dedine. Ale keďže Banská Štiavnica a okolie je veľmi pekné, na hoteli sme sa nezdržiavali.

Dátum pobytu: máj 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi AlenaN138.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 24. októbra 2017 cez mobilné zariadenie

Hotel sme si vybrali na základe odporúčaní od známych. Prístup personálu bol veľmi vrelí a počas celého pobytu sme sa cítili veľmi príjemne. Wellness bol trochu menší no nebol preplnený, takže sme si ho užili úplne na 100%. Prijemne nás prekvapilo gastro, ktoré bolo vážne na vysokej úrovni. Hotel určite odporúčam aj pre cyklistov. My sme si jesennú cyklistiku veľmi užili.

Dátum pobytu: september 2017
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi evaaW4337KL.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 22. októbra 2017

Po roku sme si opäť kúpili víkendový pobyt v tomto hoteli, ktorý zahŕňal polpenziu. Izby rovnako ako aj wellnes v podstate nemajú chybu, až na pár drobností ako prasknutá hadica v sprche, uvoľnený radiátor v kúpeľni a vyležaný matrac.

So službami sa to tu zhoršilo. Napriek našim sťažnostiam na kuchyňu sa personál nesnažil o žiadnu nápravu alebo ospravedlnenie. Počas 1,5 hodinového wellnesu vošla pani upratovačka 4x a zmývala podlahu pomedzi naše nohy, čo bolo veľmi nepríjemné a rušivé.

Ak jete v reštaurácii, tak je jedlo dobré (viď pekné fotky nižšie), ak máte večeru formou bufetových stolov, tak je to urážka hosťa (viď škaredé fotky nižšie). Pri večerách z polpenzie sa ani nedá hovoriť o gastronómii, sú to pokrmy absolútne nedochutené, po ktorých vás akurát rozbolí žalúdok. Vrcholom boli zákusky, pravdepodobne kúpené v Lidli v Žarnovici.

Tip na izbu: Buďte obozretní.
Dátum pobytu: október 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi JankaG51.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Marek V, Majiteľ v zariadení Hotel Daro.Zodpovedané: 23. októbra 2017

Dobrý deň,
V prvom rade by som Vám veľmi rád poďakoval za čas, ktorý ste venovali ohodnoteniu nášho hotela. Mrzí nás, že počas Vášho pobytu nebolo všetko podľa Vašich predstáv. Čo sa týka pokazenej hadice v sprchovom kúte, ak by ste poruchu nahlásili na recepcii, naša údržba by to vyriešila v priebehu pár minút, avšak porucha nám bola nahlásená až pri Vašom odchode. Po ktorom sme samozrejme poruchu promptne vyriešili. Matrace sú prakticky nové a takúto sťažnosť máme po prvý krát, avšak budeme venovať čas ich prekontrolovaniu. Počas pobytov je u nás štandardné servírovať večere formou bufetov, hlavne v prípadoch ak ide o väčší počet hostí, ktorý majú balík s polpenziou. Samozrejme, zloženie bufetov nemusí vyhovovať každému, no snažíme sa ich zostaviť čo najpestrejšie a čo najkvalitnejšie. Fotky ktoré ste pridali nižšie bola polpenzia servírovaná spôsobom A lá Carte, ktorú servíruje kuchár pri menšom počte osôb na večere a výsledný efekt je samozrejme iný, ako pri servírovaní bufetov pri ktorých si hosť naberá jedlo sám. Dezerty u nás sú výhradne domáce a určite nie kúpené v supermarkete. Jogurtový rez, či jahodové gule, ktoré boli servírované počas Vášho pobytu, boli pripravované našim šéfkuchárom. Ak sa Vám zdali ako kúpené berieme to ako kompliment. Našou povinnosťou je udržiavať Wellness čistý a suchý, aj kvôli bezpečnosti hostí, no mrzí nás ak Vás naša chyžná obťažovala. V budúcnosti sa budeme snažiť optimalizovať stieranie podlahy tak, aby to bolo bezpečné a nerušilo to našich hostí. Ospravedlňujeme sa za spôsobné nepríjemnosti a ešte raz ďakujeme za čas, ktorý ste venovali nášmu ohodnoteniu.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 23. septembra 2017 cez mobilné zariadenie

Hotel je velmi pekny, pri *** som necakala taky luxus. Izby akurat velke, zupan, papuce, hyg. potreby... Wellness je mensi (boli sme tam my - 9 zien + jeden cudzi par, co je na jednu virivku a dve sauny az-az), skoda tiez, ze chybaju masaze. Mali sme mensi problem s cistotou na izbe, ale do troch minut bol vyrieseny. Personal bol velmi mily a napomocny - od recepcie, cez casnicku az po upratovacku. Ranajky aj jedlo v restauracii super (ocenila by som viac vegetarianskych jedal), maju tiez vyborne slovenske vino. Urcite tento hotel odporucam, vhodny je pre rodiny, pary aj skupinky priatelov. Kiez by bolo viacero hotelov na Slovensku na takejto urovni.

Dátum pobytu: september 2017
Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
Poďakujte používateľovi AlexandraK3157.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie