Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Hotely v blízkosti
Recenzie (42)
Filtrovať recenzie
42 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
6
7
5
5
19
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
6
7
5
5
19
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
172242 recenzií
Recenzované: 30. januára 2018

Za veľmi priaznivú cenu cez zľavový portál sme mali slušné bývanie, dobré jedlo a príjemnú obsluhu. :) Parkovanie pred penziónom a fľaša vína - všetko grátis počas pobytu. Banská Štiavnica je malebná, má čo ponúknuť v každom ročnom období. Keby som mohla, vrátim sa späť. A kľudne aj do Penziónu na Trojici. :)

Dátum pobytu: január 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi DevaDeeDee.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 20. novembra 2017

Boli sme ubytovani v tomto penzione prvy krat, no 100% nie posledny. Krasne ciste izby, jedlo super, obsluha ani nehovorim, mile usmiate casnicky. Pan veduci tiez prijemny pan. Uplne top parkovanie a priamo na namesti neskutocna vyhoda! Spokojnost maximalna a urcite sa budeme radi vracat.

Dátum pobytu: november 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi ZUZKAS2304.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 21. marca 2017

Svoju recenziu začnem prvým dojmom.
Po príchode na penzión sme si uvedomili, že pravdepodobne pôjde o malý rodinný biznis, čomu sme sa veľmi potešili. Avšak, recepcia bola chladná, odmeraná. Čo nás však zarazilo bolo, keď nám recepčná/ chyžná/ čašníčka oznámila, že večera je od 16.30 do 17.00 h. Keďže sme pricestovali necelú hodinu pred tým, tak sme sa zhodli na tom, že nemá význam niekam chodiť, aby sme náhodou nepremeškali tento čas.
Po príchode na izbu sme zistili, že izba nie je dostatočne uprataná. Na nábytku bol prach, zrkadlá v kúpeľni a taktiež sprchovací kút, čistiaci prostriedok ani nevideli. Povedali sme si, ,,okay, veď to nie je koniec sveta, možno mali veľa práce a nestíhali". ( naivky ). Ako sme neskôr zistili, v penzióne je len 7 izieb, takže ten čas na poriadne upratovanie tam skutočne je.
V rezervácii sme žiadali oddelené postele. Reakcia pri príchode do penziónu bola, že si ich môžeme odtiahnuť! ha. Avšak, keď sme postele videli, radšej sme s nimi nechceli manipulovať, pretože boli dosť masívne a pôsobili dojmom, že sa môžu rozpadnúť. Skrinky nábytku sme sa už neodvážili otvárať a tak sme po prvých dojmoch radšej ukončili našu inšpekciu. Ubehla hodinka a tak sme sa teda vybrali na ,,večeru".
O 16.30h nie je skutočne vhodné večerať, ale budiš. V reštaurácií nebolo ani nohy, nevedeli sme, kam si sadnúť, všade zhasnuté, stoly nepripravené. Až kdesi po dobrých trápnych 8 minútach, čo sme tam postávali, sa vynorila čašníčka a že si máme sadnúť kam chceme. Stôl bol špinavý, pravdepodobne tu po hosťoch skutočne neupratujú. Jedlo bolo "meníčko" čo sa v ten deň ponúkalo a tak povedzme si úprimne, čo sa zvýšilo, to sme dostali. Čašníčka nebola ani taká ochotná a slušná, aby nám oznámila ako sa na správny servis patrí, čo máme na výber, ani sa len neopýtala, či si dáme niečo na pitie. Subjektívny pocit bol, že nás chcú mať čím skôr z krku a ísť domov, podotýkam bolo 16.30h poobede!!! Pripomínam, že sme tam boli jediní hostia. Veľmi rýchlo sme pochopili prečo. Jedlo jednoducho doniesla a len suchou vetou dodala: ,, Mám jedno bravčové a druhé kuracie, ako to chcete?" Na čo sme sa zostali na seba pozerať, že to nemôže myslieť vážne. To boli posledné slova zo strany personálu. Potom sa vyparili a už sme ich v ten deň nevideli. Ostali sme na penzióne samé a ZAMKNUTÉ! Takže ak niečo potrebujete, máte sťažnosť alebo sa náhodou niečo stane, neviete čo máte robiť, koho kde hľadať, keďže ste hosť, zákazník. NEUVERITEĽNÉ!!! Nikto nás o ničom neinformoval a asi si tam z nás robili ,,Dobrý deň".
Naša snaha o sprchu v ten večer bola doslova nočnou morou. Čakať na teplú vodu 20 minút je podľa mňa, dnes, v tomto storočí neprijateľné, obzvlášť, keď sme boli na penzióne jedinými hosťami. Okrem toho, že prúd bol absolútne nedostatočný, tak sprcha bola skutočne špinavá. Dvierka sprchovacieho kúta sa nedali vôbec zatvoriť. Zvedavosť sa nám bohužiaľ nevyplatila. Pri zisťovaní, prečo nie je možné zavrieť dvere sprchovacieho kútu, sme narazili na extrémne množstvo plesní a hrdze. Bolo zjavné, že sa pár mesiacov nikto nepokúšal nielen tie dvere zavrieť, ale ani vyčistiť. Sprcha bola nie len rozbitá a špinavá, ale bola absolútne nehygienická. Avšak, po dlhej ceste človek naozaj potrebuje aspoň trocha osviežiť a s nechuťou sme sa teda pokúsili osprchovať sa. Odtok bol upchaný, pravdepodobne ešte od predošlých používateľov. Voda stála v sprche, neskôr sa spod odtoku začal vyplavovať neodtečený odpad. Verím, že si dokážete predstaviť ten pach. Holt, prežili sme prvú noc.
Raňajky pozostávali z 5 druhov jedál, z toho boli 3 krát vajcia na rôzne spôsoby, párky a obložený tanier. Zo zdravého rozumu sme sa obe rána rozhodli pre obložený tanier, ktorý pozostával zo šunky, syra a POL! cherry rajčiny. Po raňajkách sme čakali pri bare na čašníčku. Keďže nás dobrých desať minút statočne ignorovala, prišlo nám to skutočne trápne, vzhľadom na fakt, že o nás vie a aj nás vidí. Radšej pozornosť venovala písaniu správ na telefóne a debatám v kuchyni. Takže typy a rady, kam ísť a čo sa dá v meste robiť sme nedostali.
Druhá večera prebehla lepšie. Bolo nám dokonca oznámené, čo sa bude na večeru podávať, dokonca sme mali rovnaké jedlo a dokonca sa nás aj opýtali na nápoje. V ten deň robila iná čašníčka.
Wifi bolo absolútne nepoužiteľné, správne heslo sme dostali až v posledný deň a fungovalo len v reštaurácií.
Čo sa týka personálu, ten by tam mal byť pre vás, no v tomto prípade to bolo tak, že sme sa celé dva dni cítili trápne, až nám to bolo smiešne ako sa k nám správajú a že sme tam na ,,obtiaž". Neuveriteľné.
Dokonca, v posledný deň ako sme odchádzali, sa nás spýtali so sarkastickým úsmevom na perách, či sme boli spokojné, čo nám prišlo veľmi vtipné a nevedeli sme, či to myslia skutočne vážne alebo ide o dobrú iróniu. So smiechom na duši sme odišli ( podotýkam vo všetkej slušnosti a vychovanosti ), dokonca sa nám uľavilo, že sa táto nočná mora končí, len to sme nevedeli, že najhoršie nás čaká po príchode domov, kde nám už do smiechu ozaj nebolo.
Voucher písal, že v cene bude víno. Pri príchode sme dostali od personálu fľašu, ktorá vyzerala podozrivo podobne ako víno z Lidlu s cenovkou 1,99 eur. Avšak darovanému koňovi na zub nepozeraj. Šli sme na izbu, kde nás čakala ďalšia fľaša. Vzhľadom na to, že na izbe nebol cenník, ani poznámka v písomnej, či dokonca ústnej forme na recepcii, že toto je alebo nie je platený tovar, pokladali sme to prirodzene za súčasť uvítania, predsa len sme tam strávili dve noci.
Po príchode domov sme nemilo zistili, že jedna z nás si v penzióne zabudla mobilný telefón. Áno, priznávam, ide o moju chybu a s tým personál naozaj nič nemal. Snažila som sa dovolať na penzión s požiadavkou zaslania telefónu na moju adresu. Uhradila by som aj poštovné, len keby som sa tam nemusela cestovať 3 hodiny a boli by ochotní takto mi pomôcť. Keďže sme sa narozdiel od nich správali celý čas milo, slušne a dokonca sme celý pobyt zobrali s humorom. Bolo mi oznámené, veľmi nepríjemným hlasom, že nikomu nič nepošlú, kým nezaplatíme víno, KTORÉ SME UKRADLI!!!!!! Ukradli????! Znova podotýkam, šlo o víno v cene okolo dvoch eur a bol to zjavne jediný platený tovar na izbe bez jedinej zmienky, že je potrebné uhradiť ho. Ak sa v izbe nachádza tovar, za ktorý je potrebné zaplatiť, musí tam byť uvedený cenník. V tomto prípade tam nebolo nič. Ak sa na izbách nachádza čaj, káva atď. bez cenníka, automaticky to hosť považuje za samozrejmosť, že je to v cene ubytovania, ako sme si v tom prípade mysleli aj my. Hoci veľmi nerada, poslala som na účet penziónu 20 EUR!!!!!!, ktoré si vypýtali za to lacné víno, ktoré sme akože podľa nich ukradli, v domienke, že keď som položku uhradila, tak mi bude vyhovené a môj osobný majetok, čo bol v tomto prípade IPHONE za nieľko stoviek eur mi bude poštou v ten deň zaslaný. Keďže ma nikto nekontaktoval ani po zaplatení položky, znovu som zatelefonovala na penzión, kde ma manažér absolútne nepustil k slovu, bol hrubý, arogantný a zložil mi telefón. Po tomto zážitku som pochopila, že to nemá žiadny význam, sadla do auta a šla si po svoj majetok, ktorý som si musela slovne vybojovať. Manažér absolútne nejavil snahu pomôcť, či dokonca sa rozumne pozhovárať a nechať si situáciu s vínom vysvetliť. Bol hrubý a absolútne bez rešpektu. Naozaj veľmi arogantné zadržiavanie môjho majetku. Ťažko povedať, či som bola viac znechutená, naštvaná alebo sklamaná.

Posledné dojmy? V tomto penzióne absolútne nejde o blaho zákazníka a zákaznícky servis tu neexistuje. Zamknúť nás o piatej hodine poobede v budove a neukázať sa do nasledujúceho rána je skutočne neúnosné. Dobrá rada na záver? Dobre si preverte z každej strany ubytovanie, do ktorého sa chystáte ubytovať. Toto je najhoršia skúsenosť, čo sa týka služieb, servisu a ubytovania. Skutočne sme si nemysleli, že niekto bude niečoho takéhoto schopný, holt, v tomto prípade boli a sú peniaze všetkým. Možno sa pýtate ako my, čo by sa stalo s tým skvelým ,,drahým" vínom, keby sme si tam nezabudli mobil, kto by ho uhradil??!

Či navštívime Banskú Štiavnicu znova? Určité áno! Avšak tomuto penziónu sa vyhneme zďaleka. Odporúčame to isté aj všetkým cestovateľom a milovníkom Slovenska a taktiež zľavovému portálu. Nižšiu úroveň služieb sme skutočne nezažili nikdy pred tým, ani na Slovensku ani v zahraničí. Je mi úprimne ľúto peňazí, ktoré sme do tohto vložili, ako aj Banskej Štiavnice, keďže ľudia tohto typu robia naozaj zlé meno celému turistickému ruchu v tomto krásnom regióne.

Dátum pobytu: marec 2017
Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
18  Poďakujte používateľovi veronikao169.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 20. novembra 2016 cez mobilné zariadenie

Penzión má veľmi príjemnú lokalitu v centre Štiavnice. Z vonku pôsobí trosku ošarpané ale z vnútra je pekne zrekonštruovaný . Neviem či je to nový penzión a ešte sa iba učia ale naozaj sa ešte majú čo učiť. Okrem personálu ktorý bol naozaj veľmi veľmi príjemný a ústretový všetko ostatne malo svoje chyby. Chýbal toaletný papier na izbe, uteráky boli zatuchnute. A kopec dalších maličkosti. Raňajky a večera priemer. Ale nakoniec musím povedať že sme až taký veľký problém s tým nemali. Vyspať sa za takú cenu dalo .

Dátum pobytu: november 2016
Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
1  Poďakujte používateľovi borisc917.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 1. novembra 2016

Veľmi príjemní a milí personál, ubytovanie útulné a čisté. Boli sme v zimnom čase, ale všade bolo príjemné teplo. Polpenzia na slušnej úrovni, s fľašou vína. Raňajky bohaté, výber teplých a studených nápojov, večere chutné.

Dátum pobytu: december 2015
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi _harsanyiova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie