Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (671)
Filtrovať recenzie
671 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
142
189
145
87
108
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
142
189
145
87
108
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
16671 recenzií
Recenzované: 28. augusta 2019 cez mobilné zariadenie

The Grand Hotel Hurghada neodporúčame s celou rodinou!!! Podľa fotiek na invia.sk sa hotel javí ako slušný, čistý, dostačujúci hotel ideálny pre rodiny. Žiaľ, túto dovolenku hodnotíme ako najhoršiu v živote a samozrejme vyhodené peniaze.
Izby sú staré (Teda aspoň tie ktoré sú ponúkané nám Slovákom - jedna časť prerobenych izieb sa ponúka Rakúšanom a Nemcom), špinavé. Kúpeľňa je v dezolátnom stave. Do vane sme sa báli vstúpiť vzhľadom na to, aká bola špinavá (alebo už zničená?). Pri sprchovani voda netečie, skôr iba kvapká. Ak náhodou sa pošťastí a tečie, pri toalete je zvláštny otvor, predpokladáme že odpad, a z neho táto voda vyteká.
Na posteliach sa nedá spať, skôr sú to palety s matracom.
Kuchyňa je strašná, zanedbaná. Nie je tu žiadne ovocie, jedine hrozno a polonahnité banány + žltý melón. Na raňajky sme siahali radšej len po uvarených vajíčkach a pečive. Zelenina taktiež vyzerá, akoby bola v misiach už pár dní. Výber je úplne chabý, na obed a večeru každý deň to isté. Len ryža, cestoviny, zemiaky, dusena zelenina a jeden alebo dva druhy mäsa. Dezerty sú asi najlepšie, aj keď ani to nie je výhra.
Čo sa týka bazéna, je to strašne. Bazén je len pre pár ľudí. V celom bazéne som ako 165cm žena nedočiahla ani na prsty nôh. Svoje dieťa by som zaručene do takého bazéna nepustila.
Pláž má nepríjemný vstup do mora cez divný piesok-štrk. Po pár metroch je to lepšie. Voda je celkom priezračná.
Inak v celom komplexe je to dosť "mŕtve", nie je tu nič, s čím by sa človek zabavil (ak teda nie ste typ, ktorý sa ide na all inclusive dovolenku iba opíjať). Okrem toho, toto nepovažujem za all inclusive. Veľa vecí ako ľadová káva, čerstvé džúsy a pod.sa doplácajú. Dopláca sa aj biliard, fitnes. V lobby by mala byť WiFi. Síce je, ale je úplne nefunkčná. Sim kartu s datami tu ponúkajú za 13€. Celkovo sme extrémne sklamaní a nahnevaní. Cestovnú kanceláriu budem dodatočne informovať, pretože keby poskytla reálne foto, sem by sme v živote neprišli.

Dátum pobytu: august 2019
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi runaf20.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia stefmarlis, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Hotel Hurghada.Zodpovedané: 29. augusta 2019
Prekladač Google

Dear runaf20,

Thank you for taking the time to feed back to us about your stay. I am sorry that you feel that we did not meet your expectations on this occasion.

We do not believe the situations you describe are typical of our guest experience but I have passed your comments on to my department managers and, rest assured, we will investigate the matter thoroughly and take any action required.

In the meantime, we’d like to thank you for bringing these issues to our attention to allow us to further improve our customer experience

Kind regards,
The Grand Hotel Team

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 25. augusta 2019

Hrozné ubytovanie, hrozný výber mäsa a príloh, hrozne premnožený hmyz, hrozne vtieravý pracujúci, ktorý chcú za všetko peniaze. Slabo fungujúca klimatiazácia. Izba celkovo pôsobila ako z čias Sovietskeho zväzu. Nechoďte tam :)

Dátum pobytu: august 2019
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi LenKritizujem.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia stefmarlis, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Hotel Hurghada.Zodpovedané: 26. augusta 2019
Prekladač Google

Dear Guest,

Thank you for taking the time to feed back to us about your stay. I am sorry that you feel that we did not meet your expectations on this occasion.

We do not believe the situations you describe are typical of our guest experience but I have passed your comments on to my department managers and, rest assured, we will investigate the matter thoroughly and take any action required.

In the meantime, we’d like to thank you for bringing these issues to our attention to allow us to further improve our customer experience

Kind regards,
The Grand Hotel Team

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 9. júla 2019

tento hotel patrí medzi priemernú kvalitu tak jedla, ako i plážového vybavenia.Tento hotel ponúkam nenáročným klientom v mojej cestovke. Je priamo na pláži....nazvala by som to jednoducho: cena-výkon.

Dátum pobytu: november 2018
Poďakujte používateľovi DAGITOUR.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia stefmarlis, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Hotel Hurghada.Zodpovedané: 10. júla 2019
Prekladač Google

Dear DAGITOUR,

Thank you very much for taking the time to review the Grand Hotel.

We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback.

Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.

We hope to welcome you back again in the future.

Warm regards

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 16. októbra 2018 cez mobilné zariadenie

Grand hotel-neodporucam ani pre menej narocnych.Strava bola od prveho dna pobytu otrasna,formou bufetu.Ziadna rozmanitost,kazdy den to iste.Rovnake kontinentalne ranajky.Na obed kazdy den hovadzie sote,placka,grilovana a varena zelenina,cestoviny a na pitie praskove dzusy,ktore vsak kvalitou nezodpovedaju europskym standartom
Podotykam ze dzus stoji za toKed sme zhanali na hoteli dzus z ovocia,povedali ze musime ist do supermarketuCo sa tyka room servisu,nemozem nic vytknut,chlapec co nam upratoval,dostal par krat baksis a bol velmi ustretovy,mily a sikovny.Sluzby na hoteli ziadne neponukaju.Maju posilovnu a biliard,minutaz si treba zaplatit.Internet velmi,ale velmi pomaly a len na recepcii.
Sadnut si vecer k baru a popit nieco-neodporucam.Alkohol niecim riedia a ma silny odor petroleju.Obsluha,neprijemna a znudena.Grand hotel ma malicky bazen,do ktoreho podla mna asi vhanaju ladovu vodu,aby sa v nom ludia dlho nezdrzovali,tak je stale prazdny.Otvoreny je od 8-17.Takze zabudnite na nocne kupaniePlaz je sukromna a navstevuju ju ludia z 3 hotelov,ale je velka.Da sa tam v pohode zabrat lehatko aj v neskorsich hodinach.Resume-zaplatili sme 800€/os a do tohoto hotela by ma druhy krat nedostali.

Dátum pobytu: október 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
1  Poďakujte používateľovi Navigate766967.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia stefmarlis, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Hotel Hurghada.Zodpovedané: 8. mája 2019
Prekladač Google

Dear Guest,

Thank you for taking the time to feed back to us about your stay. I am sorry that you feel that we did not meet your expectations on this occasion.

We do not believe the situations you describe are typical of our guest experience but I have passed your comments on to my department managers and, rest assured, we will investigate the matter thoroughly and take any action required.

In the meantime, we’d like to thank you for bringing these issues to our attention to allow us to further improve our customer experience

Kind regards,
The Grand Hotel Team

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 28. augusta 2018

Síce starší hotel, ale všade je veľmi čisto, jedlo je výborné veľký výber v niekoľkých reštauráciach, súkromná pláž v areáli hotela je čistá a je na nej dosť miesta pre všetkých, na pláži funguje obsluha ktorá sa stará o návštevníkov, veľmi milý a ústretový personál skvelá dovolenka

Dátum pobytu: august 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Lokalita
    • Čistota
    • Služby
2  Poďakujte používateľovi _pmuzikar.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia stefmarlis, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Hotel Hurghada.Zodpovedané: 7. mája 2019
Prekladač Google

Dear by _pmuzikar,

Thank you very much for taking the time to review Grand Hotel, and for sharing your holiday experience.

We are very pleased to hear that you had a ' Title of Review ' holiday, you enjoyed your stay with us and that our hotel, facilities, services, and the hospitality of our staff fulfilled your holiday expectations. I will ensure that your very kind words are passed onto all of the Grand Hotel Team, who all work very hard to ensure that our guests have an enjoyable and memorable stay with us.

We all look forward to welcoming and seeing you again very soon.

Warm regards,
The Grand Hotel Team.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie