Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Hurgada
Zverejniť
Schránka prijatých správ
Hľadať
Hotely v blízkosti
Recenzie (2 263)
Filtrovať recenzie
2 263 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
981
671
346
141
124
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
981
671
346
141
124
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
162 263 recenzií
Recenzované: 8. septembra 2019

Boli sme na týždennom pobyte v tomto hoteli. Fotky a recenzie boli super, bohužiaľ keď sme tam dorazili čakalo nás sklamanie. Hotel vyzeral staro, ošúchane, čo by nebol až tak veľký problém. Dorazili sme v noci. Na recepcii nás čakal veľmi nepríjemný personál. Pán po nás začal vykrikovať aby sme si išli vypisovať veci na stôl. V deň raňajok znova sklamanie. V reštaurácii lietali vtáky, po stoloch a na kvetoch rozmiestnených po reštaurácii boli exkrementy, čo nebolo veľmi príjemne nakoľko sme sa tam stravovali celý týždeň. Príbory sa nestihli vymieňať a keď boli vymenené museli sme si dávať pozor aby sme si zobrali čistý. Obsluha si nás veľmi nevšímala, skôr oslovovali staršie páry za účelom zarobiť. Džúsy chutili neustále inak ráno boli nezriedené, neskôr však chutili ako voda. Výber jedla bol veľký, bohužiaľ hneď po 2. dni, čokoľvek sme si nabrali zjedli len malé množstvo a cítili sme sa veľmi prejedení a ostalo nám ťažko. Výlety cez hotel sú veľmi predražené a čakajú od vás ďalšie peniaze (8-10€ na osobu tringelt na lodi). Fotograf tam síce bol, avšak fotky žiadna sláva úplná zbytočnosť za 25€ fotky nekvalitné, obyčajné a 2 CD vôbec nefungujú, ide len 1. Na ďalšom výlete sme boli cez Výlety z Hurghady (pre SK a CZ občanov) super výlet. Upratovanie na izbách prvé 2 dni bolo rýchle, avšak neskôr sme čakali až do poobedia na upratanie izby, nemali sme ani toaletný papier. Dokonca nám prišli klopať o 22:00 či naozaj potrebujeme vymeniť uteráky. Obchody v okolí hotela nie sú vhodné pre mladé osoby alebo v malých skupinách len ak vo väčších skupinách pretože obchodníci sú veľmi drzí,nepríjemní, otravujú vás aby ste vošli do obchodu a keď si nič nechcete kúpiť sú agresívni a nepríjemní. Počas 7 dňového pobytu v tomto hoteli nám 5x vypadla v izbe elektrika niekedy aj na 4-5 hodín a nebolo možné si nabiť telefóny, foťáky, klimatizácia nefungovala takže v izbe bolo 30 stupňov. Tento hotel v porovnaní s inými hotelmi na SK alebo v zahraničí určite nezodpovedá 5*. V Egypte sa nám nepáčilo celkovo a neplánujeme sa tam vrátiť. Okolie hotela čisté, ale mimo neho bol všade bordel. Dúfam, že recenzia bude užitočná a prajem peknú dovolenku.

Dátum pobytu: august 2019
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi Julanda48.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia guest relations G, General Manager v zariadení The Grand Resort Hurghada.Zodpovedané: 8. septembra 2019
Prekladač Google

Dear Julanda48,

Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.

We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.

We hope to welcome you back again in the future.

Warm regards,
Hotel management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 11. júla 2019

Príchod na hotel bol trošku chaotický nevedeli sme kedy príde slovensky hovoriaci delegát a nik nam to nevedel povedat ale stretli sme slovákov a tam sme si to zistili. Ked sme sa ubytovali išli sme sa prejst okolo hotela. Večer to bolo nádherné všade palmy svetla bazény osvetlené jednoducho krása. Každý den vám chodili menit uteráky, doplnali cistu vodu na pitie a riadili. pláž bola cca 5minut peši cez sesterský hotel to nám nevadilo. na pláži nas už čadali zamestnanci ktorý nám našli lehátka. personál na hoteli bol super starali sa o vás zauímali sa či je všetko v poriadku. Samozrejme platili sme Eurom nikde s tym problém nemali. ceny sú primerané skoro Slovensku a každý zamestnanec čaká že dostane bakšiš kedže vačšina zamestnancov žije práve s toho. chodili sme po výletoch a samozrejme kto ide do egypta prvý krát musí vidiet Pyramidy cenovo je to síce drahšie a odchadza sa od hotela neskoro v noci alebo skoro ráno ale stojí to za to. Delegáti ktorí chodia svami na výlety vedia slovensko/česky sú super tak isto pomôžu poradia ked neviete. Hlavné je aby ste si hned kupili Antinal tabletky(faraonova pomsta) od delegáta ich mate najlacnejšie kedže naše slovenské tabletky nebudu zaberat . Tento hotel naozaj ODPORUCAM

Tip na izbu: izby s číslom 3xxx sú tichšie
Dátum pobytu: máj 2019
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi Petra1197.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia guest relations G, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Resort Hurghada.Zodpovedané: 12. júla 2019
Prekladač Google

Dear Petra,
Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort, and sharing your holiday experience.
We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel, facilities, services, and the hospitality of our staff fulfilled your holiday expectations. I will ensure that your very kind words are passed onto all of the Grand Resort team, who all work very hard to ensure that our guests have an enjoyable and memorable stay with us.
We all look forward to welcoming and seeing you again very soon.
Warm regards,
Hotel Management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 1. júla 2019

Hotel je perfektný nič nám nechýbalo. Izba vždy krásne uprataná. Za to patrí vďaka Wagdymu. Obsluha na bare pri bazéne perfektná. Všetci sa veľmi snažili. Aj kvôli super obsluhe sa určite tento rok vrátime. Vďaka patrí aj čašníkovi menom Bahgad.

Dátum pobytu: máj 2019
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi Lenka V.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia guest relations G, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Resort Hurghada.Zodpovedané: 2. júla 2019
Prekladač Google

Dear Lenka,
Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort, and sharing your holiday experience.
We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel, facilities, services, and the hospitality of our staff fulfilled your holiday expectations. I will ensure that your very kind words are passed onto all of the Grand Resort team, who all work very hard to ensure that our guests have an enjoyable and memorable stay with us.
We all look forward to welcoming and seeing you again very soon.
Warm regards,
Hotel Management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 23. mája 2019 cez mobilné zariadenie

Hotel bol trošku starší ale inak všetko super izba veľká čistá vždy všetko upratané krásny výhľad z balkóna z jedla sa dalo vždy vybrať keďže v hoteli bolo okrem švédskych stolov na výber viac reštaurácií mexická, gril bar, cestoviny a pizza cez deň pri bazéne palacinky
hladný nezostanete určite :)
Čo sa týka pláže museli sme prechádzať cez cestu a cez recepciu druhého hotela no to nám až tak nevadilo pláž veľká pekna ale najväčie mínus bolo to že pitie bolo síce zabezpečené v bare na pláži v rámci All inclusive až na jedlo preto ak ste chceli ísť na obed alebo dať si niečo pod zub tak znova pobaliť všetky veci a naspäť to sa nám nie vždy chcelo tak sme na obed ani nechodievali niekedy niekto z partie prepašoval nejaký hot dog alebo hamburger :D
Večer program nič moc sem tam zatancovala nejaká tanečnica medzi stolami preto sme skoro každý večer išli “obchodnú ulicu” :D pri hoteli alebo sme si dali sishu v bare
Ale inak všetko bolo super Nič nám nechýbalo užili sme si a išli by sme ešte raz ! :)

Dátum pobytu: máj 2019
Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
Poďakujte používateľovi Izabelakir.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia guest relations G, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Resort Hurghada.Zodpovedané: 24. mája 2019
Prekladač Google

Dear Izabelakir,
Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.
We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.
We hope to welcome you back again in the future.
Warm regards,
Hotel management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 22. októbra 2018

Fúha, kde začať. V Egypte sme boli v termíne 24.04.2018-08.05.2018. Hotel je obrovský a na prvé dni trošku neprehľadný. Na recepcii dostanete dokonca mapu hotela, no orientovať sa budete vedieť až na taký 5 deň. Slováci, Češi a možno pár, ale skutočne pár iných národností, sú ubytovaní v takom "trojuholníku" s výhľadom najmä na cestu, kde v noci budete počuť trúbenie áut, avšak to nebolo tak rušivé (viď foto), a nakoniec sme boli tomu radi, keďže izby s výhľadom na bazén a záhradu mali súčasne aj výhľad na non-stop bar, kde bolo pomerne hlučno. Izby a servis bol štandardný ako všade v Egypte (viď iné recenzie). Všade plno vrabcov. Personál bol od Nemcov resp. nemecky hovoriacich ľudí zvyknutý na veľké "dýško" a !pozor!, už sa im mália doláre, chcú eurá (vedia si spočítať kurz). Takže ak viete po nemecky, a chcete mať lepšiu obsluhu pri bazéne, resp. v bare pri bazéne, či v hotelovej reštaurácii, tak to určite využite, lebo inak je ten servis chabý, dokonca som niekoľko krát musela na čašníka zavolať, aby mi priniesol niečo na pitie. Skrátka, nemci sú pre nich klientela a s výnimkou jedného milého, nízkeho a trochu staršieho čašníka v reštaurácii Marakesh (raňajky a večere), boli všetci ostatní pomerne arogantní. Bazén má podlahu z malinkých kachličiek, kde polovica podlahy z predmetných kachličiek už chýba a priateľ keď šiel do bazéna si na schodíkoch rozrezal na chýbajúcej kachličke palec. Druhý kamarát tieto ledabolo položené kachličky zbieral (viď foto) a došiel za ním personál od bazéna, že nech to položí naspäť a nezbiera (veď čo, ak sa na tom druhý poreže). Pri bazéne máte od 14:00 do 17:00 otvorený bar s hamburgrami a koftou, čo sme využívali. Dá sa povedať, že toto bol skutočne all-inclusive, keďže pri bazéne toho jedla bolo stále. Animačný program bol určite lepší v Royal lagoons, ale boli sme dva páry, tak sme sa zabavili pri kartách alebo len tak pri vínku. Ak ste už čítali iné recenzie, tak viete, že na pláž sa ide cez sesterský hotel, ale nie je to ďaleko, a nás to neobťažovalo. na pláži na vás číha personál, ktorý Vám chce za dýško ukázať lehátka o otočiť o 180 % smerom na more, my sme to však nevyužívali, veď lehátko si vieme otočiť aj sami a súčasne sme si vždy vedeli vybrať aj lepšie miesto. Lode síce kotvia blízko, ale my sme zápach paliva necítili. na pláži si môžete zahrať vodný aerobik, či dva x denne volejbalový turnaj. Odporúčam nesadať si vedľa starých nemcov, my sme mali skutočne slabučko pustený repráčik s pesničkami, a došli za nami, nech to vypneme. Na pláži sa jedlo nepodáva (okrem melónu, ale ak nechcete mať faraónovú pomstu, tak neodporúčam). Výhoda hotela je jeho Grand mall, a ak pôjdete rovno peši za nosom (takých 8 minút) a zabočíte doprava, narazíte na Carefour, kde sa dá skutočne dobre a lacno nakúpiť napr. ďatle domov, či iné. Prípadne, ak Vám nesedia raňajky, tak tam si niečo zoženiete. A odporúčam 100 % mango či inú šťavu, tam je to za euro, kdežto v hoteli to stálo okolo 3,50 až 5 eur pohár, a naozaj, takú šťavu ste ešte nepili :). Rovnako si tu môžete nakúpiť nejaké chrumky alebo niečo iné na pláž a stojí to babku, neulakomte sa na prvé potraviny hneď na grand mall pri hoteli, ale choďte do Carefouru, je to ozaj blízko a dá sa tam platiť kartou, a poplatok je mizivý (nakupovali tam aj turisti).

Nakoniec by som napísala, že ak by nás tá dovolenka vyšla na osobu s letenkou od 700 € vyššie, tak by som bola veľmi nahnevaná, ale keďže my sme tú cenu skutočne vychytali, tak v tom pomere cena - kvalita, by som, napriek vyššie uvedenému, znova vyskúšala tento hotel (my sme dali 550 € na 14dní).

Dátum pobytu: máj 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Lokalita
    • Čistota
    • Služby
3  Poďakujte používateľovi Katarina1988BA.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia guest relations G, Guest Relations Manager v zariadení The Grand Resort Hurghada.Zodpovedané: 22. októbra 2018
Prekladač Google

Dear Katarina,

Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.
We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.
We hope to welcome you back again in the future.
Warm regards,
Hotel management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie