Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (168)
Filtrovať recenzie
168 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
134
17
7
4
6
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
134
17
7
4
6
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
49168 recenzií
Recenzované: 26. augusta 2019

V hoteli sme strávili 2 týždne, presnejšie od 09.08.2019 do 23.08.2019. Hotel ešte nie je kompletne otvorený. K môjmu hodnoteniu sa vyjadrím nižšie, prečo som dal len 2 hviezdičky. Hodnotenie rozdelím do prvého a druhého týždňa, kedže tam boli citeľné rozdiely. Odporúčam si prečítať recenziu celú.

Prvý dojem:
Keď sme prišli v poobedných hodinách do hotela, na recepcii nebol nikto k odbaveniu, čiže manažment mal dostatok času na nás, pekne nás privítal, spýtal sa na cestu a doniesol aj welcome drink. Manažment na recepcii bol veľmi zhovievavý a milý, dokonca nám ponúkol lepšie izby(Family room) ako sme mali obiednané cez CK(Standart room), pretože hotel nebol ani zďaleka obsadený. Po vybavení všetkých vecí nás odviedli na naše izby a ukázali ich.
Recepcia je priestranná a dostatočné veľká.
Ak však prišla väčšia skupina hostí, žiaden welcome drink sa nekonal a nasledovalo len rýchle odbavenie. Služba hotela zabezpečí odnos kufrov až na izbu.

Izby(1215,1216):
Po príchode na izbu nám bolo ukázané ako funguje, wifi, klimatizácia atď. Izby boli krásne upratané a pripravené, minibar bol doplnený. Čistota sa počas nášho pobytu udržiavala na stále rovnakej, vysokej úrovni. Upratovač, ktorý nám bol pridelený si plnil svoju robotu a stále sa nás pýtal, či sme spokojný a nechceme niečo zmeniť, takisto nemal problém doplniť viac toaletného papiera ale šampónu. Z uterákov nám skladal rôzne zvieratká a vždy to potešilo po príchode na izbu, uteráky menil každý deň. Ak sme sa nachádzali na izbe, slušne sa opýtal, či môže upratať alebo príde neskôr. Pri dopĺňaní minibaru nám štandartne dali na deň 1 veľkú(1,5l) vodu na hlavu+ 2 malé džúsy a 2 nealko nápoje(Cola, Fanta, Sprite) v plechovkách, z ktorých nám dal dokonca na výber čo chceme. Takisto sa tu nachádzala rýchlovarná kanvica, s kávou, čajom, cukrom a smotanou, ktorá bola rovnako dopĺňaná. Klimatizácia nám na izbe fungovala úplne bez problémov, avšak je veľmi hlučná a cez noc to môže vadiť. Wi-Fi má každá izba vlastné, avšak ani náhodou nefungovalo ako malo. Na jednej z izieb fungovalo max. 4 dni z celého pobytu, na druhej šlo bez problémov, izbu sme však kvôli tomu nechceli meniť. Naša prvá stažnosť na nefungujúcu Wi-Fi bola odrazená tým, že je to problém celého hotela, aj keď na druhej izbe fungovala. Zázraćne to opravili a fungovalo to pol dňa. Po druhej sťažnosti, na ktorú sme dostali rovnakú odpoveď, sme to už radšej neriešili. TV bola moderná, čiže prístup na internet, youtube atď.(ak šiel internet). Nevýhoda však bola nedostupnosť TV programov, ktoré sprístupnili druhý týždeň nášho pobytu, s tým, že nebol prístup na youtube a pod. čiže buď alebo. Vybavenie izby bolo dostatočné, nové a nebol žiaden problém. K dispozícii bol aj trezor.
Ďalším, "celohotelovým", problémom bola teplá voda a tlak vody. Celý deň to bolo vpohode, avšak v čase pred večerou, kedy boli sprchy asi najviac používané bol tento problém a trebalo počkať cca hodinu kým sa to "opravilo". Problém nastával v druhom týždni, keď bola obsadenosť hotela vysoká. Posledný deň nášho pobytu, sme na jednej z izieb našli mravce v cukre, ktorý bol dokladaný avšak už sme to nejak neriešili, kedže sme mali odchod z hotela.

Priestory a záhrady hotela:
Je vidieť, že je hotel nový, kedže sem-tam sme videli pobehovať inžinierov, ktorý však nijak nenarušili chod dovolenky. O trávniky a palmy je ukážkovo starané, trávu kosia každý druhý deň a myslím si, že jej viac škodia ako prospievajú, kedže sme videli rôzne hnedé a vytrhané fleky v trávnikoch. Mramorové podlahy boli umývané každý deň, rovnako každý druhý deň leštené a občas boli až príliš klzké. Z mramorových podláh by sa dalo aj jesť, tak boli čisté. Nachádza sa tu 6 bazénov(z toho boli len 4 spustené) a 1 panoramatický, najviac obsadený. O lehátka pri bazénoch nebola núdza, stále sa našlo miesto a netrebalo nič obsadzovať. Nachádza sa tu aj miesto na večerné programy v tvare amfiteátra, kde je dosť miesta pre celý hotel. Niektorý ľudia však "nemali" dosť miesta a stoličky si ťahali z neďalekého baru, kde si potom nebolo kde sadnúť, túto skutočnosť by malo vedenie hotela napraviť a zakázať to. Ostatné, nemramorové, chodníky sú polievané minimálne 2x do dňa, čo ide niekomu už aj na nervy. Celkovo sú však priestory hotela krásne upravené a čisté.

Pláž a more:
Hotel je priamo na pláži. Pláž ponúka lehátka a plachty(náhrada slnečníkov) a beduíny, v niektorých chýbajú matrace. Tak ako pri bazénoch, ani tu nebol problém si nájsť voľne miesto a obsluha hotela prišla, ponúkla Vám ho a očistila stolík, lehátka a prestrela naň Vaše uteráky. Pláž je piesočnatá, nachádzajú sa na nej kamene a mušle, čiže piesok nie je jemný. More je krásne, čisté s morským životom a nie je problém stretnúť rozmanité druhy rýb, aj keď koral je mŕtvy. Vstup do mora je buď voľný, pri odlive po korále a piesku do lagúny, kde je voda hlboká akurát na plávanie a vhodná aj pre menšie deti. Odporúčam však obuv, pretože bez nej to môže bolieť. Do mora sa dá ísť aj cez spoločné mólo s druhým hotelom. Dá sa ísť do susednej lagúny alebo na otvorené more, kde však plavčík nepúšťa ak sú silnejšie vlny. Lagúna z móla je často preplnená, a nedá sa tam veľmi zaplávať. More má silný odliv, čize voda ostane len v lagúnach a na otvorenej časti. Nám to však nevadilo, je to príroda a to nikto neopraví.
Pláž je denne upravovaná, aj keď si myslím, že priskoro, kedže je tam v čase úpravy ešte dosť ľudí a nemá to veľký zmysel. Obsluha z baru pravidelné chodí a zbiera poháre, občas sa opýta, či nechcete niečo piť a donesie to až priamo na pláž. Nachádza sa tu dostatok košov na odpad, aj napriek tomu ich niektorí jedinci odmietajú použiť a potom to tak vyzerá. Ale je to o ľuďoch, nie chyba hotela. Na pláži akútne chýba sprcha a WC, ktoré su celkom vzdialené a sú skôr pri bazénoch ako pri pláži. To isté je s barom, aj keď sme si na pláži všimli akúsi prípravu na plážový bar, avšak fungoval len počas jednej noci, keď bol street festival ako večerný program. Množstvo lehátok zatiaľ stačilo, no myslím si, že v budúcnosti to bude menší problém, keď bude hotel plne obsadený. Rovnako pri bazénoch.
Uteráky si bolo možné vyzdvihnúť v "stánku" na to určenom, výmenou za kartu. Stále ich bolo dostatok a nebol problém ho vymeniť aj 2x do dňa.

Bary:
Nachádzajú sa tu celkovo 4 bary, z toho 3 boli otvorené. Lobby bar bol priamo na recepcii, kde bola obsluha milá, ponúkal aj terasu na sedenie, no poobede tam bolo horúco. Ďalší bar bol "plážový", aj keď od pláže bol dosť vzdialený a bol aj najviac využívaný, taktiež bez problémov, večer nám vadila ponuka vodnej fajky, ktorú obsluha nosila kade tade a priestor na to určený bol úplne prázdny. Táto situácia by sa taktiež mala napraviť, pretože nefajčiarom to vadí a takisto tam bolo veľa malých detí, pre ktoré to tiež nie je veľmi prospešné. Sedenie pri tomto bare, ako som už spomínal, bolo v noci horšie, kedže skoro všetky stoličky sa nachádzali pri amfiteátri.
Tretí bar bol neďaleko panoramatického bazéna, kde sa poobede dala nájsť aj zmrzlina(4 druhy), bola chutná a podľa našich informácii robená priamo v hoteli, čiže sa nemusíte báť o hygienu a žalúdočné problémy. Rovnako to je s ľadom.
V baroch bola v ponuke balená voda, nealko nápoje(Sprite, Cola, Fanta, Tonic, džúsy(rôzne druhy)), všetko z krabíc a fliaš a všetko originál, džúsy miestne, na náš vkus celkom sladké. ďalej boli rôzne druhy kávy, aj keď robené z Nescaffé a nie normálnej kávy, pivo, biele a červené víno a miestny alkohol. Pri bare neďaleko panoramatického bazéna sa nachádzal aj biliardový stôl a stôl na stolný tenis.
V bare sa občas stávalo, že ste dostali svoj drink do teplého pohára, čo nie je najpríjemnejšie, hlavne pri alkohole. Poháre sú plastové ale nie jednorazové, čiže + za ekologickú stránku. Barmani pripravovali aj rôzne drinky(alko/nealko), avšak boli buď veľmi sladké alebo príliš silné a tak sa nedali piť. Na recepcii nalievali do sklenených pohárov, ktoré boli tiež občas teplé. 4tý bar nebol otvorený, podľa papierov v ňom v noci bola diskotéka.
Poďakovanie patrí barmanovi "Šoko-Boko", ktorý rád zabavil a zlepšil náladu.

Ostatné vybavenie hotela:
Telocvična bola dostatočné veľká, nevyužili sme ju. SPA bolo k dispozícii aj s kaderníkom. Stolné hry, lopty a pod. sa dali získať cez animátorov. Tak ako som spomínal, je tu aj biliard a ping pong, no z každého len jeden stôl čo je smiešne na tak veľký hotel. Mali by vybudovať nejakú hernú miestnosť, kde by toho bolo o dosť viac. Stolný futbal bol k dispozícii v detskom klube, rovnako air hockey. Detský klub sme nevyužili, avšak mal jednu zretelnú chybu. Na jeho dvore, kde boli hojdačky, domček a umývadla pre deti chýbala nejaká strecha, či markíza a tak tam dosť výrazne pálilo slnko. + Dávam za pokrytie zeme a tak sa dieťa pri páde nezraní.
Na pláži sú bránky na plážový futbal a sieť na volejbal. Pri bazéne sa nachádzajú bránky na vodné pólo, rovnako sa dajú zahrať šípky pri splash bare. Vonkajšie "plážové" sprchy sú len 4 a stále sa kazili, na takýto hotel určite nestačia. WC som postrehol len v budove s arabskou reštauráciou a na recepcii, čo je tiež málo a mali by to dobudovať.

Reštaurácie a jedlo:
Hotel ponúka hlavnú reštauráciu a 5 a la carte reštaurácii. Túto sekciu rozdelím do prvého a druhého týždňa, kedže boli zmeny. Pred každou reštauráciou sa nachádzajú dezinfekčné prostriedky na ruky. Jedlo bolo v najväčšej miere hygienicky správne robené, nemali sme žiadne žalúdočné problémy. Nemusíte sa báť ani vody v ohrevnej nádobe na čaj. Džúsy v hlavnej reštaurácii boli v nádobách, ale dolievali ich z krabíc, čiže žiadne sirupové šmejdy.
Raňajky boli tradičné,rovnaké ale bolo asi všetko. Vajíčka, Šunky, salámy, syry, palacinky, med, džemy a rôzne domáce jedlá. Chýbala nám absencia domácich medov, na ktoré sme sa tešili. Kuchyňa bola orientovaná hlavne na európsku stravu čo je veľké plus. Nechýbalo ani ovocie. Reštaurácia ma vlastný bar, z ktorého Vám na obed a večeru prinesú nápoje. Prvý týždeň bola na obed a večeru strava rozmanitá, menila sa a bolo z čoho vybrať. Obsadenosť hotela bola malá. Rôzne hlavné jedlá, predjedlá, a famózne koláče si zaslúžili obdiv. Ovocia bolo viac než dostatok. Stále robili čerstvé cestoviny priamo pre Vás, podľa Vašej chuti a dal tam čo ste chceli. Vedľa pripravovali rôzne jedlá pred vami, taktiež super. Dali sa nájsť aj rôzne morské plody ako krevety, chobotnice, či kraby. Takisto nechýbali jedlá ako sushi a pod. Obsluha krásne privítala, usadila u stolu a ponúkla niečo na pitie. Špecialne poďakovanie patrí Naderovi, ktorý robil popri svojej čašníckej práci vynikajúci šou, zabával a zlepšoval náladu.
Druhý týždeň však nastal nejaký zvrat. Jedlo sa preriedilo, ľudí pribudlo a z príjemnej reštaurácie nastala hra "uchmatni si svoje miesto pri stole". Na obsadenosť hotela jednoducho nestačila a veľa ľudí čakalo. čašníkov pomizlo a nemal ani kto pripraviť stôl. Pár krát sa nám stalo, že čašník len akože pozametal stôl a dal príbor. Po striktnom vysvetlení, že tu jesť nebudem a nech vymení ten špinavý obrus sa na nás hnusne pozrel a išiel po čistý, pretože v blízkosti bol manažér, ktorý by ho zjazdil. Z preriedeného jedla ostali skôr prílohy ako hlavné jedlá a koláče sa začali opakovať rovnaké a nie až tak chutné ako na začiatku. Obsluha nestíhala a často sa stávalo, že stoly nestíhali byť pripravené. Začali sa množiť rady na cestoviny a jedlo, ktoré pripravovali bolo častokrát nedorobené alebo surové. Jednoducho hrôza. Kuchyňa už teraz nestačila na ten počet hostí, nechcem vedieť čo bude pri plnom hoteli, ak ho celý spustia. Časníci nestihali zberať taniere, a takisto ich bolo málo. Keď sme však oznámili, že jedlo nebolo chutné, surové alebo príliš slané tak sa slušne ospravedlnili, a ak sa dalo, tak to napravili.
A la carte reštaurácie sú rozmiestnené po areáli, 4 boli spustené(Talianská, Mexická, Brazílska a Arabská), 5ta nebola dokončená(Japonska). Reštaurácie sú na objednávku a máte nárok na vstup 2x za týždeň. Využili sme len talianskú, kedže po návšteve sme zistili, že jedlá sú na výber úplne rovnaké, akurát Vám ich donesú naservírované na tanieri až na stôl. Obsluha bola takisto milá.
Doobedu, aj poobede sa dalo zájsť do talianskej reštaurácie kde ponúkali čerstvú pizzu, podľa Vašej chuti a tiež nejaké jedlá, síce z obedu ale to nevadilo.

Okolie:
Hotel sa nachádza na konci strediska Sahl Hasheesh, čiže je tam ticho, bez ruchu mesta. Všade sa nachádza ochranka. Za hotelom je už len púšť. Medzi vedľajším hotelom je miesto, ktoré využívajú domáci a zamestnanci ako parkovisko, čiže si nevidíte hneď do balkónov. Red Sea Sky, ktorý ponúka po hoteli výlety, je milý, profesionálny a zdvorilý, nejde o žiaden podvod a výlety robia na jedničku. Otestované, netreba sa báť. Zamestanec Red Sea Sky, Ali, ktorý nám jeden zo zájazdov ponúkol a predal, sa stále zastavil a porozprával, hneď po výlete sa pýtal na názor. Posledný deň nám ponúkol aj súkromný, 2 hodinový, výlet do Hurghady, kde nás on posprevádzal a ukázal zaujímavé miesta. V hoteli mi chýbala nejaká orientačná mapa, hlavne prvé dni, keď to človek spoznáva. Areál nie je až tak veľký, čiže sa to extra nevyžaduje ale bolo by to pekné plus.

Animačný tím:
Nevyužívali sme ho nejako extra, no z pozorovania sme zistili, že bol primárne orientovaný na Rusov, Nemcov a Arabov. Ak zistia, že ste z inej krajiny, nemajú potrebu sa ani pozdraviť, nie to sa porozprávať a zabaviť. česť výnimke, animátor Mo, ktorý robil zábavu pre každého bez ohľadu na jeho pôvod.
Denný program bol stále rovnaký, sem tam nejaká väčšia aktivita, no človek sa musel nanominovať sám, nechodili medzi ľudí a nevolali, ako to je inde zvykom.
Večerný program bol slabý. Ak neprišli tanečníci alebo artisti tak to bola len trápna šou kde zapojili ľudí z obecenstva a bola akože Miss hotela. Zdĺhavé, nudné a odveci, Najviac nás zarazilo keď v jeden večer bola Karaoke párty, kde sa pár ľudí chcelo ukazať a spievali pred všetkými. Rovnako program, "uhádni skladbu" patrí skôr do miestnej krčmy ako do 5 hviezdičkového hotela. Program sa za kalendárny týždeň aj opakoval a tak to nebolo ani zábavné. Pár krát sme "boli nútení" zájsť do veďlajšieho hotela ,aby sme videli normálny program.
Večerná minidisco pre deti nebola z pohľadu animátoriek zvládnutá, kedže deti si viac menej robili čo chceli oni a behali hore dole. To isté bolo aj počas večernej šou, ale to už je skôr chyba rodičov ako animátorov.
Od animátorov by som čakal väčšie spestrenie času a hlavne záujem o ľudí. Lebo hrať šípky s 3mi ľudmi je smiešne a volať len toho kto ide náhodne okolo je zvláštne.
Hrali sme s jedným z nich aj vodné pólo, počas ktorého sa bez jediného slova vyparil.

Celkové hodnotenie:
Hotel si zaslúži svoju kategóriu, cenovú aj tu hviezdičkovú. Spomenuté chyby však musí čo najskôr opraviť, inak na to tvrdo doplatí. Hotel určite odporúčam, služby hotela sa snažia najviac ako môžu. Prekážalo mi však manažovanie hotela, kde boli asi 4 vrstvy manažérov a každý kontroloval každého, miesto toho aby pracoval pre hostí. Svoje hodnotenie 2 hviezdičky dávam práve kvôli týmto faktom.

Pre viac hodnotení si pozrite môj profil.

Dátum pobytu: august 2019
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi Patrik P.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Gravity11, Manager v zariadení Gravity Sahl Hasheesh.Zodpovedané: pred 4 týždňami
Prekladač Google

Dear Valued Guest,
Thank you for your rating and for taking the time to post this review. We're sorry to know that you were not satisfied with your stay and that your experience didn't match your expectations. This is definitely not a usual occurrence at Gravity as we always strive to ensure our guests highest satisfaction and we always do our best to ensure the highest possible level of service. Our Guest opinions are of a very high importance to us at all times and we would like to mention that all your valuable comments have been forwarded to our top management for investigation, as we sincerely believe that from feedbacks of our Guests we improve to reach our Guests highest satisfaction.
Once again, thank you for sharing your experience and we hope to be able to welcome you again.
Best Regards,
Gravity Management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 7. augusta 2019

Ďakujeme za príjemnú dovolenku v Egypte!
Boli sme tu po prvýkrát. Hotel nám odporúčali známi a boli sme s ubytovaním spokojní. Denné upratovanie na izbe, nové osušky, denne nové plážové uteráky, žiadne nečakané zvieratká. Momentálne niektoré apartmány dostavujú z vnútra, takže sa tu vyskytli "majstri". To ale nenarušilo celkový dojem z hotela. Bazény boli čisté, voda príjemná, ráno mierne osviežujúca a navečer hriala. Menej slnečníkov, ako by ku lehátkam malo byť, ale hotel nebol plne obsadený, takže sme mali bazén niekedy iba pre seba. Veľmi priaznivo hodnotím "morský" bazén. Výborne sa tu zabavili deti. More je veľmi plytké a do hlbšej vody sa musí ísť ďaleko alebo po móle. Odliv pokazí scenériu, ale podmorský život Vám to vynahradí.Určite odporúčame obuv do mora, i keď ide o piesočnú pláž. Vyskytli sa tu medúzy, ale neporanili nás. Ježkovia boli len v hlbšej vode a schovaní pod koralmi.
Strava v hoteli boli veľmi dobrá. Mäso, zelenina, ovocie, všetkého dostatok, polievky odporúčame, aj keď boli trošku slanšie, asi pre neustále prihrievanie ... Obsluha sa Vám venuje non-stop. Aj keď ide o bufetový all-inclusive, čašníci Vám prinesú nápoje veľmi ochotne a opakovane. Boli sme veľmi pozitívne prekvapený zo správania čašníkov. Vedeli vycítiť, kedy nemáte náladu a konverzáciu nerozširovali o povinné frázy. Inokedy, keď ste mali chuť, sa zaujímali aj o to aký ste mali deň, či Vám niečo nechýba alebo Vám neprekáža. Deťom robili veselé a hravé triky. Nám starším ukázali nejaké hlavolamy či veselé matematické úlohy. Nebolo samozrejmosťou, že by bez prepitného stratili o Vás záujem. Všetci čašníci boli priateľskí a vždy nás zdravili. Pri výbere jedla boli prítomní aj šéfkuchári, ak by Vám nechutilo alebo Vám niečo prekážalo. Zaujímali sa vždy o Váš názor. Vyzdvihol by som čašníka menom Emad Tawfek, ktorý sa o nás staral najčastejšie. Jeho práca je profesionálna a na úrovni. Ale boli tam aj iný ako Tamer, Mohamed, ...
Celkovo hodnotíme hotel, rezort veľmi dobre. Vhodný pre mladých i starších, dá sa tu oddýchnuť i zabaviť. Pre deti tu nie je veľa možností. Ale našim stačilo more, bazén, slnko a teplá strava.

Dátum pobytu: júl 2019
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi tarzan789.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Gravity11, Manager v zariadení Gravity Sahl Hasheesh.Zodpovedané: 19. augusta 2019
Prekladač Google

Dear Valued Guest,
Thank you very much for your positive rating and for taking the time to write this review. We are very pleased that your stay was enjoyable and that our facilities and services were up to your expectations. Thank you for mentioning one of Gravity team members and the quality of service provided by our staff. Gravity team will always go the extra mile and do their best to make our guests feel at home and well taken care of.
Warmest greetings from all our staff and management team. We hope to welcome you back very soon at Gravity Sahl Hasheesh!
Best Regards,
Gravity Management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 30. júna 2019 cez mobilné zariadenie

Hotel je nový, počas našho pobytu málo ľudí, žiadne rady na jedlo. Jedina nevýhoda je more, je potrebne použiť mólo vedlajšieho hotela, alebo ísť pešo a dostať sa do hlbšej vody. Dosť veľký odliv. Najlepší čašník Mohamed Ramdan viď foto. Sahl hasheesh je najkrajšia oblasť v egypte. Kde sa dá požičiať elektrické auto.

Dátum pobytu: jún 2019
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
1  Poďakujte používateľovi mat_s451.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Gravity11, Manager v zariadení Gravity Sahl Hasheesh.Zodpovedané: 5. júla 2019
Prekladač Google

Dear Valued Guest,
Thank you very much for your positive rating and for taking the time to write this review. We are very pleased that your stay was enjoyable and that our facilities were up to your expectations. Thank you very much for mentioning and remembering Gravity staff member. Gravity team will always go the extra mile and do their best to make our guests feel at home and well taken care of.
As for your comment concerning the pier, please note that the pier is owned by Sahl Hasheesh and it is a common use area between Gravity and the neighboring hotel. Its not owned by any hotel, so Gravity guest may freely use the pier to enter the sea. Also Gravity umbrellas, beach chaise lounges and Gravity Life Guard is available at the pier for our Guest's comfort.
Warm Greeting from Gravity staff and management team. We hope to welcome you back soon at Gravity Sahl Hasheesh!
Best Regards,
Gravity Management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 26. júna 2019 cez mobilné zariadenie

Parádny nový a luxusný rezort. So službami hotela a vybavením izieb sme boli spokojní. Jedlo bolo chutné, veľký výber. Hotel mal úžasný tím animátorov (Iva, Sonic a Mo), ktorí nám spríjemňovali svojimi aktivitami pobyt. Dovolenku sme si veľmi užili, ďakujeme :-)

Dátum pobytu: jún 2019
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi s_pastorkova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Gravity11, Manager v zariadení Gravity Sahl Hasheesh.Zodpovedané: 5. júla 2019
Prekladač Google

Dear Valued Guest,
Thank you very much for your positive rating and for taking the time to write this review. We are very pleased that your stay was enjoyable and that our facilities were up to your expectations. We are glad to know you were happy with our services and entertainment team, and that you enjoyed dining at our restaurants.
We hope to welcome you back soon at Gravity Sahl Hasheesh!
Warm greetings from all our staff and management team.
Best Regards,
Gravity Management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Recenzované: 19. júna 2019 cez mobilné zariadenie

Dátum pobytu: jún 2019
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Gravity11, Manager v zariadení Gravity Sahl Hasheesh.Zodpovedané: 26. júna 2019
Prekladač Google

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie