Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Hotel na úrovni”

Najlepšie ceny pre obdobie
Registrácia dd. mm. rrrr Odhlásenie dd. mm. rrrr
Ceny sú za 1 izby, pre 2 osoby
Zobraziť ceny
Porovnať najlepšie ceny z najobľúbenejších cestovateľských webových stránok
a ešte 11 lokalít!
Movenpick Resort & Marine Spa Sousse
Na pozícii č. 5 spomedzi 35 hotelov v Súse
Certifikát výnimočnosti
Zrecenzované: 4. septembra 2016

Od nášho príchodu až po náš odchod sme si užívali každý jeden deň v tomto nádhernom hoteli.
Personál hotelu bol milý a ústretový, služby v hoteli sú na vysokej úrovni, cítili sme sa veľmi dobre a bezpečne, skoro ako doma.

  • Termín ubytovania: auguste 2016, cestoval(a) s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
Recenzia získaná v spolupráci s partnerom Mövenpick Hotels & Resorts
Poďakujte používateľovi 772marcelak.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia HassenChaouache, General Manager v zariadení Movenpick Resort & Marine Spa Sousse.Zodpovedané: 25. októbra 2016
Prekladač Google

Dear Guest,

Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

The Hotel Management

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Napísať recenziu
Recenzie (2 286)
Hodnotenie od cestovateľov
Typ cestovateľa
Obdobie roka
Jazyk
  • Ďalšie jazyky

372 286 recenzií

Zrecenzované: 5. augusta 2015

V hoteli Moevenpick sme strávili úžasných 8 dní! So všetkým sme boli maximálne spokojní! Hotel je krásny, čisty, absolutne luxusný a jeden z najlepších v lokalite Sousse! Izby sú krásne a útulné s veľmi pohodlnými posteľmi. Chválim profesionálný personál v celom hoteli, na recepii, v baroch, v reštauráciách, pri bazéne aj na pláži. Sú veľmi ochotní a milí s úsmevom na tvári. Jedlo v reštauráciach bolo výborné. Večerný program v lobby je super, každý večer so živou hudbou.
Pláž je čistá, strážena a upravená s pohodlnými lehátkami. More je krásne a čistučké.
Movenpick určite doporučujem každému, kto cestuje do Tunisu.
My sa do Movenpicku jednoznačne vrátime :)

  • Termín ubytovania: júli 2015, cestoval(a) v páre
    • Lokalita
    • Čistota
    • Služby
Poďakujte používateľovi Michaela U.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Táto recenzia bola preložená z jazyka: English. Zobraziť originál
Zrecenzované: 25. júna 2014

Hotel samotný je krásny, má veľkolepú veľkosť. Hotel je jedinou vecou, ktorá ma ohúrila. Všetko ostatné je priemer.

Môj priateľ si priplatil, aby sme mali izbu s výhľadom na more a s veľkým balkónom. Izba samotná je upravená a čistá, nič svetoborné (kávu a čaj na izbe nedopĺňali denne, dovolať sa na správne oddelenie kvôli čaju a káve bola fuška, a trvalo im asi hodinu, než nám ich priniesli na izbu).

Výhľad z izby bol nádherný.

Personál bazéna – veľmi obmedzený. Čašníkovi sme dali prepitné, aby nám priniesol drinky, ale aj tak sme museli vstávať a chodiť si po ne, keďže za barom bol len jeden muž, ktorý obsluhoval 2 hlavné bazény! Šialené.

Pláž bola pekná – tím vodných športov na ľavej strane pláže bol fantastický, veľmi priateľský!

Bar nad reštauráciou Tapas bol nádherný na večerné posedenie a popíjanie.
V náš druhý večer sme mali menší problém, keď sme prišli do baru a okamžite nám dali účet za koktaily. Vysvetlili sme, že sme práve prišli a žiadne koktaily sme nemali. Povedali nám, že máme počkať pri bare, kým príde manažér a 2 ďalší zamestnanci. Hneď nás začali vypočúvať, kým sa barman, ktorý nás obsluhoval, nerozhliadol a neuvedomil si, že nám dal účet pre iný pár. Ok – menší zmätok, ale situácia sa dala vyriešiť omnoho lepšie.
V iný večer sme si objednali šampanské, ale na fľašku sme museli čakať asi 20 minút, keďže nemali všetko, čo bolo v menu. Čakala by som, že v 5* hoteli budú mať zásoby takýchto drinkov, ale tu boli veľmi obmedzené.

Ako sa tu všeobecne zhodneme – jedlo nie je tak skvelé. Mali sme all inclusive, ale drinky v cene tiež neboli skvelé. Zamestnanci sa nás dokonca pýtali, prečo sme si nedoniesli naše vlastné drinky z UK, keďže drinky v hoteli boli tak mizerné. Musí to byť naozaj zlé, ak to hovoria aj oni?

Raňajky: nemajú veľký výber a opakujú sa.
Obed: omnoho lepší výber, mení sa každý deň (raz sme mali obed aj v plážovom bare – otrasný).
Večera: v hotelovej bufetovej reštaurácii sme mali večeru iba dvakrát, ale bola ok.
Chutili mi zákusky, vždy sa trafili presne do mojej chuti!

Po zvyšné večery sme mali večeru v hotelových reštauráciách, ktoré boli súčasťou balíčka all inclusive. Jediná, ktorá bola dobrá, bola Tapas.
Sushi – veľké sklamanie, studené.
Gril – zvláštny výber jedla, veľmi fádne.

Tiež sme išli do reštaurácie Teppanyaki, ktorá bola súčasťou sushi reštaurácie. Museli sme si za ňu zaplatiť navyše, ale za ten zážitok sme zaplatili radi.
Keď sme si robili rezerváciu, povedali nám, že musíme zaplatiť. Keď sme tam prišli, spýtali sa, či vieme, že musíme zaplatiť. Keď nás usadili, opäť nám povedali, že musíme zaplatiť. Vyjadrili sa veľmi jasne, že MUSÍME ZAPLATIŤ.
Teppanyaki bola fantastická! Šéfkuchár bol skvelý a robil dobrú šou. Jedlo bolo chutné.
(A musím povedať, že sme boli veľmi sklamaní, keď sme nasledujúci večer išli do sushi reštaurácie a jedlo tam bolo studené a bez chuti.)

V náš posledný večer sme šli do reštaurácie La Villa – a tu to pre mňa išlo dole vodou. Keď sme si robili rezerváciu, ani pri príchode, ani potom nám nepovedali, že v tejto reštaurácii musíme platiť. Usadili sme sa o 9:20. A čakali sme do 9:50, kým sme si mohli objednať... v skratke, nedoniesli nám jedlo až do 11:00, stále sme sa pýtali zamestnancov, ako dlho to potrvá (keď nám nakoniec jedlo doniesli, bolo veľmi chutné)... keď nám doniesli účet na podpis, bolo tam napísané že máme zaplatiť 150£!! Odmietli sme ho podpísať s tým, že nám vopred neoznámili, že budeme musieť platiť, a že po tom, ako sme museli na jedlo čakať hodinu a pol, služby neboli adekvátne. Povedali nám, že nemôžeme odísť bez toho, aby by sme podpísali účet. Podpísali sme ho a dali sme im vedieť, že to budeme riešiť na ďalší deň pri odubytovaní.

Na ďalší deň nám odubytovanie trvalo 50 minút. Predostreli sme problém, ktorý sme mali predchádzajúci večer v La Villa, ale zareagovali chabo. Vyjadrili sme svoju nespokojnosť s tým, ako dlho trvalo, než nám priniesli jedlo a ako dlho sme predtým sedeli, kým sme si mohli objednať. Manažér povedal, že nemôžeme mať jedlo zdarma.... ani v jednej chvíli sme nežiadali o jedlo zdarma, ale mohli prejaviť aspoň gesto dobrej vôle. Napríklad nám mohli ponúknuť zdvorilostný drink, kým sme viac než hodinu a pol čakali na svoje jedlo.
Ale nechceli o tom NIČ POČUŤ.

Takže celkovo, ubytovala by som sa v Movenpicku znova? – nie po skúsenosti s La Villa.
Vec, ktorú sme si v Movenpicku jasne všimli, bola, že ak ste ochotní minúť peniaze navyše, tak sú aj oni ochotní robiť pre vás veci navyše (aj keď nie veľa).
Keď sme odišli, mala som pocit, že chcú len aby sme im dali peniaze a vypadli.
Je vidieť, že niektorí zamestnanci sa zaujímajú len o prepitné, kým iní sú úprimne ochotní poskytnúť vám dobré služby.

4  Poďakujte používateľovi Sophie H R.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.Pôvodne odoslané: English, www.tripadvisor.co.uk. Zobraziť originál
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia mmaknine, Public Relations Manager v zariadení Movenpick Resort & Marine Spa Sousse.Zodpovedané: 2. júla 2014
Prekladač Google

Dear Guest,

Thank you for your precious feedback and for taking the time to post your comments.

We regret learning that we could not meet your expectations and sincerely apologise for the inconvenience caused; these occurrences definitely do not reflect the standards you are to expect from a Mövenpick hotel. Should you wish to discuss these issues in further details, please feel free to contact our management directly.

The incident at La Villa and the fact that you were not entirely satisfied with your food experience with us is a very important point which has been taken up with the Food & Beverage management in order to assess what went wrong, why and how it did and what we can do to avoid it from happening again.

Please rest assured that we will do our outmost in order to avoid a similar situation from happening again.

Again thank you for taking the time to share your feedback with us, which will help us in our ongoing efforts to improve our service.

Sincerely,

Mohamed Maknine
Assistant Director of Sales & Marketing

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: pred 2 dňami
Prekladač Google

  • Termín ubytovania: októbri 2017, cestoval(a) na služobnú cestu
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
Recenzia získaná v spolupráci s partnerom Mövenpick Hotels & Resorts
Poďakujte používateľovi N1538AIvalentinas.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: pred 3 dňami cez mobilné zariadenie
Prekladač Google

Termín ubytovania: novembri 2017, cestoval(a) s rodinou
Poďakujte používateľovi Raed B.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Ďalšie hotely, ktoré by sa vám mohli páčiť...
Zvážte aj tieto ubytovania v Súsa alebo v blízkosti.
Vzdialenosť 1.0 km
JAZ Tour Khalef Thalasso & Spa
JAZ Tour Khalef Thalasso & Spa
Č. 2 z 35 v lokalite Súsa
1 331 recenzií
Vzdialenosť 0.6 km
Hotel Marhaba Beach
Hotel Marhaba Beach
Č. 3 z 35 v lokalite Súsa
2 308 recenzií
Vzdialenosť 1.7 km
Sousse Palace
Sousse Palace
Č. 8 z 35 v lokalite Súsa
73 recenzií
Zobraziť ceny
Zobraziť ceny
Zobraziť ceny
Vzdialenosť 2.1 km
Marhaba Royal Salem
Marhaba Royal Salem
Č. 6 z 35 v lokalite Súsa
1 666 recenzií
Vzdialenosť 0.2 km
Tej Marhaba Hotel
Tej Marhaba Hotel
Č. 13 z 35 v lokalite Súsa
1 609 recenzií
Vzdialenosť 7.5 km
Seabel Alhambra Beach Golf & Spa
Seabel Alhambra Beach Golf & Spa
Č. 4 z 33 v lokalite Port El Kantaoui
1 567 recenzií
Zobraziť ceny
Zobraziť ceny
Zobraziť ceny

Navštívili ste Movenpick Resort & Marine Spa Sousse? Podeľte sa o svoje zážitky!

Napísať recenziu Pridať fotografie

Dodatočné informácie o hoteli Movenpick Resort & Marine Spa Sousse

Adresa: Boulevard du 14 Janvier, Súsa 4031, Tunisko
Telefónne číslo:
Lokalita: Tunisko > Guvernorát Súsa > Súsa
Vybavenie:
Biznis centrum s pripojením na internet Fitnescentrum s telocvičňou/posilňovňa Raňajky zdarma Bezplatné parkovanie Reštaurácia Donáška jedla na izbu Kúpele Apartmány Plavecký bazén Bezbariérový prístup
Štýl hotela:
Kúpeľný hotel č. 2 v Súse
Romantický hotel č. 2 v Súse
Luxusný hotel č. 4 v Súse
Rodinný hotel č. 4 v Súse
Cenový rozsah: 75 € – 207 € (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
Trieda hotela:Hviezdičky: 5 — Movenpick Resort & Marine Spa Sousse 5*
Počet izieb: 618
Možnosti rezervácie:
Spoločnosť TripAdvisor s hrdosťou ohlasuje uzatvorenie spolupráce s partnerom DerbySoft Ltd Shanghai HQ Supplier Direct, Hotels.com, Expedia, Booking.com a HotelsClick, vďaka ktorému budete môcť vykonávať bezproblémové rezervácie hotela Movenpick Resort & Marine Spa Sousse. Každý mesiac pomáhame miliónom cestovateľov nájsť dokonalý hotel na dovolenkové aj služobné cesty, pričom vždy hľadáme najlepšie zľavy a špeciálne ponuky.
Známe aj ako:
Moevenpick Resort And Marine Spa Sousse
Moevenpick Resort & Marine Spa Sousse Hotel Sousse

Je toto profil vášho zariadenia na portáli TripAdvisor?

Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.

Prihláste sa k vlastníctvu profilu