Len nedávno otvorili hneď za rohom nový hotel známejšieho mena, ktoré je synonymom pohostinnosti najvyššej kvality; jeho estetika je skĺbením pôvabu a blahobytu. Najočividnejší a najnápadnejší rozdiel je v službách! Netreba hovoriť, že pokiaľ sa ubytujete v kvalitnom hoteli s porovnateľnou úrovňou komfortu, môžete očakávať, že to bude jeden z najdrahších výletov, aké ste kedy podnikli. To znamená, že ak pri odchode nepociťujete absolútnu satisfakciu, vaše sklamanie je výrazne znásobené, a niekto sa dokonca môže cítiť podvedený. (Tak by som sa cítil aj ja!) V priebehu posledných 10 rokov som tu bol ubytovaný veľakrát a môžem povedať, že majú svoje plusy aj mínusy, veď kto je bez chyby? V každom prípade, ustavične sa učia, zlepšujú, načúvajú, a rastú v čoraz väčšej zhode s poskytovaným produktom. Ale poďme pekne rad-radom: Pán David Tucker je hostiteľom v pravom slova zmysle - človek, ktorý sa stará aj o tie najmenšie detaily, aby zabezpečil spokojnosť každého hosťa. Munir je najlepší manažér rezervácií pobytu všetkých hotelov, krajín, doby. Pozorný, ústretový, praktický, veľkorysý, úprimný a nadovšetko vľúdny. Abed, Yoram a Sarit dovedú váž zážitok zo stolovania takpovediac do nových výšav!!! Platí, že cesta do srdca osoby vedie cez jeho žalúdok; týto jednotlivci konajú vysoko nad rámec svojich povinností, aby poskytli služby, o akých sa môže novému hotelu za rohom len snívať.
Na hoteli v súčasnosti prebieha renovácia izieb a ja som dostatočne privilegovaný, aby som počas tejto cesty mohol bývať v jednej z nanovo prerobených izieb....Len nedávno otvorili hneď za rohom nový hotel známejšieho mena, ktoré je synonymom pohostinnosti najvyššej kvality; jeho estetika je skĺbením pôvabu a blahobytu. Najočividnejší a najnápadnejší rozdiel je v službách! Netreba hovoriť, že pokiaľ sa ubytujete v kvalitnom hoteli s porovnateľnou úrovňou komfortu, môžete očakávať, že to bude jeden z najdrahších výletov, aké ste kedy podnikli. To znamená, že ak pri odchode nepociťujete absolútnu satisfakciu, vaše sklamanie je výrazne znásobené, a niekto sa dokonca môže cítiť podvedený. (Tak by som sa cítil aj ja!) V priebehu posledných 10 rokov som tu bol ubytovaný veľakrát a môžem povedať, že majú svoje plusy aj mínusy, veď kto je bez chyby? V každom prípade, ustavične sa učia, zlepšujú, načúvajú, a rastú v čoraz väčšej zhode s poskytovaným produktom. Ale poďme pekne rad-radom: Pán David Tucker je hostiteľom v pravom slova zmysle - človek, ktorý sa stará aj o tie najmenšie detaily, aby zabezpečil spokojnosť každého hosťa. Munir je najlepší manažér rezervácií pobytu všetkých hotelov, krajín, doby. Pozorný, ústretový, praktický, veľkorysý, úprimný a nadovšetko vľúdny. Abed, Yoram a Sarit dovedú váž zážitok zo stolovania takpovediac do nových výšav!!! Platí, že cesta do srdca osoby vedie cez jeho žalúdok; týto jednotlivci konajú vysoko nad rámec svojich povinností, aby poskytli služby, o akých sa môže novému hotelu za rohom len snívať.
Na hoteli v súčasnosti prebieha renovácia izieb a ja som dostatočne privilegovaný, aby som počas tejto cesty mohol bývať v jednej z nanovo prerobených izieb. Pôsobia veľmi moderne a súčasne v súlade s dnešnými trendmi a vyžaruje z nich pohoda. Sú veľmi komfortné v teplých, bohatých a sýtych farbách so zemitými motívmi s dôrazom na ohľaduplnosť.
Dúfam, že sa sem čoskoro vrátim s celou rodinou!Viac
Zobraziť menej