Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Zverejniť
Schránka prijatých správ
Hotely v blízkosti
Recenzie (124)
Filtrovať recenzie
124 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
62
44
9
2
7
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
62
44
9
2
7
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
49124 recenzií
Recenzované: 22. apríla 2019

Ako prvé chcem povedať, že sme v "hotely" neboli ubytovaní, ale došli sme tam po turistickom chodníku z Nového Smokovca.
Cesta v apríli bola náročná, trvala cca tri hodiny, terén bol zľadovatelý a relatívne nebezpečný.
Preto sme sa o to viac tešili na príchod na Sliezky dom.
To čoho sme sa dočkali by nás určite nikdy nenapadlo.
Pre neubytovaných hostí nás personál okamžite vykázal z priestorov "recepcie", navyše dosť arogantným spôsobom. Povedali nám, že pre nás je určený bufet z boku "hotela". Unavení sme sa teda pobrali na miesto určené pre menej cenných hostí.
Bufet hrôza, ešte aj v Apríli (20.4.) tak bola neskutočná zima (väčšia ako na slnku vonku), na jednom stole pre hostí ohrievač o veľkosti cca 40cm na výšku. Rada dlhá medzi stolmi. Obsluha neskutočne pomalá a odutá.
Stál som v rade cca 30 minút a po tejto dobe keď som prišiel na rad som sa dozvedel, že došlo pivo. Dá sa to ospravedlniť ak prevádzka neráta s vyšším počtom hostí, ale počas Veľkonočných sviatkov navyše počas slnečného počasia je to zlyhanie galaktických rozmerov. Je to dokonalá ukážka úbohosti slovenského manežmentu. A marazmu slovenských služieb.
A o cene za 1,5 litrovú fľašu minerálky Rajec vo výške 3€ už ani nehovorím...

Takže mať bufet pre unavených turistov zastrčený kdesi v sklade alebo mieste kde by človek očakával WC je absolútne primitívne.

Dátum pobytu: apríl 2019
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Izby
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi slavoboy.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia LenkaB245, Manažér v zariadení Horský hotel Sliezsky dom.Zodpovedané: 29. apríla 2019

Dobrý deň, v hoteli bola síce 100% obsadenosť, ale približne 90% ubytovaných hostí sa cez deň zdržiava mimo hotela a teda minimálne 90% osadenstva hotelovej reštaurácie tvorili tzv F&B turist - turisti z "vonku". T.z. že reštaurácia cez deň poskytuje svoje služby prevažne neubytovaným turistom. Keď sa reštaurácia preplní, až potom sa turistov snažíme odkláňať do turistickej časti (do akej miery to na vás pôsobilo arogantne nevieme, sťažnosti sa riešia na mieste, spätne to býva tvrdenie proti tvrdeniu a teda nevieme vyniesť dôsledky). Hotel a celkovo Tatry majú určitú kapacitu, ktorá sa nedá rozšíriť a veľká väčšina turistov to už chápe a nenechajú si tým znepríjemniť deň. Dištancujeme sa teda od vášho tvrdenia, že hostí rozdeľujeme na menejcenných a ... . Práve naopak, vážime si každého turistu, aj keď použije iba toalety a nevyužije žiadne iné služby...


V bufete je počas teplých slnečných dní (Veľká noc bola v Tatrách extrémne teplá) chladnejšie ako vonku a turisti to oceňujú keď sa tam na chvíľu schovajú pred slnkom, aby aby sa osviežili (v opačnom prípade máme pre hostí pripravené deky, opäť je to o komunikácii). Pivo nedošlo, ale uznávame, že nastala technická chyba, ktorú museli obsluhujúci riešiť po telefóne a to zapríčinilo jediné zdržanie, ináč dovtedy bezchybného a rýchleho obsluhovania (svedčia o tom referencie). Preto ste možno mali pocit "odutosti" personálu, museli však rýchlo riešiť problém s pivom.

"Takže mať bufet pre unavených turistov zastrčený kdesi v sklade alebo mieste kde by človek očakával WC je absolútne primitívne." K tomu vám napíšeme toľko, že bufet ( tzv. KHV - Klub Horských vodcov ) tam stojí 40 rokov a nachádzame sa v piatom ochrannom stupni, t. z. že svoje miesto zmeniť nemôže. Historicky je to veľmi významné miesto spojené s Tatranskými udalosťami. Je nám ľúto, že vám to príde primitívne, nevyhovieme každému.


Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 5. marca 2019 cez mobilné zariadenie

Vrelo odporúčam hotel Sliezsky dom. Nadpriemerná spokojnosť najmä s gastronómiou(vynikajúce domáce jedlá), izbou(čistotou), personálom, wellness-om a samozrejme lokalitou, v akej sa hotel nachádza. Keď sa ma niekto spýta, kam má ísť na dovolenku na Slovensku, tak toto je to miesto, kde nemám, čo vytknúť. Ďakujeme za milých, usmievavých čašníkov, ústretových recepčných a ochotných, priateľských šoférov. Je to miesto, kde sa treba vrátiť. Žije to tam príjemnou atmosférou.

Dátum pobytu: marec 2019
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi klarasalagova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia LenkaB245, Manažér v zariadení Horský hotel Sliezsky dom.Zodpovedané: 26. apríla 2019

Dobrý deň, ďakujeme za pozitívne hodnotenie a tešíme sa na vašu prípadnú ďalšiu návštevu :)
prajeme pekný deň. SD

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 7. novembra 2018 cez mobilné zariadenie

Nádherne prostredie, krásny a útulný hotel, čisté izby s krásnym výhľadom na hory, neuveriteľne chutné jedlo a obsluha na ***** za čo by sme sa chceli špeciálne poďakovať, pretože v dnešnej dobe natrafiť na vždy usmiateho,starostliveho a všímavého čašníka je zázrak! A to robí naozaj veľmi veľký dojem, na hostí a ich spokojnosť ! Ďakujeme Náš pobyt bol od 5.11 - 7.11 :)

Dátum pobytu: november 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi denisakuc.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia LenkaB245, Manažér v zariadení Horský hotel Sliezsky dom.Zodpovedané: 17. novembra 2018

Dobrý deň Denisa, ďakujeme za vaše hodnotenie s motivačným významom :) Špeciálne poďakovanie sme posunuli ďalej a pán čašník má ešte krajší deň :) Tešíme sa na ďalšiu návštevu!

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 11. októbra 2018

So sluzbami hotela mame nie zrovna dobru skusenost.
Hotel je naozaj v krasnom prostredi a samotny hotel ma tiez pekny interier, vsetko nove a zrekonstruovane. Boli sme tu na wellness, ktory sme dosali vo forme voucheru ako darcek. Pristup zamestnancov bol velmi zvlastny. Na recepcii nam k nasmu voucheru nepovedali nic konkretne, a celkovo sa tvarili, ze ich ako zakaznici ani nezaujimame. Prava ruka nevie co robi lava. V ramci voucheru sme mali aj obcerstvenie v restauracii. Ked som sa spytala, ze ako nas obluzia, ked si moj voucher nechali na recepcii, tak recepcny povedal, ze o vsekom vedia. Opak bol pravdou, v restauracii na nas pozerali, ze o com o hovorime a samozrejme volali na recepciu aby sa opytali co robit. Obsluha inak hrozna, drza a pomala. Vobec si nas nevsimali a nikto sa ani nezaujimal, ci si vobec chceme nieco objednat. Ponuka dezertov velmi slaba, ponukaju iba jablkovu strudlu.
Wellness mensie, male sauny, ale mali sme ho len pre seba, takze stacil. Je odtial nadherny vyhlad na velicke pleso a vodopad, skutocna romantika. K dispozicii je aj spickova jacuzzi.

Dátum pobytu: september 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi danielasebekova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia LenkaB245, Manažér v zariadení Horský hotel Sliezsky dom.Zodpovedané: 20. októbra 2018

Dobrý deň p. Daniela, v prvom rade vám chceme poďakovať za vaše hodnotenie. Mrzí nás však vaša nespokojnosť a chceme vás poprosiť o malú pomoc, pri riešení situácie. Ak vás to nebude obťažovať, viete nám prosím napísať deň a približný čas, kedy ste náš hotel navštívili ? Veľmi nám to pomôže aby sme to mohli prekontrolovať a následne vyhodnotiť. Príjmite prosím zatiaľ naše ospravedlnenie.
ďakujeme

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 8. októbra 2018

Otrasny pristup personalu hotela, ktoremu na zakaznikovi zalezi ako na poslednom, mozno preto to tu ziva prazdnotou. Predrazene sluzby, clovek tu minie priemerny slovensky mesacny plat ale ze by mal dobry pocit z pobytu to nie. wellness by kapacitne pri obsadenom hoteli ani nestacil. Odporucam sa hotelu vyhnut a nezabezpecovat si cez nich ani vystup na gerlach, to vas potom mozu iba viac obsmeknut.

Dátum pobytu: október 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi ninap177.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia LenkaB245, Manažér v zariadení Horský hotel Sliezsky dom.Zodpovedané: 20. októbra 2018

Dobrý deň, veľmi nás mrzí vaša skúsenosť. Chceme vás pekne poprosiť, pomôcť nám a napísať konkrétny prípad s vašou nespokojnosťou s našim personálom. Veľmi nám tak pomôžete pri vyvodení prípadných dôsledkov. Len pre malé upresnenie, výstup na Gerlach zabezpečujeme bez marže.
ďakujeme

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie