Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Vysoké Tatry
Zverejniť
Schránka prijatých správ
Hľadať
Hotely v blízkosti
Recenzie (7)
Filtrovať recenzie
7 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
4
0
1
1
1
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
4
0
1
1
1
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
277 recenzií
Recenzované: 18. septembra 2019

Hotel je v podstate novostavba, zvonka pôsobí pekne, poloha voči lanovke, stanici, super, je celkom peknou dominantou a aj okolie je pekne upravené.
To bolo pekné pozlátko a teraz čo je pod ním: Izba bola pri príchode dosť zaprášená - vyložene nepovysávaná pred príchodom klientov. Upratovanie som si počas pobytu nevšimol - teda v kúpeľni a ani na izbe. Raz nám upratovačka klepkala na dvere, ale nebolo to vo vhodnú dobu a tak sme ju poslali preč, že nič nepotrebujeme. Ale snaha bola. Nefunkčný wellness, parkovanie v garážach pod hotelom - úplný chaos. V hoteli na chodbách prach, na recepcii netušia kde sa izba nachádza, kde je situovaná, nemajú plán hotela. Neviem ako by evakuovali budovu. Pred našou izbou niekto ťahal po koberci niečo čo za sebou zanechalo stopy prachu - asi nejaký stavebný materiál. Za tri dni sa toho nikto ani nedotkol. Aj keď sme odchádzali chodba - koberec vyzeral rovnako a možno je tomu tak dodnes.
Hotel je ešte nedorobený, niektoré izby sa stále ešte zariaďovali, materiál vozili v druhom výťahu, ktorý bol za týmto účelom obložený provizórne nejakými doskami - vraj aby prevážaný materiál nepoškodil interiér výťahu. Na chodbe - aspoň na 3. poschodí prach, neumyté podlahy, okná na našej izbe, ale aj okná na chodbách neumyté, na balkóne bol stolík, ale neboli kreslá. Keď som chcel, aby nám ich tam dali, bolo mi recepčnou oznámené, že pre nich skončila sezóna, že stále pršalo a tak kreslá stiahli (víkend bol nádherný slnečný) - ale vraj sa spýta majiteľa a podľa toho nám ich tam dajú. Nedali. Asi tak rozhodol majiteľ:)
Divil by som sa tomu, keby majiteľ rozhodoval o takýchto detailoch. Asi sa len niekomu nechcelo.
Je podľa mňa chybou, keď majiteľ hotel uviedol do prevádzky napriek nedokončenosti hotela a nedotiahnutia všetkých procesov. Podľa mňa sú čiastočne nefunkčné oblasti ako upratovanie, recepcia, parkovanie, v jedálni je mladý a neskúsený personál, o 8.00 ešte neboli komplet vyložené raňajky, do kuchyne a z kuchyne ráno (asi to bolo sobotu 14.9.2019 ) vychádzal a vchádzal nejaký mladík v civile. Zdalo sa že mal ťažkú noc, popíjal redbull a stále sa tam motal za pultom a v spomínanej kuchyni. Dúfam, že nemal nič s mojimi raňajkami:) Myslím že v kuchyni to neboli všetci profesionáli ako je to často v tejto dobe zvykom.
Ináč strava - bufetové stoly(keď už všetko 10 min po začiatku raňajok ráno celkom OK, obedy a večere neviem.
Aby som to zhrnul: Šité horúcou ihlou, amatérsky personál, nefunkčný wellness, predčasne otvorené. Keď sa hotel týmto tempom po roku-dvoch zabehne možno to bude pre priemerne náročného zákazníka OK.
Preto som v hoteli spal a išiel ráno na raňajky a ostatné som si zabezpečil inde.
Wifi na izbe OK.
Škoda tých nedostatkov.

Tip na izbu: Severná strana, vyššie poschodia od cca 3. posch. zabezpečia pekný výhľad na hory
Dátum pobytu: september 2019
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi IvanM5515.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 13. augusta 2019

Po príchode na recepciu do rezortu Hrebienok sme sa chceli ubytovať. Avšak recepčná nemohla dohľadať našu rezerváciu a na voucher od slevomatu nám povedala že nevyzerá ako ich [doklad]. Boli sme prekvapení, pretože sme prišli vyše 200km, večer do hotela unavení a neočakávali sme že by sa vyskytli nejaké problémy s ubytovaním. Zhodou okoľností bol na recepcii aj riaditeľ rezortu, ktorý s nami začal situáciu riešiť. Neskutočne neprofesionálne sa vyjadroval o "vydrbanom" Zľavomate, bolo vidieť že mu veľmi vadí keď prídu hostia na pobyt zakúpený inak ako priamo cez hotel alebo cez booking. Po krátkej investigácii zavolal na číslo uvedené na voucheri a zistil že ponuka skutočne nieje od vedenia rezortu ale od súkromnej osoby, ktorá v rezorte vlastnila 20 apartmánov. Rezort tieto apartmány od súkromnej majiteľky odkúpil. Pani majiteľka Kušmíreková dala rezortu vedieť ktoré apartmány už má rezervované na ktoré termíny. Recepcia rezortu si ale náš (a predpokladám, že nie jediný) termín nezapísala do ich hotelového systému a preto nastali problémy pri našom príchode. Nakoniec sme boli ubytovaní v malej garzonke na prízemí, si výhľadom akurát tak na recepciu a detský kútik, namiesto veľkého luxusného apartmánu na voucheri. Počas nášho pobytu, pri prechode okolo recepcie, sme zaznamenali ďalšie dva rovnaké problémy, zaváňalo to systematickým znehodnocovaním pobytov ľuďom cez Zľavomat zo strany rezortu.

Kontaktovali sme Slevomat, ten nám potvrdil že z ich strany bola rezervácia vytvorená. Rezerváciu dohodli so spomínanou pani Kušmírekovou. Kontaktovali sme ju teda, po veľmi nepríjemnom telefonáte tvrdila, že ona informáciu o našej rezervácii pokytla hotelovej recepcii. Avšak na recepcii našu rezerváciu nevložili do ich hotelového systému. K pochybeniu jednoznačne došlo na strane rezortu. Po telefonickej konfrontácii s pánom riaditeľom nám bolo hnusne povedané že môžeme byť radi že sme vôbec boli ubytovaní, že nám bolo poskytnuté adekvátne ubytovanie a napriek jasnej chybe zo strany rezortu pán riaditeľ nadalej kydal na Zľavomat. Nebolo nám posyktnuté čo sme si zaplatili, nedostali sme welcome drink ktorý bol súčasťou voucheru, izba nebola druhý deň nášho pobytu uprataná, napriek tomu že sme vyvesili cedulu "Upratať prosím". Žiadosti o kompenzáciu boli pánom riaditeľom rezortu vysmiate, že nič nedostaneme lebo on je v strate už teraz, napriek tomu že sme nikdy nežiadali o vyslovene peňažnú kompenzáciu. Priznanie si chyby, ospravedlnenie, možno nejaký zľavový voucher na nasledujúci pobyt by urobil ohromný rozdiel. Ak pán majiteľ rieši všetky sťažnosti takto, čudujem sa že je ešte v biznise. Pár lekcií na tému riešenia sťažností určite potrebuje. Namiesto rozumného riešenia situácie sme sa stretli s nemiestnou drzosťou, výsmechom a ponižovaním na druhotriednych klientov, len na základe toho že sme pobyt zakúpili cez Slevomat.

Tip na izbu: not on ground floor
Dátum pobytu: august 2019
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi Glandolin.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Recenzované: 8. júla 2019 cez mobilné zariadenie

Dátum pobytu: júl 2019
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 9. novembra 2018
Prekladač Google

Dátum pobytu: október 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 1. januára 2019 cez mobilné zariadenie
Prekladač Google

Dátum pobytu: január 2019
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie