Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (90)
Filtrovať recenzie
90 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
23
28
22
13
4
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
23
28
22
13
4
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
71290 recenzií
Recenzované: 21. marca 2018 cez mobilné zariadenie

Hotel, ktorý sa snaží o vysokú úroveň. Ale ešte stále je čo zlepšovať.
Poloha a okolie hotela je fantastické, na úpätí Slavkovského štítu v Starom Smokovci. Budova je moderná, ale už by potrebovala miestami údržbu. V hoteli je wellnes, bowling, detské ihrisko vnútorné aj vonkajšie pred hotelom.
Reštaurácia má pekné priestory, ale strava je priemerná, čo v kombinácii s vyššou cenou nepoteší.
Na niektorých izbách tečú radiátory, niekde sú zatečené podhľady alebo spriečené dvere na kúpeľni.
Ak by odstránili nedostatky, bol by to vynikajúci hotel pre dovolenku vo Vysokých Tatrách.

Termín ubytovania: marec 2018, cestoval(a) na služobnú cestu
Poďakujte používateľovi Lubos F.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Veronika L, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Atrium Hotel.Zodpovedané: 23. marca 2018

Dobrý deň pán Ľuboš ,

v prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Vašu spätnú väzbu a čas, ktorý ste jej venovali nato
aby ste sa s nami podelili o zážitky a pocity z Vášho pobytu u nás.
Teší nás, že ste ocenili naozaj vynikajúcu polohu nášho hotela, wellness s bowlingom
a taktiež možnosť pre detičky vyhrať sa na vonkajšom či vnútornom ihrisku.

Každý postreh či podnet našich hostí je pre nás dôležitý, pretože vďaka tomu môžeme ako hotel napredovať,
prípadne odstrániť vzniknuté nedostatky.

Dovoľte sa mi vyjadriť k tým Vašim.
Sme si vedomí kozmetických chýb menších aj väčších.
Niektoré vieme odstrániť hneď, tie väčšie potrebujeme časovo rozplánovať.

Ďakujeme Vám za upozornenie na tečúci radiátor. Dáme si záležať na odstránení tejto závady
samozrejme aj kontrolou všetkých radiátorov na izbách.
Je však vždy vhodné nedostatky hlásiť na mieste recepcii, prípadne manažérovi, ktorý
môže reagovať a problém vyriešiť promptne k spokojnosti hosťa.


Budeme veľmi radi ak nás znova navštívite a sami sa do budúcna presvedčite o kvalite našich služieb
a posunov vpred.

Ostávame s pozdravom
Team Atrium Hotela***

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 10. marca 2018

Absolovali sme pobyt s detmi pocas jarnych prazdnin.
Stravovanie: Jedalen kapacitne vyhovujuca velkosti hotela, nikdy nebol problem najst si miesto aj pre vacsiu skupinu.
Ranajky : bohaty vyber formou bufetovych stolov, neustale dokladane jedlo.
Vecere: tiez formou bufetovych stolov ,hlavne jedla nakladane personalom, vyber aj kvalita velmi dobra, kazdy den bolo treba rozmyslat co uprednostnit :),
Personal vyborny.
Program pre deti vyborny, skoro cely den sprevadzany animatormi a maskotmi hotela, vecer diskoteka s maskotmi ako aj vecerna rozpravka, k dispozicii pre deti herna MiniMe , nafukovaci hrad ci herna.
Wellness na slusnej urovni, akurat najvacsi bazen mohol mat plytsiu vodu a mohol byt k dispozicii vacsi vyber plavacich pomocok pre deti.
Moznost vyuzit sauny a masaze.
Lobby bar velmi prijemne prostredie.
k dispozicii aj bowling.
Ubytovanie, vzhladom na dizajn hotela su izby netypickeho tvaru, a trosku tmavsie, ale je to v zasade take spestrenie na rozdiel od klasickych obdlznikovych hotelovych izieb.
Postele vybavene komfortnymi matracmi, vankuse velke a pohodlne.
Wifi dostupna v celom hoteli zdarma v podstate bez vypadkov.
Parkovanie pri hoteli bezproblemove, taktiez bezprostredna blizkost zastavky tatranskej elektricky.
V hoteli poziciavanie sanok a tiez hned vedla pozicovna lyziarskeho vybavenia. Za hotelom lyziarsky svah aj luka vhodna na sankovanie pre nelyziarov :)

Vycitky, alebo skor tipy pre manazera hotela - odporucam kontrolu cistoty kupelni, to ze na kachlickach su praskliny - to sa moze stat - stavba pracuje,menia sa hostia, ale cistenie vsak neprebieha uplne do detailov (plesnove spiny v kachlickovych sparach okolo vane, v kutoch okolo vane nedokonale cistenie, odsavac zaneseny a pod.).
Tiez ma zaujalo hrdzave zabradlie na balkonoch a to najma v zvaroch co moze byt casom potencialne nebezpecne.

Cekove hodnotenie vsak velmi pozitivne - hotel velmi vhodny najma pocas prazdninovych akcii pre rodiny s detmi od najmensich po tie vacsie - perfektne pripraveny program pre deti. Stravovanie velmi vyborne, personal tiez super ! Potrebne sluzby v okoli.

Radi prideme zase.

  • Termín ubytovania: marec 2018, cestoval(a) s rodinou
    • Lokalita
    • Čistota
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi MartyHop.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Veronika L, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Atrium Hotel.Zodpovedané: 23. marca 2018


Vážený Hosť ,

veľmi pekne Vám ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu.
Vždy sa snažíme dosiahnuť 100% spokojnosť zákazníka a skvelý pocit z pobytu.
Veľmi nás teší a motivuje ak je to ocenené práve takouto spätnou väzbou a milým slovom.

Touto cestou by sme sa Vám zároveň chceli ospravedlniť za vzniknuté nedostatky,
ktoré ste nám opísali.
Dáme si záležať na častejšej kontrole a taktiež preškolíme zamestnancov k profesionálnejšiemu
upratovaciemu servisu a to tak aby sa takéto nedostatky neopakovali.

Sme si vedomí kozmetických chýb zábradlia. Tento nedostatok určite odstránime v čo najbližšej možnej
dobe.
Zábradlie čo sa týka bezpečnosti bolo kontrolované nakoľko sme si hrdzu všimli a je v poriadku.
Do budúcna určite však plánujeme renovácie, pod ktoré ako prvé spadá zábradlie.

Už teraz sa na Vašu návštevu veľmi tešíme a veríme, že naďalej budete spokojní s našimi službami.

V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať.

Ostávame s pozdravom
Tím Atrium Hotela***

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 12. februára 2018

Toto bola moja 2 navsteva v tomto hoteli po rokoch. Dnes hotel ma iny majitel ale ... Izby priserne male a za 75 Euro pre 2 a noc + ranajky je teda masaker .... Kupelne by potrebovali kompletnu rekonstrukciu. Dvere maju tzv. zavira samo a toto generuje neuveritelny hluk cez den a aj v noci. Ak niekto zuruje na izbe zuruje s nim aj izba nalavo a napravo ... Co sa týka pomeru kvality ceny je to viac nez zle. Hotel osciluje medzi rodinným (ano snaha je aj je ju vidiet) wellness a zaroven ako hotel pre firmy na eventy. Hold neda sa asi vsetko. Hotel posobi zvlastne lebo je doste neprehladny podla mna. kazdopadne je co zlepsovat. PS: Personal bol super hlavne chalani na bare...

  • Termín ubytovania: február 2018, cestoval(a) na služobnú cestu
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi JuloJulo.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Veronika L, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Atrium Hotel.Zodpovedané: 14. februára 2018

Dobrý deň ,

v prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Vašu spätnú väzbu a čas, ktorý ste jej venovali.
Veľmi nás potešila Vaša spokojnosť s personálom v bare.

Zároveň nás mrzí diskomfort, ktorý ste pocítili vzhľadom na dispozičné riešenie izbičky.
Samozrejme, že niektoré veci môžeme ovplyvniť a niektoré nie.
Atypickosť nášho hotela nám nedovoľuje izby zriadiť inak.
Aj z tohto dôvodu máme izbičky predelené spojovacími dverami a v prípade ubytovania viacčlennej rodinky
alebo na požiadanie klienta takto priestor vieme rozšíriť.
Do budúcna určite bude plánovaná rekonštrukcia izieb, konkrétne kúpeľní, no presný dátum stanovený ešte nemáme.

Ospravedlňujeme sa Vám ak ste boli rušení hlučnými hosťami. O takomto probléme môžete hneď informovať recepciu
prípadne manažéra a situáciu vyriešime promptne na mieste upozornením daných hostí.

Ešte raz Vám ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a veríme, že aj napriek Vašej nie 100% spokojnosti
na nás nezanevriete.

Ostávame s pozdravom Tím Atrium Hotela***

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 14. januára 2018 cez mobilné zariadenie

Viem si predstavit aj lepsie a kvalitnejsie zrekonstruovany hotel. Izby mali viacero nedostatkov. Napr. odkryty strop v kupelni, sprcha striekjuca na vsetky strany. Cistota izieb OK. Strava by mohla byt lepsia. Wellnes velmi pekne a detsky kutik detto. Personal musi este hodne popracovat na spravani k zakaznikom.

Termín ubytovania: január 2018, cestoval(a) s rodinou
Poďakujte používateľovi matus m.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Veronika L, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Atrium Hotel.Zodpovedané: 16. januára 2018

Dobrý deň p. Matúš ,

V prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Vašu spätnú väzbu, hodnotenie a
čas, ktorý ste jej venovali.

Vaše skúsenosti s personálom a nie 100% spokojnosť s našimi službami nás veľmi mrzia.
K správnemu vyriešeniu Vašich podnetov by sme potrebovali konkrétnejšie opísať vzniknuté nedostatky.

Ak by sme Vás mohli poprosiť o Vaše telefónne číslo , prípadne konkrétne opísanie situácii, ktoré vznikli počas Vášho pobytu na mail lachova@atriumhotel.sk

Budeme Vás hneď kontaktovať

S pozdravom Veronika L

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 1. januára 2018 cez mobilné zariadenie

Ako rodina milujeme tatry a chodime sem pravidelne v kazdom rocnom obdobi. Teraz sme od “Jeziska” dostali silvestrovsky pobyt v tomto hoteli,dve mlade rodiny s detmi a stari rodicia. Musim vsak konstatovat, ze tento hotel by som neodporucala. Jedinym pozitivom je perfektne zorganizovane aktivity pre deti rozneho veku, detsky kutik, skakaci hrad a wellness.
Co sa stravy tyka, je priemerna, na ranajky dostanete vzdy to iste, ale kazdy normalny clovek si isto vyberie to svoje. Velkym sklamanim bola silvestrovska vecera. Cely den sme sa tesili na chutnu veceru, ktora mala zacat o 18.hodine. Chcem este podotknut, zehotel bol kompletne obsadeni rodinami s detmi. Preto cakat na predjedlo do 18.30, na polievku do 19. hodiny (ani nam ju nedoniesli vsetkym osmym pri stole naraz, ale s minimalne 10minutovym odskokom) a na hlavne jedlo do 19.30 bolo katastrofalne! Okrem toho jedlo vobec nebolo chutne. Kukuricny krem? Pachnuca Ryba zabalena v slanine? Porciami a servirovanim sa hrali na vyssiu triedu, zial nepodarilo sa. Kedze sme boli hladni, chceli sme si dooobjednat aspon slane arasidy k vinu, to bol tiez velky problem. Druha vecera teda svedske stoly mali byt az o 22.hodine, z coho som tiez rozcarovana.. ked mate male deti, tazko ich udrzite pri zivote do takejto hodiny...takze sme sli o 21. spat sklamani a hladni...
Prepojene izby cisty katastrofa, taky deficit spanku som este nemala, nakolko hoci sme o to vopred ziadali, nedali nas ako rodinu vedla seba a nasi “susedia” boli pomerne hlucni...okrem toho su izby este aj dost tmave a posobia ako katakomby...ano, clovek ide do tatier nie preto, aby sedel ns izbe, ale predsa len tam stravite nejaky cas a preto by mohli posobit zivsim dojmom...
Skoda skoda skoda

Termín ubytovania: december 2017, cestoval(a) s rodinou
1  Poďakujte používateľovi 988martinaf.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie