Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Hotely v blízkosti
Recenzie (108)
Filtrovať recenzie
108 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
35
32
22
14
5
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
35
32
22
14
5
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
2227108 recenzií
Recenzované: 12. februára 2018

Toto bola moja 2 navsteva v tomto hoteli po rokoch. Dnes hotel ma iny majitel ale ... Izby priserne male a za 75 Euro pre 2 a noc + ranajky je teda masaker .... Kupelne by potrebovali kompletnu rekonstrukciu. Dvere maju tzv. zavira samo a toto generuje neuveritelny hluk cez den a aj v noci. Ak niekto zuruje na izbe zuruje s nim aj izba nalavo a napravo ... Co sa týka pomeru kvality ceny je to viac nez zle. Hotel osciluje medzi rodinným (ano snaha je aj je ju vidiet) wellness a zaroven ako hotel pre firmy na eventy. Hold neda sa asi vsetko. Hotel posobi zvlastne lebo je doste neprehladny podla mna. kazdopadne je co zlepsovat. PS: Personal bol super hlavne chalani na bare...

Dátum pobytu: február 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a na služobnú cestu
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi JuloJulo.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Veronika L, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Atrium Hotel.Zodpovedané: 14. februára 2018

Dobrý deň ,

v prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Vašu spätnú väzbu a čas, ktorý ste jej venovali.
Veľmi nás potešila Vaša spokojnosť s personálom v bare.

Zároveň nás mrzí diskomfort, ktorý ste pocítili vzhľadom na dispozičné riešenie izbičky.
Samozrejme, že niektoré veci môžeme ovplyvniť a niektoré nie.
Atypickosť nášho hotela nám nedovoľuje izby zriadiť inak.
Aj z tohto dôvodu máme izbičky predelené spojovacími dverami a v prípade ubytovania viacčlennej rodinky
alebo na požiadanie klienta takto priestor vieme rozšíriť.
Do budúcna určite bude plánovaná rekonštrukcia izieb, konkrétne kúpeľní, no presný dátum stanovený ešte nemáme.

Ospravedlňujeme sa Vám ak ste boli rušení hlučnými hosťami. O takomto probléme môžete hneď informovať recepciu
prípadne manažéra a situáciu vyriešime promptne na mieste upozornením daných hostí.

Ešte raz Vám ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a veríme, že aj napriek Vašej nie 100% spokojnosti
na nás nezanevriete.

Ostávame s pozdravom Tím Atrium Hotela***

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 14. januára 2018 cez mobilné zariadenie

Viem si predstavit aj lepsie a kvalitnejsie zrekonstruovany hotel. Izby mali viacero nedostatkov. Napr. odkryty strop v kupelni, sprcha striekjuca na vsetky strany. Cistota izieb OK. Strava by mohla byt lepsia. Wellnes velmi pekne a detsky kutik detto. Personal musi este hodne popracovat na spravani k zakaznikom.

Dátum pobytu: január 2018
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi 252matusm.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Veronika L, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Atrium Hotel.Zodpovedané: 16. januára 2018

Dobrý deň p. Matúš ,

V prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Vašu spätnú väzbu, hodnotenie a
čas, ktorý ste jej venovali.

Vaše skúsenosti s personálom a nie 100% spokojnosť s našimi službami nás veľmi mrzia.
K správnemu vyriešeniu Vašich podnetov by sme potrebovali konkrétnejšie opísať vzniknuté nedostatky.

Ak by sme Vás mohli poprosiť o Vaše telefónne číslo , prípadne konkrétne opísanie situácii, ktoré vznikli počas Vášho pobytu na mail lachova@atriumhotel.sk

Budeme Vás hneď kontaktovať

S pozdravom Veronika L

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 1. januára 2018 cez mobilné zariadenie

Ako rodina milujeme tatry a chodime sem pravidelne v kazdom rocnom obdobi. Teraz sme od “Jeziska” dostali silvestrovsky pobyt v tomto hoteli,dve mlade rodiny s detmi a stari rodicia. Musim vsak konstatovat, ze tento hotel by som neodporucala. Jedinym pozitivom je perfektne zorganizovane aktivity pre deti rozneho veku, detsky kutik, skakaci hrad a wellness.
Co sa stravy tyka, je priemerna, na ranajky dostanete vzdy to iste, ale kazdy normalny clovek si isto vyberie to svoje. Velkym sklamanim bola silvestrovska vecera. Cely den sme sa tesili na chutnu veceru, ktora mala zacat o 18.hodine. Chcem este podotknut, zehotel bol kompletne obsadeni rodinami s detmi. Preto cakat na predjedlo do 18.30, na polievku do 19. hodiny (ani nam ju nedoniesli vsetkym osmym pri stole naraz, ale s minimalne 10minutovym odskokom) a na hlavne jedlo do 19.30 bolo katastrofalne! Okrem toho jedlo vobec nebolo chutne. Kukuricny krem? Pachnuca Ryba zabalena v slanine? Porciami a servirovanim sa hrali na vyssiu triedu, zial nepodarilo sa. Kedze sme boli hladni, chceli sme si dooobjednat aspon slane arasidy k vinu, to bol tiez velky problem. Druha vecera teda svedske stoly mali byt az o 22.hodine, z coho som tiez rozcarovana.. ked mate male deti, tazko ich udrzite pri zivote do takejto hodiny...takze sme sli o 21. spat sklamani a hladni...
Prepojene izby cisty katastrofa, taky deficit spanku som este nemala, nakolko hoci sme o to vopred ziadali, nedali nas ako rodinu vedla seba a nasi “susedia” boli pomerne hlucni...okrem toho su izby este aj dost tmave a posobia ako katakomby...ano, clovek ide do tatier nie preto, aby sedel ns izbe, ale predsa len tam stravite nejaky cas a preto by mohli posobit zivsim dojmom...
Skoda skoda skoda

Dátum pobytu: december 2017
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
2  Poďakujte používateľovi 988martinaf.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 28. decembra 2017 cez mobilné zariadenie

Hotel Atrium celé zle, boli sme tam prvý a posledný krát, rezervovali sme si izbu s detskou postielkou, po príchode do izby samozrejme detská postielka nikde a ani župany neboli, v cene pobytu sme mali aj flašu vína, ktorá tiež chybala na izbe, všetko sme si museli pýtať od recepčnej čo nás dosť obtažovalo, pretože sme si prišli odýchnuť a nie furt vyvolávať na recepciu a otvárať dvere obsluhe, no a potom to prišlo, teda konečne sme si chceli isť oddychnuť do bazéna a do wellnesu, po príchode nám povedala recepčná wellnesu, že sa ešte nemôžme ist kúpať, pretože je prechlórovana voda, že by nás oči štípali, tak sme sa išli navečerať a že potom sa teda pojdeme okúpať, po hodine sme to riskli s tým že nás môžu oči štípať z toho chlóru, samozrejme po 30 minútach kúpania v studenej vode aj v detskom bazéne sme to vzdali, lebo nás oči štípali na nevydržanie. Mali sme v cene pobytu dve masáže po 20 minút, kedže manželka bola tehotná tak tá na masáž nemohla isť tak hovorím recepčnej ze teda pojde len jedna osoba na masaz s tym ze dva kupony vyuzijem, ta nam hned povedala ze ked sa spoja dva kupony po 20 minut tak to neplati s tym že budem mat 40 minutovú masaž ale len 30 minút, tak to nás utvrdilo že tento hotel sme využili naposledy a určite ho nikomu neodporúčam, izby neudržiavané, internet nešiel, mali akúrat výpadok, studená voda v bazénoch, jedlo nič moc...a ešte perlička na záver, tento hotel využiva zlavovu kartu Trinity card, ktorá sa da dobíjať eurami s tym že som si dobil 50 eur v hoteli Sitno a kredit som mohol využívať na wellnes služby sieti hotelov Atrium Sitno a Senec, tak som si chcel strhnuť dobitý kredit na masáž a v hoteli atrium mi povedali ze tam nemam žiadny kredit, že mam si zavolat na recepciu kde mi poradia, tak som tam volal a povedali mi že kredit tam síce mám ale v hoteli atrium ho nemožem využit, že len v hoteli sitno...že ani oni nechapu prečo ale že to budu niekde pripomienkovať, tak sme sa pobalili a ešte v ten večer sme vytočený odišli domov, pričom sme tam mali ešte jednu noc zaplatenú, ale radšej sme odišli, lebo toto už bolo moc na nás...nikomu tento hotel neodporúčam, realne by mal mať hotel 2 hviezdičky...najhorší hotel vo Vysokých Tatrách...

Dátum pobytu: december 2017
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
1  Poďakujte používateľovi PeterF5038.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Veronika L, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Atrium Hotel.Zodpovedané: 8. januára 2018

Dobrý deň pán Peter F. ,

v prvom rade sa Vám cheme poďakovať za Vašu spätnú väzbu.

Každý postreh či podnet našich hostí je pre nás dôležitý pretože vďaka tomu môžeme ako hotel napredovať.

Dovoľte sa mi vyjadriť k tým Vašim.

Vínko, ktoré Vám prislúcha k pobytu Vám po ubytovaní sa, donesie recepční na izbu,
prípadne ak by ste vínko chceli hneď recepční Vám ho na recepcii odovzdá.

Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť čo sa týka bazénov. Žiaľ mali sme technickú závadu,
ktorá spôsobila zvýšenie chlóru v bazéne , na ktorý ste boli upozornení.
Problém sme odstránili čo najrýchlejšie to bolo možné.
Z dôvodu tejto technickej závady sme museli bazény na novo napustiť čo znamená dlhšie nahrievanie vody.
Vždy však udržiavame teplotu na príjemných 30 až 32°C.

Touto cestou prosím od nás prijmite ospravedlnenie za nedorozumenie čo sa týka
masáže. Samozrejme, že vždy vieme aj takýto problém vyriešiť k spokojnosti hosťa.
Ak takáto situácia vznikne je vhodné riešiť to na mieste s manažérom zodpovedným za dané stredisko.

Trinity kartu, ktorej ste držiteľom si viete dobiť na ktoromkoľvek z našich hotelov
no využitie kreditu je možné len v hoteli kde si kartu dobijete z hľadiska prijatia platby do systému v danom hoteli, vo Vašom prípade v Hoteli Sitno.
Obchodné podmienky Trinity Karty si môžete pozrieť na našich stránkach Trinityhotels.sk

Ešte raz Vám ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a čas, ktorý ste nám prostredníctvom
recenzie venovali.
Budeme veľmi radi ak nás znova navštívite a presvedčíte sa o kvalite našich služieb
tento krát k Vašej 100% spokojnosti.

S pozdravom tím Atrium Hotela***









Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 7. októbra 2017 cez mobilné zariadenie

Vrelo odporúčam kurz varenia pre páry, rodiny alebo priateľov. Vo veselej a priateľskej atmosfére sa naučíte praktické veci so skvelým šéfkuchárom, ochutnáte nové jedlá a fakt sa zabavíte. Moderná kuchyňa, odpovede na všetky otázky, všetko si pochytáte a vyskúšate. A k tomu všetkému výborné wellnes.

Dátum pobytu: október 2017
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi Passenger699119.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Veronika L, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Atrium Hotel.Zodpovedané: 29. novembra 2017

Vážený hosť ,

veľmi pekne Vám ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

Veľmi nás teší Vaša spokojnosť a sme veľmi radi, že ste u nás vyskúšali naozaj
zážitkové varenie a popri tom ste sa skvelo zabavili.

Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.

Pozdravuje tím Atrium Hotela***

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie