Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Hotely v blízkosti
Recenzie (447)
Filtrovať recenzie
447 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
200
143
56
32
16
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
200
143
56
32
16
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
3641447 recenzií
Recenzované: 8. marca 2018

Myslím si , že Hotel nie je ničím výnimočný. Neponúka nič navyše, čo by ostatné 4 hviezdičkové hotely v Tatrách nezvládli. Izba bola pekne zariadená a bola čistá. Dobrý pocit som však vôbec nemala z kúpeľky. Po celý čas bolo cítiť pach po plesniach. Sprchový záves a miniatúrna vaňa nepatrí do 4 hviezdičkového hotela. Raňajky boli bohaté a chutné, boli k dispozícii aj bezlepkové cereálie, chlieb a aj zákusky. Večeru sme si zaplatili iba prvý večer, Pre vegetariána a celiatika nebol absolutne žiaden výber. Čašník našu objednávku úplne domotal, doniesol nám iné jedlá ( namiesto panenky hovädziu sviečkovicu , atd. ). Posledné čo by som vytkla, je studená voda v bazene a nefunkčná vírivka.

Dátum pobytu: marec 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi BeaB814.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia M_Fujka, General Manager v zariadení Grandhotel Praha.Zodpovedané: 14. marca 2018
Prekladač Google

Vážený hoste, velmi Vám děkuji za poskytnutou zpětnou vazbu a za to, že jste pobyt strávili v našem hotelu. Vážím si času a energie, kterou jste nám věnoval s poskytnutím komentáře. Těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem., Jaroslav Jedlička, Hotel Director

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 7. februára 2018 cez mobilné zariadenie

Stráviť noc v tomto hoteli bola správna voľba. Už veľmi dávno bolo mojím malým snom navštíviť tento historický hotel situovaný v krásnej prírode pod Lomnickým štítom. Spolu s priateľom sme tu prežili príjemný a hlavne nezabudnuteľný čas. Zaraďujem ho medzi najkrajšie hotely zo všetkých ,ktoré sme doteraz navštívili na Slovensku a preto by sme Vám chceli poďakovať za príjemné prežitie. Hotel je prekrásny, luxusne zariadený, priam dýcha históriou. Zodpovedá kategórii 4****, služby sú poskytované na vysokej úrovni, a je to vidieť najmä na personále. Milý, usmievavý, úslužný a hlavne profesionálny. Na Slovensku je málokedy vidieť, že človek, ktorý pracuje v oblasti služieb hotela, je jeho heslom "náš zákazník, náš pán". A tu to bolo veľmi cítiť. Personál robí prvý dojem a vytvára kvalitu hotela. Nie nadarmo sa vraví, že recepcia je srdce hotela, čo bolo vidieť hneď po príchode, kde nás milo prekvapil personál na recepcii, veľmi oceňujem ich prístup, vidieť že ich práca ich napĺňa a motivuje. Boli sme ubytovaní v deluxe room, krásna, čistá, plne vybavená priestranná izba s krásnym panoramickým výhľadom. Veľmi ma prekvapila kuchynská linka na izbe, ešte som sa s takýmto vybavením nestretla nikde na SK. Čo sa týka gastronómie, výborná strava, pestrý výber jedál na raňajky, skutočne ma prekvapili čaje z bylín a popisy pri nich na aké využitie sú vhodné (napr. žihľavový, lipový, mätový...). Gastronomickým zážitkom bola pre nás večera servírovaná v hotelovej reštaurácii. Krásne prestieranie, romantická atmosféra pri sviečke s nádherným výhľadom na zasneženú prírodu, kvalitný servis. Ako z rozprávky. Neskutočné jedlo, veľká pochvala patrí kuchárovi a samozrejme obsluhujúcemu personálu vždy s úsmevom na perách. Relax vo vonkajšom bazéne bol liek na dušu. Neskutočný pocit, keď vonku sneží a vy ste v horúcej vode pod nočnou oblohou. Opäť super zážitok v tomto hoteli a to všetko za jeden deň. Jediné mínus, ktoré musím spomenúť je na môj vkus studená voda vo vnútornom bazéne. Avšak vrelo odporúčam všetkým, ktorý si chcú prísť načerpať sily a dobiť sa energiou. Cítili sme sa skutočne veľmi príjemne a isto sa ešte niekedy vrátime. Ďakujeme. Veronika a Peťo Š.

Dátum pobytu: február 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
1  Poďakujte používateľovi Veronika Š.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia M_Fujka, General Manager v zariadení Grandhotel Praha.Zodpovedané: 17. februára 2018
Prekladač Google

MIla Veroniko,

dekujeme za vas nazor a jsem moc radi, ze jste byla s pobytem spokojena.Toto vse ja zavazek do budoucna abychom nepolevili a stale take hledali prostor na zlepseni. rad se podelim s celym tymem o krasne hodnoceni :). Budeme se tesit na vasi dlasi navstevu. S pozdravem Jaroslav Jedlicka, reditel hotelu.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 26. januára 2018 cez mobilné zariadenie

Naša srdcovečka, nás milovaný 2-izbový podkrovný apartmán s krbom... Krásny historický hotel, krásne priestory či už v staršej historickej časti alebo v novej časti s wellnes. Očarujúce miesto, ktoré má veľký potenciál. Aj keď vždy je čo zlepšovať ;-) Držíme palce, aby všetko fungovalo tak, ako má a veríme, že bude. Tešíme sa teda na 3. Vianoce u Vás a všetkých moc pozdravujeme. Zo ♡ prajeme len spokojných zákazníkov a hotel určite odporúčame, pre našu rodinu druhý domov.

Dátum pobytu: december 2017
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi zuzanag98.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia BozenaFabryova, General Manager v zariadení Grandhotel Praha.Zodpovedané: 1. februára 2018

Vážený hosť, na začiatok si Vám dovoľujem mnohokrát poďakovať za spätnú väzbu na služby v Grandhoteli Praha. Veľmi si vážime Vášho času a energie, ktorú ste venoval zhrnutiu spätnej väzby na naše služby. Sme veľmi radi, že ste si užili pobyt u nás a budeme sa tešiť na Vašu prípadnú ďalšiu návštevu. S pozdravom Jaroslav Jedlička, Hotel Director

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 31. októbra 2017 cez mobilné zariadenie

2** LEN za výbornú večeru!!!
Jedlo totiž bolo naozaj skvelé, ale to čo tomu predchádzalo....
- 5 osob - 3 izby, už pri check ine na helpdesku mali 2slečny neskutočný chaos.
- keď prídete na wellness pobyt a vlastne vám povedia že na masáž sa nedá objednať lebo všetko je plné, masérov majú dvoch a pracujú až od 12.00, po rozhovore - ok tak teda jeden príde skôr - na 10.00 - výsledok: 1os z 5 teda bola na masáži. Boli sme ochotné si ju zaplatiť aj na 8.00 ráno- žial nedalo sa.
- wellness - maličký, 3 extrémne mini mikro malé sauny plné ľudí, výrivka vonku - studená/ resp polochladná - dostali sme povedané vraj sa voda nestíha zohrievať ‍♀️‍♀️‍♀️. Vo wellness. Bare nemali víno, tak sme si dali Fl. Prosecca. Druhú sme si žial dať nemohli - lebo viac ako 1fl. Nemali
- vrchol bol večera - prišli sme na ňu a dostali sme povedané že ked nemame reserve žial nemaju pre nas stol. My argument- sme tu ubytované. Slečna sa nam ale snazila vysvetlit ze mame aj tak smolu a mozeme sa najest pri mini stolikoch v lobby.
Po tom ako sme narobili už ozaj “rozruch” a vysvetlili sme im, že nás je 5 prišli sme si oddychnuť a povodne sme si prisli hotel ocheckovať kvoli silvester. Pobytu sa stol zrazu našiel.
Večera ako som vravela VYNIKAJÚCA. I ked sme dlhsie cakali, ale jedlo chutne, vino detto.
- zlat klinec nastal po vecery v bare - ad1. Bar extremne malicky, detto lobby / kapacitne mi to nejako nesedi na ten hotel hold ‍♀️
Ale čašníčka/barmanka v bare no comment.
Neprijemna, nevraziva dama kt. Nam davala jasne najavo že niesme vitane
Izby a zariadenie pekne, teplo, cisto - zial papierove steny - pocut každé a to doslovne KAŽDE JEDNO SLOVO z vedlajsich izieb
Celkovy dojem na 2**
Žial sklamanie

Dátum pobytu: október 2017
Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
2  Poďakujte používateľovi kikashenkaj.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 22. októbra 2017

Pobyt sa začal neskutočnými peripetiami s centrálnym rezervačným systémom. Nedalo sa tam dovolať, na e-maily odpisovali po 17:00 a na odpoveď som čakala 12 hodín. Napokon ma prinútili si kúpiť Gopass kartu. Mali sme dve izby a mali byť za rovnakú cenu. Jedna Classic a jedna De luxe. Pri rezervácii som nepochopila, aký je tam rozdiel, tak som si povedala, že uvidíme. Pri nástupe na pobyt nám oznámili, že izbu de luxe našim priateľom menia na apartmán de luxe č. 301 bez príplatku. Aspoň jedno príjemné prekvapenie. Naša izba č. 244 bola ale v porovnaní s ich izbou ako z iného iba 3* hotela. Rozbitý záchod a doškriabané umývadlo. Minibar nedoplnili. Neskutočne ma rozčuľovalo automatické zapnutie televízora po každom aktivovaní el obvodu kartou pri dverách. Počas dovoleniek TV nikdy nezapíname! V izbe boli prepojovacie dvere do susednej izby. Steny boli asi z papiera, všetko bolo počuť. Naši priatelia mali na izbe krb a sviečky, ale nikde sme nenašli zápalky. Keď sme ich pýtali na recepcii, nenašli ich ani tam. Iba krabičku s jednou zápalkou!! Po pol hodine recepčná priniesla na apartmán plnú krabičku, že už našli. Apartmán je veľmi útulný, vkusne zariadený, avšak tiež slabo odhlučnený. Má malú kuchynku, dokonca s rúrou na pečenie a Caffitaly kávovarom s kapsulami. Večer sme išli do lounge baru. Dlho si nás nikto nevšimol, po hypnotizovaní čašníka sa spýtal, či už máme objednané a potom pre 4 osoby doniesol JEDEN nápojový lístok. Doniesol, čo sme chceli a potom sa už neprišiel opýtať nič. Na večeri v Zbojníckej kolibe pod hotelom sme postretali kopu hostí z GHP, ktorých sme predtým videli vo wellness. Ozaj.. Za tri hodiny vo wellnesse som nevidela nikoho, kto by utrel aspoň raz podlahu. Jedna sprcha pre 4 sauny!! žiadne súkromie. Málo lehátok. Decká vo vonkajšom sedacom teplom bazéne skákali a špliechali. Nepochopila som výmenný lístok za uteráky a plachty do wellness. Uterák musíte odniesť na wellness recepciu a vrátia vám lístok, aby ste zase mohli ísť do wellness.
Raňajky boli bohaté a postačujúce. Ale zase som nepochopila extra príplatok za omeletu, hemendex, palacinku.. V 4* hoteli by to mala byť normálna služba v rámci raňajok. V žiadnom 4* hoteli som doteraz nezažila takéto "služby" . Chcela som vyskúšať ešte niekedy Grand Smokovec, teraz neviem...

Tip na izbu: Skúste riešiť výhľad z izby už pri rezervácii. My sme videli z izby 244 iba parkovisko.
Dátum pobytu: október 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
    • Lokalita
    • Čistota
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi Johana F.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie