Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (65)
Filtrovať recenzie
65 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
8
29
18
8
2
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
8
29
18
8
2
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
2765 recenzií
Zrecenzované: 29. januára 2017 cez mobilné zariadenie

Ďaľšie sklamanie v Žiline. V minulosti som prespal v konkurenčnom, ktorý aspoň názvom neklamal, keďže tam mal poznámku low cost.

Uznávam, čo sa týka ceny, nebol to drahý hotel, ale nabudúce radšej niečo drahšie. Podľa názvu by sa zdalo, že pôjde o luxusnejšie niečo. Luxusná je ale iba poloha ( no je to zároveň aj nevýhoda). Pochválim aj personál, recepčná bola ochotná.
Ale to je koniec výpočtu kladov. Ak to mám porovnať, tak 3 hviezdy sú úrovňou niekde na 3 hviezdach v Egypte. Som zvyknutý, že za 3 hviezdy dostanem vyšší štandard, ako tu. Izbu som mal jednopostelovu, Lux ( drahšiu) verziu. Vraj zrenovovaná, s vírivkou. Ale, izba maličká, televízor pamätá lepšie časy ( už minimálne 5 rokov taký nemám ani na chalupe, nie to ešte doma), obraz zrnitý. Posteľ? Čo k nej dodať, späť sa na nej dá, to áno, ale o luxuse sa nedá rozprávať. Veľká bola kúpeľňa, možno väčšia ako samostatná izba. V kúpeľni bolo ale prasknuté umývadlo.

Vrcholom bolo, keď som sa poriadne ani nevyspal, lebo popod okná pobehovali opilci a vyspevovali. Okná očividne nedostatočne tlmia hluk uličiek okolo hotela. Ešte šťastie, že okolo nie je rušná dopravná ulica.

Suma sumárum, ak by mal menej hviezd ( na fasáde majú dokonca ***+ ), nižšiu cenu, boli by to detaily, ktoré by som odpustil, ale som presvedčený, že 3 hviezdičkový hotel má mať vyššiu úroveň.

Termín ubytovania: január 2017, cestoval(a) na služobnú cestu
Poďakujte používateľovi PeterTom22.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia DusanLukac, Manažér v zariadení Hotel Grand Zilina.Zodpovedané: 7. februára 2017

Dobrý Deň, milý Hosť
V prvom rade by sme Vám chceli poďakovať, že ste si vybrali práve náš hotel pre Váš pobyt v Žiline. Ďakujeme za využitie našich hotelových služieb. Ďakujeme za to, že ste si našli čas napísať nám recenziu. Vďaka tomu vieme, kde máme priestor k zlepšeniu. Radi by sme sa ospravedlnili za všetky nedostatky, ktoré vznikli pri vašom pobyte. Radi by sme Vás informovali, že TV postupne vymieňame za nové LCD. V priebehu decembra a januára sme ich vymenili dvadsať. Každopádne Vám ďakujeme za všetky podnety k zlepšeniu. Budeme sa snažiť tieto zlepšenia vykonať. Veríme, že nás ešte niekedy navštívite a budete môcť porovnať prípadné zlepšenie :).
S pozdravom
Dušan, manažér

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 3. novembra 2016 cez mobilné zariadenie

Stravila tu jednu noc kvoli biznisu, prechodna stanica na ceste do ciech...rezervacia cez booking, prichod po 20ej uuuplne bez problemov. Lokalita velmi pekna,ajked som nemala cas skumat za bieleho dna. Slecna na recepcii prijemna,ustretova a kultivovana, velmi ochotna mi dstandardne pomoct mi s hladanim taxi sluzby,ktora je ochotna vziat objednavku na rano ( viacero taxikov ma zrusilo kvoli ludom do kie..). Izba 1tka, cista, pekna, kupelna vybavena uterakmi, mydlom a sprch.gelom..susic na vlasy nie. Kanvica k dispozicii, dva sackove caje taktiez..ranajky boli velmi milym prekvapenim. Krasne zariadeny priestor restauracie, siroky vyber jedal, teply pult..parocky, prazenica, volske oka, okrem standardu samozrejme...mila casnicka sa vas opyta ci si date kafe alebo caj a pripravi..ziadne capovanie z termosky. Takze celkovo, jednorazova skusenost velmi dobra. Rada nabuduce pridem zas.

Termín ubytovania: november 2016, cestoval(a) na služobnú cestu
Poďakujte používateľovi 29ANIMA.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia DusanLukac, Manažér v zariadení Hotel Grand Zilina.Zodpovedané: 5. novembra 2016

Dobrý Deň, milý Hosť
Chceli by sme Vám poďakovať ta zo, že ste si vybrali náš hotel pre váš pobyt na jednu noc v Žiline. Sme radi, že ste nám napísali takúto výstižnú recenziu, naozaj to veľmi oceňujeme. Sme radi, že sa Vám u nás páčilo a že sme Vám mohli poskytnúť hotelové služby s ktorými ste bola maximálne spokojná. Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.
S pozdravom
Dušan, Hotel Grand

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 15. februára 2016

Mám rad luxus a tento hotel je podľa mojich požiadaviek. Bol som rád že nám ubytovanie vybavili priamo v tomto hoteli. Izbu som mal peknú, čistú s pekným zariadením. Personál sa k nám správal dobre a milo.

Termín ubytovania: október 2015, cestoval(a) na služobnú cestu
Poďakujte používateľovi rastik_senko.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia DusanLukac, Manažér v zariadení Hotel Grand Zilina.Zodpovedané: 20. februára 2016

Dobrý Deň pán Šenko,

Ďakujeme za Váš názor. Sme radi, že pri návšteve Žiliny, ste si vybrali náš hotel.
Veľmi radi Vás opäť privítame.

S pozdravom
Team Hotela Grand Žilina

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 30. januára 2017
Prekladač Google

Tip na izbu: Make sure you get the right breakfast
  • Termín ubytovania: január 2017, cestoval(a) na služobnú cestu
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia DusanLukac, Manažér v zariadení Hotel Grand Zilina.Zodpovedané: 7. februára 2017
Prekladač Google

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 11. decembra 2016
Prekladač Google

  • Termín ubytovania: november 2016, cestoval(a) na služobnú cestu
    • Lokalita
    • Izby
    • Služby
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia DusanLukac, Manažér v zariadení Hotel Grand Zilina.Zodpovedané: 30. decembra 2016
Prekladač Google

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie