Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Dnes otvorené: 10:00 - 22:00
Uložiť
Najzaujímavejšie body recenzie
Relax

Pekne zariadená budova. Personál milý. Bohužiaľ veľké mínus sú ceny stravy... Návšteva wellness... viac informácií

Zrecenzované: pred 3 týždňami
otakar1234
,
Štrba, Slovensko
cez mobilné zariadenie
Predražené, ceny nezodpovedajú kvalite služieb

Bola som tu s rodinou asi po 10-tich rokoch a aquapark ma veľmi sklamal. Keďže nebolo počasie (18... viac informácií

Recenzované: 19. augusta 2020
zemkovadarina
,
Bratislava, Slovensko
Prečítať všetky recenzie (735)
  
Recenzie (735)
Filtrovať recenzie
735 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
235
195
156
78
71
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
235
195
156
78
71
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
8287735 recenzií
Recenzované: 12. marca 2018

Na návštevu AquaCity Poprad sa vždy teší celá naša rodina. Vnúčatká z Bratislavy i vnúčik z Trenčína. Cez tieto jarné prázdniny sme tam boli 7. marca a milo nás potešilo okrem zážitkov zo všetkých bazénov aj chutné jedlo a veľmi milá a ochotná obsluha v LIGHTHOUSE FRESH bare vrátane pani pokladníčky, ktorá trpezlivo a láskavo odpovedala na všetky zvedavé otázky našich najmilších. Jedlo je síce drahšie, ale s jeho kvalitou sme boli všetci spokojní. Už sme tu využili aj pobytové ponuky a boli sme nadmieru spokojní.
Daniela, Miroslav, Zuzana, Denisa, Matúš, Šimonko, Valerko, Martinko :)

Dátum zážitku: marec 2018
Poďakujte používateľovi Kovalcikova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení AquaCity Poprad.Zodpovedané: 15. marca 2018

Vážená p. Kovalčíková a celá rodinka - ďakujeme Vám za Vašu vernosť nášmu aquaparku a rovnako ďakujeme za Vašu odozvu, Vaše slová si veľmi vážime a tešíme sa aj nabudúce!

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 12. marca 2018

Do Aquacity som zavítala po druhý krát, tentoraz s priatelmi. Najviac sa nám páčilo vo welness centre, ktorý je určite jeden z najlepších ktoré sme doteraz navštívili. Oblúbili sme si saunové ceremoniály, eukaliptovú a soľnú saunu, perfektná je aj ľadová jaskyna a bazénik na schladenie. Pre "dospelákov" je bazén Blue Diamond II kde možete popíjať drinky priamo z bazéna. Ak máte celodenný lístok určite sa nezabudnite ísť večer pozrieť aj na Laser Show.

Dátum zážitku: marec 2018
Poďakujte používateľovi michaela_szilvasova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení AquaCity Poprad.Zodpovedané: 15. marca 2018

Ďakujeme Michaela za návštevu aj odporúčania, radi Vás znovu privítame!

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 5. marca 2018

Odporucam hlavne wellness, nabuduce pojdeme rovno tam. Vela saun, vyborne virive bazeny. V sobotu trochu viac ludi ale inak super. Jedine minus trochu vacsia zima v priestoroch a ludia ignorujuci bezplavkovu zonu.

Dátum zážitku: marec 2018
1  Poďakujte používateľovi Kristina B.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení AquaCity Poprad.Zodpovedané: 15. marca 2018

Vážená p. Kristína, ďakujeme za Vaše ohodnotenie. Je pravda, že so zákazníkmi nerešpektujúcimi naše pravidlá riešime tieto situácie pravidelne, avšak dovolíme si povedať, že úspešne a tieto problémy sú na ústupe, preto veríme, že nabudúce si vychutnáte naše služby úplne bez obmedzení.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 26. februára 2018

Ako posledný deň našej dovolenky v Tatrách sme navštívili Aquacity Poprad. Boli sme neštastný a sklamaný! Za 22 € na osobu sme mali k dispozícií iba 5 bazénov, ktoré boli totálne preplnené ľudmi, vrieskajúcimi detmi a nevhodne muckajúcimi sa párikmi a dve úbohé šmyklavky... O totálne predraženej reštaurácií ani hovoriť nebudem. Samozrejme mokrú zem riešila v celom Aquaparku jedna mladá slečna a žltá tabuľka pozor šmýka sa, strašné... Vyšli sme z bazénov a strašná zima, o lehátka sa tam ľudia isli pobiť lebo samozrejme neplatených bolo do 10 lehátok a keď si chcete lahnúť musíte si doplatiť. Kým sa dostanete do bazéna tak cez dva turnikety idete akože mrznem cestou a este mrznem kým sa mi načítajú hodinky- dosť obťažujúce! NIKDY VIACEJ SEM NEPRÍDEME!!!!!
P.S: ďalšia hanba je to, že na stránke Aquacity majú len spokojné recenzie a také komentáre, ktoré ich chvália až do neba. Dobre že sú stránky, kde ľudia môžu reálne napísať ako to naozaj je!

Dátum zážitku: február 2018
1  Poďakujte používateľovi blanockavianocka.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení AquaCity Poprad.Zodpovedané: 15. marca 2018

Vážený návštevník, ďakujeme Vám za Vašu návštevu a čas, ktorý ste strávili v našom aquaparku a aj pri písaní vášho hodnotenia. Náš rezort je jeden z najväčších v cestovnom ruchu nielen v regióne ale na celoslovenskej úrovni. Pri množstve ľudí, ktorí nás každoročne navštívia, sme pripravení príjmať nielen pochvalné ale aj kritické názory a riadiť sa nimi, pri vylepšovaní služieb a odstraňovaní nedostatkov. Mrzí nás, že ste z nášho aquaparku odchádzali s negatívnym dojmom, avšak dovolíme si Vás informovať k jednotlivým bodom:
- v našom aquaparku máte možnosť sa stať členom klubového programu AquaCity (aj priamo na mieste na počkanie) a automaticky
využívať zľavy a benefity, ktoré ponúkame na vstupenky a služby
- naša reštaurácia prešla v poslednom období výraznými zmenami týkajúcimi sa ponuky a cien, a sme presvedčení že v súčasnosti
dokážeme vyhovieť všetkým zákazníkom podľa ich nárokov. Okrem toho je k dispozícii aj ďalšia reštaurácia High Tatras, v ktorej
ponúkame okrem a´la carte ponuky aj denné menu v cene od 4 €
- v našom aquaparku je k dispozícii výrazne vyšší počet lehátok ako uvádzate. Prenájom lehátok, čo je v cestovnom ruchu bežná
služba, je kvôli zákazníkom, ktorí chcú mať istotu, že lehátko včas dostanú a budú môcť užívať počas celého dňa ich návštevy.
Kapacitne nie je pre zariadenia ako naše mať rovnaký počet lehátok ako návštevníkov, snažíme sa však vyhovieť všetkým.
- vo všetkých zónach, a obvzlášť v tých najfrekventovanejších, je neustále prítomný personál, ktorý má na starosti kontrolu a
údržiavanie čistoty, čistota a hygiena je v našom zariadení jednou z top priorít, a dovolíme si povedať, že to oceňujú i zákazníci. V
prípade dočasných nedostatkov, stačí upozorniť našu obsluhu, ktorá ich na mieste vyrieši
- teplota vzduchu i vody je u nás sledovaná technológiami, ktoré upozornia na všetky odchýlky, a službukonajúci personál v tom
prípade ihneď reaguje. Obyčajne je rozdiel medzi teplotou vody a vzduchu v zime intenzívnejší, čo však neznamená, že by boli u nás
teploty nižšie, akékoľvek pochybnosti radi vyriešime priamo na mieste.

Veríme, že v budúcnosti budeme mať opäť príležitosť a možnosť Váš názor na naše služby zmeniť. Ďakujeme za návštevu.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 25. februára 2018

Do aquaparku sme išli v sobotu, prichádzali sme plní očakávaní ale odchádzali sme veľmi nespokojní. Už som tam niekoľkokrát bola v lete a stále sa mi tam páčilo ale teraz v zime to nemôžem povedať. Jedlo v reštauráciách bolo predražené. 50% času nám bola iba zima. Či už keď sme sa presúvali od bazéna k bazénu po studených (a často dlhých) chodbách, niektoré boli aj v prievane, alebo aj vo väčšine bazénov, do ktorých ešte púšťajú chladivý vzduch. Poobede sme išli aj do wellness,(keďže tam je len jednorazový vstup) reku, že tam sa konečne vyhrejeme v saunách. Wellness je naozaj pekný, boli sme aj na saunový rituál ktorý ktorý sa nám tiež páčil. No prekvapenie nastalo keď sme vyšli maximálne vyhriati zo sauny, na chodbe bola taká zima, že o 2 sekundy nám zase bola zima, a nieto aby sme ešte rozmýšľali či sa po saune ochladíme v sprche alebo v bazéne. V odpočívarňach neboli na posteliach deky, a ležať tam v premočených plachtách z parnej sauny sa nám naozaj nechcelo. A keď sme si požiadali nové suché plachty tak nám pani povedala že to je za poplatok! S tým sme sa naozaj ešte nikde nestretli. Bazény vo wellness boli tiež len vlažné, teda až na vírivku. Za pozitívum dávam naozaj veľmi milí a veľmi ochotní personál, taktiež sme si vyskúšali vodnú posteľ, ale všetko to zatienila všadeprítomná zima na chodbách. Pre rodičov s malými detičkami neodporúčame vôbec.

Dátum zážitku: február 2018
2  Poďakujte používateľovi JanaT672.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení AquaCity Poprad.Zodpovedané: 15. marca 2018


Vážená pani Jana, ďakujeme Vám za túto spätnú väzbu, dovoľte nám reagovať.
Už sme i na tejto stránke niekoľkokrát reagovali na podnety týkajúce sa cien v našej reštaurácii. Počas tejto zimy naša reštaurácia Light House Fresh Bar prešla výraznými zmenami, ktoré sa týkali samotnej ponuky aj cien. V súčasnosti si môžu zákazníci vychutnať napr. čerstvú pizzu z pece, či iné jedlá, ktoré denne pripravujeme, prípadne odporúčame i denné menu v reštaurácii High Tatras v cenách od 4 €. Teplota vzduchu i vody je u nás sledovaná technológiami, ktoré upozornia na všetky odchýlky, a službukonajúci personál v tom prípade ihneď reaguje. Akékoľvek pochybnosti radi vyriešime priamo na mieste. Informácia o pocite chladu v saunovej časti je pre nás nepravdepodobná, nakoľko je to najhorúcejšia zóna v celom rezorte, takže predpokladáme, že tento pocit teploty môže byť veľmi subjektívny. Rovnako pri teplotách vody vo wellness nezaznamenávame žiadne výchylky, oproti deklarovaným, takže táto informácia je pre nás neznáma, samozrejme sa budeme venovať prešetreniu v prípade nejakého technnologického výpadku, aby sme podobným situáciám zabránili. Napriek Vášmu negatívnemu dojmu veríme, že si k nám v budúcnosti nájdete opäť cestu a že vás budeme môcť presvedčiť o kvalite našich služieb.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie