Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (227)
Filtrovať recenzie
227 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
120
58
30
9
10
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
120
58
30
9
10
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
16227 recenzií
Recenzované: 3. apríla 2018 cez mobilné zariadenie

Hotel - izba neudrziavana,nefungunuci upratovaci servis,vybavenie na úrovni 80 tych rokov, ale hlavne neudrziavane 20 st.,strava- nekvalitne suroviny,velmi obmedzeny vyber, sortiment na úrovni max priemerneho 3 hviezdickoveho hotela, wellness-nevhodny pre taku kapacitu hosti, neudrziavany, poskodene dvere na fínskej saune,nefungujeca tryska v parnej,plesnive mriezky ,studena voda,chybajuce oddychové zóny, kúpeľné centrum pekne prebudovane , vascinou personál nepreskoleny,ale nasli sa aj výnimky. Klienti zo SR nemali váhu pre zamestnancov.Podmienky pre relaxačný pobyt len pre nenerocneho klienta,ktoremu nevadi začo zaplatí Na fotkach niekolko dokazov o čistote.

Dátum pobytu: marec 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
3  Poďakujte používateľovi janaucna.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 2. apríla 2018 cez mobilné zariadenie

Hotel ponúka množstvo kvalitných procedúr a dobré wellness. Voda je príjemne teplá, no raz sa nám stalo keď sme sa chceli ísť zahriať do vírivky bola tam rovnako teplá voda ako vo vonkajšom bazéne ale to nebol problém, keďže sme sa šli zohriať do sauny. :) Izba bola velmi pekná.

Dátum pobytu: február 2018
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi KatarinaM739.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 26. novembra 2017

Hotel sme už navštívili veľa krát, nesklamal ani tento raz. Izbu sme mali komfort, ale stačila nám, lebo sme chodili do nej iba spávať, celý voľný čas sme si užívali v bazéne. Voda je úžasná, hladí celé telo. Procedúry sú výborné, personál ústretový. Strava je štandard pre kúpele, dá sa stále niečo vybrať, ale v tomto by bolo dobre urobiť zlepšenie. Akurát nám chýbal nočný bar, ktorý je v rekonštrukcii. Tiež chýbala miestnosť pre fajčiarov, ktorá bola pri dennom bare, takže fajčiari musia mrznúť vonku. Radi sa do hotela zase vrátime.

Tip na izbu: Je lepšie mať výhľad na stranu bazénu
Dátum pobytu: november 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi iveta2016.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Front Office Manager v zariadení Danubius Health Spa Resort Esplanade.Zodpovedané: 11. decembra 2017

Dobrý deň pani Iveta,

veľmi pekne ďakujeme za návštevu hotela aj za Vaše milé komentáre .
Nočný bar je opäť k dispozícii ako privátna prevádzka.

Tešíme sa na Vašu najbližšiu návštevu

Váš hotelový team

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 29. augusta 2017 cez mobilné zariadenie

Do hotela sme sa vrátili po 9 rokoch. Ubytovaní sme boli v krídle Esplanade. Najskôr začnem komunikáciou s rezervačným oddelením ktorá bola podstatne lepšia ako pominulé roky. Na recepcii bol mimoriadne príjemný a milý personál. Čo sa týka izby tak tá bola v poriadku, bola čistá, taktiež super veľkosť TV. Vodný a saunový svet bol skvelý, na recepcii je príjemný personál.
Najväčším sklamaním bolo stravovanie resp. reštaurácia Rosa. Mali sme zaplatené ubytovanie s raňajkami a bola nám pridelená Rosa. O systéme usádzania sme vedeli a mysleli sme si že to už nebude taký chaos ako pred 9 rokmi. No bohužiaľ to bolo oveľa ale oveľa horšie. Pri vstupe do reštaurácie nikto nie je, nikto vás neprivíta ako v iných hoteloch...neskôr sme videli čašníčku, ktorú sme museli sami osloviť s tým, kde si máme sadnúť. Začala pobehovať po reštaurácií a nevedela kam nás ma usadiť (obsadené boli asi 2 stoly). Usadila nás k stolu so špinavým obrusom. Nemohol som nájsť väčšie taniere, videl som len maličké ale všimol som si, že hostia väčšie taniere majú. Po oslovení staršej čašníčky mi bolo arogantne odpovedané načo mi je väčší tanier a povedala tam sú. Mohol som hľadať ďalej...Druhé ráno sa scenár opäť opakoval, nikto nepozdravil, opäť sme museli vyhľadať čašníka ktorý by nás usadil, nakoľko stôl kde sme raňajkovali prvé ráno bol obsadený. Čašník opäť nevedel kde nás ma usadiť, posadil nás a ochvíľu prišla pani zo slovami kto nás tam usadil, lebo ona tam sedí vždy. Neskôr vznikol medzi spomínanou pani a čašníkom menší konflikt a čašník na nás ukazoval a na celú reštauráciu niekoľko krát povedal oni maju len raňajky. Z tohto otrasného prístupu sme boli maximálne znechutený. Systém usádzania nie je zlý nápad, no je to maximálne nedomyslený. Čo sa týka výberu na raňajkách bol veľmi slabý a mnoho vecí chýbalo už o 7:40, ktoré akosi nikto nedoplnil. Ovocie bolo len na prvých raňajkách a to v podobe 4ks nektariniek, na druhý deň už nebolo ani to.

S pobytom vo vašom hoteli sme boli spokojní až na vyššie spomínané raňajky. Do vášho hotela sa veľmi radi čoskoro vrátime no určite si objednáme ubytovanie bez raňajok. Spomínané raňajky sa týkali dňa 27.8 a 28.8.17. Pevne verím že sa mojim podnetom bude manažment hotela zaoberať a v spomenutých veciach vykoná nápravu. Ďakujeme a tešíme sa na skoré stretnutie. Jakub.

Dátum pobytu: august 2017
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
1  Poďakujte používateľovi JakubOl.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Front Office Manager v zariadení Danubius Health Spa Resort Esplanade.Zodpovedané: 23. septembra 2017


Dobrý deň Vážený pán Oleksak

Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť pri raňajkách v jedálni Rosa. Pracovníci boli upozornení a preškolení ako sa majú správať ku klientom.

Zároveň sa chcem poďakovať za pozitívne hodnotenie pracovníkov na hotelovej recepcii a na Vodnom a Saunovom svete .

Aj napriek nie celkom príjemným zážitkom sa tešíme na Vašu opätovnú návštevu.

s úctou , hotelový team

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 23. júla 2017

Ubytovani sme boli v tom istom hoteli ako minule roky. Zo sluzbami sme velmi spokojni,co svedci o tom ze sa sem stale vraciame aj napriek velkemu vyberu z inych ubytovacich zariadeni a procedur ktore tento kupelny ostrov ponuka.

Dátum pobytu: júl 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi robertfront1972.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Manažér v zariadení Danubius Health Spa Resort Esplanade.Zodpovedané: 25. júla 2017

Vážený pán Franc, dovoľte nám, poďakovať sa za Vašu návštevu v Kúpeľoch Piešťany. Sme veľmi radi, že ste venovali čas ohodnoteniu našich služieb. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Sme veľmi radi, že Váš pobyt opätovne naplnil Vaše očakávania.
Sme radi, že Vás budeme môcť opäť privítať v našom hoteli. Tešíme sa na Vašu návštevu, želáme veľa zdravia a zostávame s pozdravom!
Manažment hotela DHSR Esplanade****

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie