Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Hotely v blízkosti
Platby partnerov ovplyvňujú poradie zobrazených cien. V prípade spôsobu zoradenia vybraných alebo sponzorovaných ponúk môžu platby partnerov tiež ovplyvniť poradie uvedených ubytovaní.
Recenzie (247)
Filtrovať recenzie
247 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
125
63
37
10
12
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
125
63
37
10
12
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
914247 recenzií
Recenzované: 26. novembra 2017

Hotel sme už navštívili veľa krát, nesklamal ani tento raz. Izbu sme mali komfort, ale stačila nám, lebo sme chodili do nej iba spávať, celý voľný čas sme si užívali v bazéne. Voda je úžasná, hladí celé telo. Procedúry sú výborné, personál ústretový. Strava je štandard pre kúpele, dá sa stále niečo vybrať, ale v tomto by bolo dobre urobiť zlepšenie. Akurát nám chýbal nočný bar, ktorý je v rekonštrukcii. Tiež chýbala miestnosť pre fajčiarov, ktorá bola pri dennom bare, takže fajčiari musia mrznúť vonku. Radi sa do hotela zase vrátime.

Tip na izbu: Je lepšie mať výhľad na stranu bazénu
Dátum pobytu: november 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi iveta2016.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Front Office Manager v zariadení Health Spa Resort Esplanade.Zodpovedané: 11. decembra 2017

Dobrý deň pani Iveta,

veľmi pekne ďakujeme za návštevu hotela aj za Vaše milé komentáre .
Nočný bar je opäť k dispozícii ako privátna prevádzka.

Tešíme sa na Vašu najbližšiu návštevu

Váš hotelový team

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 29. augusta 2017 cez mobilné zariadenie

Do hotela sme sa vrátili po 9 rokoch. Ubytovaní sme boli v krídle Esplanade. Najskôr začnem komunikáciou s rezervačným oddelením ktorá bola podstatne lepšia ako pominulé roky. Na recepcii bol mimoriadne príjemný a milý personál. Čo sa týka izby tak tá bola v poriadku, bola čistá, taktiež super veľkosť TV. Vodný a saunový svet bol skvelý, na recepcii je príjemný personál.
Najväčším sklamaním bolo stravovanie resp. reštaurácia Rosa. Mali sme zaplatené ubytovanie s raňajkami a bola nám pridelená Rosa. O systéme usádzania sme vedeli a mysleli sme si že to už nebude taký chaos ako pred 9 rokmi. No bohužiaľ to bolo oveľa ale oveľa horšie. Pri vstupe do reštaurácie nikto nie je, nikto vás neprivíta ako v iných hoteloch...neskôr sme videli čašníčku, ktorú sme museli sami osloviť s tým, kde si máme sadnúť. Začala pobehovať po reštaurácií a nevedela kam nás ma usadiť (obsadené boli asi 2 stoly). Usadila nás k stolu so špinavým obrusom. Nemohol som nájsť väčšie taniere, videl som len maličké ale všimol som si, že hostia väčšie taniere majú. Po oslovení staršej čašníčky mi bolo arogantne odpovedané načo mi je väčší tanier a povedala tam sú. Mohol som hľadať ďalej...Druhé ráno sa scenár opäť opakoval, nikto nepozdravil, opäť sme museli vyhľadať čašníka ktorý by nás usadil, nakoľko stôl kde sme raňajkovali prvé ráno bol obsadený. Čašník opäť nevedel kde nás ma usadiť, posadil nás a ochvíľu prišla pani zo slovami kto nás tam usadil, lebo ona tam sedí vždy. Neskôr vznikol medzi spomínanou pani a čašníkom menší konflikt a čašník na nás ukazoval a na celú reštauráciu niekoľko krát povedal oni maju len raňajky. Z tohto otrasného prístupu sme boli maximálne znechutený. Systém usádzania nie je zlý nápad, no je to maximálne nedomyslený. Čo sa týka výberu na raňajkách bol veľmi slabý a mnoho vecí chýbalo už o 7:40, ktoré akosi nikto nedoplnil. Ovocie bolo len na prvých raňajkách a to v podobe 4ks nektariniek, na druhý deň už nebolo ani to.

S pobytom vo vašom hoteli sme boli spokojní až na vyššie spomínané raňajky. Do vášho hotela sa veľmi radi čoskoro vrátime no určite si objednáme ubytovanie bez raňajok. Spomínané raňajky sa týkali dňa 27.8 a 28.8.17. Pevne verím že sa mojim podnetom bude manažment hotela zaoberať a v spomenutých veciach vykoná nápravu. Ďakujeme a tešíme sa na skoré stretnutie. Jakub.

Dátum pobytu: august 2017
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
1  Poďakujte používateľovi JOlksk.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Front Office Manager v zariadení Health Spa Resort Esplanade.Zodpovedané: 23. septembra 2017


Dobrý deň Vážený pán Oleksak

Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť pri raňajkách v jedálni Rosa. Pracovníci boli upozornení a preškolení ako sa majú správať ku klientom.

Zároveň sa chcem poďakovať za pozitívne hodnotenie pracovníkov na hotelovej recepcii a na Vodnom a Saunovom svete .

Aj napriek nie celkom príjemným zážitkom sa tešíme na Vašu opätovnú návštevu.

s úctou , hotelový team

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 23. júla 2017

Ubytovani sme boli v tom istom hoteli ako minule roky. Zo sluzbami sme velmi spokojni,co svedci o tom ze sa sem stale vraciame aj napriek velkemu vyberu z inych ubytovacich zariadeni a procedur ktore tento kupelny ostrov ponuka.

Dátum pobytu: júl 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi Robert F.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Manažér v zariadení Health Spa Resort Esplanade.Zodpovedané: 25. júla 2017

Vážený pán Franc, dovoľte nám, poďakovať sa za Vašu návštevu v Kúpeľoch Piešťany. Sme veľmi radi, že ste venovali čas ohodnoteniu našich služieb. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Sme veľmi radi, že Váš pobyt opätovne naplnil Vaše očakávania.
Sme radi, že Vás budeme môcť opäť privítať v našom hoteli. Tešíme sa na Vašu návštevu, želáme veľa zdravia a zostávame s pozdravom!
Manažment hotela DHSR Esplanade****

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 5. júla 2017

Izba bola celkom v poriadku, až na vaňu. Vaňa slabo odtekala. Privítali by sme skôr sprchu. Možnosť výberu jedál bola dobrá. Personál je usmievavý a ochotný pomôcť, čo som sa presvedčila osobne. Keďže som si zabudla plavky, poprosila som recepčnú, či mi ich môže poslať poštou. O dva dni som plavky mala doma. Ešte raz touto cestou ďakujem pracovníkom recepcie.

Dátum pobytu: júl 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi Ruzena S.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Manažér v zariadení Health Spa Resort Esplanade.Zodpovedané: 11. júla 2017

Vážená pani Subinová,
dovoľte nám, poďakovať sa za Vašu návštevu v Kúpeľoch Piešťany. Sme radi, že ste venovali čas ohodnoteniu našich služieb. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý.
Sme veľmi radi, že Váš pobyt naplnil Vaše očakávania.
Hotel prebehol 2 fázami rekonštrukcie, kde sme už vymenili vane za sprchy vo väčšine izieb. Zabudnuté veci posielame na dennej báze, a teší nás, že aj takáto drobnosť pomohla prispieť k Vašej úplnej spokojnosti.
Tešíme sa, že Vás budeme môcť opäť privítať v našom hoteli. Tešíme sa na Vašu návštevu, želáme veľa zdravia a zostávame s pozdravom!
Manažment hotela DHSR Esplanade****

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 3. mája 2017

Do hotela sa vraciam opakovane, predovšetkým kvôli procedúram a bahnu, čo svedčí o celkovej spokojnosti, s výnimkou niektorých "maličkostí".

Recepcia - bez výhrad, ústretové jednanie aj rýchlosť vybavenia pri nástupe aj odchode.

Ubytovanie - tentokrát izba s balkónom smerovaná na bazén.
Matrace pohodlné, zariadenie primerané, milo prekvapil veľký televízor na stene a dostatok vešiakov v skrini.

Izba minusy: - v izbe chýbal návod na nastavenie trezora,
- izby majú v kúpeľni vaňu, pre kúpeľný hotel kde sa často ubytovávajú hostia s pohybovými problémami je však vstup a výstup z hlbokej vane problém, vo vani nie je ani protišmyková podložka.
- na balkóne nájdete dve rôzne plastové stoličky ale na balkóne chýba stolík aj vešiak na sušenie uterákov

Wellness - hlavný dôvod opakovaných návštev, príjemné jednanie, spokojnosť.

Bazén - musím jednoznačne pochváliť pani v bare pri vnútornom bazéne hotela Esplanade - vždy nás potešila jej milá a ústretová obsluha.

Reštaurácia - opakovane zaráža určený spôsob usadenia, nemôžete si totiž sedenie v rámci reštaurácie zvoliť, určia vám ho napevno pri príchode a to na celú dobu pobytu. Tento "škôlkarsky" spôsob sedenia v reštauráciách je načisto nezmyselný, keďže hostia sú už rozdelení do jednotlivých reštaurácií a kapacita reštaurácie teda postačuje.
Nie každému vyhovuje sedenie s neznámymi spoločne pri jednom stole, platiaci hosť jednoznačne uprednostní pri stolovaní určité súkromie a vlastný výber miesta.
Vždy sme pri príchode videli dostatočný počet voľných miest!
Hosťom pevný zasadací poriadok prekáža, čoho sme boli sami svedkami.

Jedlo - pozorujem mierne zlepšenie, stále však strava rozsahom aj kvalitou zďaleka nezodpovedá požiadavkám na hotel danej kategórie.
Zaznamenala som aj to, že opakovane chýbali popisky niektorých jedál pri večeri.

Celkovo pobyt hodnotím pozitívne, príjemný relax.

Dátum pobytu: apríl 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služby
Poďakujte používateľovi Martina H.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Manažér v zariadení Health Spa Resort Esplanade.Zodpovedané: 11. mája 2017

Vážená pani Martina,
dovoľte nám, poďakovať sa za Vašu návštevu v Kúpeľoch Piešťany. Sme radi, že ste venovali čas ohodnoteniu našich služieb. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý.
Sme veľmi radi, že Váš pobyt naplnil Vaše očakávania.
Ďakujeme aj za Vaše pripomienky, zaoberáme sa nimi. Nábytok na balkónoch je už objednaný na všetky izby nový, vane nahradili v zrekonštruovaných izbách sprchy.
Ohľadom usádzania hostí, systém ktorý máme je zabehnutý a veľká väčšina hostí uprednostňuje práve fixné miesta, mrzí nás že Vám nevyhovuje.
Tešíme sa, že Vás budeme môcť opäť privítať v našom hoteli. Tešíme sa na Vašu návštevu, želáme veľa zdravia a zostávame s pozdravom!
Manažment hotela DHSR Esplanade****

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie