Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (185)
Filtrovať recenzie
185 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
54
44
37
28
22
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
54
44
37
28
22
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
611185 recenzií
Recenzované: 30. júla 2018

boli sme na výročnej dovolenke, predlžený víkend...ubytovanie krásne, ten balkón alebo terasa, už mala niečo za sebou, drevená konštrukcia na spadnutie...bála som sa tam čo i len pozrieť. Upratovanie každodenné v poriadku. Čakala som na 4*vý hotel aspoň župany a papuče, no nevadí...ale najhoršie na tom bola strava. Nemali sme si čo nabrať, nemali sme si do čoho nabrať a ani čím nebolo si nabrať, personál sa len motal a keď niečo doniesol, tak to bolo asi pre troch ľudí a ďalší dvadsiati sa mohli obzerať. Nato, že sme si zaplatili za 4*, tak som čakala aspoň plné misy ak už nebolo viac druhov na výber. Vyskúšali sme už mnoho hotel aj s menej *, tak to vieme porovnať.Neodporúčam, veľké sklamanie.

Dátum pobytu: júl 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
8  Poďakujte používateľovi palotatar.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manažér recepcie v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 10. augusta 2018

Dobry deň prajeme,

ďakujeme za vaš nazor a ćistočnu pochvalu služieb. musime k vysvtleniu uviesť,že izby rezervované cez niektoré stranky / priamo z web stranky hotela,booking,hotel.com,tripadvisor a HRS maju samozrejme pultove ceny a sučasťou izieb je luxusne ubytovanie s balkonmi,kvetovou vyzdobou, suˇcasťou su bohate raňajky i strava vyberom zo špecialit.

Vy ste mali zakupeny najlacnejší pobyt v kategorii c vynimočnou 70% zlavou a za ubytovanie Vam vysla minimalna cena. Strava bola Vami zakupena formou polpenzie v cene 7 EUR, čo samozrejme je vyber z 3 druhov jedal polpenzie. Naš hotel pre vas pripravil bufetove stoly: 3 druhy jedal+ 3 druhy priloh+ zelenina+ 3 druhy šalatov+ š druhy prilohovych doplnkov+ polievka. VŚetko bolo neobmedzene a doplňane od 18-20 .OO hod. Ak sa vam vyber nepačil ,mohli ste si kludne dokupiť aj losos,steak,jahňacie špecialitry či kukorične supreme: s odpočtom polpenzie a ten rozdiel ste doplatili. Bohužial nemali ste zaujem o akykolvek doplatok a za cenu: 40 EUR na osobu!!!! ste od nas dostali ubytovanie v klasickej izbe bez balkonu čo ste si priali / tiez nie luxusnu izbu, stravu 3x denne ,k tomu 2x masaze+ wellnes+ 2x denne transfer do kupelov zdarma. Ak si to prepočitate,naozaj ste dostali nadštandardne služby kategorie hotela za najnižšiu akciovu lastminute cenu. Bohužial zadarmo nemožete dostať všetko.Za akykolvek štandard aspoň 1 hviezdičkoveho hotela ste zaplatili takuto cenu.Hotel ma bezne ceny od 85 EUR za noc s raňajkami. bohužial väčšinou dostavame recenzie prave od hostí,ktori nevedia kolko bežne stoja ceny podobneho štandardu,ktore vedia už vybavenim a obrazkami posudiť. Nemožno byvat a dostat všetko zdarma. Ak sa Vam nepačilo,stačilo nam povedat,nie pisat po odchode,lebo nevieme posudit aky vyber ste si priali.U nas je bufetovy vyber denne široky,doplňany a pre každeho na vyber to,čo si zaplatí..Bohužial Vy ste pre seba vybrali najnižši štandard ubytovania,najlacnejši zlavovy pobyt,najlacnejšiu stravu z ponuky. Bohužial iste chapete že zadarmo poskytovat nemožeme služby a u vas ste mali jednu z najnižšich cien za čo sme Vam poskytli vyborny štandard.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 24. júla 2018

Okolie a prostredie hotela Sergijo:
V prvom rade treba, bolo by vhodné upraviť názov lokality, resp. polohu hotela nakoľko hotel Sergijo sa nenachádza priamo v Pieštanoch ale v obci Banka, ktorá je pri Piesťanoch. V dokumente, ktorý nám prišial priamo od hotela Sergijo bolo uvedené, že hotel sa nachádza cca.1 km od stanice čo je klamstvo. Hotel sa nachádza od stanice tak 5-6 km, cca, 60 minút chôdze rýchlym krokom. Nám trvala cesta 45 minút do centra Piesťan, potom sme si už zavolali taxi službu nakoľko sme boli už unavený a ešte stále sme neboli na mieste, cesta taxikom ku hotelu cca.6-7 minút, za 2,50 eur. Pešo od centra mesta ku hotelu Sergijo pešo takmer hodinu (keď sme odchádzali v pondelok z hotela už sme namali peniaze na taxi tak sme museli ísť pešo, 45 minút do centa plus ďalších necelých 45 minút z centra mesta na stanicu v Piešťanoch. V okolí žiaden bankomať kde by sa dali vybrať peniaze, až v centre Piesťan. Keď niekto potrebuje vybrať peniaze nemá kde.

Okolie hotela Sergijo akoby tam zaspal čas, na okolí nič, ani potraviny , pokiaľ si potrebujete niečo kúpiť buď zavolať taxi službu alebo pešo 45 minút do centra mesta kde bola najbližšia Billa i drogéria (pri Auparku). Hostia by mali byť vopred informovaný, že v okolí hotela vôbec nič nie je, ani sa odtiaľ nedá dostať keď nemáte auto. Akosi ste zabudli napísať, že z hotela Sergijo sa bez auta nikam dostať nedá. Mali sme v pláne výlety no nikde sme neboli okrem kúpeľov. Na prechádzke po námestí až v deň odchodu. Mali sme v pláne večer sa ísť len tak prejsť mestom, sadnúť si napr. na pizzu, posedieť no tuná to nešlo. Iba za taxi do kúpeľov a späť na hotel sma za 2 dni zaplatili 15 eur, na to, že sme mali mať transfer zadarmo to nie je fér.

Hotel Sergijo pekný, asi jedno pozitívum je prostredie hotela a milé recepčné, to je asi všetko. Veľmi pekná izba, luxusná. Čisto. Veľmi pohodlná postel, vankúš, paplón, tak dobre sme sa ešte nevyspali. Na posteli pekný prehoz, interiér izby skutočne pekný, luxusne zariadený. Kúpeľňa čistá, uteráky i osušky i navyše. Toaletného papiera bol dostatok.

Mínusy- skrina v chodbe/predsieni sa nedala vôbec zatvoriť, stále sa otvárala. Mali sme mať na izbe nachystané župany i papuče, tie na izbe vôbec neboli nachystané. Trochu problém z kartou z ktorou sa otvárali aj zatvárili dvere na izbe, bolo nutné niekoľko krát pootáčať a skúšať kým sa dvere otvorili / zavreli. Na izbe bol síce balkón no nedalo sa naň ísť, bol totiž zamknutý (rekonštrukcia). Minibar: všetko v minibare v drahé, minerálka v hodnote tak 0,30-0,45 eur za 1,50 eur. Malá čokoládová tyčinka v hodnote 0,50 eur-0,70 eur za 1,50 eur, malé 2 dc vínko za 4,50 eur jedno čo stojí bežne 1,09 eur. Z minibaru sme nič neminuli, za tie ceny. Okrem toho nebolo tam ani všetko zo zoznamu, chýbala plechovka pepci/cola, pivo, zemiakové lupienky i arašidy. Zarazil nás aj oznam, že za použitie chladničky na vlastné potraviny pokuta 30 eur. Je bežné, že keď si niekto kúpi napr.vodu na pitie alebo malé balenie salámy, že si tieto vecí uloží v chladničke, z nich nie je žiadny zápach ani špina. Ďalšia vec, v niektorých hoteloch je bežné, že to, čo je v v minibare na izbe klient neplatí v prípade požitia obsahu minibaru, ak aj nie je úplne zdarma sú prijateľné ceny no tieto boli mosť vysoké.

Milé korytnačky a ryby vo vnútri hotela, pekná recepcia.

Transfer do kúpeľov/z nich:

Žiadny trasnfer nebol, museli sme si volať, platiť taxi službu osobne. Za 2 dni sme minuli 15 eur len na taxi službe. Jediný transfer mal údajne ísť len o 10:00 ku kúpeľom, tesne po raňajkách no späť až o 15:00, v čase 13:00-14:00 bol obed takže úplne sprosto s prepáčením. Podľa papierika, ktorý nám dali pri ubytovaní na recepcii mal ísť transfer aj o 14:15 hod. no ten vôbec nešiel, nechodil, údajne bol dávno tento zrušený. Ten by bol tesne po obede čo by bolo vyhovujúce. Zavádzajúce informácie. Finančné prostredky minuté na taxi službu žiadam vrátiť. Mali sme 75 eur zo sebou, 15 eur sme minuly na taxi službe , 2 krát po 24 eur v kúpeľoch, zvyšok strava, ešte sme si objednali na hotel pizzu lebo sme večer ostali hladný po tých malých porciách. Nikde sme neboli, na žiadnom výlete. Ďakujeme za úžasný transfer, ktorý mal byť bezplatne.

Taxi malo byť ku kúpeľom údajne lacnejšie keď ho zavolá recepcia hotela, malo byť za 2,50 eur podľa recepčnej od hotela ku kúpeľom, kúpeľný dom Balneo Splendid no taxikár pýtal aj tak 3,50 eur hoci taxi volala recepčná, tak sme ho požiadala aby nás vysadil inde aby sme platili menej, euro navyše platiť už sme nemali.

Strava:

Mali sme mať plnú penziu. Prosím nehnevajte sa no: večera/raňajky+obed+večera/+ raňajky je podľa Vás plná penzia? Určite nie. Čo sa týka prvého dňa, v deň príchodu sme sa večere nakladali sami, údajne sa už neobjednáva ako to bolo predtým tak to bolo OK. Raňajky vo forme bufetových stolov OK. V nedeľu ráno raňajky OK, obed sme si už museli vybrať vopred/objednať. Ja som si vybrala zemiakovú placku plnenú bravčovým mäsom, priateľ bryndzové halušky. Sklamanie, obsluha pomalá, na obed sme čakali dosť dlho i na večeru kým nám priniesli na stôl. Recepčná, a zároveň aj čašníčka/servírka nestíhala.

Na obed sa nepodávala polievka, odkedy sa polievka podáva na večeru anie na obed? Kto chcel polievku aj na obed musel si doplatiť tuším 2 eurá. Nápoje sa museli doplácať.
Ku obedu, prvé jedlo zemiaková placka plnené bravčovým masäm, očakávala som normálnú zemiakovú placku plnenú bravčovým masäm z omáčkou no priniesli mi malinkatú placôčku veľkosti približne jednej mini picollinu pizze, v nej 3 kocečky mäska. To bolo všetko. Priateľ si vybral halušky, priniesli mu porciu tak na 3 lyžice, porcie ako pre malé dieťa, nie pre dospelého človeka. Bežná porcia má cca. 130-150 g mäso + 260 g príloha (zemiaky/ryža ....). Spolu cca. 400 g. Porcie, ktoré sme dostávali akomohli mať tak 180-200 g (podľa jedálneho lístka 200 g).

Na večeru v druhý deň sme si obaja vybrali/objednali bravčový rezeň zo zemiakmi a zeleninou. Priniesli nám 3 polovičky zemiačkov (1 celý zemiak a po), plátok mäska tak 8-9 cm a 2 kúsočky šalátu. Porcia opäť ako pre malé dieťa. Polievka tuším brokolicová, tak na 3 lyžičky. Prvú večeru bola polievka iba voda v ktorej plávali malé kúsky zeleninky. Prosím nehnevajte sa ale toto nebola plná penzia ale nanajvíš tak polpenzia. Ako, strava inak chutná, jedlo chutilo a ale veľmi malé porcie. Žiadame vrátiť peniaze.

Nápoje sa museli objednávať a platiť zvlášť za veľmi vysoké ceny, aspoň keby čistú vodu z citrónom dali na každý stôl, veľa by im to nedalo, ten citrón by ani nemusel byť, postačila by čistá voda na zapitie. Plnú penziu si predstavujeme inak.

Welness:

Podľa kupónu sme mali mať 15 minút súkromný perličkový kúpeľ (jacuzii), ktorý sme si aj rezervovali na nedeľu večer 21:15-21:30 hod. Recepčnou nám bolo prisľúbené, že pri súkromnom jacuzii máme maťprosescco (víno) a čerstvé ovocie ako pozornosť podniku, nič také sme tam nachystané nemali. Na druhé ráno sme sa dozvedeli, že tá milá mladá pani recepčná sa ešte len zaúča a ževraj nevedela ale že prosecco a ovocie majú v jacuzii iba tý, ktorý majú súkromný perličkový kúpeľ zaplatený na 60 minút. Sme za to, že keď to raz recepčná povedala, prisľúbila tak to tam malo byť. Aspoň minerálka keby tam bola nachystaná ,takže prvé sklamanie, druhé sklamanie, rezerovanené sme mali od 21:15 no prídeme a pani upratovačka akurát umývala dlážku v priestoroch jacuzii. 5 minút zabitých, mali sme necelých 10 minút, jacuzii sme museli opustiť presne o 21:30, reáne sme v ňom boli iba 8 minút namiesto sľubovaných 15 minút.

Masáže chválime obaja, masér výborný, 30 minút sa plne venoval každému z nás takže malé plus za masáže.

Dátum pobytu: júl 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Recenzia získaná v spolupráci s týmto hotelom
4  Poďakujte používateľovi lenickasalayova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manažér recepcie v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 10. augusta 2018

Dobry deň prajeme, ďakujeme za vaš nazor a ćiastočnu pochvalu služiebm maserskeho centra. Musime k vysvtleniu uviesť,že izby rezervované cez niektoré stranky / priamo z web stranky hotela,booking,hotel.com,tripadvisor a HRS maju samozrejme pultove ceny a sučasťou izieb je luxusne ubytovanie s balkonmi,kvetovou vyzdobou, sucasťou su bohate raňajky i strava vyberom zo špecialit. Ceny su však luxusnych izieb od 85-140 EUR za noc s raňajkami, čo ste však Vy nezaplatili. Z popisu vidiet,že ste mali najlacnejši pobyt, cenou od 35 EUR na deň,za čo ste dostali vyborne služby takmer zdarma.

Vy ste mali zakupeny najlacnejší pobyt v kategorii c vynimočnou 70% zlavou a za ubytovanie Vam vysla minimalna cena. Strava bola Vami zakupena formou polpenzie v cene 7 EUR, čo samozrejme je vyber z 3 druhov jedal polpenzie. Naš hotel pre vas pripravil bufetove stoly: 3 druhy jedal+ 3 druhy priloh+ zelenina+ 3 druhy šalatov+ š druhy prilohovych doplnkov+ polievka. VŚetko bolo neobmedzene a doplňane od 18-20 . Bohužial zadarmo nemožete dostať všetko.Za akykolvek štandard aspoň 1 hviezdičkoveho hotela ste zaplatili takuto cenu.Hotel ma bezne ceny od 85 EUR za noc s raňajkami. bohužial väčšinou dostavame recenzie prave od hostí,ktori nevedia kolko bežne stoja ceny podobneho štandardu,ktore vedia už vybavenim a obrazkami posudiť. Nemožno byvat a dostat všetko zdarma. Ak sa Vam nepačilo,stačilo nam povedat,nie pisat po odchode,lebo nevieme posudit aky vyber ste si priali.U nas je bufetovy vyber denne široky,doplňany a pre každeho na vyber to,čo si zaplatí..Bohužial Vy ste pre seba vybrali najnižši štandard ubytovania,najlacnejši zlavovy pobyt,najlacnejšiu stravu z ponuky. Bohužial iste chapete že zadarmo poskytovat nemožeme služby a u vas ste mali jednu z najnižšich cien za čo sme Vam poskytli vyborny štandard.

Hotel poskytuje transfer zdarma 2x denne, a to je zas naš bonus ktory nas stoji stovky EUR mesačne ,len aby hostia boli spokojni.Nevozime do mesta,no do kupelov na možnost bahennych kupelov. Ine ste v ponuke nemali. Mame zlavnene taxi za 2,50 EUR čo je najlepšia cena hostom kdekolvek sa odvezu.

Za objednane služby s 70% zlavou ste dostali bonusovo viac služieb navyse.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 23. júla 2018

Pobyt nad naše očakávanie. Personál ústretoví, masáže boli vynikajúce. Strava na vysokej úrovni. Mali sme krásnu čistú izbu, prekrásne prostredie Všetkým, ktorí si chcú oddýchnuť odporúčame. Istotne si pobyt v budúcnosti zopakujeme.

Dátum pobytu: júl 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Recenzia získaná v spolupráci s týmto hotelom
1  Poďakujte používateľovi mundiova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manažér recepcie v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 10. augusta 2018

ďakujeme Vam krasne za milé hodnotenie. Veľmi nas potešilo. Izbu ste mali deluxe a sme velmi radi že ste si vybrali krajšiu alternativu a pobyt sa u nas pačil.Opäť sa na Vas tešime

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 8. júla 2018

Pobyt sme si zakúpili cez Zľavomat. Veľmi nás ale prekvapilo, že malo ísť o wellness pobyt avšak hneď pri príchode sme dostali letáky,aby sme šli do kúpeľov do centra. Takisto v hoteli nebol bazén, takže opäť sme dostli radu ísť do penziónu oproti. V cene bola sauna ale tá bola len do 18h zdarma, potom stala cca 30 eur na osobu. Jedlo bolo chutné, raňajky ale ak ste si neprivstali veľa sa vám neušlo. Na 4 * slabé.

Dátum pobytu: máj 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Recenzia získaná v spolupráci s týmto hotelom
4  Poďakujte používateľovi 227eva.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manažér recepcie v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 10. augusta 2018

Dobry deň prajeme,

ďakujeme za vaš nazor . musime k vysvtleniu uviesť,že nepracujeme so Zlavomatom,avšak asi ste si cez iny zlavovy kupon zakupili najlacnejši pobyt s 70% zlavou..Bohužial Vy ste pre seba vybrali najnižši štandard ubytovania,najlacnejši zlavovy pobyt,najlacnejšiu stravu z ponuky. Bohužial iste chapete že zadarmo poskytovat nemožeme služby a u vas ste mali jednu z najnižšich cien za čo sme Vam poskytli vyborny štandard.

To,že sme Vam ponukli možnost navštevy kupelov bol bonus,čim sme chceli k masažam ponuknut hostom možnost bahennych kupelov s 200- ročnou historiou na doplnenie programu. Ranajky doplňame pravidelne od 8-10.00 hod.,teda stačilo povedať ,že mate inu požiadavku.

Oproti hotelu mate 2 bazeny: KOREKT,VLNKA,jazero s kupanim,v meste s transferom zdarma kupalisko EVA+ bazeny Splendid. Problemom asi bolo vstupne 5 EUR,bohužial ani bazeny ani služby nemožu byt uplne zdarma.

Sauna aj jacuzzi je v ponuke do 18.00 lebo od 18.00 su bufetove vecere a po tejto hodine su privatne vstupy do wellnes: v ponuke za 35 EUR na 60 min. mate privatnu saunu,privatne wellnes romanticky,k tomu prosecco+ ovocie.Samozrejme za tieto služby sa doplaca,su určene klientom s luxusnymi pobytmi pre dokonaly relax. Je na Vas aky štandard na seba miniete,ake služby si objednate, aky si vyberiete a zaplatite. U nas maju vyber naročni hostia ktori na sebe a partnerovi nešetria ale i hostia ktori požaduju nižši štandard. Zaleži lrn a len na Vašom vybere.


Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 5. júla 2018

So všetkým sme boli spokojní, strava vinikajúca, hotel v pokojnom tichom prostredí, pre oddych ako stvorený, izba priestranná, kúpeľňa čistá. K dispozícii bol trezor.
Transfer zabezpečený na kúpeľný ostrov.
Táňa

Dátum pobytu: júl 2018
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Recenzia získaná v spolupráci s týmto hotelom
Poďakujte používateľovi lakostikovata.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manažér recepcie v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 10. augusta 2018

Ďakujeme za Vaš nazor,recenziu a pochvalu,moc sa tešime.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie