Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Hotely v blízkosti
Platby partnerov ovplyvňujú poradie zobrazených cien. V prípade spôsobu zoradenia vybraných alebo sponzorovaných ponúk môžu platby partnerov tiež ovplyvniť poradie uvedených ubytovaní.
Recenzie (217)
Filtrovať recenzie
217 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
68
53
39
31
26
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
68
53
39
31
26
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
4348217 recenzií
Recenzované: 9. februára 2018

Všetko bolo v poriadku, strava chutná, milí personál a predsa....Mali sme víkendový pobyt s 2x 15 minút masáž pre dámu a 2x 15 min.pre pána.To bolo v poriadku.Prekvapenie bolo iba to,že sme sa museli rozprávať po rusky.Brali sme to s úsmevom a potešilo nás,že sme mali možnosť preveriť si znalosť jazyka.☺V ponuke má tento hotel niekoľko druhov masáži, tak krásne opísaných,že sme mali problém, ktorú vyskúšať.Doplatili sme si 90 min.ZNOVUZRODENIE, kde nás mal terapeut doslova hýčkať.Nestalo sa.Stále tá istá masérka prekvapene pozerala, že čo bude s nami 90 min. robiť a s úsmevom dodala, že všetko na svete.A v tomto vidím veľký nedostatok. Pani bola nová, prišla na 3 mesiace, rozprávala iba rusky a bola na celý hotel iba jediná masérka (mimochodom veľmi milá ), ktorá ešte pomáhala pri žehlení a čo bolo potrebné.Hotel má vyše 20 izieb a 8 členný personál, ktorý robí čo môže.Keď som si prerátala, že počas víkendu tam mohlo byť zhruba 30 - 40 hostí a poukaz na masáž pre 1 osobu 30 min., tak tú masérku obdivujem,že to zvládla a navyše ak si ešte niekto doplatil ako my.Podľa mňa je ponuka rôznych úžasných masáži zavádzajúca.Vedieť o tom, tak si ju nekúpime.Rozumnejšie by bolo uviesť v ponuke klasickú masáž, lávové kamene, bahno... a vynechať krásne poviedky o znovuzrodení a tomu podobné.

Tip na izbu: Luxusna izba s vyhladom na fontanku a rieku.Darcek pohar sektu k ranajkam
Dátum pobytu: január 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Služby
4  Poďakujte používateľovi FIlipinaojko.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 22. januára 2018

Pobyt splnil nase ocakavania, prijemny a ochotny personal, priestranne a ciste izby, jedlo sa serviruje na nahriatych tanieroch so snahou o arrangement, rodinna atmosfera...
Btw. v rodinných malých hoteloch na zapad od nasich hranic je samozrejme, ze po check-in stretnete toho istého zamestnanca v restauracii. Doba, ked na kazdu poziciu bolo kalkulovane s 1,5 clovekom su nenavratne prec.

Dátum pobytu: január 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služby
3  Poďakujte používateľovi RoccoSt.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manager v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 19. februára 2018

Dakujeme pekne za pochvalu a misé slová, budeme radi ak sa opat vratite a radi Vam pripravime prijemny relax.
S pozdravom
Kolektiv hotela,

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 7. januára 2018

Hotel je naozaj krásny, zodpovedá počtu 4 hviezdičiek. Je aj vo výbornom prostredí. V lete je tam v okolí vela možností letných športov. Naozaj výborná poloha. Zato velká vdaka.
Ale organizácia riadenia hotela bola príšerná. Personál bol síce velmi milý a ochotný, dokonca aj samotná pani riaditeľka. Ochote sa naozaj nedalo čo vytknúť. Avšak nás predsa len zopár momentov nemilo prekvapilo.
Bola nás väčšia skupinka, boli sme ubytovaní vo viacerých izbách. Mali sme aj malé deti. V jednej izbe ale nešiel fén a nekúril dobre radiator, v druhej sa zaseklo splachovanie v záchode (to sme si sami opravili). Nič z toho sme ale nehlásili, neskvor to potom už fungovalo. Prístelok v apartmáne bol rozkladací gauč, na ktorom sa dalo síce vyspať, ale nemalo to ten komfort ako sa na apartmán patrí. Toto všetko sme ale hodili cez hlavu,....proste sme to neriešili, chceli sme si oddýchnut a načerpať trošku nových síl. Boli to maličkosti.
Čo nás ale šokovalo bolo hned na začiatku pri príchode do hotela, že pri doplatku zvyšnej sumy za pobyt, sme zaplatili väčšiu sumu, ako povodne mala byť. Vzniklo nedorozumenie, pretože zo strany hotela nevysvetlili celý postup platby - kam tie vaše peniaze išli, resp. kto ich má, kde sú, čo dostanú oni a čo portál.
Napr. my sme si pobyt zaplatili (zálohu) cez rezervačný portál a zvyšok sme mali doplatiť v den príchodu priamo na recepcii hotela. To nám aj hotel potvrdil, avšak neupozornil nás na to, že tá záloha nejde im, ale že si ju ponecháva rezervačný portál a teda by sme mali zaplatiť vyššiu - plnú sumu hotelu, čo robilo cca o 300 EUR viac. Keby toto jednak bolo na tom portáli napísané, alebo by vás hotel (pri prvej telefonickej komunikácii) na to aspoň upozornil, bolo by to iné. Inak by sme sa vedeli všetci zariadiť.
Ďalšia vec bola, že portál ani hotel nevyžadovali vopred číslo karty. Neskôr pri viac početnom odhlasovaní-rušení rezervácie (aspon tak bolo do telefonu povedané) žiadal hotel zaslať číslo karty. Tvrdila som, že určite nechcem rušiť rezerváciu, ale súhlasila som, že im teda to moje číslo karty aj tak pošlem. Nestihla som to v ten den a ani na druhý, z dôvodu pracovnej vyťaženosti. Stále ale platilo, že doplatiť možem až pri príchode priamo v hoteli. Na ďalší deň som sa chystala zaslať to číslo mojej karty, ale dostala mail od riaditeľky hotela, že pri kontrole rezervácii zistili, že nemajú moje číslo karty a je to potrebné uviest ihned, nakolko, obsadenost(rezervovanie) izieb stúpa a že ako chcem doplatiť zvyšok sumy, či zaplatím 50 alebo 100 percent sumy.
No zostala som udivená, že pravá strana nevie, čo robí lavá, ale dobre.......to s tým číslom karty a jeho dôvodom uvedenia, som až tak neriešila. Stáva sa, čo by sa síce vo 4* hoteli nikdy nemalo stať. Naštvalo ma však, že aj napriek dohode, požadovali po mne úhradu. Nakoniec tam musel volať moj muž a zistiť, že čo vlastne je pravda a teda celé si to vyjasniť. Tak nakoniec sme mohli platiť tak, ako sme to pôvodne mali dohodnuté. Ale až tu na mieste, sme vlastne zistili ten spomínaný rozdiel v sume a prišli sme na to, ako to vlastne je.
Z recenzií o hoteli som vedela, že majú zlé recenzie na ozganizáciu, ale myslela som si, to bola nejaká maličkosť a že nám hádam nič také nestane. Nikdy sa nám totiž nestalo, že by sme mali takéto nepríjemnosti A to som pochodila dosť vela hotelov rôznej kategórie a v rôznych destináciách po svete.
Snažili sme sa ale zabudnúť na tento nepríjemný začiatok. Nasledujúci prvý den bol fajn, ale potom sa to akosi začalo nabalovať.....čašník nerozumel slovensky a tobôž nie odpovedať, vždy musel niekoho zavolať, ked bolo treba niečo vybaviť na recepcii, tak recepčnú bolo treba stiahnuť z jedálne, lebo tam robila čašníčku. Na upratovačku bolo treba tiež počkať, ak ste niečo po nej chceli, lebo bola na celý hotel sama jediná. Pomáhala jej masérka alebo pedikérka. Udržbára robil majitel....teda ked sa ho môj muž spýtal, že či je majitel, povedal nie - on je udržbár. Samozrejme, že bol majitel.
Na silvestrovský den sa tam niečo vrtalo (v nejakej izbe). Večer na Silvestra nám prípitok meškal 7 minút. Nemali sme si čím pripiť a osláviť tak príchod Nového roka. Na druhý deň na večeru sme štyria dostali jedná s nedobre prepečeným mäsom a to aj deti. Čašníkovi, ked sme to oznámili, povedal na to iba "dobre". Vieme, ako to myslel, ale chceme tým poukázať na znalosť slovenského jazyka. Jedná sa predsa o 4* hotel. Takéto chyby si takýto hotel nemôže dovoliť, ak chce zotrvať v 4 hviezdičkách. Inak jedlá boli dobré, aj na oko aj na chuť až na presolené polievky a toto neprepečené mäso.
A teraz chcem poukázať ešte aj na vyjadrenie-odpoved majitela hotela, ked sa niekto iný (jeden pán, tiež bol slovák) snažil poukázať na nejakú chybu alebo nedorozumenie: "Vy slováci sa len sťažujete. Nikto iný - cudzinec sa nesťažuje." Majitel hotela je totiž ukrajinec. Zamestnaci su mix - ukrajinci, poliaci, na recepcii sú len slovenky. Nič nemáme proti ukrajincom, vela ich poznáme, sú šikovní, aj pracovití. Len organizácia v tomto hotely nie je dobrá, zlyhala. Ale ak nevie zamestnanec hotela na Slovensku po slovensky, treba ho dať na iné miesto, kým sa naučí domáci jazyk aspoň trochu. V konečnom dôsledku nič proti personálu sme nemali. Celý personál bol fakt milí ako som už hore písala. Skôr vedenie hotela, by sa malo zamyslieť nad prijatím posily a možno finančne motivovať a určite zlepšiť organizáciu práce. Je nemysliteľné, aby takýto hotel mal 1 upratovačku, ktorá je aj masérkou a ešte aj čašníčkou (3 v 1) a recepčná mala na starosti tolko agendy, kolko je na ňu naválané, a ešte aj čašníčku aby robila. Samozrejme, že sa potom recepčná pri večeri príde spýtať 7x, či som už večeru dostala alebo nie. Alebo napr. v jedálni, ak si vypýtate čistú vodu, mali by vás upozorniť na to hned na začiatku čašníci, alebo v jedálnom lístku to treba mať napísané, že to nie je len taká obyčajná, ale zo vzácneho prameňa a že si účtujú za fľašu 1,50 €. Dozviete sa to až pri odchode, keď sa na recepcii odhlasujete a vyplácate účet za nápoje a pod.... Vyzerá to dosť zle, keď vám to musí recepčná vysvetľovať, čo znamená položka "rôzne", čo je pod ňou myslené a čo to je za vodu.....a to až na záver ubytovania.

Čiže keď to zhrnieme - zariadenie a prostredie hotela súhlasí - 4*.
Ale organizácia - manažovanie personálu možno tak - 2* (aj to za ochotu a milotu).

Tip na izbu: Izba na prízemí bola fajn. Ale ak chce niekto klud, tak odporúčam izbu na opačnej strane, nie na cestu.
Dátum pobytu: december 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Čistota
    • Služby
5  Poďakujte používateľovi jankademjanova.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manager v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 19. februára 2018

Dakujeme za Valu recenziu. Hotel ste s zabukovali cez ins portal,ode je pressa suma vždy preste uvedena. Hotel učtuje prensa sumu v zmysle rezervacie Travelistu a nikdy inu sumu učtovať ani nemože. Vy ste dostali od nas nakolko ste mali 3 izby a Vy osobne s dieťatkom, zdarma bez doplatku 35 EUR na den vyšši štandard hotela: apartman Family s pristelkou. Tento typ izby je vilmi Penny a ponukli sie ho Vam ,ukazali a Vy ste ho vybrali. Doplacali ste vylučne zanapoje v restauratie a doplnkove služby a doplacali za pristrelku ktora bola objednana navyše ,nakolko ste boli na izbe 3.

Preto veci ohladne zleho zuctovania su zavadzajuce,vzdy obdrzi každy host informačnu kopiu z programu FIDELIO a v zmysle bločkov vystavujeme komplexny učet ako i Vam.Pri odchode sme Vam este dali pozornost a boli ste nadmieru spokojni,chcelili personal i hotel.Preto nie uplne jasne chapeme pripomienky,lebo viete že ste odchadzali maximalne mili a spokojni.

Cannily sluźieb su všade na stomach aj ceny napojov. Bohužial hotel ma štandard a vodu z vodovodu zoaram nepouka, minibare i bare su napoje v cenach uvedenych v cennikoch. Ta Vam bola naučtovana. VŚetky bločky vecer podpisuju hostia teda aj Vy. Ak by ste si nepamatali radi Vam vsetky naskenujeme. Staci napisat na hotel@sergijo.sk a odošleme kopie uctov Vami podpisanych ..

Defame ze niektore riadky ste pisali neorozumenim lenbo ste boli cela skupinka milim potešenim hotel a radi vas opat uvidime

S pozdravom
Godmasova

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 21. septembra 2017 cez mobilné zariadenie

Hotel je prijemny, pekny. Poskytovane sluzby a strava vyborna. Izby pekne a stylove. Prijemna terasa a ihrisko pre deti.
Pekny lobby bar.Hotel ma ubytoval v pozadovanom termine. Hotel vrelo odporucam.

Dátum pobytu: september 2017
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi Mark M.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manager v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 22. septembra 2017

Dakujeme krasne za Vaše hodnotenie,velmi nas potešilo. Sluzby budeme stale zlepšovat a budeme nesmierne radi ak nás opäť navštivite.
S uctou
Ing.Eva Godmas
riaditel

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 6. septembra 2017 cez mobilné zariadenie

Zaplatili sme príplatok za exkluzívnu izbu zo županom a prosecom. Nič s toho sme nedostali. Peniaze nám neboli vrátené. Parkovanie mimo parkoviska hotela. Personál bol ochotný. Izby malé. Hluk v noci ako by bola vedľa diskotéka. Pri zatvárajúcich sa dverí na vedľajších izbách som mala pocit že sa niekto dobíja k nám na izbu. Pri odchode sme mali dostať darček ale keby sme si ho nepýtali tak odídeme z dlhým nosom. Nie je to na štyri hviezdičky ale len na dve.

Dátum pobytu: september 2017
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
5  Poďakujte používateľovi DANIELAB6351.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia EVAGOD, Manager v zariadení Grand Boutique Hotel Sergijo.Zodpovedané: 22. septembra 2017

Budeme velmi radi ak nam do mailu hotel@sergijo.sk napišete Vaše eno a datum pobytu a aku izbu ste mali. Izby deluxe maju vyhlad na jazero a fontanu,maju drahšie talianske vybavenie,original obrazy, a komplexne vybavenie. Rozmerovo su izby okrem apartmanov rozdielne. Ak ste mali pobyt zo zlavoveho portalu davame terminy vyberom podla druhu izieb. Samozrejme prosecco dostavate rano k raňajkam , a roznaša sa pre hosti ktori maju tento typ ubytovania. Ak ste nedostali rano resp. nebolo ponuknute ma to nesmierne mrzi a nestava sa to. Preto vec samozrejme preverime, prosecco je bnusom zdarma a mrzi nas to ale to chcem preverit dokladne.Dakujeme a urcite služby preverime.
Ak ste boli v termine ze znela hudba,bol v Piešťanoch hudobny festival,čo my nevieme ovplyvniť.IU nas je tiche prostredie komorneho butikoveho hotela a hudba sa ozyva z lodenice Piestany a hlučnost je vecou organizatorov festivalov,bohužial toto ovplyvniť nevieme

Inokedy si vyberte termin mimo planovanych akcii a iste budete spokojni.

S uctou
Ing.Eva Godmash
manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie