Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Piešťany
Zverejniť
Schránka prijatých správ
Hľadať
Hotely v blízkosti
Recenzie (205)
Filtrovať recenzie
205 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
133
45
10
7
10
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
133
45
10
7
10
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
38205 recenzií
Recenzované: 18. apríla 2019

Hotel sme navštívili po druhýkrát. Veľa sa toho nezmenilo od roku 2017, dokonca sa zhoršila strava. Na izbe sme mali mravce, a pavučiny. Matrace boli prevalené a nedalo sa nanich spať. Stále sme museli niečo riešiť s personálom, nakoľko vždy niečo nebolo v poriadku. Minibar bol prázdny. Bol iba na objednávku :-D To som ešte nezažil, aby som si musel objednávať do minibaru čo budem chcieť konzumovať, keďže sa dalo objednať iba do 19.00 hod. KATASTROFA !!!
Dezerty sa oproti roku 2017 nezlepšili , nemaju cukrára. Kuchár denne vymyslel len kombinaciu zmrzilna, zakusok a kompot, to sme mali po celých 10 dní, okrem jedného dňa kedy sa to dalo definovať ako dezert- crema de catalana, ten bol dobrý no bol rovnako so zmrzlinou.
Väčšina jedla je s polotovarov. HANBA HOTELA !!!
Jedlo sa nedá definovať ako dobré niekedy dokonca asi len rozmrazené a ohriate, napr Divina bola zvláštnej neidentifikovateľnej chuti a knedlík bol mierne opečený na prepálenom oleji namiesto masla. - KATASTROFA !
Na raňajky sme dostali dokonca obschnutý syr na misiach z predošlého dňa.
Podávali sa dookola tie isté koláče 10 dní 5 druhov. Zrejme z mrazničky.
Chýbalo mi tu vlastná výroba pečiva, cestovín, zmrzliny, ponuka regionálnych potravín napr. syry z miestnych fariem, šunka, bio mäso, piešťanské oplátky a pod.
Gastronómia je občas dobrá, nie je to na 5 hviezdičkový hotel.
Potenciál v histórii hotela nie je prevedený do služieb hotela.

IRMA a Napoleon: super personál, tam nemám vítku okrem MUDr. M., keďže sme mali zaplatený komplexný pobyt na 10 dní a malo byť 24 procedúr na týždeň, tj 35 za 10 dní. , kde manželku pani doktorka ani neprezrela, dala jej o jednu procedúru menej aj ked sme to mali všetko zaplatené. Ja som mal šťastie keďže doktory mali konferenciu, tak ju prišla zastúpiť pani MUDr. S. a tá ma pozrela a dala mi naozaj dobré procedúri.

Dotazník nenájdete na izbe, dostanete ho az posledný deň, keď riešite odchod z hotela a uzatvárate účty, tak určite nemáte chuť vypisovať dotazník. Prípadne máte možnosť stáť na chodbe pri akomsi kiosku a vypísať dotazník tam. To bolo možno vhodné tak pred 15. rokmi. Dnes by bolo lepšie urobiť app do mobilu.

Faux pas hotela: Izby bez generálneho upratovania, prázdny minibar, preležané matrace, hnusné nejedlé dezerty, jedlo, vyúčtovanie lekárskych prehliadok aj keď sme ich neabsolvovali, neobdržali sme vyúčtovanie ani nám nebol vrátený preplatok.

Oproti hotelu je skvelá cukráreň so skvelým personálom. Hotel Thermia palace môže len závidieť, alebo sa učiť ako majú vyzerať služby a gastronómia.

Dátum pobytu: marec 2019
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi Norbert S.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Front Office Manager v zariadení Health Spa Resort Hotel Thermia Palace.Zodpovedané: 19. apríla 2019

Vážený pán Norbert,
Ďakujeme, že ste si pre svoj pobyt vybrali hotel Thermia Palace. Veľmi oceňujeme, že ste si našli drahocenný čas a úsilie na komentár nášho hotelového produktu a služieb, avšak je nám veľmi ľúto, že zážitok z Vášho pobytu u nás nebol najpozitívnejší.

Dovoľte mi, aby som vás informovala, že služba minibar na objednávku sa stáva celosvetovým trendom a je už bežnou súčasťou viacerých 5* hotelov. V hoteli Thermia Palace je Vám k dispozícii 24 hodín denne.

Zároveň by som Vás rada informovala, že dotazník spokojnosti nájdete na každej izbe v hotelovej mape, na hotelovej recepcii a takisto v reštaurácii Grand. V kúpeľnom dome Irma je Vám naviac k dispozícii informačný panel ASK NOW, kde môžete zadať svoje hodnotenia na jednotlivé služby od prvého dňa svojho pobytu. Výsledky sú automaticky posielané managerom zodpovedným za kvalitu služieb na konkrétnom úseku a okamžite riešené.

Dovoľte mi Vás informovať, že sme opätovne prešetrili počet a časovanie Vašich procedúr a musíme konštatovať, že ste obdržali presné množstvo procedúr (t.j. 34) ktoré pripadá na 10 dňový pobyt Komplexného kúpeľného pobytu.

V súvislosti s vyúčtovaním hotelového pobytu, by som Vám rada pripomenula, že pri check-oute sa Vám vzájomne započítala nespotrebovaná časť platby za Váš pobyt s extra službami, ktoré ste mali naúčtované na Vašom účte (konzumáciou v bare, extra procedúry, atď). V osobitnej správe Vám na Váš mail opätovne preposielam hotelový účet.

Vážime si Vaše konštruktívne pripomienky, ktoré sú pre nás podnetom na zlepšenie. Ešte raz Vám ďakujeme a dúfame, že vás budeme môcť v blízkej budúcnosti opäť privítať.

So srdečným pozdravom

Soňa Gregušová
Front office manager
Thermia Palace*****

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 23. novembra 2018 cez mobilné zariadenie

Hotel je nadherny v secesnom slohu, urcite jeden z najkrajsich na Slovensku. Izba bola pekna , no studena a kurenie som nevedel nastavit lebo bolo pocut ventilator a pri nom sanedalo spat.
Strava bolavyborna, no na ranajky bol mensi vyber a studene parky a klobasky.
Personal velmi ochotny, ustretovy.
Zial bazen bol v rekonstrukcii a masaze boli obsadene, hocu bolo malo hosti. Vyuzil som len zrkadlisko, bahnisko. Stara, dobra klasika ale nic extra navyse. Chcelo by to urobit nejaku wow atrakciu.
Vcelku sme boli velmi spokojni.

Dátum pobytu: november 2018
Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
1  Poďakujte používateľovi 915milanm.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 21. februára 2018

Pravidelne navštevujeme kúpelný ostrov, ale tento hotel sme navštívili prvý krát. Hotel je pekný, reštaurácia ešte krajšia, jedlo bolo veľmi chutné, starali sa o nás. Procedúry v pekných priestoroch. Všetko bolo dobré, ale má to jeden háčik, bazén sa nachádza na dvore a musí sa prejsť k nemu cez taký tunel, kde je už zima a keď sa vyjde z teplej vody, tak je to o to horšie. Kto chce mať pohodlie, tak doporučujem hotel Balnea Esplanada, kde je bazénová časť oveľa lepšie.

Tip na izbu: Mali sme izbu smerom k bazénu, kde je dosť frekventovaná cesta, lepšie je mať izbu do prednej časti hotela
Dátum pobytu: február 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
Poďakujte používateľovi iveta2016.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Guest Relations Manager v zariadení Health Spa Resort Hotel Thermia Palace.Zodpovedané: 17. marca 2018

Vážená pani Iveta,
dovoľte nám, poďakovať sa za Vašu návštevu v Danubius Health Spa Resort Thermia Palace. Sme radi, že ste venovali čas ohodnoteniu našich služieb. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Dúfame, že Vás budeme môcť opäť čoskoro privítať v našom hoteli.
Tešíme sa na Vašu návštevu a zostávame s pozdravom!
Monika Koborová
Guest Relations Manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 27. júla 2017

Opäť som sa rozhodla pre kúpeľný pobyt v hoteli Thermia Palace-Piešťany.
Dôvod: už pri telefonickej rezervácii pobytu som sa stretla s profesionálnou ochotu pracovníčiek, teším sa na kvalitné procedúry a na chutnú "kuchyňu" v reštaurácii hotela.

Dátum pobytu: júl 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a sólo
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služby
Poďakujte používateľovi duskovag.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Manažér pre oblasť vzťahov s hosťami v zariadení Health Spa Resort Hotel Thermia Palace.Zodpovedané: 4. januára 2018

Vážená pani Dušková,
dovoľte nám, poďakovať sa za Vašu návštevu v Danubius Health Spa Resort Thermia Palace. Sme radi, že ste venovali čas ohodnoteniu našich služieb. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Dúfame, že Vás budeme môcť opäť čoskoro privítať v našom hoteli.
Tešíme sa na Vašu návštevu a zostávame s pozdravom!
Monika Koborová
Guest Relations Manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 23. apríla 2017 cez mobilné zariadenie

Tento rezort sme navštívili cez Veľkonočné sviatky. Začiatok pobytu bol chaotický nakoľko sme prišli 5 min. po 14. hod. Kedy je nástup a bol problém s načasovaním procedúr. Po dohovore vedúcou odd. sa dalo všetko do poriadku. Pred tým to nešlo :-(. To bola jediná nepríjemná situácia. 4 dňový pobyt bol nakoniec OK. Ubytovanie super, strava tak na 80% no procedúry na 100% úrovni aj s personálom. Wellnes detto. Ešte podotknem, že nám bolo doporučené na sviatky radšej nechoďte a v nedeľu nefungujú všetky procedúry. Najlepšie cez týždeň. Takže sme poučení.

Dátum pobytu: apríl 2017
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi kvetoslavam.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia SpaPiestany, Manažér v zariadení Health Spa Resort Hotel Thermia Palace.Zodpovedané: 28. apríla 2017

Vážená pani Kvetoslava,
dovoľte nám, poďakovať sa za Vašu návštevu v Danubius Health Spa Resort Thermia Palace. Sme radi, že ste venovali čas ohodnoteniu našich služieb. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Dúfame, že Vás budeme môcť opäť čoskoro privítať v našom hoteli.
Tešíme sa na Vašu návštevu a zostávame s pozdravom!
Josef Provázek
riaditeľ hotela

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie