Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Hotely v blízkosti
Recenzie (185)
Filtrovať recenzie
185 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
120
43
12
9
1
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
120
43
12
9
1
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
3439185 recenzií
Recenzované: 14. januára 2018 cez mobilné zariadenie

S priateľmi sme strávili úžasný viken v hoteli Partizan. Uz pri vstupe sme boli milo prekvapený pánom ktorý nas očakával a pomohol nám s batožinou. Recepcia milá a nápomocná. Pohár šampanského dobre padol. Izby boli nove a velmi štýlovo a s citom upravené. Ocenujeme wellness na vysokej úrovni čistý a s veľkým výberom sáun a procedúr. Všetko pod palcom od raňajok az po večeru v Talskej bašte mal mily prevádzkar pan Ján Nosko. Majitelia musi byť úžasný ludia a s citom pre detail. Hotel v lese, les v hoteli. MOC ODPORÚČAM.

Dátum pobytu: november 2017
Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
Poďakujte používateľovi _ub0_i.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Michal K, Generálny riaditeľ v zariadení Hotel Partizan.Zodpovedané: 17. januára 2018

Dobrý deň Ľuboš,
veľmi pekne ďakujeme za milé a povzbudivé slová. Všetci Partizáni sa veľmi potešia pochvalám. Sme radi, že sme vyhoveli Vašim očakávaniam.
Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 7. januára 2018

Vysoko kvalitne prepracované hotelové služby. Hoci trocha staromódne pôsobiaci hotel z vonkajšej strany, no celkové vnútro, zariadenie, čistota i služby sú na vysokej úrovni.
Skvelá gastronómia, ktorá je pripravovaná väčšinou v tradičnom domácom štýle, no kvalitou sa vyrovná i a lá carte menu.
Wellness je až trojposchodové, jedno z poschodí je vyhradené pre detský svet. Nechýba veľké saunové centrum, vírivky a podobne. Masáže sú poskytované kvalifikovanými ľuďmi a je tu naozaj veľký výber.
Odporúčam hotelovú izbu Mezonet Romantik, ktorá je zaujímavá spojením kúpeľne a spálne, doplnená o priestrannú terasu s výhľadom na lesy.
Vyžitie je aj v okolí hotela. Deti sa zabavia v lanovom parku hneď pod hotelom. Tiež sa tu nachádza väčšie jazero, ktoré v zime po zamrznutí môže fungovať na korčuľovanie. Samozrejmosťou je horská turistika, cyklistika a v zime aj lyžovanie v lyžiarskych strediskách vzdialených len pár minút od hotela.
Treba sa však presvedčiť na vlastné oči.

Dátum pobytu: november 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi SamuelChlpek.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 3. januára 2018 cez mobilné zariadenie

Bola to uzasna dovolenka! Hotel velmi priestranny a cisty. Izby utulne s peknou kupelnou. Restauracia s krasnym vyhladom a fantastickym kucharom! Basta hned vedla hotela este hadam s lepsou kuchynou! Welnes na vyssej urovni, dostatocny vyber saun aj bazenov.
Personal hotela vzdy usmiaty, zhovorcivy, mily, priatelsky, tak ako v Rakusku!
Silvestrovsky pobyt bol nezabudnutelnym zazitkom! Krasne vyzdobena sala a fantasticky program.
Pocas celeho pobytu bol animacny program pre deti. Tolko zazitkov z celodenneho programu zabezpeci ze sa tam v lete urcite vratime:-)
Nadherna dovolenka ktoru si o rok urcite zopakujeme!
DAKUJEME!

Dátum pobytu: december 2017
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi katykab.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Michal K, Generálny riaditeľ v zariadení Hotel Partizan.Zodpovedané: 8. januára 2018

Dobrý deň Katarína,
touto cestou Vám úprimne ďakujeme za toto príjemné hodnotenie.
Dobre sa nám počúva, že naša snaha o poskytovanie nadštandardných služieb je úspešná. Sme radi, že sme splnili Vaše predstavy o rodinnom wellness pobyte a že ste od nás odchádzali s nezabudnuteľnými zážitkami.
Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu. Ostávame s pozdravom a prianím pekného dňa.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 27. decembra 2017 cez mobilné zariadenie

Hotel s komplexnymi a kvalitnymi sluzbami (malickosti ako zapozicanie sanok urcite hosti s detmi prijemne prekvapia). Prezili sme velmi prijemnu rodinnu predvianocnu dovolenku. Kuchyna tiez vyborna. Osobne by sme uprednostnili vecere formou svedskych stolov (pred vyberom z menu vopred). Dakujeme a urcite sa vratime!

Dátum pobytu: december 2017
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Poďakujte používateľovi 106miriamf.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Michal K, Generálny riaditeľ v zariadení Hotel Partizan.Zodpovedané: 3. januára 2018

Dobrý deň Miriam,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie našich služieb.
Snažíme sa, aby sa hostia u nás cítili príjemne a aby pobyt v Hoteli Partizán**** splnil všetky ich očakávania.
Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.
Ostávame s pozdravom a prianím pekného dňa.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 10. decembra 2017 cez mobilné zariadenie

Na pobyt v hoteli Partizán som sa veľmi tešil, nebolo to po prvý krát čo som ho navštívil a mal som na pobyt veľmi dobré spomienky. Pri príjazde, keďže parkovisko bolo plné, zdvorilý zamestnanec hotela navigoval na voľné miesta a následne bol veľmi ochotný pomôcť s batožinou. Priebeh chceck-inu takisto bezproblémový, dokonca s ponukou uvítacieho drinku. Apartmán v ktorom som bol ubytovaný skutočne vkusne zariadený. Rozhodol som sa využiť pekné počasie a urobiť si prechádzku po okolí, príroda nádherná. Po návrate na hotel dobre padol čaj, ktorý bolo možné uvariť si sám, apartmán disponuje aj rýchlovarnou kanvicou. Usadil som sa na veľmi pohodlný gauč. V tom zazvonil telefón a tu prišiel problém. Pozabudol som na lampu, ktorá visela nad konferenčným stolíkom, narazil som pri vstávaní do tienidla. Tienidlo sa rozbilo, sklo popadalo na zem. Informoval som recepciu o udalosti a okolnostiach, tí hneď poslali hotelovú službu. Poznámku, že nakoľko sa jedná nový apartmán a škoda mi bude zosobnená som v tej chvíli ignoroval. Ďalší pobyt pokračoval bezproblémovo až do druhého dňa, kedy mi pri odhlasovaní na recepcii oznámili, že musím doplatiť 200€ za zničené tienidlo (neviem, prečo práve rovných 200€, nie 195, alebo rovno 500); nikto neriešil okolnosti, prípadne ako je možné že nárazom hlavy sa tienidlo rozbilo, či nemohlo byť prasknuté, alebo inak poškodené, na vine je zjavne vždy hosť. Som veľmi rád, že ma padajúce sklo inak nezranilo a nespôsobilo krvácanie, lebo podľa všetkého by som dostal k náhrade aj tepovanie koberca. Tomuto hotelu sa už radšej vyhnem, lebo keď na mňa nabudúce pri zabuchnutí balkónových dverí náhodou padne okenná tabuľa, výlet by sa mi riadne predražil. Vziať do hotela dieťa by som si tiež rozmyslel, nakoľko mi bolo na recepcii oznámené, že „no a čo, že je to náhoda, aj keď dieťa náhodou zakopne, dávame škodu uhradiť“. No ďakujem pekne. Od 4* hotela by som očakával iný prístup.

Dátum pobytu: december 2017
Typ výletu: Cestoval/a na služobnú cestu
5  Poďakujte používateľovi matusm43.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Michal K, Generálny riaditeľ v zariadení Hotel Partizan.Zodpovedané: 12. decembra 2017

Vážený pán Martinka,
ďakujeme za napísanie hodnotenia. Sme veľmi radi, že sa Vám páčil prístup portiera aj zariadenie nového apartmánu De Luxe. Dávame si záležať, aby bola atmosféra na našich izbách a apartmánoch príjemná a dotvárajú ju predovšetkým dizajnové doplnky. Niekedy je ich hodnota vyššia, lebo sa jedná o výnimočné doplnky z limitovaných edícií. Tak je to aj v prípade lampy, o ktorej píšete. Mrzí nás Vaše vyjadrenie, že sme situáciu neriešili a nemôžeme s ním súhlasiť. Po oznámení škody na izbe sme kontaktovali riaditeľa hotela. Preveril hodnotu lampy, ktorá bola oveľa vyššia ako požadovaná úhrada, ale keďže išlo o tienidlo a tiež sme museli zohľadniť možnosť zlého umiestnenia, rozhodli sme sa škodu znížiť takmer o polovicu. Tiež nás zamrzeli Vaše slová, že keby ste sa zranili, dali by sme Vám ešte vytepovať koberec. Chápeme Vaše rozčúlenie, ale toto je prehnané a nepravdivé.
Väčšina hotelov bez ohľadu na počet hviezdičiek má ubytovací poriadok, rovnako aj my. V bode 18 je uvedené, že „za škody spôsobené na majetku hotela zodpovedá hosť v plnom rozsahu.“ Tento ubytovací poriadok nájdu hostia na hotelovej recepcii a tiež na každej hotelovej izbe. Niekoľkokrát sa nám stalo, že hostia počas pobytu spôsobili škodu, ktorú vždy bez výhrad zaplatili. (To sa Vám snažila vysvetliť aj recepčná, ktorá Vám rozprávala, že nerozlišujeme, kto škodu spôsobí, musia ju uhradiť všetci. Jej vyjadrenie ste vytrhli z kontextu.). Pre takéto prípady majú niektorí hostia poistenie v domácnosti aj na škody spôsobené mimo domova, ktoré si vedia uplatniť.
Napriek tomu, že Vy sám ste škodu uhradiť odmietli, uhradila ju za Vás spoločnosť, ktorá organizovala firemnú akciu, ktorej ste boli účastníkom. Pani organizátorka sa vyjadrila, že to berie ako samozrejmosť, pretože také veci sa stávajú.
Chápeme Vaše rozhorčenie, ale vedzte, že kdekoľvek sa ubytujete a poškodíte majetok hotela, budú od Vás žiadať náhradu škody.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie