Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (1 690)
Filtrovať recenzie
1 690 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
411
832
335
82
30
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
411
832
335
82
30
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
381 690 recenzií
Zrecenzované: 31. mája 2016

Pracovníci recepcie pracujú veľmi pomaly... a obzvlášť pomaly to bolo v prípade našej registrácie, pretože ju robil pravdepodobne novoprijatý zamestnanec recepcie..
Ubytovaní sme boli na najvyššom poschodí, izba bola veľmi malá, taktiež kúpelňa je len pre jednu osobu.
Na izbe nie je chladnička a klimatizácia je veľmi hlučná, pôsobila rušivo.

  • Termín ubytovania: apríl 2016, cestoval(a) na služobnú cestu
    • Lokalita
    • Izby
    • Služby
Poďakujte používateľovi kblaudia1.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia PETER D, General Manager v zariadení Ibis Bratislava Centrum.Zodpovedané: 10. júna 2016

Ďakujeme veľmi pekne za Vašu spätnú väzbu. Tak, ako v každom inom odvetví prijatím nového zamestnanca, môžu nastať podobné situácie, nakoľko je v procese zaúčania. V každom prípade budem túto situáciu riešiť s pracovníkmi recepcie, aby sme pocit, ktorý ste mali pri prihlasovaní do hotela dokázali eliminovať v čo možno najväčšiej miere.
Rozmery našich izieb vrátane kúpelní sú v súlade s prísnymi štandarmi hotelovej siete Ibis. Chýbajúce chladničky na izbách nie sú taktiež štandardom a sú v súlade s kategorizáciou 3-hviezdičkových hotelov v EÚ.
Ešte raz ďakujem za Vašu spätnú väzbu a ostávam s pozdravom. Peter DOLINSKÝ

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 27. apríla 2015

Rád by som sa podelil o skúsenosť z hotela IBIS Bratislava na Zámockej ulici.
Hotel je dobre situovaný a pre každého, kto sa chce prejsť do centra BA si myslím je dobrou voľbou. Recepcia dňa 21.4.2015 bola zabezpečovaná dvomi skvelými dámami - Denisou a Martinou (ak si dobre pamätám). Boli veľmi ochotné, milé a nechýbal im úsmev na tvári. Naozaj skvelé osoby!!! Verím, že všetci pracovníci na recepcii sú takýto, potom sa hostia musia tešiť do hotela. Izba bola OK, čistá a aj napriek tomu, že bola smerom na "tunel", hluk električiek bol celkom dobre odfiltrovaný.
Ozaj som mal dobrý pocit.
Ak by sa dalo, doporučil by som urobiť tzv. skoré raňajky alebo aspoň ovocné misy pre "ranné vtáčatá" a káva "free" ako ranný bonus by bola úžasným ranným prekvapením pre tých, čo musia odísť skôr, ako začína normálny raňajkový bufet.
Bol som spokojný.

  • Termín ubytovania: apríl 2015, cestoval(a) na služobnú cestu
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
3  Poďakujte používateľovi Daniel D.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia DOLINSKY, General Manager v zariadení Ibis Bratislava Centrum.Zodpovedané: 6. mája 2015

Ďakujeme veľme pekne za Vášu spätnú vazbu. Som veľmi rád, že ste bol s pobytom v našom hoteli spokojný. Samozrejme, že sa s Vašimi postrehmi podelím s celým tímom a to veľmi rád. Ešte raz veľké díky a verím, že Vás v našom hoteli opäť čoskoro privítame. S pozdravom, Peter Dolinsky

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Zrecenzované: 3. augusta 2018

  • Termín ubytovania: júl 2018, cestoval(a) sólo
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
Recenzia získaná v spolupráci s partnerom Accorhotels.com
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia PETER D, General Manager v zariadení Ibis Bratislava Centrum.Zodpovedané: 6. augusta 2018
Prekladač Google

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 25. júla 2018

  • Termín ubytovania: júl 2018, cestoval(a) s rodinou
    • Lokalita
    • Izby
    • Služby
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia PETER D, General Manager v zariadení Ibis Bratislava Centrum.Zodpovedané: 6. augusta 2018
Prekladač Google

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 18. júla 2018

  • Termín ubytovania: júl 2018, cestoval(a) sólo
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
Recenzia získaná v spolupráci s partnerom Accorhotels.com
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia PETER D, General Manager v zariadení Ibis Bratislava Centrum.Zodpovedané: 6. augusta 2018
Prekladač Google

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie