Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Najzaujímavejšie body recenzie
Cesta do Prahy

Strašne teplo, vraj koli poruche elektriny. Ale cestovať v 35 stupňovom vozni bez troska prievanu... viac informácií

Recenzované: 30. augusta 2019
Tomas3008
Kritika

Dobrý deň, cesta Praha - Košice RJ 1003, nespokojnosť, pri objednávani lístkov sme si zvolili... viac informácií

Recenzované: 16. augusta 2019
Radka341996
Prečítať všetky recenzie (687)
  
Recenzie (687)
Filtrovať recenzie
687 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
237
98
32
67
253
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
237
98
32
67
253
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
38687 recenzií
Recenzované: 30. augusta 2019

Strašne teplo, vraj koli poruche elektriny. Ale cestovať v 35 stupňovom vozni bez troska prievanu je strašne. Človek sa cíti ako v Indii.

Dátum zážitku: august 2019
1  Poďakujte používateľovi Tomas3008.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zariadení Regiojet.Zodpovedané: 31. augusta 2019

Dobrý deň, mrzí nás Vaša nespokojnosť s cestou v našom vlaku. Ospravedlňujeme sa za technické problémy počas cesty. Ak klimatizácia mala naozaj poruchu, máte nárok na kompenzáciu a máte možnosť sa ozvať na naše reklamačné oddelenie s číslom jízdenky na preverenie celej situácie. Váš RJ team

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 22. augusta 2019

So službami regiojet som bola vždy spokojná a využívam ich pomerne často. Dnešná cesta, ktorá začala len pred cca hodinou môj názor dosť zmení. To, že cestujete s ludmi, ktorí Vám nie vzdy musia vyhovovať je samozrejme, rátaju s tým podľa mna všetci. Ale to, že na nočnú cestu z Prahy do Košíc vezme človek psa, ktorý už od začiatku cesty chrčí podľa mna normálne nie je. Myslím si, že na nočné cesty, kedy sa ľudia chcú aspon trochu vyspať, by malo byt prevážanie zvierat zakázané. Mohli by sme sa všetci sťažovať koľko by sme chceli, nikto s tým už teraz nemá čo spraviť. Do budúcnosti by spoločnosť mohla pouvažovať nad zrušením povolenia brať zvieratá aj na nočné spoje. Bohužiaľ, sme braní len ako další čo sa sťažujú, ale nie je to vôbec ohľaduplné k spolucestujúcim.

Dátum zážitku: august 2019
Poďakujte používateľovi Hanahosk.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zariadení Regiojet.Zodpovedané: 23. augusta 2019
Prekladač Google

Vážená klientko,
děkujeme za Váš zájem o naši společnost a omlouváme se za komplikace při Vaší cestě. Pokud chcete příště cestovat bez zvířecího ruchu, cestujte ve spacích (lůžkových a lehátkových) vozech. Tam právě z tohoto důvodu přeprava zvířat není povolená.
V případě požadavku na vznesení oficiální reklamace nás kontaktujte na naše reklamační oddělení reditel@regiojet.cz.
S přáním pěkného dne, za tým RJ, Adéla U.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 16. augusta 2019

Dobrý deň, cesta Praha - Košice RJ 1003, nespokojnosť, pri objednávani lístkov sme si zvolili STANDARD, a miesto toho sedíme v Internet café, nefunkčná WiFi , pri dotaze Stevardovi je stále ta istá odpoveď “ pokazila sa v noci alebo včera”
Nieje tu žiadne miesto na zavazadla, vetšina ľudí ich má pod stolom
Verím v to, že sa RJ polepší, ale pokiaľ nie tak toto bola posledná jazda.

Dátum zážitku: august 2019
Poďakujte používateľovi Radka341996.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zariadení Regiojet.Zodpovedané: 16. augusta 2019
Prekladač Google

Vážený kliente, je nám velice líto, že došlo k situaci, kterou popisujete ve Vaší zprávě. Nicméně jako soukromý dopravce si vynahrazujeme právo ke změně typu vozu. Co se týče menšího prostoru pro zavazadla, pak bych se Vám za celou vzniklou situaci ráda omluvila. V tomto případě bylo na místě kontaktovat posádku vlaku, aby Vám s uložením zavazadel pomohla. S pozdravem a přáním pěkného dne, Klára za tým RegioJet.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 11. augusta 2019 cez mobilné zariadenie

Aj my, čo sme zvyknutí na auto si prídeme na svoje. Konečne nemusím dávať celý čas pozor na cestu a môžem si čítať knihu, alebo časopis, ktorý dostanem od stevarda zdarma. Podávajú kávu a vodu zdarma, pripadne malé občerstvenie za pár drobných. A keď máte šťastie, je sa aj na čo pozerať

Dátum zážitku: august 2019
Poďakujte používateľovi BarboraK280.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zariadení Regiojet.Zodpovedané: 13. augusta 2019
Prekladač Google

Vážená klientko, velice děkuji za Vaši pozitivní zpětnou vazbu! S pozdravem a přáním pěkného dne, Klára za tým RegioJet.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 7. augusta 2019

prvykrat som cestovala vlakom regiojet, v piatok,zabudla som si v kupe telefon, to ci ho regionjet nasiel, som mohla zistit az v pondelok, lebo ich oddelenie straty a nalezy pracuje len v pondelok a piatok. to nebol hlavny problem, problem bol, ze mi neboli schopni odovzdat telefon, nakolko nezabezpecuju kuriera (na ucet cestujuceho) a ani ich vlakveduci neboli schopni niekolko dni za sebou si ho vyzdvihnut a priviezt na dohodnutu stanicu. hanba. nikdy viac regiojet.

Dátum zážitku: august 2019
Poďakujte používateľovi vierama.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zariadení Regiojet.Zodpovedané: 9. augusta 2019

Dobrý deň, v prvom rade nás Vaša ztráta samozrejme mrzí každopádne, všetci cestujúci zodpovedajú sami za svoje osobné veci. Kuriéra nezabezpečujeme z toho dôvodu že pokiaľ by sa daná vec stratila u kuriera klienti by mohli od nás požadovať úhradu danej veci, prípadne by si danú vec nemuseli prevziať a nám by tak vznikli náklady.

Nabudúce skúste preto dávať väčší pozor na svoje veci s pozdravom,

TEAM RJ.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie