Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (284)
Filtrovať recenzie
284 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
180
56
34
5
9
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
180
56
34
5
9
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
38284 recenzií
Recenzované: 6. septembra 2019

Pobyt splnil moje očakávania, personál príjemný a hotel je veľmi pekný. Prostredie - záhrada, zeleň veľmi pekná a wellness na slušnej úrovni. Akurát ceny v zariadení sú dosť vysoké, reštaurácia , masáže....Inak odporúčam.

Dátum pobytu: august 2019
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Recenzia získaná v spolupráci s týmto hotelom
Poďakujte používateľovi Elena S.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 28. augusta 2019

Špina na izbe, pohlaha v kúpeľňi od vlasov, chlpov, nedoplnena telová kozmetika, špinavé koše, bez hygienických sáčkov, špinavý mini bar, závesy odtrhnuté, ostriekane od nápojov, omrvinky na koberci,čistota im nič nehovorí..

Dátum pobytu: august 2019
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Recenzia získaná v spolupráci s týmto hotelom
2  Poďakujte používateľovi skryta12019.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 27. augusta 2019

Na Zochovu chatu píšem tretiu recenziu a i napriek tomu, že som pred rokom dala vyššie hodnotenie, vraciam sa k 3*. Rezerváciu sme robili pár dní pred nástupom na pobyt s tým, že keď som volala na recepciu, tak slečna/pani ma maximálne neochotne odbila, že si mám všetko pozrieť na webe a tam rezervovať (asi mala inú robotu, ako hrať tetris, či naháňať na mobile guličky). Pritom som sa chcela len informovať, či nemajú cez víkend nejakú akciu (čo aj mali, sme zistili až v sobotu počas pobytu), aby nebol moc hluk - vreskot svadobčanov pod oknami až kým ich búrka nezahnala. Ale ok.. K izbe - rezervovali sme si 2x komfort... A tu sa budem opakovať a plne sa stotožním s inými recenziami.. Na izbe špinavé poháre, pokazené okno (nedalo sa zavrieť), v sprche vlasy a chlpy (fakt fuj, krista.....), minibar zasvinený od nejakej malinovky. Gól prišiel, keď sme sa išli sprchovať, odtok neodtekal a v "profesionálne" vyspádovanej kúpeľni bolo 5cm vody, ktorá vytekala až do izby.. Recepcia ale promptne zariadila nápravu, odtok prečistili, podlahu vytreli. Tešili sme sa na raňajky, ktoré bývali veľmi kvalitné a bohaté, no tentokrát bieda. Málo sladkého, nepodokladané veci (praženica, párky...). Výborná krupicová kaša a treska. Personál ako vždy...... :D Taká tá "blavácka" klasika alá staničný bufet a chovanie je len zle naučený fake (výnimkou je starší pán, ten je vždy top oldschool). No a teraz prečo sem stále chodíme, keď je tu porád niečo na houby? Lebo prostredie a lebo wellness. Aj keď bolo tentokrát veľmi veľa ľudí (prázdniny), je to tu krásne. Škoda, že nie je zochova adults only...... Uvrešťané detiská s rukávikmi, kolesami a šnorchlami v tom malom bazéne - vážny relax.. Hlavne keď maminka ešte natáča decko a povzbudzuje ho "skoč, ešte skoč"..... Ale to je chyba rodičov, nie hotela. Personál vo wellnesse úžasný, milý, skvelá masáž. Ceny ako vždy, to už ani netreba komentovať.. Na Lomničáku by som už bola natrúbená z toho, čo stojí tu pohár prosecca. Ok, človek zaplatí, ale očakáva kvalitu, nie chlpy v odtoku. No a prostredie, okolie hotela, to je lahoda, a hlavne to máme blízko z domu. Takže neviem, či znova.. Snáď spomienkový optimizmus zafunguje aj teraz. Lebo hotel si očividne sám do svedomia nevstúpi ani na základe množiacich sa negatívnych recenzií.

Dátum pobytu: august 2019
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi Lucia A.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 26. augusta 2019

Veľmi sme sa tešili na tento pobyt, bol to priateľov sen ísť na Zochovu, takže sme sa tešili. No musím povedať, že z ubytovania som bola sklamaná. Mali sme Zrub s terasou, starý ošarpaný nábytok, roztrhaný záves, na teras boli špinavé stoličky aj stôl s pavučinami. Ono by o to ani tak nešlo, ale fakt za tú cenu by ste čakali niečo iné. Boli sme už vo viacerých krásnych hoteloch na SK, ale tie bolli neporovnateľné s týmto, myslím si, že to je jeden veľký nafúknutý marketingový ťah! Čo sa týka vonkajšieho prostredia a bazénu to bolo veľmi pekné ako prostredie, tak isto aj kuchyňa vynikajúca. Personál milý. Ďalšie čo nás zarazailo je, čo sme teda ešte nevideli v žiadnom hotely, bolo, že sme na začiatku zaplatili predautorizáciu 200€ ako otvorený účet dopredu a plus minibar. Na konci pobytu sme vyplatili celý účet, ale predautorizáciu nám nevrátili so slovami, že to až večer stornujú a peniaze vrátia, čo sa nestalo ani na druhý deň. Takže vy odídete, ukončíte veškerý pobyt, ale peniaze vám ešte nevrátia.....

Dátum pobytu: august 2019
    • Izby
    • Čistota
    • Služby
2  Poďakujte používateľovi Heriett.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 26. augusta 2019

Wellnes, obsluha Lobby bar na 1*,čo sa týka poriadku a prístupu pani manažérky pri odchode, to radšej komentovať nebudem(ironický úsmev, keď som jej ukázala kompl.oprskane závesy od čer.vína).Kompetentní nadriadení by mali dat,, školenie,, ešte raz ako by mali pristupovať k oprávnenej kritike od hostí. Poriadok v apartmáne DELUXE:nech sa na mňa nikto nehnevá, ale na 4x prosenia o upratanie, to je už silná káva aj pre tých ktorí to co znesú. Prišli sme na apartmán a dlazky v kúpeľniach a na WC, od chlpov a vlasov, sedačka v obývačke so stolom plná omrviniek, mini bar špinavý. Mali sme vlhčené servítky,ako tak sme to utrpeli vsetko a po ceste do bazena isli na recepciu poprosiť, že ak aby boli takí zlatí a poslali tam niekoho nech to poupratuje. Prídeme na izbu, povysavana je obývačka, na WC chlpy za dverami a zachodom boli tak isto ako keď sme prišli, sedačka nič a ani stôl a chladnička. Povedali sme si:nevadí,aj majster tesár sa utne sice 2x. V kúpeľni keď je sprchový kút vlasy a chlpy(sprchujte sa) a žiadne mydlo v zásobníku a ani pri umývadle. V druhej kúpeľni to isté, s rozdielom, že vo vani bolo. Odchádzali sme na veceru, stavila som sa na recepcii a poprosila ich opat, že síce sme si to ako tak urobili 1x, ale tak vlhcenym servítkami toho veľa nezmozeme, ešte stále v kľude. Podotýkam, že keď sme z izby odchádzali, tak som opierkove epeda zo sedačky dala bokom aby pani co príde videla kde všade sú omrvinky,aj na sedacej časti. Vrátili sme sa z večere, sedačka tak ako keď sme odišli, kúpelna dlazka, kút, mydla.. vôbec nič neurobene, ale mini bar bol už cisty, takže sme tusili, že tam bola pani chyžná,no okrem mini baru sa ničoho nedotkla. Uložili sme spat deti, išla som na recepciu sa opýtať na kód wifi a popri tom som sa opýtala ci bol u nás niekto upratať a čuduj sa svetu, že boli(utrety mini bar). Nič sme nechceli, len nesediet v omrvinkach a nechodit po cudzích vlasoch a chlpoch a ešte opraviť odtok v sprchovým kúte, ktory neodtekal, lebo bol upchaty vlasmi a doplniť mydla,(asi toho bolo veľa). Nato pan povedal, že ahaa to vy ste, no môžeme Vás presťahovať do iného apartmanu(bolo po 22hej hod.), hovorím, nehnevajte sa my mame malé deti, už spia, sťahovať sa nechceme, nam len stačí upratať to co už som tu bola 3x cez deň poprosiť. Ráno na ceste po raňajkách som sa opäť stavila na recepcii, že ideme na vylet, ze kľudne môžu upratať apartmán, to tam už bola aj pani manažérka, ktorá sa ospravedlňovala, že mali toho veľa (upratovania) a ako ospravedlnenie nam ponukla, že si mame pýtať u čašníkov Prosecco(, toho sme sa za pobyt nedočkali, lebo im nedala pokyn) . Ja som jej zase vysvetlila, že mi je to trápne už 4x prosit o poriadok a, že presťahovanie sme odmietli(sami od seba neprišli za nami) nakoľko opäť sa balit a vybalovat s dvoma malými deťmi a 4dosleli večer bolo pre nás neprijateľné, ale, že nam nevadí ostať tam kde sme len nech nám už konečne upracu ako sa patri. Prišli sme z výletu, apartmán upratany,síce tie chlpy za dverami WC a vlasy pod WC boli, ale neriesime, hlavne, že kúpeľne čisté a sedačka vysata a mydla opäť nedoplnene.. Po ceste na kávu som sa stavila na recepcii, slečna hneď zbledla keď ma videla, poprosila som ju, že nám nedali opäť mydla, či tam niekoho pošle a, že mi je už úplne trápne tak za nimi chodiť, toľko x. Slušne som jej povedala, že či si je vedomá koľko stojí daný apartmán Deluxe na noc a, že ak si do budúcna nedajú nato pozor, môžu natrafiť nie na tak trpezlivých ľudí ako sme my, to som ešte netušila, že sa tam vrátim a vybuchnem aj ja. Išla som si sadnut na kávu a potom ma napadlo, že na poukážke sme mali sekt Moet, ktorý nám zatajili, na to sa slečna začala vyhovarat a to nehovorím, že v cene sme mali parkovanie v garáži, ktoré nám taktiež nepovedali(inak je platené). Hlavne 4* hotel. Čajový servis na apartmáne pre 4ludi(2xcaj,2xkava)nedoplnili počas pobytu vôbec,hyg.sacky do košov 0bod.spinave koše, to už len tak okrajovo a manažérka povie, že apartmán bol kontrolovaný :), smutne.. Keď som pani manažérske povedala pri odchode aby si oprali tie špinavé závesy, odpovedala mi, že majú len jedny a museli by ich dat dolu oprat, haloooo pani zlata.. Radšej budem ticho a ostanem pritom ironickom úsmeve, ktorý mala keď som jej ukázala fotky..

Dátum pobytu: august 2019
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
2  Poďakujte používateľovi Skryta1.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia HotelZochovachata, Manažér recepcie v zariadení Hotel Zochova Chata.Zodpovedané: 2. septembra 2019

Dobrý deň milá Michaela,

ďakujeme za Vašu návštevu v Hoteli Zochova chata****.

Sme vďační aj za Vašu spätnú väzbu, aj keď negatívne recenzie sa nečítajú ľahko, posúvajú nás však vpred a na základe nich vieme naše služby neustále zlepšovať.

Chcela by som sa za celú vzniknutú situáciu ospravedlniť. Našou snahou je v prvom rade spokojnosť našich hostí. Túto situáciu sme už komunikovali aj službukonajúcemu personálu a samozrejme vyvodili dôsledky. Čistota a komfort na izbách sú našou prioritou. Nedostatky, ktoré ste uviedli sme bezprostredne po Vašom odchode odstránili.

Personál recepcie bol informovaní o tom, že v cene izby máte Prosecco, misu ovocia a fľašu vody, ktoré sme Vám pri príchode pripravili na izbu. Váš poukaz obsahoval aj Moet & Chandon Impérial, o ktorom kolegyne na recepcii vedeli. V takýchto prípadoch zvykneme hosťom dať napr. Moet až na druhý deň, nakoľko hostia vždy uvítali, keď to nemali všetko naraz na izbe a dostali vždy vychladenú fľašu. Toto má však na starosti personál recepcie a nie personál Lobby baru. V žiadnom prípade nebolo našim úmyslom zatajiť obsah poukazu.

Verím, že aj napriek Vašej negatívnej skúsenosti dáte nášmu hotelu ešte šancu a Váš ďalší pobyt bude naozaj príjemný a ničím nerušený.

S priateľským pozdravom
Tím Hotela Zochova chata****

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie