Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Hotely v blízkosti
Recenzie (326)
Filtrovať recenzie
326 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
205
68
39
5
9
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
Hodnotenie od cestovateľov
205
68
39
5
9
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Vybrané filtre
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
117122326 recenzií
Recenzované: 4. februára 2018 cez mobilné zariadenie

Hotel Zochova chata sme navštívili prvýkrát. Fakt pekný, štýlový a dobre zariadený hotel. Wellness je naozaj pompézny. Ak si chcete oddýchnuť tak neváhajte, po peknej prechádzke máte kde pekne zrelaxovať. Izba bola pekná, personál ústretový. Večeru sme si dali v kolibe - chutné. Ale pozor na cenník. Tie ceny za jedlo sú prehnané. Nehnevajte sa na mňa, ale kapustnica za 4,50 Eur, je dosť veľa!!!

Dátum pobytu: február 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
1  Poďakujte používateľovi karolv498.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia HZochovachata, Manažer v zariadení Hotel Zochova Chata.Zodpovedané: 6. februára 2018

Milý Karol,
ďakujeme za Vašu návštevu, ako aj za pozitívnu odozvu na nami poskytované služby. Sme radi, že ste si pobyt užili k spokojnosti a budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.
S pozdravom Tím Hotela Zochova chata****

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 15. januára 2018 cez mobilné zariadenie

Práve sme sa s priateľom vrátili z 3-dňového pobytu v tomto krásnom hoteli a obaja sme nadšení. Dizajn hotela, personál, reštaurácia, prostredie, izby aj SPA centrum sú perfektné. Rozhodne dostanete za svoje peniaze maximum všetkého, čo sa dostať dá. Od prvého momentu po posledný sme boli unesení. Hotel je ako stvorený na oddych pre páry, pre rodiny s deťmi veľmi nie, nakoľko deti by sa tam s najväčšou pravdepodobnosťou nudili. Ak však túžite po oddychu "na samote u lesa", no zároveň v perfektnej dostupnosti autom, po tichu, pohode a komforte, tak ste na správnej adrese.

Dátum pobytu: január 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi 22lenkap.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia HZochovachata, Generální ředitel v zariadení Hotel Zochova Chata.Zodpovedané: 16. januára 2018

Milá Lenka,
ďakujeme veľmi pekne za návštevu a vážime si čas, ktorý ste venovala napísaniu tejto pozitívnej recenzie. Tešíme sa, že ste si v hoteli aj s priateľom dostatočne oddýchli a užili ste si komfort a pohodu, ktorú poskytujeme. Budeme sa na Vás tešiť aj v budúcnosti.
S pozdravom Mgr. Zuzana Zadňančinová

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 19. novembra 2017 cez mobilné zariadenie

Hotel je krásny, udržiavaný, izby priestranné a čisté. Sauny a bazény na vysokej úrovni, k bazénom aj nápoje prinesú, čiže sa tu dá ležať celý deň. Kuchyňa je veľmi chutná, len nesmiete tu byť viac ako dva dni, inak nezapnete nohavice. Obsluha veľmi slušná, ústretová a nevtieravá. Okolie hotela krásne udržiavané. Sme tretíkrát a dúfam,že nie posledný. Ubytujú Vám tu aj deti, avšak si myslim,že by sa tu nudili a Vy by ste si neoddýchli. Lepšie je prísť ako pár.

Dátum pobytu: november 2017
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi DayTrip730551.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia HZochovachata, Generální ředitel v zariadení Hotel Zochova Chata.Zodpovedané: 21. decembra 2017

Milá pani Ľubomíra,
ďakujeme za Vašu návštevu, ako aj za čas, ktorý ste venovala napísaniu recenzie na nami poskytované hotelové služby. Srdečne nás teší, že ste bola spokojná a užila ste si aj s rodinou komfort, ktorý sa snažíme našim hosťom poskytovať.
Veľmi radi Vás znova uvítame a zabezpečíme, aby ste opätovne zažila len príjemné chvíle pri pobyte s nami.
S úctou
Mgr. Zuzana Zadňančinová, GM

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 13. novembra 2017 cez mobilné zariadenie

Tento hotel je posadený v lese . Má prekrásny Wellnes s výhľadom na keď prírodu . Okolie je nádherne oplatí si urobiť dlhšiu prechádzku v lese . Strava je výborná aj keď cena trochu vyššia . Myslím, že toto prostredie je stvorené na oddych .

Dátum pobytu: apríl 2017
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi Marcela1144.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia HZochovachata, Generální ředitel v zariadení Hotel Zochova Chata.Zodpovedané: 21. decembra 2017

Milá pani Marcela,
ďakujeme Vám za návštevu, ako aj za čas, ktorý ste venovala napísaniu pozitívnej recenzie na nami poskytované služby.
Srdečne sa tešíme, že sme Vám mohli poskytnúť dostatočný komfort a oddych prostredníctvom služieb nášho hotela. Zároveň sme veľmi radi, že ste si užili aj okolie hotela prechádzkou v nádhernom prírodnom prostredí, priamo v srdci Malých Karpát.
Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.
S úctou
Mgr. Zuzana Zadňančinová, GM

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 16. októbra 2017

Hotel je pekný, čistý. Prekvapiť však môžu veci ako uschnuté boxerky na radiátore v kúpeľni pri príchode. Netaktné poznámky čašníkov, namiesto ospravedlnenia nenapravia ani biele rukavičky, v ktorých vám servírujú inak chutné jedlo. Narábanie recepcie hotela s vašou kreditkou, akoby bola ich vlastná, keď sa vám 3 dni pred príchodom snažia stiahnuť celú sumu za ubytovanie, ešte aj s dovetkom, že 75% hotelov to na Slovensku robí, z nás robí provinciu strachujúcu sa o svoj žvanec, namiesto veľkorysosti a riešnia bežných problémov v prospech klienta. Neustále nezrovnalosti recepcie a potreba zdieľania nevyjasneného účtovania zo strany hotela s klientom, ešte aj po návrate domov, je viac ako neprofesionálnosť. Je to škoda, lebo to miesto je nádherné. Zrejme však blízkosť Bratislavy hotel do kvality služieb netlačí, bolo tam plno. Nebyť tam so skvelou partiou s nadhľadom, nezostalo by vo mne toľko pozitívnych pocitov.

Dátum pobytu: október 2017
  • Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
    • Lokalita
    • Čistota
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi zuzana2016.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia HZochovachata, Generální ředitel v zariadení Hotel Zochova Chata.Zodpovedané: 21. decembra 2017

Vážená pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu návštevu, ako aj za postehy. Mrzí nás a ospravedlňujeme sa, ak sme sa dopustili akejkoľvek chyby v rámci poskytnutia služieb hotelom alebo personálom hotela.
Žiaľ nemôžem s Vami súhlasiť v prípade riešenia postupov úhrady hotelovou recepciou. Váš pobyt ste si rezervovala cez externý rezervačný portál, kde ste súhlasila s obchodnými a storno podmienkami. Podmienkou pre garanciu rezervácie je poskytnutie údajov o kreditnej karte z dôvodu úhradu pobytu vopred, čo je zreteľne napísané v potvrdení rezervácie. Vo vašom prípade ste si dokonca rezervovala zvýhodnený pobyt, ktorý bol "nerefundovateľný" a bolo jasne uvedené, že "Celková suma rezervácie bude stiahnutá priamo po rezervácii", teda pred nástupom na pobyt.
Rovnako žiaľ nemôžem akceptovať pripomienku k nejasnému vyúčtovaniu po Vašom odchode z hotela. Keďže ste po skončení pobytu mali ďalšiu konzumáciu v lobby bare a pravdepodobne nedopatrením ste opustili hotel bez úhrady posledného účtu, bola ste okamžite priateľsky kontaktovaná recepciou a nezrovnalosť ste prišla osobne doplatiť. Navyše sme Vám navrhli možnosť platby na diaľku cez kreditnú kartu, aby ste sa nemusela obťažovať návratom, čo ste však odmietla. Nepovažujeme za neprofesionálnosť, že žiadame úhradu od hosťa za služby, ktoré si riadne objednal a využil.
V prípade, že je pre vás neakceptovateľná platba cez kreditnú kartu vopred, odporúčame Vám v budúcnosti radšej využiť rezerváciu priamo cez našu hotelovú webstránku, kde poskytujeme okrem platby cez KK, aj možnosť úhrady pobytu bankovým prevodom vopred na náš bankový účet.
Ďakujeme za pochopenie.
Mgr. Zuzana Zadňančinová, GM

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie