Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (106)
Filtrovať recenzie
106 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
53
29
17
3
4
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
53
29
17
3
4
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
510106 recenzií
Recenzované: 24. júla 2018

Vzhľadom na kvalitu hotela a služby s ktorými sme boli naozaj spokojní nás sklamala prístelka pre naše dieťa, ktorá mi pripomínala moju vojenskú službu. Nepohodlná kovová konštrukcia s pružinami ktoré cítiť až medzi rebrami bola katastrofa. Náš syn na nej po prvej noci odmietal spať. Vôbec sa nevyspal a nečudujem sa mu. Sám som ju vyskúšal (obetoval som sa) a ráno zlomený ako vzduchovka som sa nevedel ani postaviť. Na rozdiel od našich pohodlných matracov, toto bolo fakt pre dieťa ako za trest. Za prístelku sme doplácali nemalé peniaze, tak nechápem, prečo sa šetrí na takejto dôležitej veci. Pekne zariadená izba a prístelka ako zo stredoveku to neide k sebe. Okrem tejto záležitosti bolo všetko ostatné k spokojnosti. VIP vírivka pod holým nebom so skvelým výhľadom bola super. Tenis fajn. Wellness super. Náš výborný dojem pokazila iba táto jediná skúsenosť a ak by som tam nabudúce išiel znova (určite rád) s požiadavkou na prístelku, najprv by som si preveril, či to už zmenili. Naše deti sú plnohodnotní hostia ako my, prečo by mali znášať horší komfort spánku? Navrhujem, aby si to zodpovední v hotely vyskúšali na jednú noc a pochopia.

Tip na izbu: ..pozor na prístelku pre dieťa, je to kovový mučiaci nástroj :-(
  • Termín ubytovania: máj 2018, cestoval(a) s rodinou
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi Peter H.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení Horizont Resort.Zodpovedané: 1. augusta 2018

Vážený p. Peter

Ďakujeme za Vašu návštevu v našom hoteli a za Vaše hodnotenie. Dovoľte nám informovať Vás, že sme o tomto probléme informovali hotelového managera a v súčasnosti už je vyriešený, k detským prístelkám sme doplnili matrace. Ospravedlňujeme sa za obmedzenie a budeme sa na Vás tešiť aj nabudúce.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 19. júla 2018 cez mobilné zariadenie

Na tento hotel nemozem povedat jedine krive slovo!!!!sluzby na urovni,izby krasne,personal mili a usmievavi..Pre nas bolo ctou byt u vas uz 3x a prideme opat!Tentoraz uz aj s malym prirastkom v rodine.
tesime sa k vam

Termín ubytovania: júl 2018
1  Poďakujte používateľovi Nikolettka176.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení Horizont Resort.Zodpovedané: 31. júla 2018

Ďakujeme p. Nikoleta, naozaj sa tešíme vašim slovám a rovnako aj na vašu budúcu návštevu! Bude nám cťou.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 14. júla 2018 cez mobilné zariadenie

Hotel je velmi dobre situovaný a má super wellness. Na čom treba ešte jednoznačne popracovať sú služby pre klienta. Odporučam zájsť si na pobyt pár km za hranice do Poľska a tam je teda všetko k spokojnosti klienta. Minimálne treba predĺžiť check-out do 11:00 pre komfort klienta. Na raňajkách treba ešte veľmi veľa popracovať, ponúknuť hosťom aj niečo naviac,nie len otrepanú klasiku,ktorá už každému lezie hore krkom. Ako napr. v tom Poľsku, tam sa vyhrajú s rôznymi nátierkami,jednohubkami a podobne. No a v tomto 4- hviezdičkovom hoteli to zaklincovali s úplne nevydarenou napodobneninou nutelly, samozrejme pod označením "nutella". Ach jaj,tak to by sa určite v hoteli takéhoto typu nemalo stať. Ale myslia si,že bontón si držia tým, že Vás na večeru nepustia v šlapkách... Ale snáď na sebe popracujú a mohol by to byť fakt skvelý hotel..

Termín ubytovania: máj 2018, cestoval(a) s rodinou
3  Poďakujte používateľovi Ivana A.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení Horizont Resort.Zodpovedané: 31. júla 2018

Vážená p. Ivana,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a názor na naše služby. Vaše pripomienky budeme adresovať našim kolegom, ktorí majú v kompetencii riešiť tieto podnety, a veríme, že aj vďaka Vašim postrehom sa nám podarí naše služby vylepšovať. Budeme radi, ak si nájdete čas a náš hotel znovu navštívite.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 1. júla 2018

Stotožňujem sa s recenziami z kategórie "Priemerné".

Hodnotím na základe toho, že ide o 4* hotel a cena za noc vôbec nebola nízka. Taktiež porovnávam s inými 4* hotelmi. V tejto cene môžete mať skutočne luxus.

Hotel/Izba: 3* Hotel je pekný a myslím, že najväčším plusom je výhlad z izieb. Čo ma trochu zaskočilo je, že izby nemajú balkón. Sú dosť maličké, čo nevidím ako mínus, ale niekomu by to mohlo vadiť. Nie vždy sa chodíte do izby iba vyspať.
V 4* hoteli by som na izbe čakala žehliacu dosku so žehličkou, a ako bolo spomenuté aj v jednej z predošlých recenzii, v kúpelni aspoň pohár na kefky.
Steny sú naozaj tenké.

Jedlo: 3*, dosť velké sklamanie, keď si vyberáme takýto hotel, je to z veľkej časti kvôli gastronómii
Koláče na raňajkách boli na 100% z predchádzajúceho dňa (čítala som podobnú skúsenosť vo viacerých recenziách, preto som prekvapená, že sa to nezlepšilo), káva dosť zlá. Taktiež si myslím, že vidieť na raňajkách niečo čo ste jedli večer predtým nerobí dobrý dojem.

Recepcia: niet čo vytknúť, milo ma prekvapilo ako rýchlo mi slečny odpovedali na moje e-maily
Personál v reštaurácii: 4*, ráno na vás personál v reštaurácii pôsobí ako keby ich niekto vyhnal nasilu pracovať, je to detail avšak dojem to na vás urobí

Wellness: 4*, mne osobne vyhovoval. Bazén je menší, výška vody je 1.20m čiže si tu môžu bez problémov zaplávať aj "menej zdatní". Saunový svet bol tiež fajn, škoda otváracích hodín, väčšinou som zvyknutá na 9-22, čiže aj keď robíte check out o 10, prípadne idete neskoro z večere, stále máte šancu si wellness užiť.

  • Termín ubytovania: jún 2018, cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služby
1  Poďakujte používateľovi VeveNR.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení Horizont Resort.Zodpovedané: 31. júla 2018

Vážení hostia, v prvom rade ďakujeme, že ste náš hotel navštívili a našli si čas na ohodnotenie našich služieb.
V našom hoteli majú hostia možnosť vybrať si rôzne typy ubytovania, ako uvádzame aj na našej webstránke, takže odporúčame v budúcnosti žiadať si izbu s balkónom. Čo sa týka Vašich ďalších pripomienok, kontaktovali sme našich kolegov zodpovedných za služby v reštaurácii i na prevádzke, aby tieto podnety dôsledne skontrolovali a zabránili ich opakovaniu, mrzia nás tieto nedostatky a urobíme všetko preto, aby sa viac neopakovali. Budeme radi ak náš hotel v budúcnosti znovu navštívite a budete odchádzať iba s pozitívnymi dojmami.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 29. apríla 2018 cez mobilné zariadenie

Kvalitný 4* hotel v srdci Tatier, všetky služby úplne ok, izby pekné štandard 4*, pekný wellness, polpenzia raňajky aj večere dostačujúci výber, najmä polievky veľmi chutné, hlavné jedlá tak isto, kvalitný lobby bar s výbornou kávičkou. Za nás určite palec hore :-)

Termín ubytovania: apríl 2018, cestoval(a) s rodinou
Poďakujte používateľovi Tomasson09.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia AquaCityPPOfficial, Manažér v zariadení Horizont Resort.Zodpovedané: 31. júla 2018

Ďakujeme p. Csemi za Vaše príjemné hodnotenie.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie