Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (81)
Filtrovať recenzie
81 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
52
21
3
3
2
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
52
21
3
3
2
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
141981 recenzií
Recenzované: 29. apríla 2018

Super ubytovanie,kuchyňa úžasná ,personál milý -ústretový,pozorný.Wellness oáza pokoja.Všade čisto a pohoda. Vrelo odporúčam každému zažiť atmosféru tohto hotela.Moderne zariadenie s balkónmi a výhľadom na Lomnický štít. Ďakujeme za skvelý oddych.

Dátum pobytu: apríl 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi JanaB2175.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Zuzana V, Manažér v zariadení Hotel Lesna.Zodpovedané: 3. mája 2018

Dobrý deň Jana,
Veľmi pekne ďakujeme za krásnu pozitívnu recenziu.
Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 24. februára 2018 cez mobilné zariadenie

Max spokoknosť..skvelé ubytovanie,čistučké,výborné matrace v spálni.ySuper personál v celom hoteli,výborná kuchyňa -veľký výber na raňajky,večere 4 chod.Užili sme si aj výbornú masáž od Thajok.Určite sa vrátime..

Dátum pobytu: február 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi ZuzanaI28.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Zuzana V, Manažér v zariadení Hotel Lesna.Zodpovedané: 26. februára 2018

Dobrý deň Zuzana,
Veľmi pekne ďakujeme za pozitívnu recenziu. Radi Vás opäť privítame.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 18. januára 2018 cez mobilné zariadenie

Naozaj asi jeden z top hotelov v tatrach
Super personál
Super wellness fotky reálne
Super raňajky služby
Značková kozmetika na izbách
Izby krásne veľké a čisté
S ničím nemali problém a čo Vám chyba Vám ľahko zariadia
Free parking
Zjazdovka je asi 1km
Super výhľad

Dátum pobytu: január 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi FrequentFlier750120.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Zuzana V, Manažér v zariadení Hotel Lesna.Zodpovedané: 20. januára 2018

Dobrý deň Marek,

Ďakujeme za Vašu recenziu. Veľmi nás teší, že ste boli s našimi službami spokojní. Tešíme sa na Vaše ďalšie návštevy.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 16. januára 2018

Veľká spokojnosť s týmto hotelom! Hotel Lesná je určite jeden z najlepších hotelov vo Vysokých Tatrách s veľmi kľudnou atmosférou. (Píšem to tak, že sme navštívili aj mnohé iné a iba sem sa pravidelne vraciame.)
Apartmány s výhľadom na Lomnický štít sú priestranné, svetlé, moderne zariadené aj s kuchynským kútikom. Kúpeľňa vždy veľmi čistá, kozmetika L ´Occitane je len pridaná hodnota. Raňajky sú bohaté, niet čo vytknúť. Personál je milý, pri poslednom pobyte by som vyzdvihla mladého pána a dámy na recepcii vo wellness. :) Vo wellness centre si každý príde na svoje, či už preferuje sauny, vírivky alebo bazén.
Vrelo odporúčam každému zažiť výnimočnú atmosféru tohto hotela!
Na záver by som upozornila na jedinú nepríjemnosť. Nakoľko od 1.1.2018 je hotel adult-friendly, ešte viac sme sa tešili na pokoj, ktorý tu obvykle panoval. Nerozumiem, prečo niektorí hostia s malými deťmi úplne ignorujú nový koncept hotela, ktorý je jasne zadefinovaný - či už na webovej stránke alebo vo wellness. Nie je predsa v poriadku, že ešte po 19. hodine v bazéne doslova vrieskajú deti, hoci vstup majú povolený iba do 18. hodiny... A to 2 dni po sebe, 2 rôzne rodiny. Personál s tým nič nezmôže, lebo vraj hostia ani po upozornení nie sú stotožnení s pravidlami. Je to smutné... My sme rovnako hostia a dodržiavanie akýchkoľvek pravidiel nám nerobí žiadny problém. Napriek tejto nepríjemnosti (čo je ale o ľuďoch a ich empatii) bol náš januárový pobyt skvelý a určite sa ešte v tomto roku vrátime! Najradšej by sme ani neodišli. :)

Dátum pobytu: január 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi Katka12345.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Zuzana V, Manažér v zariadení Hotel Lesna.Zodpovedané: 18. januára 2018

Dobrý deň Katka,

Ďakujeme za krásnu a pozitívnu recenziu. Je naším potešením vítať u nás hostí, ako ste Vy. Budeme radi za každú Vašu ďalšiu návštevu v našom hoteli a veríme, že náš nový koncept časom prinesie očakávaný výsledok a všetci hostia budú odchádzať maximálne zrelaxovaní, lebo o to by sme sa mali snažiť.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 4. januára 2018

Veľké sklamanie navonok sa exkluzívne tváriaceho hotela. Do hotela sme sa veľmi tešili a vybrali sme si ho aj pre ponúkané L’Occitane spa. O to viac ma sklamala úroveň služieb hotela Lesná. Pozitívum boli akurát tak dobré raňajky, pohodlné parkovanie a izby.
Na plnej čiare však sklamali služby: personál asi najhorší, akí sme zažili. Recepčné a recepční nezdravia hostí, keď sme sa opýtali na pešiu cestu do tatranskej lomnice, tak nám recepčná povedala nech sa ideme spýtať do hotela oproti, žiaden proklientský prístup. Na raňajkách keď personál neobsluhuje, tak ho v pohode vidíte s mobilom v ruke, čašníčke padla pri odnášaní riadu vidlička na zem a nohou ju dokopala po zemi do kuchyne. To už ďalší komentár nepotrebuje. Hotel má označenie dog friedly, za psa platíte dennú sadzbu, ale na izbe by ste márne hľadali pelech alebo misku pre psa, čo je v iných hoteloch úplny štandard. Dosť nezodpovedné ale je, že na izbe sa ani nenachádza tabuľka “zviera na izbe”, ktorú by ste mohli zavesiť na dvere predovšetkým pre bezpečnosť hotelového personálu.
A teraz poďme k najväčšej perle tohto hotela - spa L’Occitane. Hneď v prvý deň nášho štvorďňového pobytu som sa chcela objednať na kozmetické ošetrenie, načo mi pani zo spa povedala, že to nie je možné, lebo si musia nechať priestor pre masáže z pobytových balíčkov! Tak to sa už naozaj pýtam, načo má Hotel Lesná všade reklamu, že jediné L’Occitane Spa na Slovensku, keď jeho služby nemôžu využiť ani hoteloví hostia??? A keď vstúpite do spa, tak tam cítite “vôňu” práve zohriateho jedla, nakoľko pani priamo na spa recepcii obeduje.
Takže koncept hotela myslený dobre, prevedenie totálne neprofesionálne a človek sa vlastne pýta, prečo by sa sem mal vrátiť.

Dátum pobytu: január 2018
Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
Poďakujte používateľovi Lucka_46.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Zuzana V, Manažér v zariadení Hotel Lesna.Zodpovedané: 9. januára 2018

Dobrý deň pani Lucka,
Veľmi nás mrzí, že ste pre tlmočenie svojej nespokojnosti počas pobytu nevyhľadali manažéra v službe, ktorý je v našej spoločnosti prítomný denne aj vrátane všetkých sviatkov až do večerných hodín. Aby sme objasnili niektoré body z Vášho podnetu, pešia cesta do Tatranskej Lomnice skutočne vedie okolo hotela oproti, zrejme muselo dôjsť ku nedorozumeniu v komunikácii.
Ubytovanie s domácim zvieraťom je v hoteli možné, ale označenie dog-friendly nemáme. Pre pobyt so psom máme vyhradené izby, počas sviatkov sme povolili pobyt psíkom aj na iných izbách, bežne na to neurčených. Pre ohlásených psíkov pripravujeme misky, ktoré je možné si kedykoľvek, v prípade ich nedodania, vypýtať na hotelovej recepcii. Hotelový personál je vždy informovaný, na ktorých izbách sa nachádzajú domáce zvieratá, ďakujeme však za postreh o informačnej tabuľke na dvere.
Počas celých sviatočných pobytov bola kapacita Spa by L´Occitane vyťažená. Hoteloví hostia majú procedúry buď zaplatené v pobytovom balíčku, alebo si ju môžu objednať pri online rezervácii pred príchodom do hotela. Ďalšie procedúry žiaľ nebolo možné v tomto období zarezervovať z kapacitných dôvodov.
Čo sa týka ďalšieho správania personálu, ktorého ste boli svedkami, s každým zamestnancom bude uskutočnený pohovor a poučenie. V prípade podobných situácií, budeme veľmi vďační, ak nás naši hostia upozornia na nevhodné správanie personálu ihneď pri jeho zistení - každý deň, i počas víkendov môžete vyhľadať službukonajúceho manažéra.

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie