Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely v blízkosti
Recenzie (271)
Filtrovať recenzie
271 výsledkov
Hodnotenie od cestovateľov
90
105
43
23
10
Typ cestovateľa
Obdobie roka
JazykVšetky jazyky
Ďalšie jazyky
90
105
43
23
10
Pozrite si, čo hovoria cestovatelia:
Filter
Aktualizuje sa zoznam…
712271 recenzií
Recenzované: 22. februára 2018

Boli sme v hoteli Grand ubytovaní pár dní počas lyžovačky. Hotel sám o sebe je dosť starý, o čom svedčí napríklad lyžiareň v bývalom kryte civilnej ochrany... Izby sú ale pekne zrekonštruované (aspoň na 3. poschodí sme mali peknú izbu) a aj spoločné priestory sú ok. Raňajky...výborný výber, syry údeniny, zelenina aj teplý bufet. Pri večeriach by som privítal keby si hostia mohli z bufetových stolov brať sami a nie aby tam stál kuchár a nakladal ešte aj polievky...Výhoda hotela je, že je 30 metrov od lanovky. Nevýhoda, že do lyžiarne vedie len jeden výťah a iný prístup je len z vonku.
Celkovo sme boli spokojní.

Tip na izbu: 3. poschodie je ok
Dátum pobytu: február 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Lokalita
    • Kvalita spánku
    • Služby
Poďakujte používateľovi PeterK8203.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Eliška K, Manager v zariadení Hotel Grand.Zodpovedané: 27. februára 2018

Dobrý deň pán Peter,

ďakujeme pekne za vašu návštevu aj hodnotenie.
Mrzí nás, že spôsob cesty do lyžiarne vám spôsobil nepohodlie, avšak momentálne nemáme iné logistické riešenie z priestorových dôvodov. Hotel je starší, presne ako opisujete a každý rok sa snažíme zrekonštruovať časť hotela, aby sme udržali úroveň a príjemné prostredie pre našich hostí. V posledných rokoch boli rekonštruované mountain izby a to kompletne, sme preto radi, že sa vám ubytovanie páčilo. Na jeseň minulého roka sme rekonštruovali kúpeľne izieb standard a jemne sme upravili aj interiér, zrekonštruovali sme recepciu a vytvorili sme tichú zónu v lobby bare. Veľmi sa tešíme, že ste sa u nás cítili príjemne aj vďaka dobrej kuchyni.
Servis pri bufetoch je nevyhnutý pre udržanie príjemného vizuálu vyloženého jedla, aj jeho neustále dopĺňanie.

Ďakujeme ešte raz za vašu cennú spätnú väzbu a veríme, že si náš hotel vyberiete aj pri vašej ďalšej návšteve strediska Jasná.

S pozdravom,

Eliška Kotrbová
hotel manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 17. februára 2018 cez mobilné zariadenie

Hotel Grand v ktorom sme neboli prvýkrát má ešte z minulých rokov niekoľko konštrukčných nedostatkov napr.:
-‎malá kapacita parkoviska
-prístup do wellnes, kedy sa v župane musí chodiť okolo recepcie
-iba 1 výťah do suterénu, kde je lyžiareň a žiadne schody z recepcie, preto sa dlho čaká na výťah 
Otváranie skriniek v spomenutej lyžiarni je konečne riešené tou istou kartou ako otváranie izby. Počas nášho pobytu bolo však neustále poruchové.
Aj napriek tomu, že jedlo sa nepochopiteľne nenosí čašníkmi na stôl a stále sa používa štýl servírovania kuchármi dá sa povedať že kvalita jedál sa zlepšuje a sú podávané teplé, čo v minulosti často nebývalo. Dve veci v reštaurácii ma iritujú už  niekoľko rokov:
1. riedené džúsy pri raňajkách som nikde inde nezažil, toto je za cenu polpenzie veľmi nedôstojné 
2. chýbajúci dress code - tepláky a šľapky pri raňajkách sa v športovom hoteli dajú akceptovať nie však pri večeri! Vrcholom bolo predstavenie jedného poľsky hovoriaceho hosťa, ktorý večeral počas nášho pobytu niekoľkokrát v trenírkach a žabkách! Toto je jednoducho neodpustiteľné! Obsluha, ktorá stála pri dverách a kontrolovala v zozname číslo izby ho jednoducho nemala vpustiť dovnútra! 
Nechápem prečo sa to nevyžaduje, je to neférové voči ostatným ktorí si chcú večeru vychutnať. Navrhujem:
- už na konfirmáciu, ktorú obdrží budúci návštevník, červeným vytlačiť požadovaný dress code
- pri check in upozorniť hosťa 
- na každý stôl umiestniť upozornenie 
- nalepiť na vstupné dvere výrazné upozornenie
- zaškoliť obsluhu stojacu pri dverách aby to vyžadovala
Minimálne džínsy, športové poltopánky a polokošeľu si predsa môže pribaliť každý. 

Dátum pobytu: február 2018
Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
1  Poďakujte používateľovi leki1.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Eliška K, Manažér v zariadení Hotel Grand.Zodpovedané: 22. februára 2018

Dobrý deň ,,leki1",

ďakujeme vám veľmi pekne za opätovnú návštevu aj hodnotenie.
Kapacita parkoviska ako aj výťah do suterénu sú žiaľ záležitosti, ktoré zatiaľ nevieme riešiť ich rozšírením a to z nedostatku priestoru na tento účel.
Do wellness centra máte možnosť prísť aj vo svojom oblečení, kde sa môžete v šatniach, ktoré sú rozdelené na pánske a dámske v pohodlí prezliecť a uzamknúť si svoje veci v skrinke. Nie je preto nutné chodiť z izby v župane ak vám je to nepohodlné, iste máte možnosť voľby v tomto smere.
Mrzí nás, že systém zámkov v lyžiarni nefungoval tak ako mal, a to bezprostredne po rekonštrukcii, čo sme ihneď po zistení závady riešili s dodávateľom. Je to niečo, čo sme nevedeli ovplyvniť a vyžadovali si to preverenie priamo v prevádzke. Je nám ľúto, že vám to spôsobilo nepohodlie.
Čo sa týka roznášania jedál v reštaurácii, pokiaľ je večera bufetovou formou, vtedy sa jedlo neroznáša. Čašník vás obslúži, čo sa týka nápojov a ostatného servisu, no k bufetu si chodí hosť sám vybrať, na čo má chuť. Roznos jedál sa realizuje pri forme á la carte stravovania na objednávku.
Ospravedlňujeme sa aj za nepríjemnosť počas večere, ak hosť prišiel do reštaurácie pre vás nevhodne oblečený. Toto je však rozhodnutie každého individuála a ak sa niekto cíti dobre v krátkych nohaviciach a žabkách, rešpektujeme to. Mrzí nás, že vám to nevyhovuje, no chceme aby sa každý cítil dobre. Samozrejme, ak by hosť presiahol mieru a prišiel by veľmi nevhodne oblečený, iste by sme ho upozornili. Ďakujeme vám vopred za porozumenie v tomto smere.

Je nám ľúto, že pobyt v niekoľkých záležitostiach nesplnil vaše očakávanie, no veríme, že ste našli aj služby, s ktorými ste boli spokojný.

S pozdravom,

Eliška Kotrbová
hotel manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 13. februára 2018

Vyborna lokacia, nadherny hotel, blizko zjazdovky. Avsak pocas pobytu sme mali zopar neprijemnosti. Na izbe sme nemali slubenu pozornost hotela (na to sa nestazujem, je to bonus, ale len slubeny. Zial, nedoruceny). Dalej sme mali problem so skrinkou v lyziarni, stratili sme tristvrte hodiny tym, ze sme sli 3x na recepciu obnovit kluce, akoniec bol zavolany technik, pretoze kluce nefungovali. Stane sa, technicka chyba, ale ospravedlnenie sa k nam nedostalo. Prvy den v restauracii super, pan Lacko poskyto super servis. Druhy den presny opak, uz iny casnik. 1.ani si nas nevsimol a neprisiel, az na zavolanie. Objednali sme si colu bez ladu s citronom a muskat vino. Doniesol nam sice bez ladu, ale teplu nevychladenu colu a chardonay. Sice mily bol, ale... Posledna vec, co by som zmienila je GoPass body a vyuzivanie karticky. Sice maju vsade napisane, ze nemate zabudnut vyuzit GoPass kartu, ale zial, ked sme sa snazili uplatnit body a dopatrat, ako to uplatnit, vudy nas odkazali na recepciu, ze tam sa to uplatni na checkoute. Na checkoute to uz mozne nebolo. Zamestnanci by sa zakaznikov mali pytat, ci chcu platit bodami! Nepytaju. Ziadali sme o nejaku moznost kompenzacie za tuto neprijemnost a priamo manazerka recepcie nam milo oznamila, ze nic neposkytuju. Ceny hotela sa vyrovnaju mnohym 5* hotelom, ale co sa servisu a “customer care” tyka, dost zaostavaju, co je fakt skoda!

Inak co sa tyka jedla, ranajik aj vecere, super, hotel ma aj animacne programy. Uzasne wellness, ak funguju vsetky vonkajsie virivky. Podakovat chcem touto cestou aj ochotnemo a proaktivnemu panovi Hirosovi z wellnessu. Dakujeme!

Dátum pobytu: január 2018
Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Poďakujte používateľovi Tatiana V.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Eliška K, Manažér v zariadení Hotel Grand.Zodpovedané: 15. februára 2018

Dobrý deň pani Tatiana,

ďakujeme vám za návštevu aj spätnú väzbu.
Mrzí nás vaše skúsenosti, ktoré ste popísali, iste takto nemajú dané služby prebiehať a ubezpečujeme vás, že nový personál ako aj vedúcu recepcie poučíme, aby sa to neopakovalo. Gopass body majú byť uplatniteľné v každom jednom stredisku, teda aj priamo v reštaurácii. Rovnako poučíme personál, aby neposielal hostí z reštaurácie uplatniť body na recepciu. Veľmi sa ospravedlňujeme za tieto nezrovnalosti. Žiaľ, nevieme to spätne napraviť. Budeme radi, ak nás kontaktujete v prípade vašej ďalšej návštevy, a dostaneme od vás možnosť ospravedlniť sa formou nejakej príjemnej kompenzácie po spoločnej dohode.
Ďakujeme vám za pochvalu členov personálu, pána Lacka a pána Hýroša, s radosťou im ju odovzdáme.

S pozdravom,

Eliška Kotrbová
hotel manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 5. februára 2018

Hotel Grand v Jasnej je svetová jednička!!!!! Strávili sme v ňom rodinný pobyt na predľženom víkende, ktorý nemal chybu.Príjemná obsluha, chutná strava a luxusné prostredie, wellnes. Ochotný personál, ktorý sa vždy vedel postarať, aby rodina sedela pokope i so 4-mesačnou vnučkou. Ďakujeme tým, čo pracovali v období okolo 19.1.2018. Vrele odporúčam lyžovačku spojenú s rodinnou oslavou práve v Grande!!!
Želáme do budúcna veľa podobne spokojných hostí.

Dátum pobytu: január 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi poker007.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Eliška K, Manager v zariadení Hotel Grand.Zodpovedané: 6. februára 2018

Dobrý deň ,,poker007",

ďakujeme vám veľmi pekne za návštevu aj hodnotenie.
Sme nesmierne radi, že ste si pobyt u nás užili a boli ste spokojný s našimi službami, k čomu prispel starostlivý personál.
S radosťou im odovzdávame vašu pochvalu a veríme, že vás budeme môcť privítať opäť nabudúce.

Krásne dni prajeme!

S pozdravom,

Eliška Kotrbová
hotel manager

Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Recenzované: 4. februára 2018

Do Jasnej chodievame v zime s rodinou casto, kedze radi lyzujeme a lyzovacka je tam skvela.
Hotel Grand je pre nas dobrou volbou, lebo je priamo pri nastupnej stanici lanovky a preto sa s lyziarkami a lyzami v rukach daleko nenachodime.
Izby, wellness, hotelovy obchod su priemerne vybavene, nenadchnu ale ani nesklamu.
Bavi nas posediet si podvecer v lobby bare, obsluha je tam velmi profesionalna a priestor je rozumne rozdeleny na 2 samostatne - ak chcete nechat vybehat svoje deti a zazit animacny program, (osobne mi ten animacny program vadi, ba az prekaza, nehodi sa mi to tam), tak sedite v priestore priamo pri bare. Ak si chcete posediet v klude, sadnite si do priestoru s presklenymi stenami, da sa tam pohodlne posediet, porozpravat, zahrat si karty...

Mame toho celkom dost nacestovaneho, a sme zvyknuti aj na masovku vo velkych hoteloch, takze pocitame s tym, ze pocas ranajok a vecere to nie je o luxuse, strava je vsak velmi solidna, ja osobne si najdem vzdy nieco, na com si pochutim - obdivujem, ze pri tej masovke hotelova kuchyna dokaze zachovat podla mojho nazoru vysoky standard.
Ak budete mat cas zastavit sa na jedlo mimo terminu, kedy restauracia "narvana" ludmi so zaplatenou polpenziou, odporucam vyskusat jedlo z a la carte jedalneho listka, je vkusne naservirovane a velmi chutne.
Na co rad spominam ja a moje chutove bunky :-), je polievka z pecenej papriky, ktoru tam v minulosti mavali, dnes uz v jedalnom listku nie je, dalej vyborna je polievka z medvedieho cesnaku, mňamka je aj tekvicová - a uplnou delikatesou bola plnena rolada z kralika - aj tymto by som rad vyjadril pochvalu a podakovanie kucharom a casnikom.

Dátum pobytu: január 2018
  • Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
    • Cena/kvalita
    • Lokalita
    • Služby
Poďakujte používateľovi fefferon.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Na túto recenziu odpovedal zamestnanec zariadenia Eliška K, Manager v zariadení Hotel Grand.Zodpovedané: 6. februára 2018

Dobrý deň ,,fefferon",

ďakujeme vám veľmi pekne za návštevu ako aj hodnotenie, ktoré nás nesmierne potešilo.
Sme radi, že k nám chodíte radi a ste spokojný s našimi službami.

S radosťou odovzdávame pochvalu všetkým, ktorí sa o vás dobre postarali, no najmä obsluhe baru a personálu našej kuchyne. Mrzí nás, že vám chýbala papriková polievka, no náš šéfkuchár veľmi rád tvorí a každú sezónu sa chce prezentovať niečím novým, stále prekvapovať novými chuťami a držať krok s aktuálnymi trendami.
Tešíme sa však, že ste si aj napriek tejto zmene v á la carte menu našli niečo po chuti a rád na to spomínate :).

Vážime si váš feedback nakoľko vaše odporúčania ostatným sú pre nás hodnotné a ešte raz vám ďakujeme.

Budeme vďační, ak vás budeme môcť u nás privítať opäť nabudúce.

S pozdravom,

Eliška Kotrbová
hotel manager




Nahlásiť odpoveď ako nevhodnú
Táto odpoveď je subjektívny názor zástupcu vedenia. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zobraziť ďalšie recenzie