Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ako autobus z Bratislavy”
Recenzia Ryanair


Zrecenzované: 13. januára 2018

Potreboval som sa dostať do Ríma, ale tento let som zvládol aj z Bratislavy, lebo som mal ponúknutý odvoz z letiska Ciampino. Inak je to beznádejné, lebo prílet o 23:30 sa vždy posunie na neskôr a dostať sa do mesta je hotové peklo. Ak si zarátate cenu ubytovania, už sa vám oplatí cestovať z Viedne

    • Pohodlie sedadla
    • Služby pre zákazníkov (napr. celkový prístup, starostlivosť, ústretovosť)
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu (Wi-Fi, TV, filmy)
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla (napr. efektivita, služby na vstupe)
1  Poďakujte používateľovi Francek K.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Napísať recenziuRecenzie (42 715)
Hodnotenie od cestovateľov
Typ cestovateľa
Obdobie roka
Jazyk
  • Ďalšie jazyky

212542 716 recenzií

Zrecenzované: 28. decembra 2017

Som sklamany spoločnosťou Ryanair, Rok dopredu som si zabukoval let s poistenim straty a zrusenia rezervacie. Kedze sa situacia nasledne zmenila a nie sme schopny vycestovat zo zdravotnych dovodov ziadal som o zrusenie leteniek....Ano zrusia no peniaze nevratia aj ked mate poistenie ze ak by sa nieco stalo tak vam peniaze vratia. Pochopim ak by som let rusil pred odletom alebo nejaku casovu dobu pred odletom no ja ziadam o zrusenie leteniek 6 mesiacov pred odletom a spolocnost? Ze potvrdenie od lekara a poistovne a podobne .....pre boha to kde sme toto je co za spolocnost. Takto sa bohatne ......cisty zarobok 500 eur......Ryanair? Uz nikdy v zivote .....okradaci klamari a zlodeji.....

    • Pohodlie sedadla
    • Služby pre zákazníkov (napr. celkový prístup, starostlivosť, ústretovosť)
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu (Wi-Fi, TV, filmy)
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla (napr. efektivita, služby na vstupe)
1  Poďakujte používateľovi Rs Q.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 24. decembra 2017

Letel som do Edinburghu len nalahko,takze vacsie problemy neboli,akurat zdrzanie na security,ale to je normalne,Britania je vo vyssom stupni teroristickych hrozieb,tak aj scannery na letiskach su nastavene na vyssiu citlivost,takze moja skusenost je taka,ze moje oblubene cestovne rifle,co maju klasicke riflove cvocky na britskych letiskach pipaju vzdy,na letiskach mimo UK s tym nemam najmensi problem...v predoslom komente som upozornoval v tipe na nutnost najma v dovolenkovom obdobi si nenechat klasicke dve hodky pred odletom prichod na letisko,ale pridat hodku navyse,lieta vela dovolenkarov,skoro kazdy ma batozinu,rady na prepazkach sa hybu pomaly a security nestiha,pri pohlade na plne ulicky vas budu brat mdloby,lahko mozete vas let zmeskat,pre Ryanair je lahsie vylozit vasu batozinu z podpalubia,ako na vas pockat a oni ani cakat nemozu,nie preto ze by nechceli...nieco podobne plati aj opacne,najma s priletom po 21:30 ked prilieta vela liniek a ludia sa kopia na pasovke,co niekedy obnasa aj dvojhodinove cakanie,tak ak planujete cestovat dalej mimo Londyna autobusom ci vlakom,moze sa stat,ze nestihnete...samoobsuzna pasova kontrola,pokial neletite s detmi a na obciansky preukaz tento problem riesi len ciastocne...moj let do Edinburghu bol pohodovy,letel som na obed,ziadny stres,akurat na palube sa vyskytol zdravotny problem,tak stewardky mali prednostne inu pracu a obcerstvenie sa nepodavalo a takisto sa trosku zdrzal vystup,kedze sa vystupovalo len prednymi dverami,zadne si zabrala zdravotna sluzba,ktora uz ocakavala nas prilet na approne...ale nebolo to zavinene Ryanairom.

    • Pohodlie sedadla
    • Služby pre zákazníkov (napr. celkový prístup, starostlivosť, ústretovosť)
    • Čistota
    • Priestor na nohy
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla (napr. efektivita, služby na vstupe)
Poďakujte používateľovi RobertRKSK.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 24. decembra 2017

Vela ludi-vela nazorov,je to pochopitelne,kedze tato spolocnost je nosnou z Bratislavy a tak prepravuje najviac Slovakov,kedze neschopne vedenie letiska nevie pritiahnut nic lepsie a tak zvysit konkurencieschopnost medzi dopravcami,Ryanair tymto ani nemusi mat snahu sa zlepsovat,ak nechcete letiet s nimi,chodte do Viedne ci Budapesti,aby ste mohli letiet premiovou spolocnostou.Ja som lietal s nimi este v case,ked som si zaplatil letenku a mal som v nej aj batozinu,seating bol volny,len neskor sa spoplatnil a prichadzali dalsie,coraz vacsie nezmyselne restrikcie,ktore ma donutili niekolko rokov sa tejto spolocnosti vyhybat a lietat do Viedne ci Budapesti inymi spolocnostami/British Airways,Easyjet,Air Lingus,Austrian/.Aj ked ich nemam nejako specialne rad,mam za sebou desiatky letov po celom svete a pri niektorych recenziach sa musim postavit na ich stranu,lebo nie vzdy za vsetky problemy,a to najma na letisku,moze letecka spolocnost.Spoplatnenie sedadla nie je vymysel Ryanairu,je to len okopirovane,uz davnejsie to mal zavedene Norwegian,ktory mal dokonca samoobsuzne automaty,kde ste si museli urobit checking a s nim prist na prepazku odovzdat batozinu,bez neho vam ju neprebrali.So spoplatnenim sedadla som sa po prvykrat stretol u spolocnosti Air Asia,kde dokoncenie nakupu letenky nebolo mozne bez vyberu miesta,za ktore sa zaplatilo 2 libry,prve tri rady mali vacsi legroom a tie stali 6 libier.Oproti tymto cenam ma Ryanair ceny vyssie,ale vzdy sa vychadza z cenovych pomerov,kde vacsinu letov spolocnost uskutocnuje,to iste sa tyka aj cien obcerstvenia,u Air Asia najdrahsie teple jedlo stalo nieco cez 3 libry,kdezto nejaka uboha bagetka u Ryanu je za 5 libier,navyse u azijcov sa jedlo dalo objednat pri kupe letenky,dostali ste ho prednostne a bez cakania.Ako som pisal,aj Ryanair ma este rezervy,je len na nich,ci bude ochota na nich popracovat,alebo sa uspokoja s tym,ze ich ceny im pritiahnu cestujucich,ale sucasne problemy s pilotmi ich zrejme k tym zmenam donutia a zrejme sa budu musiet upravovat aj tie ceny.co sa tyka prichodu s vytlacenou letenkou na letisko,v dnesnej dobe ma uz smart telefon snad kazdy kojenec a bezplatna aplikacia v nom tento problem riesi,len si treba dat pozor na bateriu.

    • Pohodlie sedadla
    • Služby pre zákazníkov (napr. celkový prístup, starostlivosť, ústretovosť)
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu (Wi-Fi, TV, filmy)
    • Pomer kvality a ceny
Poďakujte používateľovi RobertRKSK.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 10. decembra 2017

aj ked sa píše že nizkonakladova spol. .. nie je to pravda letenka stala 280 , rezervacia miest hrozna, išli sme 3 ženy a kazda sedela inde...takže z rozhovoru nebolo nič,ešte ,že sme sa stretli v uličke,lebo sediet 5.40 h je strasne, ale túžba viedieť ocean a kupať sa v novembri bola vačšia. Myslim že viac nepojdem spoločnostou Ryanair. Za taku drahu letenku nas mohli , pasažierov aspon vodou ponuknut , kto nemal mal smolu ..alebo si kupil vodu 0,33dcl za 3 e.Silná klíma, veľa prachu, pery nam tak popraskali , nevravim o pleti aka bola vysušena..

    • Pohodlie sedadla
    • Služby pre zákazníkov (napr. celkový prístup, starostlivosť, ústretovosť)
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu (Wi-Fi, TV, filmy)
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla (napr. efektivita, služby na vstupe)
Poďakujte používateľovi Stazka S.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
;