Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Najhorsia letecka spolocnost nikdy viac...”
Recenzia Eurowings


Zrecenzované: 11. marca 2018

Maximalna nespokojnost. Meskalo 2 hodiny. Nic neoznamili, cakali sme v lietadle, nie je televizor, deky, strava zla, alk. Napoje za uhrau plus. Neochota, nikdy viac.

Dátum cesty: február 2018
    • Pohodlie sedadla
    • Služby zákazníkom
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla
1  Poďakujte používateľovi HelenaN830.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Napísať recenziuRecenzie (9 717)
Hodnotenie od cestovateľov
Typ cestovateľa
Obdobie roka
Jazyk
  • Ďalšie jazyky

23279 717 recenzií

Zrecenzované: 7. februára 2018

Pred odletom som citala same zle recenzie na tuto spolocnost, tak sme sa trosku obavali,nastastie sme smerom na dovolenku vychytali celkom fajn miesta, jednalo sa o tie sedadla, kde je viac miesta pre nohy.. co sa tyka jedla, este som nemala nikde take hnusne jedlo, dali na vyber cestoviny alebo maso, priatel mal cestoviny, suche cestoviny posypane niecim cervenym, ja som si dala maso, boli to masove gulicky, ktore boli fakt hnusne. studene jedlo sme dostali malicky, naozaj malicky sendvic, ten bol tiez strasny :D vodu nam davali v takych tych krabickach ako su male dzusiky, ta voda bola citit ako keby po alobale alebo co to bolo.. cestou naspat sme si chceli tiez zarezervovat miesta vpredu, kde je lepsie sedenie, na nase pocudovanie nam slecna na check in povedala, ze vsetky tieto miesta su uz obsadene, ale ze nam vyberie nejake dobre... nakoniec sme zistili, ze vsetky tieto miesta boli skoro volne, nakolko bolo poloprazdne lieatdlo.. tak preco teda pisu, ze si mozme vybrat kde chceme sediet? A o tom, ze maju stale meskania asi ani netreba hovorit..
Letusky boli celkom mile, zato ze pytaju peniaze za deku a sluchadla, zato ony predsa nemozu :D :D
Urcite sa budeme snazit uz vyhybat tejto spolocnosti.

Dátum cesty: február 2018
    • Pohodlie sedadla
    • Služby zákazníkom
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla
Poďakujte používateľovi Domiii_ch.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 9. januára 2018

Podpriemerné služby, nakoľko sme si zaplatili 2 miesta za 42€ jedlo sme nedostali, lebo sme sa nevedeli preukázať, že na jedlo máme nárok nakoľko sme mali na letenke napísané "BASIC" a jedlo rozdávajú len pre "SMART" letenky! Nedoporučujem objednávať jedlo dodatočne, lebo ho nedostanete!

Dátum cesty: december 2017
    • Pohodlie sedadla
    • Služby zákazníkom
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla
3  Poďakujte používateľovi resis2.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 6. decembra 2017

pomer cena a kvalita boli vyvážene
letusky príjemné
mali sme priplatenú stredný štandart/batožina, výber sedadla a jedlo/

Dátum cesty: september 2017
    • Pohodlie sedadla
    • Služby zákazníkom
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla
3  Poďakujte používateľovi Erika Ú.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 6. decembra 2017

Je to nízkonákladová spoločnosť Lufthansy, ktorá zabezpečuje lety na Kubu. Let na Kubu bol oneskorený o jeden deň z dôvodu technickej chyby lietadla. Letecká spoločnosť sa však o nás dobre postarala a priebežne nás informovala. Dostali sme voucher na stravu, neskôr ubytovanie v hoteli s večerou a raňajkami a taktiež dopravu taxíkom do a z hotela. Taktiež sme dostali smernicu EU o náhradách na zmeškaný alebo zrušený let. Každý si tak môže žiadať finančnú kompenzáciu od leteckej spoločnosti. Tak aj napriek meškaniu sa ako nízkonákladová spoločnosť zachovali veľmi seriózne.

Dátum cesty: november 2017
    • Pohodlie sedadla
    • Služby zákazníkom
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla
1  Poďakujte používateľovi Mariana K.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.