Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Let s Air France”
Recenzia Air France


Zrecenzované: 6. septembra 2017

Odbavenie v Prahe - doporučujem urobiť online chek in , je to výhodné , že si môžte vybrať ešte voľné sedadlá ,potom je to priamo na letisku rýchlejšie a jednoduchšie . Medzikontinentálny let -Paríž - Boston: Služby na palube boli primeranej úrovni ,menu ponúkali aj pre vegetariánov, stewardi ochotní.Odlety z Paríža meškali , ale len jednu hodinu . tam aj naspäť. Letisko v Paríži, k odletom mimo Šenghen, so službami a prostredím na vysokej úrovni .

Dátum cesty: august 2017
    • Pohodlie sedadla
    • Služby zákazníkom
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla
Poďakujte používateľovi beatanemec.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Napísať recenziuRecenzie (31 924)
Hodnotenie od cestovateľov
Typ cestovateľa
Obdobie roka
Jazyk
  • Ďalšie jazyky

151931 924 recenzií

Zrecenzované: 2. septembra 2017

Dobre sluzby, mily personal, cesta ubehla prijemne a pomerne rychlo. Letusky boli prijemne, ustretove,

Dátum cesty: máj 2017
    • Pohodlie sedadla
    • Služby zákazníkom
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla
Poďakujte používateľovi Jana S.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 5. augusta 2016

Let z Viedne do Paríža bol OK. Po prílete pred obedom na letisko CDG, sme sa presunuli na checking. OK. Plánovaný odlet bol ak sa nemýlim 13:15 ((13:25))
Najskôr okolo 12:15-12:20 vypísali, že let bude meškať 60minút. Po pár minútach už svietilo meškanie 120minút. Začali sme byť nervózni. Nedalo nám to a išli sme sa o 13:00 spýtať, čo sa deje. Manželka položila otázku po anglicky. Najskôr odpovedal pán lámanou angličtinou, že je porucha na lietadle a čakajú súčiastku - ďalší let ju mal priviesť.
Pokračoval však v debate so svojim kolegom vo francúzštine, že čo iné mal povedať, keďže je pokazený motor a súčiastka príde okolo 18tej hodiny, a budú radi ak to stihnú opraviť aspoň do 21vej hodinidy, aby lietadlo mohlo okolo 22:15 odletieť. To ma naštvalo, že nepovedal manželke pravdu.
Prihovoril som sa mu po francúzky, že ako to myslí s pokazeným motorom, prečo by to malo trvať tak dlho? => Zostal prekvapený, zaskočený - ospravedlňoval sa mi ... a že netušil, že by sme mohli rozumieť po francúzky. Potom mi povedal povedal pravdu čo je so strojom. A ako to vyzerá. .... Takže sme sa zobrali na poldenný výlet do centra Paríža. A naozaj, odlet bol až okolo 23:00.

Dátum cesty: máj 2016
    • Pohodlie sedadla
    • Služby zákazníkom
    • Čistota
    • Jedlo a nápoje
    • Priestor na nohy
    • Zábava počas letu
    • Pomer kvality a ceny
    • Registrácia a nástup do lietadla
1  Poďakujte používateľovi MikulasGardian.
Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Zrecenzované: 1. júna 2019 cez mobilné zariadenie

Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.
Zrecenzované: 9. apríla 2018 cez mobilné zariadenie

Táto recenzia je subjektívny názor člena portálu TripAdvisor. Nepredstavuje názor spoločnosti TripAdvisor LLC.