Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel Kempinski High Tatras

Uložiť
Kupelna 6, Štrbské Pleso 059 85 Slovensko
Nustay.com
Booking.com
Ceny poskytujú naši partneri. Odrážajú cenu za izbu a noc vrátane všetkých daní a poplatkov, o ktorých naši partneri vedia. Ďalšie podrobné informácie získate od našich partnerov.
Cestovateľ (894)
Izba a apartmán (244)
Stravovanie (69)
Certifikát výnimočnosti
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.

Informácie

Č. 1 spomedzi 8 hotelov v lokalite Štrbské Pleso
Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita
Certifikát výnimočnosti

Hľadáte nocľah v Štrbskom Plese? Tak už viac nehľadajte: Grand Hotel Kempinski High Tatras je ubytovanie, pri ktorom budete mať to najlepšie z Štrbského Plesa ako na dlani.

Tento hotel vám ponúka izby, v ktorých sa budete cítiť ako doma: nechýba tu tv s plochou obrazovkou a minibar a využívať môžete aj bezplatné wi-fi.

Grand Hotel Kempinski High Tatras vám ponúka aj prístup k zariadeniam, ako je napr. donáška jedla na izbu a služba concierge. Okrem toho ako hostia ubytovania Grand Hotel Kempinski High Tatras máte k dispozícii aj bazén a bezplatné raňajky, čo vám zaiste spríjemní pobyt v destinácii Štrbskom Plese. Praktickým doplnkom je aj bezplatné parkovanie.

Ak ste pripravení vyskúšať miestne chute, nenechajte si ujsť Koliba Patria, známe svojimi chutnými taštičkami, ktoré sú obľúbené nielen medzi miestnymi, ale aj návštevníkmi.

Určite si pobyt v ubytovaní Grand Hotel Kempinski High Tatras užijete a nabažíte sa všetkého, čo destinácia Štrbské Pleso ponúka.

Viac informácií
Vybavenie zariadenia
Bezplatné parkovanie
Bezplatný vysokorýchlostný Internet (WiFi)
Fitnescentrum s telocvičňou / posilňovňa
Bazén
Raňajky zdarma
Lyžovanie
Stráženie detí
Aktivity pre deti (vhodné pre deti/rodiny)
Parkovanie
Wi-Fi
Sauna
Vírivka
Vnútorný bazén
Vyhrievaný bazén
Bar/klub
Reštaurácia
Raňajkový bufet
Raňajky v izbe
Bar pri bazéne
Detský klub
Domáci maznáčikovia vítaní
Doprava z letiska/na letisko
Biznis centrum s pripojením na internet
Konferenčné priestory
Banketová sála
Konferenčné miestnosti
Fax/kopírovanie
Kúpele
Párová masáž
Kozmetické ošetrenia tváre
Masáž chodidiel
Masáž celého tela
Uloženie batožiny
Izba so službami concierge
Nefajčiarsky hotel
Služba komorníka
Čistiareň
Práčovňa
Služba žehlenia
Zobraziť viac
Dôležité informácie
TRIEDA HOTELA
ŠTÝL HOTELA
Skvelý výhľad
Používané jazyky
Nemčina
781recenzií8otázok a odpovedí10tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 605
  • 110
  • 40
  • 22
  • 4
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Viac
Vybrané filtre
  • Filter
  • slovenčina
V Kempinski High Tatras sme boli prvý, no určite nie posledný krát. Privlastnenie “najluxusnejší hotel na Slovensku” mu zaslúžene patrí. Od ubytovania, welcome drinku, raňajok (a jedla všeobecne), po úžasne milý a ochotný personál a nádherné wellness Zion spa bolo všetko v tomto hoteli jednoducho dokonalé. Kempinski nás očaril a cítili sme sa v ňom doslova ako v rozprávke. Nevieme sa dočkať ďalšej návštevy. Ďakujeme.
Viac informácií
Odpoveď napísal knad111, General Manager zo zariadenia Grand Hotel Kempinski High Tatras
Zodpovedané: 11. 2. 2020
Vážená Nickol208, ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venovali napísaniu osobnej skúsenosti po návrate z Vysokých Tatier. Radi sa dozvedáme, že ste sa u nás cítili dokonale a že ste boli mimoriadne spokojná nielen s kvalitou poskytnutých služieb, ale aj s ochotným a obetavým hotelovým personálom. Budeme sa veľmi tešiť Vašej budúcej návšteve späť v tatranskej rozprávke Grand Hotela Kempinski. S úctou, Kathrin Noll, General Manager
Viac informácií
Úžasný GENIUS LOCI. Pomer výkonu a nákladu ale nie je odpovedajúci. Prečo? Pár príkladov: - Po príjazde a upresnení uvítacieho nápoja sme čakali v recepcii na potvrdenie check in, bohužiaľ nápoje nám boli servírované až po reklamácii, keď sme boli recepciou informovaný, že izba je pripravená a pracovník recepcie bol sám prekvapený, že nápoj na spríjemnenie čakania sme neobdržali. - Denná úprava lôžok je na úrovni ***. - Mini-bar nie je doplnený denne. - Hotel nemá zavedený systém ekologického manažmentu - Zelený strom. - Sušiaci radiátor v kúpeľni nie je samostatne ovládateľný, iba v závislosti na centrálnom systéme. Ak chce klient, aby bol rebrík primerane teplý a sušil, musí zvýšiť teplotu na MaR a otvoriť okno. Táto kombinácia funguje, ekologicky a ekonomicky je bohužiaľ nelogická. - O stav v spoločenskej miestnosti sa v priebehu dňa, alebo dní nikto nestará. Všetko zostáva v stave a kultúre, ktorú prejavil posledný užívateľ. - Raňajky sú vcelku dobre poskladané, ale stereotyp sa bohužiaľ nevyhýba ani hotelu, kde by to klient nemal zaznamenať. - Relatívne nulová ponuka v menu na večere pre vegetariánov, o vegánoch už vôbec nehovorím. Pozitívne je, že personál skoro vždy pre nášho vegetariána našiel riešenie. Významné zastúpenie v tejto oblasti, hlavne pestrosť a zmena chýbala aj raňajkám. - Úžasné wellness má na bare slušný výber miešaných nápojov, ktoré sú skutočne pripravované z čerstvých vstupov. To je plus. Na strane druhej jeden blender absolútne nestačí zabezpečiť prípravu podľa dopytu klientov, čo v dôsledku vedie k totálnemu kolapsu v obsluhe. To platí rovnako o jedle, kedy jeden z troch členov personálu behá s objednávkami do kuchyne. Na to máme predsa technológie a online riešenia, ktoré si Kempinski zaslúži. Prečo to takto rozvádzam? Na prosté pivo som v dôsledku hore uvedeného čakal 45 minút a to som si zo zúfalstva prišiel poň na bar, aby som sa dozvedel, že už sa blížim k vybaveniu objednávky. Ešte tri pred Vami pane a už to bude, to je po trištvrte hodiny skutočne neakceptovateľné. V ostatných dňoch to bolo iba o málo lepšie. Odporúčam sa pozrieť na priemernú dennú útratu vo wellness bare, kľudne i tú moju, a pochopíte, že procesne je táto prevádzka úplne mimo. - Vo wellness nikto neriadi prevádzku, od Fínskej sauny, kde bežne klienti na vyšších laviciach nepodkladajú plachtu pod nohy a potom je tak priamo kontaminovaný priestor sauny. Čo je horšie, že prevažujúca časť klientov prechádza priamo zo sauny do ochladzovacieho bazénu, nakoľko ich nikto z personálu na potrebu sprchy neupozorní. Nikto totiž nie je prítomný, okrem občasného zberu a doplnenia uterákov a plachiet. - Problémom wellness je nekontrolované dianie v bazéne a whirpool . Nejde o obmedzovanie klientov, ale dodržovanie bazálnych zásad hygieny a slušnosti. Opäť platí, že bez dohľadu školeného a asertívne fungujúceho personálu je iba otázkou času, kedy sa stav premietne do hodnotenia a povesti zariadenia. - V Lobby bare je veľmi vlažná obsluha, pletie si ESPRESSO verzus LUNGO a k reklamácii má ešte poznámky skutočne nevhodné na úroveň ***** zariadenia (... ako že som počul presso, čo je výmysel Slovákov a je to vždy väčšia káva, atd...). Jeden človek za barom a na obsluhu nezodpovedá úrovni zariadenia. Proces check out, vrátane platby, otázok pracovníka recepcie na pobyt a doručenia batožiny bol v poriadku. Pozitívne je, že nás recepcia informovala o stratenej čiapke, ktorá nám verím bude zaslaná.
Viac informácií
Odpoveď napísal KathrinN104, Generálny riaditeľ zo zariadenia Grand Hotel Kempinski High Tatras
Zodpovedané: 8. 1. 2020
Dobrý deň, ďakujeme, že ste si našli čas na zdieľanie pripomienok k Vášmu nedávnemu pobytu. Sme radi, že sa Vám páčila atmosféra hotela, ako i prostredie Zion Spa Luxury. Vašu pozitívnu spätnú väzbu ohľadom check-outu som zdieľala s tímom recepcie. Mrzí ma, že počujem o nedostatkoch počas Vášho pobytu a rada by som Vás uistila o našom záväzku poskytovania služieb podľa štandardov Kempinski a európskeho luxusu. V tejto súvislosti som zorganizovala stretnutie s vedúcimi spomenutých oddelení s cieľom dodatočného školenia zamestnancov a predídenia spomenutým nedostatkom v budúcnosti. Keďže hotelové Spa je manažované osobitne, Vaše pripomienky som posunula vedeniu Zion Spa Luxury. Sieť hotelov Kempinski šetrí životné prostredie vďaka vlastnému zelenému programu - posteľná bielizeň či uteráky v kúpeľni sú menené podľa priania hosťa. Náš raňajkový bufet je menený sezónne a zahŕňa viac ako 100 položiek, vrátane lokálnych produktov a domácich nátierok. Pre hostí je k dispozícii raňajkový kuchár na pulte na prípravu miešaných vajec, či možnosť namiešania vlastných Bircher muesli. Ako ste spomenuli, náš tím rád poskytne osobné odporúčania pre hostí, ktorí uprednostňujú vegetariánske, či vegánske jedlá. I keď čas nemôžeme vrátiť späť, budem poctená, ak nám dáte možnosť presvedčiť Vás o našich zlepšených službách pri Vašej ďalšej dovolenke na Štrbskom Plese. S úctou, Kathrin Noll General Manager
Viac informácií
Výborné miesto pre rodinný Silvester s deťmi . Program , jedlo a servis nesklamali a dokázali si udržať vysoko nastavený štandard z minulých rokov. O deti sa staralo niekoľko animátorov , ktorým sa chcem obzvlášť poďakovať , za ich nápaditosť a nasadenie , lebo ešte o jednej v noci sme nevedeli dostať deti do postelí ... 😂
Viac informácií
Odpoveď napísal knad111, General Manager zo zariadenia Grand Hotel Kempinski High Tatras
Zodpovedané: 5. 1. 2020
Vážený Ore100, teší nás, že ste u nás strávili príjemný silvestrovský pobyt a že ste si našli čas na zaslanie spätnej väzby po Vašej návšteve vo Vysokých Tatrách. Je hodnotné si prečítať, že považujete náš hotel za výborné miesto pre rodinný Silvester nielen kvalitným jedlom, či profesionálnym servisom, no oceňujete aj nápaditý animačný program a osobné nasadenie, vďaka ktorému sa aj deti počas osláv záveru roka cítili príjemne. Milý Ore100, bude nás tešiť, ak si opäť prídete v blízkej budúcnosti oddýchnuť do oázy pokoja a relaxu v Grand Hoteli Kempinski na Štrbskom Plese. S pozdravom, Kathrin Noll, General Manager
Viac informácií
Nemam najmensiu vyhradu k tomuto pobytu vsetko bolo super a na velmi vysokej urovni, zamestnanci tiez vsetci super , velka profesionalita. Boli sme na 4 dni super sme si oddychli a este sa urcite k vam vratime.
Viac informácií
Odpoveď napísal knad111, General Manager zo zariadenia Grand Hotel Kempinski High Tatras
Zodpovedané: 22. 11. 2019
Vážená IvanaM2287, ďakujeme za zdieľanie krásnej recenzie po nedávnom pobyte na Štrbskom Plese. Teší nás pochvala veľmi vysokej úrovne hotelového personálu, či dokonalého oddychu nielen v hotelovom Zion Spa Luxury. Veľmi radi Vás opäť privítame v tatranskej rozprávke vo Vysokých Tatrách. S úctou, Kathrin Noll, General Manager
Viac informácií
Prenádherný hotel, krásne prostredie. Veľmi milá a rýchla obsluha. Ponúknuté jedlo bolo chutné a pekne dekorované. Ako milovníčka kávy, musím pochváliť aj prípravu a servis kávy, bola výborná. Odporúčam návštevu tohto hotela.
Viac informácií
Odpoveď napísal knad111, General Manager zo zariadenia Grand Hotel Kempinski High Tatras
Zodpovedané: 10. 10. 2019
Milá Anička66, ďakujeme za zdieľanie krásneho hodnotenia po nedávnom pobyte. Teší nás pochvala chutného a pekne dekorovaného jedla, ako aj milej a rýchlej obsluhy. Ďakujeme za odporúčanie aj pre ostatných návštevníkov hotela. Bude nás tešiť, ak k nám na dobrú kávičku zavítate do Vysokých Tatier opäť v budúcnosti. S pozdravom, Kathrin Noll, General Manager
Viac informácií
Predchádzajúce
CENOVÝ ROZSAH
232 USD - 648 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
LOKALITA
SlovenskoPrešovský krajŠtrbské Pleso
POČET IZIEB
98
Je toto profil vášho zariadenia na portáli Tripadvisor?

Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.

Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu
Najčastejšie otázky o hoteli Grand Hotel Kempinski High Tatras
Ktoré obľúbené atrakcie sú blízko hotela Grand Hotel Kempinski High Tatras?
Medzi atrakcie v blízkosti patria: Štrbské Pleso Jezero (0,3 km), Strbske Pleso (0,3 km) a Jazierka lásky (0,6 km).
Aké je vybavenie hotela Grand Hotel Kempinski High Tatras?
Ponúkané obľúbené vybavenie zahŕňa: vnútorný bazén, bezplatné wi-fi a bezplatné raňajky.
Aké vybavenie izieb je k dispozícii v hoteli Grand Hotel Kempinski High Tatras?
Najobľúbenejšie vybavenie izby zahŕňa: minibar, klimatizácia a tv s plochou obrazovkou.
Aké jedlo a pitie sú k dispozícii v hoteli Grand Hotel Kempinski High Tatras?
Hostia môžu počas svojho pobytu využiť: bezplatné raňajky, reštaurácia a bar.
Je v hoteli Grand Hotel Kempinski High Tatras k dispozícii parkovanie?
Áno, pre hostí je k dispozícii: bezplatné parkovanie.
Ktoré reštaurácie sú blízko hotela Grand Hotel Kempinski High Tatras?
Medzi reštaurácie s vhodnou lokalitou patria: Furkotka, Koliba Patria a Grand Restaurant.
Sú v hoteli Grand Hotel Kempinski High Tatras príležitosti na cvičenie?
Áno, hostia majú počas pobytu prístup k vybaveniu: vnútorný bazén, fitnescentrum a sauna.
Poskytuje hotel Grand Hotel Kempinski High Tatras kyvadlovú letiskovú dopravu?
Áno, hotel Grand Hotel Kempinski High Tatras ponúka hosťom kyvadlovú dopravu na letisko/z letiska. Odporúčame zavolať vopred a dohodnúť si podrobnosti.
Nachádza sa hotel Grand Hotel Kempinski High Tatras blízko centra mesta?
Áno, nachádza sa 0,7 km od centra lokality Štrbské Pleso.
Ponúka hotel Grand Hotel Kempinski High Tatras upratovacie služby?
Áno, pre hostí sú k dispozícii služby: čistiareň a služba práčovne.
Sú v hoteli Grand Hotel Kempinski High Tatras povolené domáce zvieratá?
Áno, domáce zvieratá sú zvyčajne povolené, ale vždy je lepšie zavolať vopred a potvrdiť si to.