Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sunlight Bahia Principe Costa Adeje

Calle Idafe S/N, 38678, Adeje, Tenerife Španielsko
Navštívte webovú stránku hotela
Poslať e-mail hotelu
67 osôb si pozerá tento hotel
Registrácia— . — . —
Odhlásenie— . — . —
Hostia1 izba, 2 dospelí, 0 detí
Booking.com
193 USD
Zobraziť ponuku
Bezplatné zrušenie do 30. 10. 19
Rezervujte teraz, zaplaťte pri pobyte
Lol.travel
193 USD
133 USD
Zobraziť ponuku
UŠETRITE 60 USD
Cancelon
* Ceny poskytujú naši partneri. Odrážajú priemerné ceny za izbu a noc, vrátane daní a poplatkov, ktoré sú pevné a o ktorých naši partneri vedia. Splatné sú v čase rezervácie. Ďalšie podrobné informácie získate od našich partnerov.
Cestovateľ (4944)
Bazén a pláž (678)
Videá (2)
Certifikát výnimočnosti

Informácie

Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita
Certifikát výnimočnosti
Vybavenie zariadenia
Parkovanie
Wi-Fi
Bazén
Fitnescentrum s telocvičňou/posilňovňa
Raňajky zdarma
Potápanie
Aerobik
Stráženie detí
Verejné Wi-Fi
Internet
Vírivka
Bazénové/plážové uteráky
Nekonečný bazén
Vonkajší bazén
Vyhrievaný bazén
Bar/klub
Reštaurácia
K dispozícii raňajky
Raňajkový bufet
Bufet vhodný pre deti
Bar pri bazéne
Personál zodpovedný za zábavu
Aktivity pre deti (vhodné pre deti/rodiny)
Detský klub
Bezplatné taxi alebo kyvadlová doprava
Doprava z letiska/na letisko
Kyvadlová autobusová doprava
Konferenčné priestory
Banketová sála
Konferenčné miestnosti
Kúpele
Kozmetické ošetrenia tváre
Masáž
Izba so službami concierge
Čistiareň
Práčovňa
Zobraziť viac
Vybavenie izieb
Výhľad na oceán
Nefajčiarske izby
Apartmány
Izby pre rodiny
Klimatizácia
Upratovanie
Minibar
TV s plochou obrazovkou
Súkromný balkón
Trezor
Zobraziť viac
Dôležité informácie
TRIEDA HOTELA
ŠTÝL HOTELA
Stredisko pre rodiny
Rodinný
Používané jazyky
Nemčina
Prepojenia na hotel
Navštívte webovú stránku hotela
7 271recenzií1 214otázok a odpovedí0tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 4 041
  • 2 143
  • 716
  • 229
  • 145
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Ďalšie jazyky
Vybrané filtre
  • Filter
  • slovenčina
V hoteli Bahia Principe, lokalita Costa Adeje, sme bývali ako návštevníci all inclusive v čase od 17. júna 2014 do 28. Júna 2014. Jeho jediné dobré stránky sú jedlá, nápoje a úchvatné okolie hotela s bazénmi. Umiestnenie hotela je trocha od ruky, preto ak sa chcete niekam dostať, je nutné využívať taxíky a autobusy. Kvôli značnej jazykovej bariére bolo nesmierne zložité komunikovať s personálom, a tak pre nás pobyt v reštauráciách a baroch nebol príjemný. Zároveň sa nám zdalo, že väčšina personálu uprednostňuje pravidelných návštevníkov pred tými, ktorí hotel navštívili prvý raz. Vďaka tomu sme si s priateľom pripadali ako votrelci. Najnepríjemnejšie z personálu sa chovali chyžné. Okrem tých rán, keď sme s priateľom vstali skoro, aby sme išli na výlety či strávili celý deň vonku, vždy pred desiatou hodinou ráno aspoň trikrát klopali na dvere, niekedy nám dokonca vošli do izby po jednom zaklopaní, nedávajúc nám ani šancu sa ozvať. To je absolútne neprijateľné a vrcholom bolo, že sme im ani nemohli povedať, aby nás nechali na pokoji, keďže nehovorili po anglicky. Boli dva prípady, keď nám chyžné nepriniesli nové uteráky po tom, ako ich vzali vyprať. Celý deň sme čakali, kým sa vrátia, aj keď sme zvonili na recepciu. Keď už sme tam prišli osobne, nič sa nezmenilo, recepčná nebola vôbec nápomocná. Opýtali sme sa jej, či si smieme v deň nášho odchodu ponechať izbu až do večera, do šiestej hodiny. Povedala nám, aby sme ju kontaktovali až v ten deň, a tak sme aj urobili. Hneď ako sme zistili, že si izbu nemôžeme nechať, požiadali sme o náhradnú. Plánovali sme sa kúpať v bazéne a opaľovať, aby sme pred odletom domov ostali svieži, avšak dve náhradné izby boli už rezervované. To sme nemohli prijať, len dve náhradné izby na taký veľký hotel, a navyše nám recepčná tvrdila, že nám nemôže nijako pomôcť. Keď chcela odísť, privolala som ju naspäť a navrhla jej, či by mohla kontaktovať hotel Tenerife, ohľadom náhradnej izby. Odpovedala, že sa o to pokúsi a nakoniec sa jej to podarilo. Myslím si, že by sa ona sama mala od začiatku snažiť pre nás urobiť všetko, čo bolo v jej silách. Celkovo ma tam najviac sklamal personál. Odporúčam im nejaké školenia služieb zákazníkom, a to aj pre chyžné.
Viac informácií
Odpoveď napísal Nélida P, Director de Relaciones Públicas zo zariadenia Sunlight Bahia Principe Costa Adeje
Zodpovedané: 2. 7. 2014
Dear Amy, Thank you for having chosen Bahia Principe Costa Adeje hotel to spend your recent holidays and for giving us some feedback. We apologise for the disturbance of the maids in your room. We have already informed the Housekeeper to insist on our policy of respecting the Don’t Disturb signs. In relation to the courtesy room, we will also try to offer more rooms on the days with more departures, but it always depends on the availability because our occupation is usually very high. We apologize once again for the inconveniences that we may have caused and send you our best regards from Tenerife. Best Regards, Nélida Palacios de Luis Bahia Principe Tenerife Resort
Viac informácií
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Tento hotel som dôkladne preskúmal pred rezerváciou s vedomím, že každá sezóna s dovolenkou prichádza s jej úskaliami. Vždy som čítal recenzie výletných poradcov s trepidáciou, pretože je tak subjektívne. Podľa môjho názoru, pretože nemôžem byť objektívny, považoval som tento hotel za vynikajúci. Je dobre navrhnutý s pocitom námestia do komunálnych oblastí. Farby zodpovedajú starým mestám na severe ostrova. S toľkými miestnosťami a ľuďmi rozloženie funguje naozaj dobre, takže sa necíti príliš preplnený. Hotel je pomerne izolovaný. K dispozícii je promenáda asi 2 míle s niekoľkými barmi, ale Costa Adeje je 5 míľ ďaleko na veľmi členité pobrežné cesty (ak ste bežec, priniesť si chodník topánky). Izby sú priestranné a čisté. Mali sme najvyššie poschodie, výhľad na more v bloku 5 (zo 7) a bolo to tiché a pokojné. Zdá sa byť hlučnejšie, ak je miestnosť nižšia a bližšie k hlavnej recepcii (blok 1). Jedlo bolo vynikajúce s veľkým výberom čerstvého ovocia, zeleniny a šalátov. Mäso a ryby grilované každé jedlo a raňajky boli obrovské. Víno a Cava boli skutočne chutné. Personál bol fantasticky pozorný a robil, čo mohol. Miesto je udržiavané tak čisté, ako je to možné, oblasť bazéna umývaná každé ráno atď. Takže ak by to bola recenzia hotela a jeho personálu, dal by som mu 5 hviezdičiek. Problémy, ktoré mám, buď nevyplývajú alebo jednoducho neboli pre môj osobný vkus (teda moja neschopnosť byť objektívna), ale ovplyvnili moje potešenie. Boli to nasledujúce;  1) Živá večerná zábava bola skutočne hlasná, hrubá a úprimná. Zdá sa však, že sa im veľa páčilo  2) Som skorý stúpač a vstávam väčšinu rán, aby som bežal, ale aj v 7 a. m sa vyberie veľa postelí a do 8. 30 všetci sú preč. Úprimne, zaujímalo ma, či niektorí ľudia nespali pri bazéne. Je pozoruhodné, že sesterskí hoteloví hostia môžu tieto zariadenia využívať a často robia, pretože ich bazén je malý a uzavretý. To zvyšuje tlak na už zaneprázdnený hotel. Uvedomte si, že najlepší bazén mal hudbu celý deň, spodný bazén nie.  3) Neporiadok, ktorý ľudia robia. Na vyčistenie prázdnych šálok, tanierov a potravín, ktoré sú vyradené, by bolo potrebné armádu personálu. Zdá sa, že ľudia nie sú schopní upratať sa po sebe. To sa premení na jednu nevýhodu all inclusive hotela, obžerstva, plytvania potravinami a pitím alkoholu od rána. Toto nie je mienené ako sociálny komentár, ale je ťažké si ho nevšimnúť. Ak Google (iné vyhľadávacie nástroje sú k dispozícii) recenzie tohto hotela, ktorý považujem za najpresnejší, je z časti cestovného ruchu Daily Telegraph, v ktorej sa uvádza, že tento hotel je jedným z najlepších all inclusive hotelov za najvýhodnejšie a najvýhodnejšie ceny. ponuka. S týmto stanoviskom by som úplne súhlasil. Ako rodina počas školských prázdnin to bol predovšetkým skvelý výlet
Viac informácií
Len domov z našej 12. rodinnej dovolenky na slnečnom svetle Bahia Principe Costa Adeje a opäť sme mali úžasné 2 týždne. Zamestnanci všetkých oddelení k nám pristupovali fantasticky a pracovali veľmi dobre ako súčasť tímu, vďaka ktorému bola hotelová atmosféra pohodlná. Jedlo a služby vo všetkých reštauráciách a bufetoch boli prvotriedne, s veľkým výberom pre každého, je vždy čerstvé, bohaté a veľmi dobre prezentované. Koktejlový bar je skvelým miestom na zastavenie pred a po večeri. Večerná zábava pre dospelých sa hodí pre všetky vekové kategórie, rodinné hry poskytované animačným tímom sú zábavné. Celý hotel je čistý a dobre udržiavaný. Ako rodina si veľmi vážime skutočnosť, že väčšina zamestnancov, ktorí počas rokov robili tak výnimočnú dovolenku, je v tomto hoteli stále zamestnaná. Chcel by som sa veľmi poďakovať Mauriciomu, ktorý pracoval mnoho rokov v oblasti lobby baru, je to vynikajúci, príjemný skúsený čašník / bar, ktorý sa zdal byť veľmi nápomocný a delil sa o čašnícke zručnosti s ostatnými zamestnancami. , pričom sa zabezpečí, aby sa o všetkých obyvateľov hotela dobre postarali. Milovali ste toto letovisko a nemôžete sa dočkať, až sa vrátim?
Viac informácií
Momentálne som v hoteli, zatiaľ čo píšem túto správu, aby som na nič nezabudol. Skutočnými pozitívami sú jedlo (niektoré mäso môže byť žuvacie, ale dozviete sa, čomu sa vyhnúť), čistota v komunálnych priestoroch, detský klub Thomas cook. Dopĺňanie chladničky je tiež dobré. Negatívom nie sú malé detské hry / aktivity v bazéne (očividne vedeli o tejto rezervácii), ale pocit, že hotel má určite priestor na zasunutie detskej šmýkačky do bazéna, žiadne pláže v blízkosti, ste zaseknutí, pokiaľ si nenajmete auto. Check-in je dlhý, buďte pripravení čakať (nie je skvelé, keď máte 2 malé deti), mali by ste si myslieť, že pri príchode transferov by bolo viac zamestnancov, trochu viac plánovania si vyžaduje hotel. Lehátka - aká nočná mora. Musíš vstať o siedmej hodine a dať uteráky von a čakať pri svojich lehátkach len pre prípad, že by personál hotela uteráky vyzliekol (pretože do 8.00 hodín si nemôžete rezervovať ležadlá!!). Personál odstránil uteráky iba raz za 10 dní (nekonzistentnosť číslo 1). Fajčenie pri bazéne - jasne hovorí, že fajčenie nie je pri bazéne, nikto sa nestará! Čerešničkou na torte pre mňa musí byť ANTS v našej izbe / kufri a personál hotela sa nestará a hovorí: „je to normálne“. Množstvo mravcov určite nebolo normálne a som úplne sklamaný z toho, ako to hotel riešil. Akonáhle dorazila slúžka (o 18.30 hod.) Napriek tomu, že som sa predošlý deň sťažovala na vraha bugov, čo bol pesticíd, ktorý voňal tak silno, že sa cítil chorý. , Úroveň / úroveň čistoty v miestnosti bola šokujúca a odpadky pod posteľou od predchádzajúcich obyvateľov. prach na podlahe - jednoducho nie je dosť dobrý! Posteľ, na ktorej spala moja dcéra, predstavovala bezpečnostné riziko a jedna strana sa stále zmenšovala. Zamestnanci sú zasiahnutí a chýba, niektorí sú veľmi šťastní a iní sú tí najšikovnejší, s ktorými by ste sa kedy stretli. Platba za používanie trezoru vo vašej izbe je trochu drzá vzhľadom na sumu, ktorú tento hotel účtuje. Predpokladám, že veľkou otázkou je, či tu zostanem znova, a odpoveď by bola NIE, ak by som ju odporučil. , , , , Pravdepodobne. Stručne povedané, personál musí byť proaktívnejší v pomoci so situáciou mravcov (pesticídy skôr / efektívnejšie čistiť / presťahovať nás izby / ponuku kompenzácie). Nezrovnalosti je potrebné vyriešiť (solária / čistota / fajčenie pri bazéne).
Viac informácií
Hotel je bez poskvrny, záhrady ohromujúci a veľa zamestnancov po ruke, ktoré ho udržujú čisté. Izba nebola pripravená, keď sme prišli, pretože sme neboli informovaní zástupcom, že jej 14. 30 a ďalej. Až do včerajšej noci sa nám nepodarilo zarezervovať žiadne reštaurácie, pretože boli také plné, čo bolo skutočne sklamaním, keď sme sa snažili použiť aplikáciu hotela. Bufet bol však milý a výber jedla bol naozaj perfektný pre každého. Jedli sme v indickej reštaurácii, ale museli sme za to platiť, ale bolo to liečenie. Moja jediná kritika bola vo večerných hodinách voči koktailovému baru, pretože bol veľmi pomalý a čašník s názvom Michael nebol príliš priateľský ani šťastný a cítil som sa, akoby som ho uvádzal ho požiadal o drink. Iným hosťom mi poradili, že je lepšie rezervovať hotel priamo, pretože ste mali prvý prístup k rezervácii jedla a peniaze mimo výletov a v obchodoch v hoteli, ktoré boli sklamaním, ako pri rezervácii balíka Thomas Cook. Hotelová bezplatná autobusová doprava bola naozaj dobrá a my sme ju využili, ale opäť nám bolo povedané, že sa veľmi rýchlo naplní, takže si ju musíte rezervovať vopred, Lehátka boli najväčší vtip, aký kedy nebol na dovolenke, ktorú si musíte dať do uteráka o 9:00 alebo sú preč. Naozaj mám pocit, že je to sklamanie. Prečo, keď existuje také pekné kúpalisko, nie je to postarané. Cítil som, že bolo také smutné každý deň nastaviť alarm, aby sa ubezpečil, že ich dostal. Celkovo dobrá dovolenka a hotel je naozaj milý.
Viac informácií
Predchádzajúce
CENOVÝ ROZSAH
140 USD - 298 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
ZNÁME AJ AKO
bahia principe costa adeje hotel adeje, bahia principe tenerife, bahia principe costa hotel adeje, adeje bahia principe costa, adeje bahia costa principe, bahia principe costa adeje tenerife, bahia principe hotel tenerife
LOKALITA
ŠpanielskoKanárske ostrovyTenerifeAdejeCosta Adeje
POČET IZIEB
507
Je toto profil vášho zariadenia na portáli TripAdvisor?

Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.

Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu