Holiday Inn Hotel-Houston Westchase je skvelou voľbou pre návštevníkov Houstonu a ponúka vám rodinné prostredie s praktickým zariadením a vybavením, ktoré vám spríjemnia pobyt.
Izby v ubytovaní Holiday Inn Hotel-Houston Westchase sú vybavené tv s plochou obrazovkou a klimatizáciou, čo zaručuje komfort a pohodu. Takisto budete môcť byť online vďaka bezplatnému wi-fi.
24-hodinová recepcia, donáška jedla na izbu a denná tlač patria k rôznorodému vybaveniu, ktoré tento hotel ponúka. Okrem toho má ubytovanie Holiday Inn Hotel-Houston Westchase aj bazén a reštauráciu, čo zaiste prispeje k príjemnejšiemu pobytu. Pre tých, ktorí prídu autom do ubytovania Holiday Inn Hotel-Houston Westchase, je k dispozícii bezplatné parkovanie.
Holiday Inn Hotel-Houston Westchase je skvelou destináciou pre návštevníkov a nachádza sa blízko najpopulárnejších turistických miest v Houstone, ako napr. Teo-Chew Temple (2,4 km) a Shri Radha Krishna Temple (4,4 km).
Houston má mnoho ázijských reštaurácií. Počas svojho pobytu môžete navštíviť obľúbené podniky, ako napr. Maharaja Bhog, Mala Sichuan Bistro a Sushi Miyagi, ktoré podávajú skvelé jedlá.
Máte chuť objaviť niečo nové? Nemusíte hľadať ďaleko: Archway Gallery, Russian Cultural Center "Our Texas" a Peter Lik Gallery sú obľúbené zaujímavé miesta Houstonu z kategórie umelecké galérie a všetky sa nachádzajú len kúsok od hotela.
Prajeme vám skvelý pobyt v Houstone!
Moja recenzia začína skôr, ako sme sa tam dostali. Zavolala som, aby sme sa o niečo neskôr večer prezreli a chcel som sa ubezpečiť, že je miestnosť zamknutá a požiadať o ďalšie vankúše. Keď sme dorazili na miesto, bolo to príjemné a veľmi dobre osvetlené. Páči sa mi, že parkovanie bolo mimochodom podzemné a opäť bezpečné. Keď som volal, že som hovoril s Tyronom na recepcii, boli sme profesionálni, slušní a povedal, že sa postará o všetky naše potreby. Keď sme prišli k stolu, bol ústretový a vyhlásil, že vankúše už boli odvedené do našej izby. A dajte mu vedieť, či potrebujeme niečo iné. Izba bola skvelá a veľmi čistá, kúpeľňa bola fantastická, všetky podrobnosti do miestnosti boli na mieste. Spýtal som sa, v akom percente bol hotel, takže sme vedeli, či by sme mali zostúpiť na začiatku raňajok, povedal mi bez toho, aby mi chýbala pauza a povedal, že by sme mali byť v poriadku. Centrálny vzduch v miestnosti bol skvelý, veľmi pohodlný a posteľ bola skvelá. Záhyb bol pre moju dcéru a ona je malá, ale ak máš dlhšiu osobu, môže byť trochu drsná. Och a spomenul som, ponúkol nám, aby sme dostali vylepšenú verziu, povedali sme, že sme v poriadku. Raňajky boli bomba a všetko čerstvé. Skontrolovali sme telocvičňu a plne vybavené špičkovým vybavením! Na bazén bolo príliš chladno. To boli skvelé veci. Takže moje oblasti sťažovania boli, že chladnička nebola taká zima. A zvuk cesty bol občas trochu nahlas. Pokiaľ ide o zamestnancov, Tyrone ho v noci zabil. Bol som skutočne trochu nahlas na mieste, aby som mohol povedať, že hosť je veľmi profesionálne zaobchádzaný a vysvetlený osobe, ktorú musia zložiť. Táto osoba bola zastrašená a pokúsila sa vytrhnúť z osoby na recepcii. A pretože je ráno a koniec jeho smeny. Dostane 4 hviezdičky na to, ako situáciu vyriešil. Personál na raňajkách bol veľmi milý a priateľský. Stretol som ženskú manažérku a povedal som jej o tom, aký som na ňu zapôsobil. Vedľajšia nota Houston mal situáciu s vodou kvôli vodnému prúdu v meste a dal pokyny o tom, čo treba urobiť pre bezpečnosť, a nakoniec dostal ok. Skvelá lokalita, skvelý pobyt, skvelý personál. Prosím, zostaň tu.…
Zostali sme tu pre udalosť, ktorá sa konala vo vnútri hotelovej loptovej miestnosti. , , OMG, aká veľká HOSPITALITA! Izby boli veľmi vhodné na víkendový pobyt. Ale riadiaci tím a zamestnanci šli nad a ďalej! Veľmi odporúčam toto miesto pre každú udalosť.
Mali sme rezerváciu na noc od 1. marca 2019 cez Expedia a zastavili sa tu na našej ceste cez Texas. Keď sme prišli, nikto nebol na recepcii, ale pred nimi tu bola bezpečnostná stráž. Po tom, čo sme si všimli, že sme stál na pultu asi 5 minút, strážnik prišiel dovnútra a spýtal sa, či sme ešte čakali. Nemali sme, a tak sa pokúsila overiť, ale nemohla prísť na to. Potom sa pokúsila kontaktovať úradníka na mobilnom telefóne. Dostala ho po druhej skúške a spýtala sa, kde je, zavesila a povedala nám, že je na ceste. Čakali sme ďalších približne 5 minút. Majte na pamäti, že je to po 10 hodinách a my sme čakali asi 10 - 15 minút, kým nás niekto prevezme. Úradník sa nakoniec objaví a my mu dáme rezerváciu. Keď nás kontroluje, vysvetľuje, že je to najrušnejšie, že to bolo už 3 hodiny. Myslím, že sa pokúšal vysvetliť, prečo sme na ne čakali? Konečne dostaneme kľúče a dostaneme sa do našej izby. Izba je v poriadku, okrem toho, že sme požiadali o izbu s posteľou s manželskou posteľou a rozkladacím gaučom, aby môj 12 ročný syn mohol spať na gauči. Gauč bola jednoducho len taká. , , gauč. Pozreli sme sa na ďalšie prikrývky a nemohli nájsť žiadne, a tak som sa pokúsil zavolať na recepcii, aby ich poslal s ďalším vankúšom. Telefón zazvonil, ale nedostal som žiadnu odpoveď. Namiesto toho, aby som zavolal späť, som sa rozhodol ísť osobne na stôl. Nájdu úradníka pri stole a vysvetlím situáciu. Hovorí, že mi môže určite dostať prikrývku a ďalší vankúš. Chystá sa dozadu a práve keď odchádza, ďalší zákazník ide na pult. Obaja čakáme dobrých 10 minút a predpokladám, že druhý zákazník bol po čakaní frustrovaný, a tak odišiel a odišiel von. Neviem, či mal miestnosť alebo čakal na knihu. Počkajem ďalších 5 minút a tak a úradník pomaly prichádza za rohom so sluchátkami v ušiach a roluje sa na svojom mobilnom telefóne. Nepozerá sa, stojí niekoľko sekúnd a nakoniec vyzerá hore a dáva mi ruku, ktorá sa valila na prikrývku (ktorá vyzerala ako uterák). Nedal mi vankúš, ale nechcel som čakať, tak som si vzal to, čo mi dal, a vrátil sa do miestnosti. Keď sa vrátim do miestnosti a odviniem "deku", ukáže sa, že je to podložka MATTRESS. Nakoniec som použil jeden zo štyroch vankúšov, ktoré mal môj manžel a ja som mal na posteli môjho syna. Bolo to všetko uskutočniteľné, ale celkom frustrujúce, že jednoduchá požiadavka sa zdala byť celkom dobrá. Náš ďalší pobyt na Marriote v San Antoniu bol omnoho lepší, pokiaľ ide o službu.…
Je to v oblasti mimo diaľnice a v blízkosti vietnamského mesta a čínskej štvrte, ak chcete chytiť dobré ázijské jedlo. Zvyčajne zostávame v tejto oblasti, pretože je to pohodlné a bezpečné. Hotel je pekný a čistý. Spálňa je pekne urobená a čistá. Kúpeľňové sprchové dvere, ktoré je potrebné vymeniť a opraviť, spôsobiť to vždy, keď otvoríte sprchové dvierka po sprchovaní, keď vytečie tony vody na podlahu. Zamestnanci sú priateľskí. Je to krátky pobyt pre nás 3 dni. Vráti sa znova, pretože je lacné a čisté.
Zákaznícky servis v tomto hoteli je strašný a krutý. Mal som veľmi trapné a ponižujúce skúsenosti. Niekoľko dní, čo som vedel, že moja banka bola z dôvodu podozrivej aktivity pozastavená, bola moja banka pozastavená. Hotel dostal prvé povolenie, ale objednával som denne raňajky, takže boli potrebné ďalšie finančné prostriedky. Keďže bola moja karta pozastavená, klesala. Namiesto toho, aby hotelový personál urobil to, čo by urobil iný hotel v tejto situácii napríklad; pošmyknite si poznámku pod mojimi dverami, aby ste mohli navštíviť recepciu alebo nechať hlasovú správu na telefóne v hotelovej izbe. Jeden člen hotelového personálu začal na mňa dvíhať a keď som ho otvoril, vyhrážal ma, aby som sa pozrel na stôl a dal im novú kartu, že ak by som to neurobil, zavolal by zákony. Momentálne som neuvažoval o službách pre zákazníkov, o ktorých som premýšľal, že potrebujem opraviť tento problém, pretože zrejme ich zámerom je zavolať políciu za niekoľko stoviek dolárov, pretože si nemyslím, že by som sa nemal vydať na ďalšie dni. Opravil som situáciu v mojej banke a na recepcii som znova spustil kartu a všetko bolo v poriadku. Keď som sa vrátil späť do svojej izby, zistil som, že som bol zamknutý. Musel som sa vrátiť späť na recepciu a nechať ich znovu vydávať kľúče. V spätnom pohľade som si uvedomil, že to bola smiešna a hrozná nad hornou reakciou na situáciu. Zdá sa mi ťažké uveriť tomu, že som takzvaným "zlatým elitným" členom vernostného programu IHG®, že by som dostal trochu viac rešpektu a nebol by sa zaobchádzať ako s nejakým zločincom. Bolo to len niekoľko hodín, kedy karta klesla. Ďalšou poznámkou je, že izby sú pomerne staré a špinavé. Koberce sú lepkavé a počas môjho pobytu som musel zabiť troch malých veľkých švábov, čo ma vedie k tomu, že mám pocit, že majú problém s napadnutím švábmi. Aj počas môjho pobytu som umyla moju izbu dvakrát. Chcel by som sa vyhnúť tomuto hotelu za každú cenu, pretože nemá koncepciu toho, čo je služba zákazníkom. Nikdy som sa v mojom živote nikdy necítil tak zhoršený a degradovaný. Cestujem už viac ako 15 rokov a to je prvýkrát, čo hotel niekedy vyhrážal, že zavolá zákony cez kartu, ktorá klesá na niekoľko hodín. Podľa môjho názoru zamestnanci potrebujú tréning v tejto otázke určite jednoduchá poznámka pod dverami, aby sa potešila hojdačka, je postačujúca, neposielajú mi nejaké chyby na libru na moje dvere a robia základné hrozby. Hrozné.…
Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.
Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu