Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Uložiť
Preposlať
1 Okitayama Washiminecho, Kita-Ku, Kjóto 603-0000 Prefektúra Kjóto
Aktuálne informácie o pandémii ochorenia COVID-19: Pozrite si zdravotné a bezpečnostné opatrenia, ktoré toto zariadenie prijíma nad rámec svojich povinností.Viac informácií
Hotels.com
Official Site
Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Expedia.com
Ceny poskytujú naši partneri. Odrážajú cenu za izbu a noc vrátane všetkých daní a poplatkov, o ktorých naši partneri vedia. Ďalšie podrobné informácie získate od našich partnerov.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Cestovateľ (143)
Izba a apartmán (37)
Stravovanie (32)
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Cestujte bezpečne počas pandémie ochorenia COVID-19
Čo môžete počas svojho pobytu očakávať
  • Všetka bielizeň dezinfikovaná praním pri vysokej teplote
  • Dostupné prostriedky na dezinfekciu pre hostí a zamestnancov
  • Pravidelná dezinfekcia frekventovaných miest
  • Zamestnanci si musia pravidelne umývať ruky
  • Pravidelné meranie teploty u zamestnancov
  • Individuálne balené toaletné potreby
Viac informácií
Aktualizované: 17. 06. 20 Bezpečnostné opatrenia zabezpečuje zariadenie a Tripadvisor ich presnosť nekontroluje.
Informácie od zariadenia Aman Kyoto
Aktualizované: 17. 06. 20 Bezpečnostné opatrenia zabezpečuje zariadenie a Tripadvisor ich presnosť nekontroluje.

Informácie

Č. 271 spomedzi 560 hotelov v lokalite Kjóto
Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita
Úplné zobrazenie
Vybavenie zariadenia
Internet
Reštaurácia
Vybavenie izieb
Klimatizácia
Donáška jedál na izbu
34recenzií1otázka a odpoveď0tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 16
  • 5
  • 8
  • 2
  • 3
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
Vybrané filtre
  • Filter
  • slovenčina
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Bolin napísal(a) recenziu nov 2019
1 príspevok4 4 body za pomoc
Bolo veľmi šťastné a nadšené, že som sa stretol s Eavanom, ktorý mi raz slúžil v Amangiri pred niekoľkými mesiacmi. Od Amangiri po Amana Kjóta je Eavan vždy najlepší. ďakujem Eavanovi a Amanovi Kjóto za to, že ste mne a mojej mame dali také dobré skúsenosti. Aj keď je celková kvalita rovnako vynikajúca ako iné vlastnosti Amanu, niektoré zlepšenia sú stále potrebné. Celková anglická znalosť personálu by sa mala zlepšiť, najmä pre tých, ktorí sú zodpovední za čistenie miestnosti. Tu je jeden príklad: počas prvého dňa, kedy sme zostali, sa personál chystal upratať izbu bez toho, aby sme ústne požiadali o povolenie (myslím, že to bolo preto, že nevedela, ako hovoriť anglicky). Moja mama otvorila dvere a spýtala sa, čo chce robiť, a ona tam len stála a nič nehovorila, takže ju mama pustila. O pár minút som sa vrátil z jedálenského pavilónu a videl moju mamu robiť svoju prácu ( bola stále zaneprázdnená, takže si nevšimla, že personál neodchádzal), a personál stále čistil miestnosť. Požiadal som ju, aby sa zastavila a vrátila sa neskôr, ale nedokázala pochopiť moje jediné slovo. Bolo to dosť rozpaky, pretože sme tam len pár minút stáli a ja som sa čo najviac snažil, aby som jej porozumel, čo tým myslím. Potom použila svoje mobilné zariadenie, aby rozprávala s ostatnými v japončine (čo samozrejme nemôžem pochopiť) a nakoniec sa zdalo, že chápe, čo tým myslím, a opustila miestnosť. Tento Aman by mal skutočne poskytnúť viac prieskumov a aktivít. Toto je môj štvrtýkrát v Kjóte, toto mesto samo má veľa vecí, ktoré treba preskúmať. Poloha tohto Amanu je historická. Počas môjho pobytu som však necítil žiadne kultúrne ani exotické vplyvy (na rozdiel od iných Amanov som sa mohol ľahko primiešať k miestnym). Od začiatku mi nikto nepriniesol históriu ani príbeh za letoviskom, takže všetko, čo som mohol popísať, je iba veľká, krásna záhrada, nič viac. Pokiaľ ide o činnosti, nie som si istý, či je to preto, že som sa na to nepýtal. Očakával som, že nám môžu predstaviť nejaké exkluzívne aktivity (rovnako ako iné Aman), ale nikto sa o nich nikdy nespomenul, tak som len predpokladal, že v tejto skorej fáze nemajú. Toto je deviaty Aman, ktorého som zostal, takže moje očakávania môžu byť trochu vysoké. Naozaj chápem, že tento Aman sa otvoril iba za menej ako 1 mesiac, takže musia existovať určité nedostatky a cítim, že sa snažia čo najlepšie sledovať všetko a poskytovať čo najlepšie služby svojim obyvateľom. Naozaj si toho vážim. Ešte je dlhá cesta.
Viac informácií
Dátum pobytu: november 2019Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Google
4 4 body za pomoc
Užitočné
Preposlať
.Jay Cao napísal(a) recenziu nov 2019
Jakarta, Indonézia201 príspevkov31 bodov za pomoc
+1
Chceli by sme sa poďakovať predovšetkým Amanovi Kjótovi Yoko Yano a Galine Kerimovej za priateľské hosťovanie nás počas našej inšpekcie a popoludňajšieho čaju. Stredisko sme navštívili 18. novembra na popoludňajší čaj o 14:00 po návšteve zlatého chrámu Kinkokuji. Slečna Yoko Yano vybavila našu rezerváciu pekne po telefóne, srdečne nás privítala pri príchode a dala nám krásnu prehliadku letoviska a hosťovský pavilón. Aman Kyoto je pokojné letovisko obklopené krásnymi vysokými stromami a jesennými farebnými listami. Auru ticha a meditácie môžete cítiť ako vo vnútri svojej nádhernej miestnosti s pavilónom pre hostí, tak aj v oblasti verejného priestranstva, najmä v záhrade tengamínu. Popoludňajší čaj sa začína o 14.30 hod. A bol elegantný, chutný a srdečne príjemný a priateľský, ktorý servírovala slečna Galina Kerimová. Trvalo to asi 90 minút a stojí za to cena a zážitok. Vrátime sa do Amana Kjóta. Ešte raz ďakujem Yoko a Galine. S pozdravom od nás na Bali.
Viac informácií
Dátum pobytu: november 2019Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Google
1 1 bod za pomoc
Užitočné
Preposlať
graysuh napísal(a) recenziu nov 2019
Los Angeles, Kalifornia20 príspevkov8 bodov za pomoc
+1
V prvom rade mám pocit, že by som mal napísať prehľad v nádeji, že Aman Kyoto môže zlepšiť ich problémy v oblasti služieb a pohostinnosti. Navštívil som okolo 10 + Amanov po celom svete vrátane ostatných v Japonsku (Tokio / Emu). Samotný hotel nie je lacný a mal by ísť ruka v ruke s dokonalými službami. Poloha a okolie nehnuteľnosti je ohromujúce - pokojné a ponorené do lesa severného Kjóta. Turistom, ktorí navštevujú Kjóto prvýkrát, je to ďaleko od väčšiny atrakcií (Zlatý pavilón je veľmi blízko!) A reštaurácií. Pros:  1. Krásna nehnuteľnosť ponorená do lesa. Boli sme tam v novembri, takže farby javorových listov boli žlté, oranžové a červené. Veľmi pekné!  2. Hinoki vaňa je fantastická. Vybavenie je vysoko kvalitné.  3. Izba je priestranná a minimalistická Aman. Mali sme izbu na spodnom poschodí s výhľadom na hlavnú cestu. V noci môžete vidieť priamo vo vnútri izieb. , , možno druhé poschodie je lepšie pre ochranu súkromia.  4. Domovník nám pomohol rezervovať 2 rezervácie. Skvelé služby tu! Podarilo sa nám objednať slávny warabimochi v okolí (Rakushaan) a priviesť ho späť do reštaurácie, aby si ho užil.  5. Verejná onsen oblasť je krásna a ja som išiel dvakrát denne. Bolo by užitočné poskytnúť rýchlo úvod do etikety onsen pre tých, ktorí sú zmätení. Ďalší hosť vošiel do kúpacej oblasti s županom. Uteráky umiestnené pri vstupe do kúpeľa by boli pekné.  6. Japonské raňajky sú vynikajúce! Bolo jednoduchšie objednať si izbu ako v reštaurácii. Po príchode do reštaurácie to trvalo viac ako 20 minút (vopred telefonicky). Raňajky na izbe prišli 20 minút po zavolaní. Zápory:  1. Checkin. Kľúčenka nefungovala, takže sme chvíľu zostali vonku, kým sa obsluha nevrátila s kľúčom.  2. Čistota. Kým obsluha ukazovala miestnosť, našla za televíznym panelom balíček kondómov. To je v každom hoteli neprijateľné. Dokonca aj ona bola šokovaná. , ,  3. Neškolený personál. Pravidelne videl, ako sa upratovací personál zbesiluje s uterákmi.  4. Pozdrav. Kto je GM hotela? Za normálnych okolností GM Aman vítajú hostí a / alebo sa rozchádzajú počas odchodu. To nebol náš prípad.  5. Komunikácia. Zamestnanci nás priviedli do Living Pavilion (reštaurácia) na jedlo a pochválila nás a komentovala, že máme na sebe yukata (yukata sú poskytované v miestnosti Amanom). Po vstupe do reštaurácie nám však bolo povedané, že sa musíme vrátiť a zmeniť sa, pretože tam bol kód obliekania - žiadne yukaty. A tak sme šli späť do našej izby, aby sme prešli. , , prečo nás informovala dáma?  6. Taxi služba. Taxi netuší, ako vstúpiť do nehnuteľnosti. Buďte pripravení zavolať taxík v dostatočnom predstihu, pretože sa niekedy stratia.  7. Odhlásiť sa. Zavolali sme asi 10 minút pred odhlásením, aby sme dostali náš účet a aby si personál vyzdvihol naše tašky. Čakanie v oblasti recepcie dlhšie ako 15 minút na získanie účtu. Hneď potom sme sa museli ponáhľať na našu obedovú rezerváciu. Tiež vo všetkých predchádzajúcich Amans sú batožinové štítky obvykle umiestnené na taškách skôr, ako si to vôbec všimneme. Ale pretože sme boli v takom veľkom zhone a personál ešte tieto štítky nepripravoval, na ceste von som si ich len vložil do vrecka na batožinu.  8. Recepcia / čakacia plocha je trochu malá. Tam bolo asi 6 - 7 miest. Počas pokladnice to môže byť v tejto malej miestnosti hektické. Hoci väčšina problémov, ktoré som uviedol, je pomerne malá, nejednalo sa o problémy s inými vlastnosťami Amanu. Celkovo som si naozaj užíval môj pobyt v Aman Kjóte. Táto nehnuteľnosť je ohromujúca a cíti sa ako pokojné Kjóto, ktoré si každý myslí vo svojej mysli. Ich služba je však trojhviezdičkovým hotelom a nie japonskou pohostinnosťou, ktorú všetci poznáme a milujeme.
Viac informácií
Dátum pobytu: november 2019
Google
4 4 body za pomoc
Užitočné
Preposlať
nitzantagansky napísal(a) recenziu nov 2019
New York City, New York18 príspevkov11 bodov za pomoc
Tento hotel bol jednoducho majstrovským dielom vynikajúceho dizajnu a bol vyrobený na najvyššej úrovni kvality a detailov, aké som kedy zažil pri svojich cestách. Neprehliadol žiadny detail, najnáročnejšia miestnosť, v ktorej som kedy zostal, tak krásne inšpirovaná jemnosťou japonského dizajnu. Architektúra a príroda ako jedna s magickými farbami lesa nádherne zarámovanými v podlahe až po sklenené okná v každej miestnosti. Na tejto ceste som navštívil Aman Tokio, AMANEMU a AMAN Kyoto a úroveň starostlivosti zo strany personálu v domácnosti a od všetkých, s ktorými ste prišli do kontaktu, bola jednoducho neprekonateľná. Chcem vyzdvihnúť SAKURA v AMAN Kjóte, ktorý si vzal seba na nádherný výlet na bicykli, ukázal mi niektoré skryté poklady mesta a išiel nad a ďalej, aby bol tento výlet tak zvláštny a nezabudnuteľný. Dokonca išla tak ďaleko, že ma na ceste na letisko sprevádzala na vlakovú stanicu. Jej nadšenie pre spestrenie zážitkov pre hostí je dar. Milujem múdrosť, starostlivosť a veľkú pozornosť venovanú detailom, ktoré poskytuje AMAN lepšie ako ktokoľvek iný. Navždy vďačný a tešíme sa na mnoho budúcich návštev AMAN. ??
Viac informácií
Dátum pobytu: november 2019Typ výletu: Cestoval/a sólo
Google
1 1 bod za pomoc
Užitočné
Preposlať
annang2121 napísal(a) recenziu nov 2019
1 príspevok6 bodov za pomoc
S nadšením pre Amana Kjóta som sem prišiel s veľkým vzrušením so svojím priateľom, aby som zistil, že všetko nie je až na úroveň „Aman“ a niektoré z nich sú pre hotel na tejto úrovni neprijateľné. Myslím si, že mám kvalifikáciu na napísanie tejto recenzie, pretože som bol v 5 - 6 Amansoch a je srdcom narkomanky Aman. Zvyčajne nepíšem recenziu, ale ako narkoman z Amanu úprimne chcem, aby sa Aman Kjóto zlepšil, aby zachytil skutočné omotenashi (japonská pohostinnosť). Po prvé, poďme s výhodou:  1. Miesto je úchvatné. Architektúra plne zachytáva pocit „?“ Japonska ako celku a starého hlavného mesta Kjóta. Páči sa mi, ako je obklopená prírodou, najmä počas jesene.  2. Poloha je naozaj dobrá. Aman Kyoto sa nachádza neďaleko mesta Kinkakuji, zvyškov antického Kjóta. Je tiež v blízkosti iných turistických oblastí, takže hotel je vhodný pre tých, ktorí zostávajú dlho. Existujú však ďalšie nevýhody, ako by mohli byť pokryté výhody:  1. Odpovede e-mailom. Zamestnanci zvyčajne odpovedajú na váš e-mail, či je to potrebné alebo nie. Konečné odpovede budú vždy „tešíme sa na stretnutie“ alebo „ak máte ďalšie otázky, neváhajte nás opýtať. „Nenechávajú hosťa tým, kto ukončí e-mailovú konverzáciu. S Amanom Kjóto som však dostal iba uvítací e-mail s niekoľkými otázkami týkajúcimi sa potravinových alergií, žiadosti o prepravu atď. Moja odpoveď bola splnená, takže som od Amana Kjóta neodpovedal, aby som potvrdil, že rozumejú mojim preferenciám a teším sa, že ma privítajú. do rodiny Amanov.  2. Pozdrav od manažéra. Nevidel som ani manažéra, natož pozdravený. Žiadny pozdrav od manažéra ani pri odhlásení. Myslel som, že privítanie manažérom je súčasťou kultúry Amanu?  3. Rozpoznávanie tváre. Z nejakého dôvodu ma Aman vždy ohromí tým, ako ma jednoducho poznajú bez toho, aby si vyžiadali moje meno alebo číslo mojej izby. To platí aj pre personál reštaurácie. S Amanom Kjótom však ani netušili, že som hotelový hosť.  4. Zdá sa, že medzi zamestnancami neexistuje komunikácia. V deň registrácie ma zaviedla do obývacieho pavilónu zvonica, aby som si dala niečo na pitie, pretože o 15.30 hod. Moja izba ešte nebola pripravená (čo samo o sebe je zmätené, pretože uplynulo 30 minút). čas odbavenia). Zdá sa však, že personál zodpovedný za moju registráciu nedostal od personálu hotela žiadny kontakt, pokiaľ ide o moje miesto pobytu. Bolo pre mňa mimoriadne čudné telefonovať od personálu, aby som skontroloval, kde som bol, aj keď som bol v obývacom pavilóne, hneď vedľa vstupného pavilónu, kde sa nachádzali.  5. Rezervácia jedál. Existuje iba jedna reštaurácia, ktorú je potrebné rezervovať do 17:00 kvôli príprave surovín. V čase, keď je moja izba konečne pripravená na check-in (ktorý bol už 4 alebo 4: 30), sa mi personál ani neobťažoval povedať, že jedáleň musí byť rezervovaná do 17:00, ani sa nepýtala, či Chcel som si rezervovať miesto. V okolí Amanu nie je veľa reštaurácií a ja vlastne ani neviem žiadne reštaurácie v okolí. Menu izbovej služby navyše nemá v podstate nič. Bolo by omnoho užitočnejšie a Aman - ako by to personál sprevádzal a pýtal sa na večeru. Stále si pamätám personál Amanzoe, ktorý ma znepokojuje preferenciami večere.  6. Phone. Chápem, že Aman Kjóto je chovaný voči zahraničným hosťom, ale toto je Japonsko a stále tu budú japonskí hostia. Keďže žijem v Japonsku a hovorím japonsky, bol som veľmi šokovaný zistením, že osoba, ktorá zdvihla telefón, japončinu nerozumie alebo dobre hovorí japonsky. Polovicu času som sa doslova chcel opýtať, či skutočne rozumie tomu, čo som povedal.  7. Čistenie miestnosti nebolo vôbec pripravené. Ústna voda nebola vymenená a tá, ktorú použil predchádzajúci hosť, zostala v miestnosti, v oblasti vybavenosti, akoby bola nová (a tam bola len jedna! Aj keď som prišiel ako pár). Myslím si, že je celkom zrejmé, že sa používa, pretože bola v podstate prázdna! ! Vystrašený z toho, že sa používajú ostatné neuzatvorené položky, som zavolal, aby som požiadal Amana Kjóta, aby nahradil VŠETKY neuzatvorené položky. Povedali „áno“ veľmi rýchlo a rýchlo, ale nakoniec priniesli iba dve ústne vody.  8. Darček. V noci, keď sa hosť vracia do svojej izby, má Aman vždy na posteli darček s poznámkou, ktorá kultúrne vysvetľuje jeho dôležitosť. Tentoraz v Aman Kjóte pravdepodobne? Darček. Napísal som pravdepodobne preto, že bol položený na stôl (a veľmi nevšedný) a nebolo tam žiadne vysvetlenie, takže som ani nevedel, že je to darček. Úprimne som si myslel, že je to niečo pripravené v miestnosti od začiatku. Existujú dva alebo tri ďalšie body, ale sú menšie a nezdá sa mi potrebné zdôrazňovať. Musím bohužiaľ povedať, že Aman Kjóto je predražený, neplní amanský štandard a nezachytáva podstatu japonskej pohostinnosti (omotenashi). Radšej si vezmem rovnakú sumu a zostanem vo vietnamskom Amanoi (zďaleka môj najobľúbenejší), Amanzoe alebo iný Aman v Ázii. Úprimne povedané Amans v Japonsku vrátane Aman Tokio a Amanemu (navštívil som oboje) sú nadhodnotené. Hostia radšej platia to isté za tradičný, ale luxusný ryokan (japonský hostinec), kde je skutočný omotenashi hmatateľný. Chápem, že hotel je nový a personál stále absolvuje školenie, ale niektoré z vyššie uvedených bodov sú neprijateľné dokonca aj pre novootvorený hotel (najmä čistiaci bod). Neviem, či existuje nejaký personál v Aman Kjóte, ktorý pracoval pre tradičný japonský ryokan, alebo nie, ale veľmi odporúčam, aby sa Aman Kjóto učil od omotenashi ryokan, aby skutočne urobil miesto Japonsku a vhodný pre hostí. v rámci krajiny i mimo nej.
Viac informácií
Dátum pobytu: november 2019Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Google
5 bodov za pomoc
Užitočné
Preposlať
CENOVÝ ROZSAH
1 431 USD - 3 696 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
LOKALITA
JaponskoKansaiPrefektúra KjótoKjótoSeverné Kjóto
POČET IZIEB
24
Je toto profil vášho zariadenia na portáli Tripadvisor?

Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.

Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu
Najčastejšie otázky o hoteli Aman Kyoto
Ktoré obľúbené atrakcie sú blízko hotela Aman Kyoto?
Medzi atrakcie v blízkosti patria: Koetsuji Temple (0,5 km), Shozan Resort Garden (0,1 km) a Odoi, Kitano (0,3 km).
Aké je vybavenie hotela Aman Kyoto?
Ponúkané obľúbené vybavenie zahŕňa: reštaurácia, donáška jedla na izbu a internetové pripojenie.
Aké jedlo a pitie sú k dispozícii v hoteli Aman Kyoto?
Hostia môžu počas svojho pobytu využiť: reštaurácia.
Ktoré reštaurácie sú blízko hotela Aman Kyoto?
Medzi reštaurácie s vhodnou lokalitou patria: Wa to Tori Shunsai Wakadori, Muroi a Bordeaux.
Sú blízko hotela Aman Kyoto nejaké historické lokality?
Mnoho cestovateľov navštevuje lokality Kiyomizu-dera Temple (7,8 km), Sanjusangendo Temple (7,7 km) a Shugakuin Imperial Villa (6,2 km).