Ak hľadáte očarujúci hotel v Moskve, tak už ďalej nehľadajte, je tu pre vás DoubleTree by Hilton Moscow - Marina.
DoubleTree by Hilton Moscow - Marina je skvelou destináciou pre návštevníkov a nachádza sa v blízkosti známych miest, ako napr. Protection of the Holy Virgin Temple (2,4 km) a Church of the Annunciation (2,6 km).
K vybaveniu izieb patrí tv s plochou obrazovkou a online sa ľahko pripojíte vďaka bezplatnému wi-fi, čo určite tiež prispeje k príjemnej dovolenke.
DoubleTree by Hilton Moscow - Marina ponúka okrem iného aj službu concierge a donášku jedla na izbu. Ako cenní hostia ubytovania DoubleTree by Hilton Moscow - Marina môžete taktiež využívať bazén a raňajky na mieste.
Ak hľadáte dobrú čínsku reštauráciu, nenechajte si ujsť návštevu Huang He, Wok Style alebo Wokker počas svojho pobytu v ubytovaní DoubleTree by Hilton Moscow - Marina.
Moskva je taktiež známa vojenskými múzeami, vrátane The Armoury, Bunker-42 Cold War Museum at Taganka a Victory Museum, ktoré nie sú príliš ďaleko od ubytovania DoubleTree by Hilton Moscow - Marina.
Personál ubytovania DoubleTree by Hilton Moscow - Marina sa už teší na vašu návštevu.
Veľmi dobrý servis a luxusná izba v centre Moskvy. Veľmi srdečné privítanie, veľký salónik Executive na 5. poschodí a dobré raňajky, ale ráno veľmi zaneprázdnený. Určite si hotel znova vyberie.
Čisté a veľké izby, chutné raňajky, veľmi príjemný personál, príjemné kúpele a bazén, veľmi relaxačné prostredie! Jedlo v reštaurácii je tiež veľmi dobré! Poloha je len pár metrov od centra Moskvy. , , ,
Toto je môj preferovaný hotel, ak chcem mať krátku jazdu do Sheremetovej. Najlepšie je večera a kúpeľné centrum / bazén. Hotel má veľmi pekný dizajn, vďaka ktorému sú ľudia uvoľnení. Izby sú dobré, ale nie výnimočné. Tiež radšej nemám koberce. Ale bez zápachu alebo alergických reakcií. Moja izba bola príliš drahá, ako bolo nariadené neskoro. Je to miesto, ktoré je cez víkendy vyplnené kúpeľnou časťou. Veľmi populárne. Kúpele sú ázijské a zvyčajne vysokej kvality
Náš pobyt v tomto hoteli sme si užili. Všetci zamestnanci boli veľmi priateľskí od recepcie a čakali personál na čistenie posádky. Každý, s kým som hovoril, mal slušné porozumenie a hovoril po anglicky. Bankomat na hlavnom poschodí uľahčil získavanie rubľov. Krásna predsieň a jedáleň. Príjemná izba s pohodlnou posteľou a vankúšmi. Izba je udržiavaná v čistote, má mini chladničku, kávu, trezor, žehličku a sušič vlasov, bez mikrovlnnej rúry. Obchod s potravinami priamo cez ulicu.
Bohužiaľ, dobré vybavenie a slušná dobre veľká miestnosť nestačia na dobrý výsledok, aspoň pre ne ruských návštevníkov. Hotel sa snaží mať niekoľko normálne sa chujúcich zamestnancov! Náš prvý okamih príchodu nás našiel vo veľmi nepríjemnej situácii. Neprofesionálny recepčný chlapík nás „privítal“ problematickým výrazom vo svojej tvári a povedal nám „je tu problém“ namiesto toho, aby sme boli v teple ako v každom inom luxusnom hoteli. Jeho problém bol v tom, že sme dorazili veľmi skoro okolo 8 hodín (SORRY, že lety z Atén do Moskvy sú až po polnoci!). Takže namiesto toho, aby uvítal a vysvetlil hosťom, že môžu využívať niektoré zariadenia, ako je klub alebo kúpele, do daného času, ako by sa to stalo v každom inom hoteli, pýtal sa nás, čo sa stalo. Niečo, čo po dlhej ceste nie je najlepšie privítať! Potom, čo nám vysvetlil, čo je veľkým problémom, nič nenavrhol a nechal nás tam stáť so svojou batožinou! Spýtali sme sa, kde by sme mohli počkať do času nahlásenia a potom, po niekoľkých sekundách premýšľania, nám povedal, ako keby nám robil láskavosť, že by sme mohli klub využiť (napriek tomu, že sme si rezervovali izba s prístupom do klubu na 5 nocí!). Iné hotely vás privítajú do svojich zariadení aj na jednu noc pri takýchto príležitostiach! Okrem toho, ktoré sme naozaj chceli vidieť ako smolu, mali všetci zamestnanci (okrem dievčat, ktoré vyrábali izby, ktoré boli skutočne milé), skutočný problém: Boli od „ľadovo chladného“ do „typicky - druh“ v najlepšom prípade. Nikto nebol srdečne láskavý. Pochopili sme, že to bol všeobecný problém všade v Moskve, nikto sa neusmieval ani nebol milý. Hilton by však mal viesť rozhovory dôkladnejšie, kto bude pracovať pre hotel. Kúpeľné zariadenia neboli skutočne pod dohľadom. Napriek jasným pravidlám, že nie je povolené žiadne potápanie, skákanie atď., Bazén bol plný, keď Rusi po celý čas skákali, hádzali vodu všade okolo a kričali, a nikto z hotela sa o to nestaral! ! ! NIKDY sme na takej planéte NIKDY nevideli túto situáciu! ! Niektorí chlapci skákali dokonca aj vo vírivke, kde sme sedeli vnútri (!), Ako divošskí ľudia, ktorí už nikdy nevideli vodu! ! Prvý deň sme si mysleli, že to bola smola. Stalo sa to však KAŽDÝ JEDEN DEN a bolo to len zhoršovanie. Zostali sme 5 dní, takže sme sa vo štvrtý deň rozhodli to povedať recepcii kúpeľov a opýtať sa, prečo na to nerobia, majú všade fotoaparáty, nevidia to? ? Neodpovedajú. , , Klub - salónik bol veľmi jednoduchý s ruskými novinami a veľmi zlým výberom jedál. Mnohokrát existovali ľudia, ktorí prevádzali videá podľa svojich vlastných - zariadení, so zvukovými efektmi a hudbou znejúcimi nad salónkami bez ohľadu na ostatných v okolí a personál úplne neprítomný. Toaleta obývacej izby je minimálna bez toho, aby sa z nej odhlásilo „WC“! ! Najväčší mínus hotela, s výnimkou zjavného problému personálu, je to, že je vzdialený asi 1 km od najbližšej stanice metra (a samozrejme ďaleko od centra, asi 8 zastávok metra) a neponúkajú ho na najmenej častá preprava na stanicu metra kyvadlovým autobusom! Majú iba jednu cestu ráno a jednu večer, ktorá je samozrejme smiešna a takmer zbytočná, takže hostia chodia alebo volajú po taxíku. Ďalším mínusom je, že televízory nie sú inteligentné. Žiadne aplikácie Miracast, žiadne aplikácie typu Netflix, žiadne služby YouTube. Dobrý deň, sme v roku 2020. Dobré veci: Slušné raňajky (vítaná by však bola lepšia odroda ovocia). Veľké izby a dobre navrhnuté. Dobrá občianska vybavenosť. Pekné vybavenie. Je škoda, že taký pekný hotel vás nakoniec núti hovoriť, že by ste sa nikdy nevrátili kvôli správaniu ľudí, ktorí v ňom pracujú a zlému riadeniu.…
Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.
Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu