Vítame vás v ubytovaní Izmailovo Gamma Delta! Postaráme sa o to, aby ste sa u nás v Moskve cítili ako doma. Naše ubytovanie typu hotel vám taktiež ponúka rôzne vybavenie na spríjemnenie vášho pobytu.
Počas pobytu v ubytovaní Moscow Delta, hostia môžu navštíviť Assumption Cathedral (3,5 km) a All Russian exhibition center (4,2 km), jedny z top atrakcií v Moskve.
Izmailovo Gamma Delta ponúka hosťom široký výber zariadení a vybavenia, vrátane tv s plochou obrazovkou, chladničky a klimatizácie. Svet online je k dispozícii s bezplatným internetovým pripojením.
Tento hotel taktiež ponúka 24-hodinovú recepciu, donášku jedla na izbu a službu concierge, čo vám určite spríjemní pobyt. Ubytovanie sa taktiež pýši fitnescentrom a raňajkami. Hostia, ktorí prídu vlastným vozidlom, budú môcť využiť parkovisko.
Počas návštevy Moskvy, môžete navštíviť reštaurácie, ktoré sa nachádzajú len kúsok pešo od ubytovania Moscow Izmailovo Hotel, vrátane reštaurácie Gusi-Lebedi Restaurant (0,2 km), Stolichny Pub (1,0 km) a SolFasol (1,7 km).
Ak máte záujem o aktivity, Kremlin in Izmailovo (0,3 km), Lilac Garden (1,8 km) a Vernissage (0,3 km) ponúkajú možnosť príjemného aktívneho oddychu a všetky sa nachádzajú v pešej vzdialenosti od ubytovania Delta Moscow.
Izmailovo Gamma Delta je zárukou toho, že Moskva budete mať ako na dlani a že váš pobyt bude príjemný a pohodový.
Skvelý pobyt. Hotel je obrovský s pohodlnými izbami a pohodlnou posteľou. Cez cestu sú trhy a tiež široká škála reštaurácií v okolí, ktoré si môžu zobrať jedlo. Na niekoľko železničných staníc je to pešo a supermarket v blízkosti je veľmi užitočný. Vrelo odporúčam!
Zostal som v hoteli Delta trikrát počas obdobia 3 týždňov, celkom na 7 nocí. Pri každej príležitosti došlo k nejakému incidentu, ktorý sa týkal personálu, ktorý nehovorí anglicky, čo naznačuje, že cudzinci nie sú na tomto mieste vítaní. Toto miesto je na úrovni mládežníckej ubytovne a nie štvorhviezdičkového hotela, o ktorom tvrdí, že je. Úschovňa batožiny: Mal som s nimi 4 obchody (dvakrát vyskočil a vyzdvihol batožinu). Táto služba je určená na 24 hodín, ale trikrát zo 4 boli dvere zamknuté bez akýchkoľvek známok toho, čo sa deje. Všetci recepčníci mohli povedať, že čakali 10 - 15 minút a obsluha sa vráti, t. e. mohol sa prebudiť, pretože kde na zemi mohol ísť o 3. 30:00. Netreba dodávať, že čakanie nebolo možnosťou, keď som mal ranný let, ktorý som chytil, a opatrne som načasoval svoj odchod. Účastníci nehovorili anglicky a nemali dostatočné schopnosti správne spočítať počet dní v kalendári, aby bolo možné účtovať správny poplatok. Tiež som sa pýtal, prečo mi boli účtované poplatky, keď mala byť batožina zadarmo, ak tam ľudia nechali batožinu pred odbavením. Vždy som mal nadchádzajúcu rezerváciu, takže technicky som bol pred odbavením, ale nikto nerozumel alebo sa nestaral počúvať moje bod. Bezpečnostná schránka: Počas môjho prvého pobytu bola zamknutá, keď som sa prihlásil do svojej izby, takže som musel zariadiť jej otvorenie. Neočakávam, že budem robiť v štvorhviezdičkovom hoteli. Druhýkrát v poriadku. Po tretie, batéria bola vybitá, čo niekedy znamenalo, že som ju vôbec nemohol ovládať. Musel som niekoho zavolať, aby som ho otvoril, pretože časť klávesnice prestala fungovať. Potom bol otvorený pomocou 6-ciferného kódu (ktorý som videl, aby som teraz mohol trezor otvoriť v ktorejkoľvek miestnosti). Raňajky: Pretože všetky moje peniaze a karty boli zamknuté v chybnom trezore, ktorý som nemohol otvoriť, požiadal som pri odchode zaplatiť raňajky. Čo som si dokonca myslel? ! Zrazu mi povedali: „Peniaze teraz!“ A hosteska začala robiť scénu. Požiadal som jej, aby videla svojho manažéra, ktorému nerozumela, až po použití prekladu Google. Manažérka Diny mala rovnaké strašné zákaznícke služby a jazykové znalosti a všetko, čo mohla povedať, bolo „Choď na recepciu“, čo som urobil. Myslíte si, že si nemôžem dovoliť zaplatiť 700 RUB a môžem utiecť bez platenia? ! Opäť sa jedná o štandardy hostelu, v tomto 4-hviezdičkovom hoteli je neslýchané zaplatenie vzniknutých poplatkov pri odhlásení. Pomoc v domácnosti: Vďaka 3 kúzlam môjho pobytu som mohla porovnávať úroveň upratovania. Počas môjho druhého pobytu v miestnosti nebola čokoláda, voda a toaletné potreby sa vôbec neobnovovali. Počas môjho tretieho pobytu bola miestnosť vyčistená dosť neskoro, okolo 5 rokov. 45 hodín, práve keď som sa chcel osprchovať, než som šiel na večeru (smejete sa, ak si myslíte, že by som chcel vyskúšať ich internú reštauráciu po mojom strašnom zážitku s raňajkami). Izba: Izby boli až na rôzne štandardy. Jeden z nich mal sprchovací kút. Ten druhý mal prenosný radiátor, pretože (prekvapenie, prekvapenie) nefunguje klimatizácia / kúrenie.…
Tento obrovský hotel má viac ako 2000 izieb. Izby sa čistia každý deň, ale nie sú v skutočnosti nastavené napríklad pitná voda, kúpeľové mydlo a niektoré drobnosti, ktoré novo neposkytli, ak zostanete dlhšie ako 1 noc. Ale celkové raňajky sú dobré, verejné zariadenie je v poriadku, umiestnenie je v poriadku v blízkosti tradičného trhu so suvenírmi, supermarket, reštaurácia s občerstvením, stanica metra (metro) a mnoho ďalších.
Veľmi malá izba, bežné raňajky, trojhviezdičkové služby, Čínska lobby veľmi preplnená lobby, Mal som veľa problémov so šampónom a sprchovým gélom a nakoniec som ich kúpil zo supermarketu Výhodná poloha v blízkosti metra a skvelého supermarketu. Spoločná služba žehlenia
Nič atraktívne, ale nič sklamania Veľký hotel a dobrá dostupnosť na metro Všetko je blízko, ako nakupovanie a jedlo Krásne jazero je okolo Budova je stará a vyžaduje si určité opravy Hotel je čistý Raňajky sú prijateľné
Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.
Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu