Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Tivoli Lagos Hotel

Navštívte webovú stránku hotela
Informácie
Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita
Vybavenie zariadenia
Bazén
Donáška jedla na izbu
Reštaurácia
Fitnescentrum s telocvičňou/posilňovňa
Platené pripojenie Wi-Fi
Biznis centrum s pripojením na internet
Konferenčné miestnosti
Bar/hotelový bar
Kúpele
Práčovňa
Banketová sála
Jazykovo vybavený personál
Kyvadlová doprava
Bezplatný internet
Doprava z letiska/na letisko
Verejné pripojenie Wi-Fi
Čistiareň
Služba concierge
Konferenčné priestory
Vyhrievaný bazén
Vnútorný bazén
Vonkajší bazén
Zobraziť viac
Vybavenie izieb
Apartmány
Nefajčiarske izby
Klimatizácia
Fajčiarske izby k dispozícii
Izby s bezbariérovým prístupom
Minibar
Dôležité informácie
ŠTÝL HOTELA
Klasický
V centre
TRIEDA HOTELA
Prepojenia na hotel
Navštívte webovú stránku hotela
Ponuky hotelov
Poloha
Úplné zobrazenie
96Veľmi dobre dostupné pešo
Hodnotenie: 96 zo 100
330Reštauráciedo vzdialenosti 0,5 km
72Atrakciedo vzdialenosti 0,5 km
Recenzie a ďalšie
3 651recenzií
1 080fotografií
125Otázky a odpovede
0tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 913
  • 1 560
  • 697
  • 302
  • 180
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Ďalšie jazyky
  • Filter
  • slovenčina
Zobraziť recenzie, ktoré obsahujú výrazy
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Nechoďte a ak ste pripravení na strašný zážitok. Čakalo sa 20 minút na stôl v Bach bare potom 40 minút na objednávku potom povedal jedlo by bolo ďalších 30 alebo 40 minút. Čašník bol hrubým patronátom a dokonca aj používal slovo "dokonalý", keď som povedal, že už nebudeme objedná
Viac informácií
Odpoveď napísal Miguel A, General Manager zo zariadenia Tivoli Lagos Hotel
Zodpovedané: 5. 8. 2018
Dear Stuart B, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We very much regret to learn that we were not able to fulfill your expectations. Regarding the comments towards a member of our staff, I naturally sympathize with your disappointment and I would like to apologize for such behavior. This kind of feedback is not common, quite the contrary, at Tivoli Lagos our goal is to provide our guests quality service at all times. Nevertheless, we hope there were other more pleasant aspects during your visit. We look forward to welcoming you in Lagos or any other hotel of Tivoli hotels & Resorts. Yours sincerely, Miguel Almeida Alves General Manager
Viac informácií
Pridelili sme izbu 2 izbami od hotela, hoci sme zaplatili za štandardné dvojlôžko - to bola tá špina - štiepaná farba, špinavý koberec 3/4 posteľ - malá kúpeľňa, v ktorej sme nemohli zostať - požiadal som o krok, ktorý ponúkol by som len, keby som zaplatil ďalších 120 EUR - tak s
Viac informácií
Recenzia získaná v spolupráci s partnerom Minor Hotels
Odpoveď napísal Miguel A, General Manager zo zariadenia Tivoli Lagos Hotel
Zodpovedané: 4. 8. 2018
Dear Annette P, Thank you for sharing your experience at Tivoli Lagos with us. We regret to learn that our Hotel did not meet your expectations. We would like to notice that you have booked a Classic room that, as per announced, are non-renovated rooms, located a little bit more distance from the main facilities. Nevertheless, please rest assured that we will take your comments into account during our next remodeling. We look forward to having you back in our hotel. Yours sincerely, Miguel Almeida Alves General Manager
Viac informácií
Zostali sme v hoteli na 9 nocí. Rozloženie hotela je ako obec s niekoľkými samostatnými budovami okolo hlavného bazéna. Naša izba bola umiestnená v bloku E. Prihlásenie bolo priamočiare a my sme mali jedného z našich zamestnancov, aby nás ukázali do miestnosti a pomohli s batožin
Viac informácií
Odpoveď napísal Miguel A, General Manager zo zariadenia Tivoli Lagos Hotel
Zodpovedané: 2. 8. 2018
Dear ellebelle1318, Thank you for sharing your experience at Tivoli Lagos with us. We are glad to learn that despite some aspects of our facilities, you have thoroughly enjoyed your stay with us. The Hotel Tivoli Lagos has a unique layout, our Hotel has a villa structure, wich mean several buildings with different settings and access. Also, we would like to notice that you have booked a Classic room, that, as per announced, are non-renovated rooms, located on a quieter area of our propriety, a little bit more distance from the main facilities. Nevertheless, please rest assured that we will take your comments into account during our next remodeling. We look forward to having you back in our hotel. Yours sincerely, Miguel Almeida Alves General Manager
Viac informácií
Pri príchode získal upgrade - čo bolo skvelé. Očakávali pekný výhľad, ale dali nám najhoršie z tých lepších miestností. Bolo cez - pohľad na barov cez ulicu a trvalo 4 minúty ísť tam od recepcie. Bazénová plocha bola pekná. Personál priateľský. Čistenie personálu veľmi dobre. Bez
Viac informácií
Odpoveď napísal Miguel A, General Manager zo zariadenia Tivoli Lagos Hotel
Zodpovedané: 1. 8. 2018
Dear Ben M Thank you for sharing your experience at Tivoli Lagos with us. We regret to learn that we were not able to fulfill your expectations. Nevertheless, we hope there were other more pleasant aspects during your visit. We look forward to having you back in our hotel. Yours sincerely Miguel Almeida Alves General Manager
Viac informácií
Vynikajúci hotel ideálne situovaný v Lagosu. Služba a jedlo boli výnimočné, rovnako ako naše skúsenosti v hoteli Tivoli Lagos.
Vychutnajte si bezplatnú minibusovú službu na vlastnú pláž a navštívte bezplatné plážové uteráky a lehátka. Skvelá dovolenka, ktorú opäť zopakujeme v bud
Viac informácií
Recenzia získaná v spolupráci s partnerom Minor Hotels
Odpoveď napísal Miguel A, General Manager zo zariadenia Tivoli Lagos Hotel
Zodpovedané: 31. 7. 2018
Dear Mikepotter3353, Thank you for your review and for sharing your experience after your stay at Tivoli Lagos. It is really nice to hear that you have had a wonderful stay with us and appreciated our true commitment to quality service and hospitality. Should you ever visit this area of the Algarve again, we hope you consider us as your hotel of choice. Yours sincerely, Miguel Almeida Alves General Manager
Viac informácií
Predchádzajúce
12
Kategórie albumov
Všetky fotografieCestovateľIzba a apartmánBazén a plážStravovanie
Profesionálna fotografia exkluzívne zadaná TripAdvisoromTivoli Lagos Hotel
The Superior Room at the Tivoli Lagos Hotel
Profesionálna fotografia exkluzívne zadaná TripAdvisoromTivoli Lagos Hotel
The Suite at the Tivoli Lagos Hotel
Profesionálna fotografia exkluzívne zadaná TripAdvisoromTivoli Lagos Hotel
The Single Room at the Tivoli Lagos Hotel
Fotografiu poskytlo vedenie Tivoli Lagos Hotel
Classic Double Room at Tivoli Lagos
View from room 407 B Block
Predchádzajúce
Сколько идти до пляжа. На фото скорее всего обман, где фото бассейна практически на берегу океана. Судя по карте отель очень далеко от пляжа
Hi, we are due to arrive Monday and I think we have booked a classic room. Could anyone tell me if there is a kettle and hairdryer in these rooms please?
Dear Rachel, Greetings from Tivoli Lagos. The Classic Rooms have hairdryer available, however the coffee and tea facilities are only available at the Premier rooms and superior categories. We look forward to welcome you. Kind Regards. Anabela Gaspar Customer Care
0 hlasov
Zobraziť všetky odpovede
Dear Mr alves. I read on TripAdvisor you have classic rooms but on jet2 site they only advertise premier and deluxe rooms? Are the classic rooms totally different? Thank you. Alan
Dear Mr Alan P, Greetings from Tivoli Lagos. Jet2 at the moment is only selling Premeir and Superior categories, nevertheless our hotel has also Classic Rooms. Those accomodations are not renovated yet. All the Prmeier and superior typhologies have been renovated recently. We kindly ask you to check all our different tyhpologies at our website. We remian at your disposal and we look forward to welcome you at our Hotel. Kind Regards, Anabela Gaspar Customer Care
1 hlas
hello mr alves, when will you be carrying out your 2nd phase of the renovations to your hotel ie classic rooms ect please, alan, hull
Dear Alan, Thank you for your message. At the moment we don't have yet plans for the next renovations. As soon as we are able we will let our guests know. Kind Regards. Anabela Gaspar Customer Care
1 hlas
Can non residents use the facilities?
I'm not sure - call them they are very helpful in reception!
0 hlasov
Zobraziť všetky odpovede
Predchádzajúce
PredchádzajúceĎalej
11
CENOVÝ ROZSAH
50 USD - 150 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
ZNÁME AJ AKO
tivoli hotel lagoslagos tivoli hotelhotel tivoli lagos
LOKALITA
PortugalskoAlgarveOkres FaroLagos
POČET IZIEB
324
Je toto profil vášho zariadenia na portáli TripAdvisor?
Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac. Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu