Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Rím
Zverejniť
Schránka prijatých správ
Hľadať

Grand Hotel Ritz

Uložiť
Via Domenico Chelini 41 (Piazza Euclide - Parioli), 00197 Rím Taliansko
Navštívte webovú stránku hotela
Poslať e-mail hotelu
5 osôb si pozerá tento hotel
Hotels.com
167 USD
Zobraziť ponuku
Booking.com
167 USD
126 USD
Zobraziť ponuku
UŠETRITE 41 USD
Orbitz.com
167 USD
Zobraziť ponuku
CheapTickets167 USD
Trip.com125 USD
Travelocity167 USD
* Ceny poskytujú naši partneri. Odrážajú priemerné ceny za izbu a noc, vrátane daní a poplatkov, ktoré sú pevné a o ktorých naši partneri vedia. Splatné sú v čase rezervácie. Ďalšie podrobné informácie získate od našich partnerov.
Cestovateľ (337)
360
Panorámy (105)
Izba a apartmán (211)

Informácie

Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita
Vybavenie zariadenia
Blízke platené súkromné parkovanie
Bezplatný vysokorýchlostný Internet (WiFi)
Vírivka
Fitnescentrum s telocvičňou / posilňovňa
Raňajky zdarma
Doprava z letiska/na letisko
Biznis centrum s pripojením na internet
Konferenčné priestory
Strážené parkovisko
Bezplatný internet
Wi-Fi
Verejné Wi-Fi
Internet
Sauna
Bar/klub
Reštaurácia
K dispozícii raňajky
Raňajkový bufet
Raňajky v izbe
Menu pre špeciálne stravovacie režimy
Víno/šampanské
Kyvadlová autobusová doprava
Banketová sála
Konferenčné miestnosti
Fax/kopírovanie
Kúpele
Kúpele hammam
Masáž
Salónik
Uloženie batožiny
Izba so službami concierge
Nefajčiarsky hotel
Obchody
24-hodinová recepcia
Expresná registrácia/odhlásenie
Súkromná registrácia/odhlásenie
Čistiareň
Práčovňa
Zobraziť viac
Vybavenie izieb
Klimatizácia
Donáška jedál na izbu
Trezor
Balená voda
Minibar
TV s plochou obrazovkou
Typy izieb
Nefajčiarske izby
Apartmány
Izby pre rodiny
Dôležité informácie
TRIEDA HOTELA
ŠTÝL HOTELA
Klasický
Používané jazyky
Angličtina, Francúzština, Ruština, Španielčina a 2 ďalší
Prepojenia na hotel
Navštívte webovú stránku hotela
626recenzií33otázok a odpovedí0tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 229
  • 185
  • 98
  • 56
  • 58
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Ďalšie jazyky
Vybrané filtre
  • Filter
  • slovenčina
+1
Hotel sme si vybrali kvoli tomu, ze je to historicky prvý hotel zo siete Ritz. Polohu ma priemernú, ale taxíkom ste do 12 - 15 minut v centre, podla premávky. V okoli je pár podnikov, kaviarni, rýchleho občerstvenia v podobe pizze a potravín. Stanoviste taxíkov je minúta chôdze od hotela, co je oveľa ekonomickejšie ako si ho objednavat cez recepciu s prirážkou. Metro je pod hotelom, co je dobre cítiť aj počuť. Okna na izbe boli síce zatvorené, ale človek ma dojem z hluku, akoby boli otvorene. Čistota bola jediná vec, ku ktorej sme nemali výhrady. Chyžné boli mile a robili svoju prácu na vysokej úrovni. Ludia na recepcii a casnici boli arogantní, povýšenecki, mali sme z nich dojem, ze ich obťažujeme. Este nikde sa nam nestalo, aby Vam v hoteli neposkytli aspon základne informácie o meste, dali mapu a povedali, co je v okoli. Raňajky boli velmi nudné, fádne, bez nápadu, chýbala nam čerstvá zelenina (nastrúhanú mrkvu a nakrajany zelený salat nepovažujeme za pestrú zeleninu). Ubytovaní sme boli 7 noci a jest toto kazdy den bolo tažké. Ceny za priemerne víno predražené, rovnako za kávu. Wellnes bol za príplatok, 35€/hodina, dokopy nic tam človek nevedel robit. Maličký priestor. Ak ste chceli nieco v bare v prízemí, museli ste si po to ist na 7.poschodie. Postielku pre našu dceru poskladal personál az po nasom príchode a bezpečná urcite nebola, stale sa tam jedna cast uvolnovala a padala tym pádom. Na recepcii to nepovažovali za problem. Celkový dojem pokazil fakt, ze nevedia ani precitat z pasu z akej krajiny prichádzate. Slovensko - Slovinsko. Pikolik na batožinu sa pozdraví v poľštine. Fakt zlatý klinec. V porovnani s rovnakou kategóriou hotela kdekolvek inde, vrátane Slovenska, toto bol ozaj slabučký hotel so 4*.
Viac informácií
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Robíme rovnaký biznis v Istanbule a tento hotel odporúčame pre ich služby, umiestnenie, čistotu a mimoriadnu kvalitu personálu. Keď sa ubytujete v hoteli, mali by ste ohodnotiť hotel v súlade so zásadou, ktorú ste dali ako peniaze a čo dostanete ako službu. Aby sme to zhrnuli, sú úspešní
Viac informácií
Moja izba mala župany, papuče, dva mydlá, bežné vešiaky na šaty a pekný výhľad na historicky vyzerajúcu budovu s veľkými stĺpmi cez ulicu. Bohužiaľ, nie vaňou alebo kondicionérom. Tiež len jeden vývod v blízkosti stola, do ktorého bola zapojená lampa. Odpojil som ho, aby som nabil notebook. Kľúčenka bola bohužiaľ potrebná na jej nabíjanie. Raňajky boli obzvlášť dobré pre Taliansko; Mal som mandle, vlašské orechy, hrozienka, slivky, nasekané mandle a pistácie, údený losos, uhorku, olivy, šalát z lososovej cukety a jačmennú kávu. Chcel som vyskúšať nakrájaný melón a melón, ale nemal som čas.
Viac informácií
Hotel je vzdialený kilometrov od čohokoľvek, hoci môžete dostať kyvadlovú dopravu, ktorá je praktická. Barman v strešnom bare bol hrubý a nechcel prijať karty, ktoré chcel len hotovosť. Miestnosť bola junior suite, ktorý bol malý kúpeľ nefungovala správne a mini bar bol spoplatnený.
Viac informácií
Bohužiaľ, toto veľké meno, ktoré je priradené tomuto hotelu, neodráža kvalitu. To je ďaleko od Ritz a od niekoho, kto je veľmi dobre cestoval v Taliansku a po celom svete, ja by som to už viac ako 3 *. Nenechajte sa zmiasť, je to extrémne zastarané, rozcuchané a zúfalé potreby rekonštrukcie. Zostali sme v nadštandardnej izbe, ktorej veľkosť sa odrážala, avšak štandard bol otrasný - na podlahe a umývadle sa objavili početné popraskané / štiepané dlaždice. Špinavé a plesnivé a páchnuce vlhkosťou a vlhkosťou v miestnosti vďaka sprche unikajúcej z kúpeľa do podlahy spálne, ktorá bola deformovaná z predchádzajúcich únikov! Hluk z vonkajšej ulice bol hlúpy a nemohli ste otvoriť okno kvôli hluku. Miesto múdre, je to na okraji Ríma a trvá dobré 40 minút chôdze do prvého kúta centra. Vo večerných hodinách by ste nechceli chodiť po okolí - koše pretekali, zatemňovali pouličné osvetlenie a graffiti. Personál recepcie bol arogantný a hrubý (myslím, že je to typický taliansky štýl). Raňajky však boli krásne a tak boli aj zamestnanci pri raňajkách. Za svoje peniaze môžete nájsť oveľa lepšie.
Viac informácií
Predchádzajúce
CENOVÝ ROZSAH
109 USD - 340 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
ZNÁME AJ AKO
grand hotel rome, ritz rome, rome ritz, grand hotel ritz rome
LOKALITA
TalianskoLazioRímParioli
POČET IZIEB
101
Je toto profil vášho zariadenia na portáli TripAdvisor?

Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.

Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu
Najčastejšie otázky o hoteli Grand Hotel Ritz
Ktoré obľúbené atrakcie sú blízko hotela Grand Hotel Ritz?
Medzi atrakcie v blízkosti patria: Arco di Tito (0,1 km), Basilica of Maxentius (0,1 km) a Curia Julia (0,1 km).
Aké je vybavenie hotela Grand Hotel Ritz?
Ponúkané obľúbené vybavenie zahŕňa: bezplatné wi-fi, bezplatné raňajky a reštaurácia.
Aké vybavenie izieb je k dispozícii v hoteli Grand Hotel Ritz?
Najobľúbenejšie vybavenie izby zahŕňa: minibar, klimatizácia a tv s plochou obrazovkou.
Aké jedlo a pitie sú k dispozícii v hoteli Grand Hotel Ritz?
Hostia môžu počas svojho pobytu využiť: bezplatné raňajky, reštaurácia a bar.
Je v hoteli Grand Hotel Ritz k dispozícii parkovanie?
Áno, pre hostí je k dispozícii parkovanie: blízke platené súkromné parkovisko a strážené parkovisko.
Ktoré reštaurácie sú blízko hotela Grand Hotel Ritz?
Medzi reštaurácie s vhodnou lokalitou patria: SaSa Sandwich and Salad, Ai Piani a Metamorfosi Restaurant.
Sú v hoteli Grand Hotel Ritz príležitosti na cvičenie?
Áno, hostia majú počas pobytu prístup k vybaveniu: fitnescentrum a sauna.
Poskytuje hotel Grand Hotel Ritz kyvadlovú letiskovú dopravu?
Áno, hotel Grand Hotel Ritz ponúka hosťom kyvadlovú dopravu na letisko/z letiska. Odporúčame zavolať vopred a dohodnúť si podrobnosti.
Ponúka hotel Grand Hotel Ritz upratovacie služby?
Áno, pre hostí sú k dispozícii služby: čistiareň a služba práčovne.
Ponúka hotel Grand Hotel Ritz nejaké obchodné služby?
Áno, výhodne ponúka služby: biznis centrum, konferenčné miestnosti a banketová sála.
Akými jazykmi rozpráva personál hotela Grand Hotel Ritz?
Personál ovláda viacero jazykov vrátane nasledujúcich: angličtina, španielčina, francúzština, nemčina, taliančina a ruština.