Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Uložiť
Preposlať
Heerassagala Rd Bowalawaththa, Heerassagala, Kandi 20000 Srí Lanka
Poslať e-mail hotelu
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Snaptravel
Booking.com
Zobraziťvšetkých 11 ponúk
Ceny poskytujú naši partneri. Odrážajú cenu za izbu a noc vrátane všetkých daní a poplatkov, o ktorých naši partneri vedia. Ďalšie podrobné informácie získate od našich partnerov.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Cestovateľ (577)
Bazén a pláž (67)
Stravovanie (34)
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.

Informácie

Č. 3 spomedzi 5 hotelov v lokalite Heerassagala
Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita

Randholee Resort & Spa je skvelou voľbou pre návštevníkov Kandi a ponúka vám romantické prostredie s praktickým zariadením a vybavením, ktoré vám spríjemnia pobyt.

Váš pobyt spríjemní aj vybavenie izieb, v ktorých nechýba tv s plochou obrazovkou, chladnička a klimatizácia a okrem toho môžete počas pobytu v ubytovaní Randholee Luxury Hotel využívať aj bezplatné wi-fi.

Tento hotel ponúka aj donášku jedla na izbu a službu concierge. Okrem toho Randholee Luxury Hotel taktiež ponúka bazén a raňajky pre príjemný oddych počas dňa. Hostia, ktorí prídu vlastným vozidlom, budú môcť využiť bezplatné parkovanie.

Vďaka blízkosti zaujímavých miest ako Commonwealth War Cemetery (2,2 km) a Bahiravokanda Vihara Buddha Statue (3,8 km) bude váš pobyt v ubytovaní Randholee Luxury Hotel skvelou základňou počas pobytu v Kandi.

Ak máte radi čínske reštaurácie, hotel Randholee Luxury Hotel má skvelú polohu blízko zariadenia Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden), Foodlands Restaurant a Worldspice.

Ak máte záujem o nejaké aktivity, Natural Gems and Gemmological Museum ponúka možnosť príjemného aktívneho oddychu.

Prajeme vám skvelý pobyt v Kandi!

Viac informácií
Úplné zobrazenie
Vybavenie zariadenia
Bezplatné parkovanie
Bezplatný vysokorýchlostný Internet (WiFi)
Bazén
Fitnescentrum s telocvičňou / posilňovňa
Bar/klub
Požičovňa bicyklov
Doprava z letiska/na letisko
Konferenčné priestory
Wi-Fi
Nekonečný bazén
Bazén s výhľadom
Vonkajší bazén
Sauna
Reštaurácia
K dispozícii raňajky
Raňajkový bufet
Prenájom vozidiel
Banketová sála
Konferenčné miestnosti
Kúpele
Uloženie batožiny
Izba so službami concierge
Zmenáreň
Čistiareň
Práčovňa
Zobraziť viac
Vybavenie izieb
Klimatizácia
Súkromný balkón
Donáška jedál na izbu
Minibar
Chladnička
TV s plochou obrazovkou
Typy izieb
Nefajčiarske izby
Izby pre rodiny
Dôležité informácie
TRIEDA HOTELA
ŠTÝL HOTELA
Výhľad na hory
Skvelý výhľad
551recenzií6otázok a odpovedí0tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 196
  • 202
  • 92
  • 33
  • 28
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Viac
Vybrané filtre
  • Filter
  • slovenčina
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
Daniel E napísal(a) recenziu jan 2020
21 príspevkov
+1
Jeden z najhorších hotelových zážitkov, aký som kedy zažil. Nikdy som nemal taký nezaujatý personál hotela, ktorý sa ani nesnaží vyhovieť jednej žiadosti zákazníka. Urobil som si výlet so svojím bratom a priateľom na Srí Lanke a prešli sme cez Kandy. Preto sme sa rozhodli skontrolovať hotel Randholee Resort. Prichádzame neskoro v noci, okolo 21:00, aj keď sme ešte stále na 30 minút. kúpanie, pretože bazén bol otvorený do 22:00. Pre odbavenie ukážeme 2 pasy a personál hotela nám hovorí, že môžeme nechať svoje baggy v 1. poschodí ulice a sedieť v salóniku na prízemí. Získali sme tiež osviežujúce tkanivá. Zatiaľ je všetko dobré. V tomto bode sa začína boj. Po 25 minútach. čakanie v salóniku, spýtal som sa na recepcii, či je možné sa teraz nahlásiť, pretože sme stále plánovali ísť plávať, až kým sa otvorí bazén, a z dôvodu príchodu naozaj neskoro sme z čakania neboli naozaj šťastní čas. Videl som, že naše pasy a kľúč od izby sú už pripravené položené na recepcii, takže si myslím, že nám zabudli povedať, že sa môžeme nahlásiť. Hľadal som tiež niekoho, kto môže odobrať osviežujúce tkanivá, pretože držíme na 25 minút. v našich rukách, čaká na niekoho, kto uteráky odnesie alebo nám povie, že sa môžeme dostaviť, naozaj pekné (sarkazmus). Mali sme priateľský personál hotela, ktorý nám ukázal izbu, teraz to bolo okolo 9. 30:00 po vstupe do miestnosti si uvedomíme, že naše batožiny ešte nie sú a spýtal som sa ho, kde sú naše batožiny? Pozrel sa do miestnosti a povedal nám, že nám prinesú batožinu. Takže si myslím, že naše batožiny opúšťajú na 1 poschodí ulice a zabudli ich, aby ich priniesli do našej izby, zatiaľ čo čakáme v salóniku. Možno nabudúce môžete svojim hosťom povedať, že si môžu priniesť vlastné batožiny do svojich izieb. Myslím si, že je to oveľa bezpečnejšie. Čakali sme teda znova na batožiny, pretože v nich boli naše plavky -. - po ďalších 20 minútach. zamestnanec hotela nám stále prináša batožinu (časová známka: 21:50). Spýtali sme sa ho, v pohode, ďakujem za batožinu a či je teraz možné ísť plávať? Hovorí nám, že do 10 minút sa nezavrie žiadny bazén. a čas je príliš krátky. Naozaj? Po 50 minútach. čakanie na check-in a čakanie na naše batožiny, naozaj pekné. Hovoríme mu, ok, ak je to možné, plávame len asi 10 minút. , maximálne 20 minút. a budeme potichu, aby sme nerušili ostatných hotelových hostí. Hovorí, že sa bude pýtať, a pokúsil sa zavolať na našu recepciu telefonicky na recepcii, ale nikto neprijme hovor. Hovorí, že sa spýta a odpovie. Čakali sme teda znova. , , , -. - tak sme čakali až do 22:00, nikdy sa nevrátil, aby nám dal odpoveď, dobre vykonanú. Z nášho balkóna sme videli, že v presne o 22:00 vypli osvetlenie bazénu. V túto chvíľu som bol skutočne naštvaný a rozhodol som sa ísť dole na recepciu a spýtať sa sám seba, či je teraz možné plávať. Hotelové veci mi hovoria, nie je to možné, pretože bazén sa zatvorí o 22:00, otvára sa znova o 7:00 ráno a ráno by sme sa mali kúpať. Spýtal som sa, či môžu urobiť výnimku, ale nie, bazén začne s istým čistiacim procesom presne o 22:00 a v tomto okamihu nesmie nikto plávať. Myslím si, že proces čistenia je normálne čerpadlo, ktoré filtruje vodu, ktorá je štandardom v každom normálnom bazéne, ktorá je v prevádzke celý deň, kým ľudia plávajú. Ale v poriadku, bazén je zatvorený, idem späť do svojej izby, boli sme celkom nespokojní s celou situáciou, zdá sa, že nikto sa nestará o záujmy hostí. Mysleli sme si, že by sme mohli pozerať televíziu a potom si uvedomíme, že diaľkové ovládanie televízora nefunguje, možno je batéria vybitá, čo nie je skutočne tragické. Mimochodom, v minibare sme mali jednu vodu. Naozaj som si to myslel? ? jedna voda pre tri osoby? Potom sme sa pripravili na spanie a chceli sme zmeniť počiatočnú teplotu klimatizácie z 22 ° C na 24 ° C, pretože 22 ° C malo byť na spanie chladné a potom si uvedomujeme, že ani diaľkové ovládanie klimatizácie nefunguje. a bez diaľkového ovládača nemôžeme zmeniť teplotu. Takže si vezmeme stoličku, položíme ju na stôl, aby na ňu šli, aby sa vypla klimatizácia. V tom okamihu však, čo je v tomto hoteli zlé? Rozhliadli sme sa v našej hotelovej izbe a v každom rohu sme videli prach, chlpy, pavúky a iný hmyz. Niektoré medzery v kúpeľni boli plesnivé. V kúpeľni sme dokonca videli mramorový rad, mravce kráčali priamo tam, kam umiestnili uteráky. Uteráky sú ďalšou vecou, mali sme trojlôžkovú izbu ako tri osoby, a dali nám dva uteráky do kúpeľne, takže ďalšia vec, ktorá bola dobre naplánovaná, naozaj, čo sa s vami deje -. -? ? ? Boj pokračuje: Pri čistení zubov som videl nebezpečnú elektrinu zrkadla, takže ak sa neúmyselne dotknete káblov, získate pekný elektrický šok 110 V a 2 Ampér. Niektorí ľudia s problémami s krbom môžu zomrieť pri 50 mA, čo je 40-krát menej ako elektrický šok, ktorý môžete získať v kúpeľni hotelov. Boj pokračuje: Po tejto nádhernej noci v tomto hoteli ideme spať a ráno sa prebudím o 4:00 ráno, vyzerá to, že v tejto miestnosti bolo asi 30 ° C, všetci sa potili ako najhorší, pretože sme vypli klimatizáciu, spôsobili 22 ° C bol príliš studený a diaľkový ovládač nefungoval na zmenu teploty. Zapol som ventilátor, takže sa všetci prebudia a hovoria, že v tejto miestnosti je príliš horúci, ventilátor pracuje iba na maximum. rýchlosť, ktorá je skutočne príliš rýchla a ak rýchlosť znížite, začalo to vydávať divné zvuky. Zoberieme teda opäť stoličku a stôl a zapneme klimatizáciu pri počiatočnej teplote 22 ° C. Nasledujúci deň sme sa rozhodli, dobre si vezmeme raňajky a potom by sme mali tento super hotel opustiť čo najrýchlejšie. Aby som sa skontroloval, myslel som si, že ak sa niekto opýta, aký bol náš pobyt v hoteli, môžem mu povedať pár vecí, že sme so všetkým naozaj neboli spokojní a myslel som, že ak nájdeme riešenie, možno ho môžem vložiť komentár, ale NOBODY ASKS spôsobuje NOBODY CARES. , , -. - Myslel som si, dobre, dobre, poďme zaplatiť a odísť. Videl som tiež svojho priateľa pri odchode, ktorý povedal, že jedného dňa sa spýta, či sa môžeme zaplávať v bazéne a čakali sme až do 22:00, kým sa bazén nezavrie. Nikdy sa dnes večer nevrátil. Spýtal som sa ho, kam si šiel, čakali sme na teba? Jeho reakcia bola najlepšia, usmial sa priateľsky a odišiel. Niečo sa tu naozaj pokazilo. Ak je to možné, vyberte si iný hotel. Vďaka.
Viac informácií
Dátum pobytu: január 2020Typ výletu: Cestoval/a s priateľmi
Google
Užitočné
Preposlať
RTG napísal(a) recenziu jan 2020
Londýn, Spojené kráľovstvo8 príspevkov1 1 bod za pomoc
+1
Pravidelne navštevujeme Kandy a zvyčajne bývame v Amaya, ale mysleli sme, že tentokrát vyskúšame Randholee, pretože sme sa chceli vyhnúť vianočným davom a neplánovali príliš veľa zostať v hoteli. Tentokrát sme mali dva pobyty v Randholee, ktoré nám ukázali obe strany tohto hotela. Náš prvý pobyt začal naozaj dobre, boli sme privítaní čerstvými džúsmi, studenými uterákmi a odhlásili sme sa do nádhernej, ale mierne datovanej miestnosti s výhľadom na bazén a údolie. Táto služba bola skvelá, všetci sa smiali a vítali, a my sme boli celkom spokojní s našou voľbou, pričom nám Amaya vôbec nechýbala. Počas nášho pobytu sa však úroveň služieb pomaly začala znižovať, z radšej pozorného personálu sme sa museli pýtať na veci päťkrát (najmä počas raňajok). Počas nášho pobytu vedúci predstavitelia usporiadali vianočný večierok pre zamestnancov zvonku pri bazéne. Hrávali mimoriadne hlasnú hudbu, a to bez akéhokoľvek varovania hostí - prítomný bol aj regionálny manažér, ktorý to považoval za prijateľné! Počuli sme každé slovo ich večierku, videli sme, ako tancujú, hrajú šípky atď., Aj keď sú zatvorené dvere balkóna. Bolo to veľmi nepríjemné, vôbec sme sa necítili dobre používať náš balkón. Samozrejme, že sa nebudeme averzovať stranám, mali by ich však usporiadať v banketovom apartmáne, aby sme sa vyhli nepríjemným hosťom, alebo ak to chceli určite držať vonku, aspoň nás varovali! Stačilo by len obyčajné oznámenie dverami. Jedného dňa sme navštívili mesto Kandy, aby sme si v jednom z našich prípadov upevnili zips, nechal som na toaletnom stole visiaci zámok. Keď som sa vrátil, chýbalo a keď som sa na to pýtal zamestnancov, povedali mi, že to „musím umiestniť a nerealizovať“, a keď som sa posunul ďalej, dohodli sa, že sa budúci deň budú pýtať upratovacieho personálu. Teraz som mladá žena, ktorá vždy vie o mojich veciach a už som prehľadala zvyšnú tašku, ktorú sme mali spolu s miestnosťou. Určite sa to prijalo, a hoci ma to netrápilo, boli to skôr postoje personálu / vedenia, ktoré ma prinútili vybaviť svoju sťažnosť. Nasledujúce ráno, keď sme sa kontrolovali, som požiadal na recepcii, aby mi bolo povedané, že sa nenašiel žiadny visiaci zámok (neviem, kde hľadali?), Ale mali celý rad zámkov, ktoré som od nich mohol kúpiť! Mladý chlapec na recepcii bol tak bezradný, len sa slepo usmieval a nehovoril nič, zatiaľ čo som vysvetlil, že ak niečo chýba z hosťovskej izby, minimálne by som čakal, že bude rozhovor s manažérom a možno ospravedlnenie, najmä zo 4 * zariadenia, ale nič sme nedostali. Chlapec na recepcii nám tiež dvakrát účtoval poplatok za izbu pri pokladni a nechal nás namietať platbu voči banke, pretože netušil, ako spracovať vrátenie peňazí. O 24 hodín sme sa vrátili len na jednu noc, aby sme opäť odišli, a tentokrát sme zažili druhú stranu ich služieb - žiadne uvítacie nápoje alebo uteráky a hroznú registráciu, s nekompetentným mladým chlapcom na recepcii. Prvá miestnosť, ktorú sme dostali, prehliadla parkovisko, balkónové dvere sa ani nezatvorili správne (medzi dverami a rámom je veľká priepasť), namiesto dvojposteľovej postele sme mali dve samostatné postele a cítili sa strašne. Požiadali sme o presun, aby sme dostali opäť izbu s výhľadom na parkovisko, ale „pravdepodobne“ trochu čistejšie. Izba však bola plná mravcov, preliezali sa po posteliach a nábytku. Sprchovanie vyzeralo, akoby nebolo nikdy vyčistené, a celá miestnosť mala vrstvu prachu. Dozvedeli sme sa, že nie sú k dispozícii žiadne ďalšie izby, a keďže bolo neskoro, rozhodli sme sa, že to nevydržíme na 10 hodín, ktoré sme museli zostať. Personál izbovej služby bol skutočne zlý. Pokúsili sme sa objednať nejaký ľad a niekto trvalo viac ako 45 minút. Tiež visiaci zámok sa objavil v čase, keď nosiči prenášali naše tašky z parkoviska na izbu - zostalo to v prednom vrecku našej malej tašky, vrecko, ktoré nikto z nás nepoužil ako sladkosť, preniklo do bolo to počas našej cesty a bolo to naozaj lepkavé - neexistuje spôsob, ako by tam niekto z nás dal niečo. Zrejme to vzali a rozhodli sa vrátiť zámok. Nasledujúce ráno pri odchode sme vyzvali niekoho, aby si pomohol s taškami, ale nikto sa neobjavil, takže sme sa sami dole snažili bojovať. Pred našou izbou dvaja čistiaci proste len stáli a sledovali, ako sme zápasili s našimi taškami, a dokonca sme vstúpili do výťahu a vzali ho, keď sme sa snažili von, doslova zavreli dvere výťahu do tváre a nechali nás čakať ďalších 5 minút na zdvihnite sa vrátiť. Nakoniec sme sa dostali na 1 ulicu ulice, bojovali von a strážca sa len postavil a sledoval; môj manžel na neho musel kričať, aby prinútil nás, aby nám nechali otvorené dvere, aby sme si vzali naše tašky na parkovisko. Sú to malé veci, ale ukazujú úplnú nekompetentnosť personálu - služby pre hostí nie sú jednoznačne ich prioritou, a to pochádza od vedenia. Neexistuje spôsob, ako je tento hotel 4 *. Ich služba je tak nekonzistentná, zamestnanci sú nekompetentní, jednoznačne chýba smer a výcvik a po svedectve vedenia spoločnosti je zrejmé, že netuší, čo by štvorhviezdičková služba mala byť. Táto nehnuteľnosť je na fantastickom mieste, ale izby volajú po rekonštrukcii, rovnako ako reštaurácia a kúpele. Jedlo bolo priemerné, mali sme iba raňajky, neobťažovali sa s večerou, pretože raňajky neboli skvelé - v Kandy je k dispozícii omnoho lepšie jedlo a dokonca si môžete objednať aj na Uber Eats. Nezostávajte, ak očakávate 4 * hotel, jeho 3 * hotel, a to len kvôli jeho vybaveniu.
Viac informácií
Dátum pobytu: december 2019Typ výletu: Cestoval/a vo dvojici
Google
Užitočné
Preposlať
Mishka D napísal(a) recenziu jan 2020
Durban, Južná Afrika22 príspevkov3 3 body za pomoc
Posteľné plachty boli špinavé a nevyčistili sa, keď sme našli prvú srsť na plachte. V kúpeľni je starý vzhľad a veľmi vysoký krok do sprchy, čo nie je vhodné, naša toaleta sa ťažko spláchla. Samotná miestnosť je nudná a nevábna a my sme v nás mali mory a jašterice. Mimo našej izby boli prázdne fľaše, ktoré neboli vyzdvihnuté, pretože zostal posledný hosť, čo bolo mimoriadne neprofesionálne pre 4-hviezdičkový hotel. Jeden z čistiacich prostriedkov prišiel skoro ráno, aby ho pravdepodobne vyzdvihol, ale namiesto toho spadol a všetko prerušil, zatiaľ čo pískali, čo bolo veľmi dráždivé. Informovali sme manažéra, ktorý problém nevyriešil s nami. Tento hotel by určite neodporučil ostatným, ani by som si tu knihu rezervoval znova.
Viac informácií
Dátum pobytu: december 2019Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Google
2 2 body za pomoc
Užitočné
Preposlať
Divya V napísal(a) recenziu sep 2019
Bangalúr, India6 príspevkov
Čistota - 4/5 Personál a prívetivosť - 4. 5/5 Potraviny - 4/5 Ošetrenie - 4/5 Dobré čisté izby Priateľský personál Hotel má pocit zo starej školy. Najmä kúpeľňa. Hotel má celkovo čisté prostredie. Úžasné výhľady všade! Preplnená raňajková miestnosť. To by sa týkalo menších stolov a stoličiek  Možnosť raňajok bola slušná.
Viac informácií
Dátum pobytu: apríl 2019Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Google
Užitočné
Preposlať
Krystle napísal(a) recenziu sep 2019
Kolombo, Srí Lanka11 príspevkov1 1 bod za pomoc
Veľká hodnota za peniaze. Dobrý servis. Naša izba mala krásny výhľad okolo. Moja rodina a ja sme mali absolútne krásny čas v strediskách Randholee a odporúčame toto miesto. Je útulný a má krásny výhľad.
Viac informácií
Dátum pobytu: júl 2019Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Google
Užitočné
Preposlať
Predchádzajúce
CENOVÝ ROZSAH
50 USD - 76 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
ZNÁME AJ AKO
randholee luxury hotel kandy
PÔVODNÝ NÁZOV
Randholee Luxury Resort
LOKALITA
Srí LankaStredná provinciaKandy DistrictKandiHeerassagala
POČET IZIEB
25
Je toto profil vášho zariadenia na portáli Tripadvisor?

Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.

Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu
Najčastejšie otázky o hoteli Randholee Resort & Spa
Ktoré obľúbené atrakcie sú blízko hotela Randholee Resort & Spa?
Medzi atrakcie v blízkosti patria: Temple of the Sacred Tooth Relic (4,3 km), Jayamali Batiks Studio (3,7 km) a Kandy Lake Club - Cultural Dance Show (4,6 km).
Aké je vybavenie hotela Randholee Resort & Spa?
Ponúkané obľúbené vybavenie zahŕňa: bezplatné wi-fi, bazén a reštaurácia.
Aké vybavenie izieb je k dispozícii v hoteli Randholee Resort & Spa?
Najobľúbenejšie vybavenie izby zahŕňa: minibar, klimatizácia a tv s plochou obrazovkou.
Aké jedlo a pitie sú k dispozícii v hoteli Randholee Resort & Spa?
Hostia môžu počas svojho pobytu využiť: reštaurácia, bar a raňajky.
Je v hoteli Randholee Resort & Spa k dispozícii parkovanie?
Áno, pre hostí je k dispozícii: bezplatné parkovanie.
Ktoré reštaurácie sú blízko hotela Randholee Resort & Spa?
Medzi reštaurácie s vhodnou lokalitou patria: Cool Corner Fried Ice Cream Parlor, Vito Wood Fired Pizza a Buono.
Sú v hoteli Randholee Resort & Spa príležitosti na cvičenie?
Áno, hostia majú počas pobytu prístup k vybaveniu: bazén, fitnescentrum a sauna.
Poskytuje hotel Randholee Resort & Spa kyvadlovú letiskovú dopravu?
Áno, hotel Randholee Resort & Spa ponúka hosťom kyvadlovú dopravu na letisko/z letiska. Odporúčame zavolať vopred a dohodnúť si podrobnosti.
Nachádza sa hotel Randholee Resort & Spa blízko centra mesta?
Áno, nachádza sa 0,3 km od centra lokality Heerassagala.
Ponúka hotel Randholee Resort & Spa upratovacie služby?
Áno, pre hostí sú k dispozícii služby: čistiareň a služba práčovne.
Ponúka hotel Randholee Resort & Spa nejaké obchodné služby?
Áno, výhodne ponúka služby: konferenčné miestnosti, banketová sála a konferenčné priestory.