Vítame vás v ubytovaní Hotel Colon Thalasso-Termal! Postaráme sa o to, aby ste sa u nás v Caldes d'Estrac cítili ako doma. Naše ubytovanie typu hotel vám taktiež ponúka rôzne vybavenie na spríjemnenie vášho pobytu.
Tento hotel vám ponúka izby, v ktorých sa budete cítiť ako doma: nechýba tu klimatizácia a minibar a využívať môžete aj bezplatné wi-fi.
Hotel Colon Thalasso vám ponúka aj prístup k zariadeniam, ako je napr. donáška jedla na izbu. Okrem toho ako hostia ubytovania Hotel Colon Thalasso máte k dispozícii aj bazén a bezplatné raňajky, čo vám zaiste spríjemní pobyt v destinácii Caldes d'Estrac.
Počas návštevy Caldes d'Estrac, môžete navštíviť reštaurácie, ktoré sa nachádzajú len kúsok pešo od ubytovania Hotel Colon Thalasso-Termal, vrátane reštaurácie Can Sune (0,1 km), El Taller (0,1 km) a Hispania (0,5 km).
Máte chuť objaviť niečo nové? Nemusíte hľadať ďaleko: Parc de Can Muntanyà (0,3 km), Capella de la Mare de Déu del Remei (0,1 km) a Capella del Carme (0,1 km) sú obľúbenými atrakciami Caldes d'Estrac a nachádzajú sa len kúsok pešo od hotela.
Hotel Colon Thalasso-Termal je zárukou toho, že Caldes d'Estrac budete mať ako na dlani a že váš pobyt bude príjemný a pohodový.
Rezervujem izbu v tomto hoteli prostredníctvom poukážky s názvom „lavidaesbella. es “pre mňa a môjho priateľa. Veľmi sklamaní, pretože sme mali izbu s výhľadom na parkovisko (zrejme izby uchovávané pre tento druh poukážok), ktoré nemali nič spoločné so 4 hviezdičkovými hotelmi. Nábytok bol v hroznom stave, v skutočnosti je potrebné túto izbu zrekonštruovať. Tiež sme mali dve samostatné postele. , , ! ! Keď som šiel na recepciu po tom, čo som sa nahlásil v miestnosti, práve mi bolo povedané, že to bol priestor pre tieto poukazy. Ostatné izby s balkónom mali príplatok 60 €. , , Cítili sme sa tak znechutený nielen za izbu, ktorú sme mali s dvoma lôžkami, ale aj za spôsob, akým sme boli liečení. Naozaj nemal nič o 4-hviezdičkovom hoteli. , , ! ! Neodporúčam to!
Izby sú čisté a personál je väčšinou priateľský, ale nie príliš motivovaný, aby vykonával svoju prácu a vôbec nebol pozorný. Tabuľky pri raňajkách zostávajú nevyčistené, a keďže v ich super obťažujúch lietajú holubice. Ak si chcete objednať niečo v bare, musíte skoro prosiť, aby ste ho dostali. Hoteloví hostia bývajú spravidla trochu starší.
Hotel bol natoľko láskavý, že som si na dlhšiu dobu ponechal rezerváciu bez zálohy. Zistil som však, že zamestnanci v noci majú v mojom prípade neskúsenosti a nie sú schopní riešiť žiadne problémy. Mali sme blokovú rezerváciu pre takmer 30 hostí a potrebovali aktualizovať niektorých hostí na suity, ktoré boli z nich mimoriadne milé, ale to bolo urobené bez toho, aby sme brali do úvahy, či dávali izbu jednej osobe alebo páru, ktorý bol naozaj nezmyselný. , V opačnom prípade nie je taký zlý hotel veľmi čistý a chýba mu skutočnosť, že neexistovala žiadna možnosť extra uterákov alebo tak som bol vedený k tomu, aby som veril, že žiadna výroba kávy alebo čaju nevytvára zariadenie v izbách a žiadna doplnková voda na moje spomienky. Krásna lokalita a používajú miestni obyvatelia na rozdiel od turistov. Hotel sa musí zbaviť činu.…
Dostali sme kupón prostredníctvom webovej stránky Groupon, aby sme v tomto hoteli zostali na jednu noc v propagačnej cene, ktorá zahŕňala izbu a raňajky počas určitého obdobia od nedele do štvrtka. Keď sme im napísali a poslali im e-mail, aby sme urobili správnu rezerváciu, odpoveď na nás, že nemali k dispozícii dátumy, ktoré tam ponuka oznámila, ponúkali izbu v stredu (t. J. Btw je zahrnutá v rozsahu dní) ale mali by sme platiť 30 eur navyše, pretože chceli. Pracujem v 4 a 5-hviezdičkových hoteloch po celom svete už 15 rokov (front a back office a rezervácie) a nikdy som nevidel také zlé zaobchádzanie s hosťom. Ak máte izbu zverejnenú vo vašom hoteli a máte nadmernú rezerváciu, je vašou zodpovednosťou vyriešiť tento problém a ponúknuť niečo, čo sa zmestí vášmu klientovi a vašej povesti, pokiaľ sa nezaujímate o hosťa alebo vašu povesť. Za 30 eur, ktoré ste chceli zarobiť navyše, ste prišli bez výhrad a veľmi zlej recenzie. Nebudem odporúčať tento hotel nikomu.…
Bola tam pre kúpele a masáže. Tárum v kúpeľoch bola studená, ale horšia bola masáž, miestnosť bola mrazivá, masérka bola sotva masírovaná a pýtala som ju trikrát, aby pridal tlak, ktorý by asi minútu, požiadala som ju, aby na teplo a povedal mi, že to bolo. Do polovice cesty som odišla. Na recepcii povedali litterally "čo? "Keď som prišiel sťažovať sa a priznal, že kúrenie v miestnosti, kde som bola, nefungovala a všetko, čo som dostala, bola" dobre, ľutujem ", žiadna náhrada, nesnažila sa nič urobiť. Kedysi som tam chodil veľa na masáže, keď žijem v blízkosti, ale už nikdy neuvidím. Oh a tiež, prijímajú iba peniaze, divné.
Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.
Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu