Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Cestovateľ (61)
Izba a apartmán (7)
Stravovanie (3)
Certifikát výnimočnosti
Informácie
Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita
Certifikát výnimočnosti
Či už hľadáte prestížny hotel v tesnej blízkosti lyžiarskych svahov alebo oázu pokoja s nadštandardnými službami v centre svetového strediska Jasná, Hotel Pošta**** je to pravé miesto pre Vás. Objavte prvotriedne reštauračné a hotelové služby v duchu hesla „Hosť do domu, pán do domu“ s personálom, ktorý pozná Vaše želania aj chute. Dokonalá súhra komornej atmosféry dizajnového hotela a náš individuálny prístup k Vám, našim hosťom, sú zárukou relaxu a úniku od každodennej reality.
Viac informácií
Vybavenie zariadenia
Bezplatné parkovanie
Reštaurácia
Bar/hotelový bar
Bezplatný vysokorýchlostný Internet (WiFi)
Donáška jedla na izbu
Bezbariérový prístup
Domáci maznáčikovia vítaní
Doprava z letiska/na letisko
Jazykovo vybavený personál
K dispozícii raňajky
Nefajčiarsky hotel
Práčovňa
Služba concierge
Stráženie detí
Ubytovanie pre lyžiarov
Verejné pripojenie Wi-Fi
Vírivka
Vnútorný bazén
Zobraziť viac
Vybavenie izieb
Apartmány
Chladnička v izbe
Izby s bezbariérovým prístupom
Kuchynský kút
Minibar
Nefajčiarske izby
Rodinné izby
Dôležité informácie
ŠTÝL HOTELA
Boutique
Očarujúci
TRIEDA HOTELA
Recenzie a ďalšie
44recenzií
72fotografií
0Otázky a odpovede
1tip na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 32
  • 6
  • 4
  • 2
  • 0
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Ďalšie jazyky
  • Filter
  • slovenčina
Dali sme tomuto hotelu druhú šancu, najmä kvôli dobrej lokalite. Po tom, čo prvýkrát v roku 2018 nám bola pri odchode zaúčtovaná izba naviac aj napriek tomu, že obe izby boli zaplatené vopred. Recepčná si nepriznala chybu a až po našom opätovnom zdokladovaní z domu
Viac informácií
Odpoveď napísal AlenaKravcova, Manager zo zariadenia Hotel Pošta
Zodpovedané: pred 1 týždňom
Dobrý deň pani Barteková, ďakujeme za Vašu návštevu aj za to, že ste si našiel čas ohodnotiť naše zariadenie. Veríme, že budeme mať ďalšiu šancu Vás u nás privítať a presvedčiť Vás o zlepšení Vami zmieňovaného. S pozdravom a prianím pekného dňa Alena Kravcová Hotelový manažér
Viac informácií
Zastavili sme sa na kavu, casnik uz rovno vo dverach riesil co si dame, vypytali sme si listok ze si ku kave dame aj sladke. Za hodinu nikto neprisiel a to tam skoro nikto nebol tak sme si vypytali ucet. zaplatili a odisli.
Viac informácií
Odpoveď napísal AlenaKravcova, Manager zo zariadenia Hotel Pošta
Zodpovedané: 7. 12. 2018
Vážený pán Jozef, Vaša skúsenosť nás naozaj zaskočila a veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť. Ďakujeme Vám veľmi pekne za konštruktívnu kritiku. Spomínanú situáciu samozrejme prešetríme a nastavíme potrebné opatrenia. Aj napriek tomu dúfame, že Vás budeme môcť pohostiť aj nabudúce a presvedčiť Vás o našom zlepšovaní. S pozdravom, Alena Kravcová Hotel manager
Viac informácií
Keď musel isť manžel pracovne do Jasnej, potešila som sa, že pôjdeme skúsiť H. Pošta. Splnil naše očakávania. Mali sme polpenziu, strava bola vynikajúca. Čašníci veľmi milí, príjemní, ústretoví, proste ozaj čašníci, nie zobratá predavačka z obchodu. Mali sme apartmán. Bol veľmi
Viac informácií
Odpoveď napísal AlenaKravcova, Manager zo zariadenia Hotel Pošta
Zodpovedané: 7. 12. 2018
Dobrý deň, Vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Teší nás, že ste mali pozitívnu skúsenosť, ktorú ste s nami zdieľali. Je pre nás motiváciou udržať si vysoký štandard služieb a komfortu aj naďalej. Bude nám cťou presvedčiť Vás o tom aj v budúcnosti. Ďakujeme Vám za postrehy, ktoré nám v tom pomôžu. Nastavili sme potrebné opatrenia, a to sprísnenou kontrolou hotelovej kozmetiky na izbách. Tešíme sa na ďalšie stretnutie. S pozdravom, Alena Kravcová Hotel Manager
Viac informácií
+7
Hotel hodnotim velmi kladne. Hned po prichode na recepciu a usadeni sa do kresla som vedel, ze tento hotel bude jeden z mojich oblubenych. Uzasne navrhnuty interier, velmi mila recepcna a personal baru. Kvalitna kava, vyborne namiesane drinky, dobry pomer alkoholu atd. Izba aj
Viac informácií
Odpoveď napísal AlenaKravcova, Manager zo zariadenia Hotel Pošta
Zodpovedané: 7. 12. 2018
Vážená pani Michal, Váš názor je pre nás veľmi dôležitý, preto si ceníme, že ste sa s nami oňho podelili. Teší nás, že ste nám dali vysoké hodnotenie, našou snahou je poskytovať maximálny komfort a služby našim klientom a veríme, že v budúcnosti Vaše očakávania opäť nesklameme. Alena Kravcová Hotel Manager
Viac informácií
+4
Hotel nás veľmi milo prekvapil. Ochotny personál od recepcie cez reštauráciu až po chyžne. Cítili sme sa výborne. Izba krásna čistá. Wellness mal síce len 2 sauny, Bazen, vírivku no nebol preplnený nakoľko bol hotel vybookovany. Ranajky boli pestré. Večera podávaná, dalo sa
Viac informácií
Odpoveď napísal AlenaKravcova, Manager zo zariadenia Hotel Pošta
Zodpovedané: 13. 9. 2018
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Váš názor a hodnotenie. Teší nás, že ste boli s našimi službami a hotelom spokojní. Je pre nás motiváciou udržať si vysoký štandard služieb a komfortu aj naďalej. Bude nám cťou presvedčiť Vás o tom aj v budúcnosti. S pozdravom, Alena Kravcová Hotel Manager
Viac informácií
Predchádzajúce
Kategórie albumov
Všetky fotografieCestovateľIzba a apartmánStravovanie Bazén a plážPriestory pre rodiny a na hranie
"Deluxe" room
Fotografiu poskytlo vedenie Hotel Pošta
Kúpeľňa v hotelovej izbe
Fotografiu poskytlo vedenie Hotel Pošta
Hotelová izba
PredchádzajúceĎalej
12
"4, 5, poschodie vyhlad na zjazdovky"
CENOVÝ ROZSAH
206 USD - 412 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
LOKALITA
SlovenskoŽilinský krajDemänovská Dolina
POČET IZIEB
34
Je toto profil vášho zariadenia na portáli TripAdvisor?
Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac. Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu