Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Uložiť
Preposlať
Demaenovska Dolina 71 Liptovsky Mikulas 1, Demänovská Dolina 031 01 Slovensko
Najnižšie ceny vášho pobytu
105 USD
92 USD
Zobraziť ponuku
UŠETRITE 13 USD
Bezplatné zrušenie do 16. 09. 20
Hotels.com
Expedia.com
105 USD
92 USD
Zobraziť ponuku
UŠETRITE 13 USD
Bezplatné zrušenie do 16. 09. 20
Booking.com105 USD
Agoda.com105 USD
Travelocity92 USD
Zobraziťvšetkých 11 ponúk
Ceny poskytujú naši partneri. Odrážajú cenu za izbu a noc vrátane všetkých daní a poplatkov, o ktorých naši partneri vedia. Ďalšie podrobné informácie získate od našich partnerov.
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.
Cestovateľ (298)
Izba a apartmán (66)
Stravovanie (41)
Aký vplyv majú platby, ktoré nám zaplatíte, na poradie zobrazených cien. Typy izieb sa môžu líšiť.

Informácie

Č. 7 spomedzi 17 hotelov v lokalite Demänovská Dolina
Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita

Hotel Grand je skvelou voľbou ubytovania počas návštevy Demänovskej Doliny. Ponúka vám ideálny mix pomeru ceny a kvality, pohodlie a praktické vybavenie. Toto ubytovanie je známe svojím očarujúcim prostredím, kde nechýbajú rôzne zariadenia a vybavenie pre cestovateľov ako ste vy.

Hotel Grand ponúka hosťom široký výber zariadení a vybavenia, vrátane tv s plochou obrazovkou a minibaru. Svet online je k dispozícii s bezplatným wi-fi.

Tento hotel taktiež ponúka 24-hodinovú recepciu, donášku jedla na izbu a obchody, čo vám určite spríjemní pobyt. Ubytovanie sa taktiež pýši bazénom a barom. Hostia, ktorí prídu vlastným vozidlom, budú môcť využiť bezplatné parkovanie.

Počas návštevy Demänovskej Doliny budete mať príležitosť ochutnať jedlá ako napr. rebierka v jednej z neďalekých reštaurácií, medzi ktoré patrí aj Slovenská Koliba Jasná.

O aktivity v tejto oblasti nie je núdza: prebádajte obľúbené parky ako napr. Vrbické pleso.

Počas pobytu v ubytovaní Hotel Grand je vaše pohodlie pre nás prvoradé a už sa tešíme, ako vás privítame v destinácii Demänovská Dolina.

Viac informácií
Úplné zobrazenie
Vybavenie zariadenia
Bezplatné parkovanie
Bezplatný vysokorýchlostný Internet (WiFi)
Bazén
Fitnescentrum s telocvičňou / posilňovňa
Bar/klub
Požičovňa bicyklov
Pešia turistika
Stráženie detí
Wi-Fi
Vírivka
Vnútorný bazén
Vyhrievaný bazén
Sauna
Kaviareň
Reštaurácia
Raňajkový bufet
Detské jedlá
Požičovňa lyží
Lyžiarska škola
Lyžovanie
Biliard
Aktivity pre deti (vhodné pre deti/rodiny)
Detský klub
Detský bazén
Domáci maznáčikovia vítaní
Biznis centrum s pripojením na internet
Konferenčné priestory
Banketová sála
Konferenčné miestnosti
Fax/kopírovanie
Kúpele
Kúpele hammam
Masáž
Priamo na zjazdovke
Uloženie batožiny
Obchod so suvenírmi
Noviny
Nefajčiarsky hotel
Obchody
Bankomat v priestoroch hotela
24-hodinová recepcia
Čistiareň
Práčovňa
Služba žehlenia
Zobraziť viac
Vybavenie izieb
Donáška jedál na izbu
Trezor
Minibar
TV s plochou obrazovkou
Typy izieb
Nefajčiarske izby
Apartmány
Izby pre rodiny
Dôležité informácie
TRIEDA HOTELA
ŠTÝL HOTELA
Stredná kategória
Skvelý výhľad
Používané jazyky
Slovenčina, Angličtina, Čeština, Nemčina a 1 ďalší
300recenzií5otázok a odpovedí7tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 98
  • 116
  • 48
  • 25
  • 13
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Viac
Vybrané filtre
  • Filter
  • slovenčina
Knezo napísal(a) recenziu mar 2020
Košice, Slovensko2 príspevky
Hotel čistý služby OK izby menšie strava výborná Wellness je dosť prepchatý a vadí že tu chodia ľudia aj z vonku. Na lyžovanie ideálne aj vďaka počasiu Vrelo odporúčam Chyba mi viac zábavy pre deti a aktivity aj pre dospelých
Viac informácií
Dátum pobytu: marec 2020Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Užitočné
Preposlať
Odpoveď napísal Eliška Kotrbová, Generálny riaditeľ zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 8. 3. 2020
Dobrý deň pán Marek, ďakujeme Vám veľmi pekne za návštevu, aj za hodnotenie. Sme radi, že ste si pobyt u nás užili a veľmi si vážime Vaše postrehy, ako pobyt našim hosťom ešte zlepšiť. Budeme sa tým zaoberať, a budeme na to myslieť pri plánovaní letnej sezóny. Veríme, že Vás budeme môcť privítať opäť nabudúce. S pozdravom, Eliška K., hotel manager
Viac informácií
monikalassakova napísal(a) recenziu dec 2019
Banská Bystrica, Slovensko77 príspevkov15 bodov za pomoc
+1
V hoteli sme boli ubytovaní počas týždňa. Izbu sme mali mezonetový apartmán. Táto izba je úžasná a je asi jediný dôvod prečo by sme sa sem vrátili. Izba bola čistá a uprataná. K personálu nemám nič, všetci boli veľmi milý aj na recepcii aj v reštaurácií. Maly problém nastal po príchode keď sme na izbe nemali detskú postieľku a rýchlovarnú kanvicu, kt. som žiadala dopredu pri rezervácii . Po zavolaní na recepciu ale pani všetko rýchlo priniesla . Na ranajky bol veľký vyber ale už sme zažili aj lepšie ranajky . . Večere sme si neobjednali lebo deti by si tam veľa nevybrali, na veceru je vytvorené špeciálne myslím že 3-chodove menu. Wellness pekný ale má maly bazén . Výhodou hotela je ale určite to že je hneď pri zjazdovke . Najväčie sklamanie prišlo keď sme navštívili detský kútik. Bol tam neporiadok a žiadne hračky . Celkový dojem z hotela je dobrý a myslím že sa sem niekedy ešte vrátime .
Viac informácií
Dátum pobytu: december 2019Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Užitočné
Preposlať
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 26. 12. 2019
Dobrý deň monikalassakova, ďakujeme veľmi pekne za Vašu návštevu, aj za hodnotenie. Veľmi si ceníme podnety pre zlepšenie. Niektoré detaily je určite možné zlepšiť a ospravedlňujeme sa, že ste nemali pripravené všetko podľa požiadaviek. Na večeru pripravujeme servírované menu alebo bufet, v závislosti od obsadenosti hotela. Avšak, pokiaľ nemá klient rezervovanú večeru, je možné zvoliť aj stravovanie á la carte. Veľký detský kútik máme v prevádzke vždy od vianočných sviatkov, a o zábavu sa starajú tím animátorov až do konca marca, a počas Veľkej noci. Veľmi nás potešilo, že sa vám páčil Mezonetový apartmán lux, ako aj prístup personálu. Budeme sa veľmi tešiť, ak Vás budeme môcť presvedčiť o kvalitách služieb nášho hotela pri Vašej ďalšej návšteve. S pozdravom, Eliška K., hotel manager
Viac informácií
Ivana Š napísal(a) recenziu okt 2019
Košice, Slovensko10 príspevkov
Úprimne, od hotela som čakala omnoho viac vzhľadom k cene, ktorú sme za tento pobyt zaplatili. Wellnes je malinké, vzhľadom ku kapacite hotela. Počas nášho pobytu fungovali len dve sauny, je tam maličký bazén a dve vonkajšie vírivky, do ktorých sa takmer nedá dostať, vzhľadom k tomu, že wellnes bolo preplnené. Večere boli naozaj výborne, raňajky postačujúce, ale 4 hviezdičkovému hotelu to rozhodne nezodpovedalo. Najviac ma však zarazilo, že sme museli parkovať na lesnej ceste, niekde v blate pretože ani to parkovisko nestačilo kapacite. Chodíme dvakrát ročne na wellnes pobyty, ale nikdy sa mi nestalo, žeby sme nemali v hoteli kde zaparkovať. Preto sa sem už určite nevrátime a vrelo odporúčam zájsť do Vysokých Tatier, kde nájdete kvalitnejšie hoteli a omnoho lepšie služby za nižšiu cenu.
Viac informácií
Dátum pobytu: október 2019
Čistota
Služby
Kvalita spánku
Užitočné
Preposlať
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 14. 10. 2019
Dobrý deň pani Ivana, ďakujeme Vám veľmi pekne za návštevu, aj za spätnú väzbu. Počas Vášho pobytu bolo v prevádzke poäť sáun zo šiestich - aj v exteriérová časť je vybavená dvoma fínskymi saunami, a jednou infrasaunou. Je nám to ľúto, no parná soľná sauna bola mimo prevádzky z dôvodu závažnej poruchy, ktorú sme nevedeli odstrániť bez zásahu autorizovaného servisu. Nie vždy je v našich silách odstrániť takéto poruchy. Sme si vedomí toho, že kapacita parkovísk (všeobecne v stredisku) nie je dostačujúca, najmä počas konferencií. Z tohto dôvodu je k dispozícii blízke strediskové parkovisko len 1 minútu chôdze od hlavnej recepcie, na ktoré by Vás ochotne odporučil personál recepcie a ochotne by Vám poradil. Sme radi, že stravovacie služby hodnotíte výborne, no radi by sme sa dozvedeli viac o tom, čo Vám chýbalo k hodnoteniu stravovania na štyri hviezdičky. S radosťou prijmeme Vaše doplnenie, aby sme vedeli, akou cestou sa ubrať a realizovať vylepšenia. V každom prípade nás veľmi mrzí, že sme nesplnili Vaše očakávanie. S pozdravom, Eliška K., hotel manager
Viac informácií
Nori napísal(a) recenziu aug 2019
Bratislava, Slovensko1 príspevok
Je to pekný hotel, majú kvalitný wellness, milý personál -čo sa v dnešnom svete naozaj cení, jedlo tak akurát, ale na 4.poschodi (možno aj nižšie) to čo sú za dvere do izieb? Vizuálne aj funkcne sú otrasne! Pekná izba, pekná dizajnová kúpeľňa, ale človek ma čo robiť, aby sa nezľakol už na chodbe a neutiekol. Naozaj nechápem ako toto prešlo v Grand (boli sme už aj v iných hoteloch), no toto som este nezažila. A samozrejme tým, že dvere sú podrezané - požiarne dvere ... - strašne počuť všetko z chodby, čo je dosť nepríjemne na dovolenke s malým dieťaťom. Dúfam, že na tomto este popracujete ( vymeníte ich ). Viem, že vedľa sa stavia Damian, ale ani tento hotel by nebolo treba zanedbať.
Viac informácií
Dátum pobytu: august 2019Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Užitočné
Preposlať
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 24. 8. 2019
Dobrý deň anghelynora, ďakujeme veľmi pekne za Vašu návštevu aj feedback. V našom hoteli, ako v prevádzke, ktorá žije už 25 rokov je neustále čo vymieňať, opravovať a zlepšovať. Samozrejme, vieme o nich, avšak všetko vymeniť naraz nie je možné a deje sa to postupne. Mrzí nás, že Vás to vyrušovalo. Sme však radi, že sa Vám izba páčila, chutilo Vám v našej reštaurácii a radosťou odovzdáme Vašu pochvalu kolegom. Veríme, že Vás budeme môcť v budúcnosti opäť privítať, možno už po výmene dvier na č.poschodí hotela. S pozdravom,
Viac informácií
PatoH napísal(a) recenziu aug 2019
1 príspevok
S celou rodinou sme v poslednych rokoch boli vzdy pravidelni navstevnici hotela. Tento rok to bolo ale naposledy. Gastronomia a bar hodnotim ako super. Upratovanie katastrofa, 2-krat za 7 dni???? To asi nebude na styri hviezdy... A to, ze nam neodratali zlavu na konzum za gopas body a manzelku uviedli do omylu uz ani nehovorim!!! Ide to dolu vodou, ocarenie z rokov minulych je prec...
Viac informácií
Dátum pobytu: august 2019Typ výletu: Cestoval/a s rodinou
Užitočné
Preposlať
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 5. 8. 2019
Dobrý deň pán PatoH3776, ďakujeme veľmi pekne za Vašu návštevu, aj spätnú väzbu. V prvom rade by sme sa veľmi radi ospravedlnili za znížený komfort zapríčinený nízkou kvalitou houskekeeping servisu. Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, a kolegyne na danom úseku robili v poslednom období čo mohli, avšak náhle znížený stav personálu sa bohužiaľ takto odrazil na kvalite. Robíme všetko preto, aby došlo k náprave a vypomáhame kolegom zaradením externých pracovníkov. Čo sa týka gopass bodov, naozaj nevieme posúdiť situáciu, nakoľko nemáme informáciu, či ste pri účtovaní na svoju izbu odsúhlasili zľavy za gopass body. Funguje to tak, že ak si dáte pripísať konzumáciu na izbu, zľava sa uplatňuje priamo na pokladni. Odpočítajú sa body a už zľavnená cena sa naúčtuje na izbu. Spätne priamo na recepcii pri platbe celkového účtu už softwarovo tieto zľavy nie je možné uplatniť. Samozrejme poučíme personál, ale veľmi by nám pomohlo, ak by ste doplnili informáciu, na ktorom stredisku hotela ste sa stretli s nesprávnym účtovaním. Ďakujeme pekne za pochvalu kuchyne a baru, s radosťou ju kolegom odovzdáme. Ak by sme vedeli akokoľvek napraviť Váš dojem a situáciu, keďže ste mali doteraz len dobré skúsenosti, budeme si veľmi vážiť, ak nás budete kontaktovať priamo. S pozdravom, Eliška K. hotel manager
Viac informácií
Predchádzajúce
CENOVÝ ROZSAH
89 USD - 174 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
LOKALITA
SlovenskoŽilinský krajDemänovská Dolina
POČET IZIEB
154
Je toto profil vášho zariadenia na portáli Tripadvisor?

Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.

Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu
Najčastejšie otázky o hoteli Hotel Grand
Ktoré obľúbené atrakcie sú blízko hotela Hotel Grand?
Medzi atrakcie v blízkosti patria: Jasna Nizke Tatry (0,08 km), Vrbické pleso (0,2 km) a Rozhľadňa Ostredok (0,6 km).
Aké je vybavenie hotela Hotel Grand?
Ponúkané obľúbené vybavenie zahŕňa: vnútorný bazén, bezplatné wi-fi a reštaurácia.
Aké jedlo a pitie sú k dispozícii v hoteli Hotel Grand?
Hostia môžu počas svojho pobytu využiť: reštaurácia a bar.
Je v hoteli Hotel Grand k dispozícii parkovanie?
Áno, pre hostí je k dispozícii: bezplatné parkovanie.
Ktoré reštaurácie sú blízko hotela Hotel Grand?
Medzi reštaurácie s vhodnou lokalitou patria: Slovenská Koliba Jasná, Ludova Restauracia at Ski & Wellness Residence Družba a Raštaurácia Jasná.
Sú v hoteli Hotel Grand príležitosti na cvičenie?
Áno, hostia majú počas pobytu prístup k vybaveniu: vnútorný bazén, fitnescentrum a sauna.
Ponúka hotel Hotel Grand upratovacie služby?
Áno, pre hostí sú k dispozícii služby: čistiareň a služba práčovne.
Sú v hoteli Hotel Grand povolené domáce zvieratá?
Áno, domáce zvieratá sú zvyčajne povolené, ale vždy je lepšie zavolať vopred a potvrdiť si to.
Ponúka hotel Hotel Grand nejaké obchodné služby?
Áno, výhodne ponúka služby: biznis centrum, konferenčné miestnosti a banketová sála.
Akými jazykmi rozpráva personál hotela Hotel Grand?
Personál ovláda viacero jazykov vrátane nasledujúcich: angličtina, nemčina, poľština, čeština a slovenčina.
Je z hotela Hotel Grand skvelý výhľad?
Áno, hostia často využívajú možnosť výhľad na hory, ktorá je tu k dispozícii.