Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Cestovateľ (241)
Izba a apartmán (68)
Stravovanie (25)
Informácie
Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita
Vybavenie zariadenia
Reštaurácia
Bazén
Bezplatné parkovanie
Fitnescentrum s telocvičňou/posilňovňa
Donáška jedla na izbu
Bar/hotelový bar
Bezplatný vysokorýchlostný Internet (WiFi)
Kúpele
Aktivity pre deti (vhodné pre deti/rodiny)
Banketová sála
Bezbariérový prístup
Biznis centrum s pripojením na internet
Čistiareň
Detský bazén
Domáci maznáčikovia vítaní
Jazykovo vybavený personál
Konferenčné miestnosti
Konferenčné priestory
Nefajčiarsky hotel
Práčovňa
Sauna
Stráženie detí
Ubytovanie pre lyžiarov
Vírivka
Vnútorný bazén
Zobraziť viac
Vybavenie izieb
Apartmány
Minibar
Nefajčiarske izby
Rodinné izby
Dôležité informácie
ŠTÝL HOTELA
Bezpečný
Výhľad na hory
TRIEDA HOTELA
275recenzií
264fotografií
3Otázky a odpovede
6tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 92
  • 105
  • 44
  • 23
  • 11
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Ďalšie jazyky
  • Filter
  • slovenčina
Grand som navštívil viac krát súkromne i pracovne, vždy sme sa stretli s maximálnou ústretovosťou, ochotou a príjemným personálom... Izby pekné, strava bohatá + čas kedy je reštaurácia zavretá, vhodne dopĺňa lobby bar, v ktorom vám pripravia aj rôzne dobroty pod zub. Wellness
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: pred 2 týždňami
Pekný deň pán Adam, ďakujeme vám za opätovnú návštevu aj hodnotenie. Nesmierne nás teší, že ste celkovo s našimi službami spokojný, chutí vám, že si vždy oddýchnete v exteriérovej vírivke s výhľadom na Chopok, ale aj že oceňujete prístup personálu. S radosťou im odovzdávame vašu pochvalu. Veľmi sa tešíme na vašu ďalšiu návštevu. S pozdravom,
Viac informácií
Hotel sme navštívili počas prvého decembrového týždňa, hotel vyzerá z vonku staršie, ale interiér príjemne prekvapil. Hned po príchode nám ako pozornosť hotela poskytli izbu deluxe, napriek tomu, že sme mali rezervovanú izbu štandard. To, čo by som chcela vyzdvihnúť je určite
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 9. 12. 2018
Dobrý deň Lilyofthevalley7744, ďakujeme Vám veľmi pekne za návštevu aj váš čas, ktorý ste venovali hodnoteniu pobytu. Veľmi nás teší, že ste ocenili free upgrade a izba aj interiér hotela sa vám páčili. S radosťou odovzdávame pochvalu personálu reštaurácie a kuchyne, veľmi ich to poteší. Dúfame, že aj napriek tomu, že ste očakávali lepšie vybavenie wellness centra ste si u nás príjemne oddýchli a veľmi si vážime vaše odporúčanie pobytu v našom hoteli ostatným čitateľom tohto portálu :). Veríme, že sa budeme môcť tešiť na vašu návštevu aj nabudúce. S pozdravom,
Viac informácií
Do hotela som isiel uz po tme a teda musim povedat ze znacenie je dost slabe az nevyhovujuce. Myslim ze hotel je velmi dobry a zasluzil by si lepsie smerove tabule. Za svetla samozrejme je jasne, kde sa hotel nachadza a je viditelny a neprehliadnutelny. Personal v hoteli bol
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 26. 11. 2018
Dobrý deň ,,peterderen", ďakujeme Vám veľmi pekne za návštevu aj hodnotenie. Veľmi si vážime váš cenný tip pre zlepšenie značenia v nočných hodinách. Nesmierne nás potešilo vaše hodnotenie služieb, priestorov ale aj vybavenia. Najviac náš však teší to, že ste boli spokojný s prístupom personálu, nakoľko práve zamestnanci dotvárajú celkový dojem hostí :) S radosťou im preto vašu pochvalu odovzdáme. Veríme, že vás budeme môcť v našom hoteli privítať aj nabudúce. S pozdravom,
Viac informácií
Mám rad tento hotel ale čím ďalej, tým viac upadajú jeho služby. Strava bola veľmi dobrá, personál ochotný. Mimoriadne potešila čašníčka Patrícia z Bardejova, čiperné, pracovitá a vždy s úsmevom a pekným slovom. To boli pozitívne veci a teraz negatívne. Hotel má už svoj vek a
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 15. 11. 2018
Dobrý deň ,,915milanm", ďakujeme vám veľmi pekne za opätovnú návštevu, aj za hodnotenie. Veľmi nás mrzí, že práve v čase vašej návštevy bol pokazený výťah. Iste sa stalo už aj vám, že sa vám niečo pokazilo, a ak ste to nevedeli vyriešiť svojpomocne, bolo potrebné zveriť opravu do rúk odborníka. No aj odborníci, najmä ak ide o komplikovaný servis nevedia často vyriešiť opravu promptne kvôli dodaniu náhradných dielov. Preto sme ani my nevedeli zabezpečiť spolu so servisnými technikmi rýchlejšiu opravu výťahu. Táto oprava je však vyriešená a rovnako je zabezpečené aj to, aby výťahy premávali vyššou rýchlosťou, preto veríme, že to značne zvýši komfort prepravy hostí medzi jednotlivými poschodiami hotela. Máte pravdu, že hotel je starší, je v prevádzke krásnych 24 rokov, čomu vďačíme aj vám ako nášmu hosťovi. Aj z toho dôvodu, že má hotel už svoje roky prebiehajú rôzne čiastočné rekonštrukcie. Postupne sa snažíme zlepšovať jednotlivé časti a tým našim hosťom zabezpečiť každú sezónu istú novinku. Čo sa týka stavby oproti nášmu zariadeniu, nevieme, a ani sme nevedeli výstavbu ovplyvniť. Tento projekt nespadá pod našu spoločnosť. Veríme však, že po dokončení bude prostredie príjemné a pomôže obsiahnuť novú cieľovú klientelu. V neposlednom rade si veľmi vážime vašu pochvalu stravovacích služieb aj slečny Patrície, ktorej s radosťou váš feedback odovzdávame! Veríme, že si naše zariadenie u vás nájde v budúcnosti svoje miesto a budeme vás môcť opätovne privítať. S pozdravom,
Viac informácií
Boli sme na hotely tento týždeň a bolo to otrasné - počas celého pobytu nefunkčný výťah, na cca. 300 hostí, jeden výťah - jedna z dvoch víriviek nefunkčná - sprchy pri bazéne nefunkčné - voda vo vírivke špinavá - voda v bazéne ako mlieko, špinavá - celá izba smrdela, puch od
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 12. 9. 2018
Dobrý deň ,,urobimsita", ďakujeme vám za návštevu aj hodnotenie. Veľmi nás mrzí, ak ste takto videli služby s ktorými ste sa stretli. Ospravedlňujeme sa vám za vašu skúsenosť, no vaše hodnotenie je pritvrdé vzhľadom na skutočnosti a okolnosti niektorých z nich, najmä ak ste sa mohli na nás obrátiť priamo na mieste. S pozdravom,
Viac informácií
Predchádzajúce
Kategórie albumov
Všetky fotografieCestovateľIzba a apartmánStravovanie Bazén a plážPriestory pre rodiny a na hranie
Terrible
More damaged lighting
Sharp corners at child height
PredchádzajúceĎalej
12345614
Chcem sa opýtať, že od ktorej hodiny sa podávajú raňajky?
Dobrý deň pán Tibor, Loksovci vám odpovedali správne. Bufetové hotelové raňajky podávame od 07:00 do 10:00. Cez deň je otvorená reštaurácia á la carte v čase 12:00-16:00, na večeru otvárame do 17:30 do 21:30. Príjemný deň prajeme.
0 hlasov
Zobraziť všetky odpovede
do you recomend on this hotel? and what kind of attraction in this area
How much does the hotel charge for alcoholic drinks, mainly beer and wine?
Dear GemmaNB, you can find all pricelist on our official website in section of Gastronomy. Sorry about not posting link, but it is not allowed on tripadvisor. Hope this information will helps you. Have a wonderful rest of the day. Eliška
0 hlasov
"Tichšie a krajší výhľad je na východ"
"3. poschodie je ok"
"určite nie 4. poschodie"
"všetky izby boli moderne prerobené, odporúčam všetky."
"Vybrat si izbu smerom do hor a nie na parkovisko, vopred si rezervovat izbu s balkonom"
PredchádzajúceĎalej
12
CENOVÝ ROZSAH
138 USD - 299 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
LOKALITA
SlovenskoŽilinský krajDemänovská Dolina
POČET IZIEB
154
Je toto profil vášho zariadenia na portáli TripAdvisor?
Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac. Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu