Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita TripAdvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Demaenovska Dolina 71 Liptovsky Mikulas 1, Demänovská Dolina 031 01 Slovensko
Žiadna dostupnosť od našich partnerov v rámci týchto dátumov,
dostupné sú však podobné hotely. Obráťte sa na poskytovateľa ubytovania a získajte informácie o dostupnosti.
Zobraziť všetko
Cestovateľ (258)
Izba a apartmán (69)
Stravovanie (25)

Informácie

Lokalita
Čistota
Služby
Cena/kvalita
Vybavenie zariadenia
Bezplatné parkovanie
Bezplatný vysokorýchlostný Internet (WiFi)
Bazén
Fitnescentrum s telocvičňou/posilňovňa
Bar/klub
Požičovňa bicyklov
Pešia turistika
Stráženie detí
Bezplatný internet
Wi-Fi
Internet
Vírivka
Sauna
Vnútorný bazén
Vyhrievaný bazén
Kaviareň
Reštaurácia
Raňajkový bufet
Detské jedlá
Požičovňa lyží
Lyžiarska škola
Lyžovanie
Biliard
Aktivity pre deti (vhodné pre deti/rodiny)
Detský klub
Detský bazén
Domáci maznáčikovia vítaní
Biznis centrum s pripojením na internet
Konferenčné priestory
Banketová sála
Konferenčné miestnosti
Fax/kopírovanie
Kúpele
Kúpele hammam
Masáž
Priamo na zjazdovke
Uloženie batožiny
Obchod so suvenírmi
Noviny
Nefajčiarsky hotel
Obchody
Bankomat v priestoroch hotela
24-hodinová recepcia
Čistiareň
Práčovňa
Služba žehlenia
Zobraziť viac
Vybavenie izieb
Nefajčiarske izby
Apartmány
Izby pre rodiny
Donáška jedál na izbu
Trezor
Minibar
TV s plochou obrazovkou
Dôležité informácie
TRIEDA HOTELA
ŠTÝL HOTELA
Stredná kategória
Výhľad na hory
Používané jazyky
Slovenčina, Angličtina, Čeština, Nemčina a 1 ďalší
294recenzií3otázky a odpovede7tipov na izbu
Hodnotenie od cestovateľov
  • 97
  • 114
  • 46
  • 25
  • 12
Obdobie roka
Typ cestovateľa
Jazyk
  • Ďalšie jazyky
Vybrané filtre
  • Filter
  • slovenčina
Úprimne, od hotela som čakala omnoho viac vzhľadom k cene, ktorú sme za tento pobyt zaplatili. Wellnes je malinké, vzhľadom ku kapacite hotela. Počas nášho pobytu fungovali len dve sauny, je tam maličký bazén a dve vonkajšie vírivky, do ktorých sa takmer nedá dostať, vzhľadom k tomu, že wellnes bolo preplnené. Večere boli naozaj výborne, raňajky postačujúce, ale 4 hviezdičkovému hotelu to rozhodne nezodpovedalo. Najviac ma však zarazilo, že sme museli parkovať na lesnej ceste, niekde v blate pretože ani to parkovisko nestačilo kapacite. Chodíme dvakrát ročne na wellnes pobyty, ale nikdy sa mi nestalo, žeby sme nemali v hoteli kde zaparkovať. Preto sa sem už určite nevrátime a vrelo odporúčam zájsť do Vysokých Tatier, kde nájdete kvalitnejšie hoteli a omnoho lepšie služby za nižšiu cenu.
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: pred 4 dňami
Dobrý deň pani Ivana, ďakujeme Vám veľmi pekne za návštevu, aj za spätnú väzbu. Počas Vášho pobytu bolo v prevádzke poäť sáun zo šiestich - aj v exteriérová časť je vybavená dvoma fínskymi saunami, a jednou infrasaunou. Je nám to ľúto, no parná soľná sauna bola mimo prevádzky z dôvodu závažnej poruchy, ktorú sme nevedeli odstrániť bez zásahu autorizovaného servisu. Nie vždy je v našich silách odstrániť takéto poruchy. Sme si vedomí toho, že kapacita parkovísk (všeobecne v stredisku) nie je dostačujúca, najmä počas konferencií. Z tohto dôvodu je k dispozícii blízke strediskové parkovisko len 1 minútu chôdze od hlavnej recepcie, na ktoré by Vás ochotne odporučil personál recepcie a ochotne by Vám poradil. Sme radi, že stravovacie služby hodnotíte výborne, no radi by sme sa dozvedeli viac o tom, čo Vám chýbalo k hodnoteniu stravovania na štyri hviezdičky. S radosťou prijmeme Vaše doplnenie, aby sme vedeli, akou cestou sa ubrať a realizovať vylepšenia. V každom prípade nás veľmi mrzí, že sme nesplnili Vaše očakávanie. S pozdravom, Eliška K., hotel manager
Viac informácií
Je to pekný hotel, majú kvalitný wellness, milý personál -čo sa v dnešnom svete naozaj cení, jedlo tak akurát, ale na 4.poschodi (možno aj nižšie) to čo sú za dvere do izieb? Vizuálne aj funkcne sú otrasne! Pekná izba, pekná dizajnová kúpeľňa, ale človek ma čo robiť, aby sa nezľakol už na chodbe a neutiekol. Naozaj nechápem ako toto prešlo v Grand (boli sme už aj v iných hoteloch), no toto som este nezažila. A samozrejme tým, že dvere sú podrezané - požiarne dvere ... - strašne počuť všetko z chodby, čo je dosť nepríjemne na dovolenke s malým dieťaťom. Dúfam, že na tomto este popracujete ( vymeníte ich ). Viem, že vedľa sa stavia Damian, ale ani tento hotel by nebolo treba zanedbať.
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 23. 8. 2019
Dobrý deň anghelynora, ďakujeme veľmi pekne za Vašu návštevu aj feedback. V našom hoteli, ako v prevádzke, ktorá žije už 25 rokov je neustále čo vymieňať, opravovať a zlepšovať. Samozrejme, vieme o nich, avšak všetko vymeniť naraz nie je možné a deje sa to postupne. Mrzí nás, že Vás to vyrušovalo. Sme však radi, že sa Vám izba páčila, chutilo Vám v našej reštaurácii a radosťou odovzdáme Vašu pochvalu kolegom. Veríme, že Vás budeme môcť v budúcnosti opäť privítať, možno už po výmene dvier na č.poschodí hotela. S pozdravom,
Viac informácií
S celou rodinou sme v poslednych rokoch boli vzdy pravidelni navstevnici hotela. Tento rok to bolo ale naposledy. Gastronomia a bar hodnotim ako super. Upratovanie katastrofa, 2-krat za 7 dni???? To asi nebude na styri hviezdy... A to, ze nam neodratali zlavu na konzum za gopas body a manzelku uviedli do omylu uz ani nehovorim!!! Ide to dolu vodou, ocarenie z rokov minulych je prec...
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 4. 8. 2019
Dobrý deň pán PatoH3776, ďakujeme veľmi pekne za Vašu návštevu, aj spätnú väzbu. V prvom rade by sme sa veľmi radi ospravedlnili za znížený komfort zapríčinený nízkou kvalitou houskekeeping servisu. Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, a kolegyne na danom úseku robili v poslednom období čo mohli, avšak náhle znížený stav personálu sa bohužiaľ takto odrazil na kvalite. Robíme všetko preto, aby došlo k náprave a vypomáhame kolegom zaradením externých pracovníkov. Čo sa týka gopass bodov, naozaj nevieme posúdiť situáciu, nakoľko nemáme informáciu, či ste pri účtovaní na svoju izbu odsúhlasili zľavy za gopass body. Funguje to tak, že ak si dáte pripísať konzumáciu na izbu, zľava sa uplatňuje priamo na pokladni. Odpočítajú sa body a už zľavnená cena sa naúčtuje na izbu. Spätne priamo na recepcii pri platbe celkového účtu už softwarovo tieto zľavy nie je možné uplatniť. Samozrejme poučíme personál, ale veľmi by nám pomohlo, ak by ste doplnili informáciu, na ktorom stredisku hotela ste sa stretli s nesprávnym účtovaním. Ďakujeme pekne za pochvalu kuchyne a baru, s radosťou ju kolegom odovzdáme. Ak by sme vedeli akokoľvek napraviť Váš dojem a situáciu, keďže ste mali doteraz len dobré skúsenosti, budeme si veľmi vážiť, ak nás budete kontaktovať priamo. S pozdravom, Eliška K. hotel manager
Viac informácií
Už druhýkrát sme navštívili tento hotel a opäť sme boli veľmi spokojný. Super poloha priamo pri lanovke krásny výhľad na Chopok. Izby sú veľmi pekné čisté, jedlo super výber. Pekný vellnes, oceňujem lyžiareň. Určite sa sem ešte vrátime.
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 8. 5. 2019
Dobrý deň pani Miška, ďakujeme veľmi pekne za opätovnú návštevu. Nesmierne nás teší, že ste boli spokojná s pobytom u nás, najmä vďaka vynikajúcej polohe, komfortnej lyžiarni s prístupom na svah, čistote a kvalite stravovacích služieb. Budeme sa tešiť na vašu ďalšiu návštevu :) S pozdravom, Eliška K. hotel manager
Viac informácií
V hoteli sme boli ubytovaní na jednu noc s raňajkami. Izba bola veľmi pekná, čistá a priestranná. Ale bolo by fajn keby je kde prehodiť lyžiarske oblečenie aby sa mohlo osušiť - priestor tam je..., ale inak bolo všetko perfektné. Raňajky boli veľmi chutné a výber bol dostačujúci. Polohe nie je čo vytknúť, pretože cez lyžiareň sa dá dostať k zjazdovke.
Viac informácií
Odpoveď napísal Eliška K, Manažér zo zariadenia Hotel Grand
Zodpovedané: 15. 4. 2019
Dobrý deň MIvkaM, ďakujeme vám veľmi pekne za návštevu aj hodnotenie.Vážime si vašu spätnú väzbu aj preto, že ste nám poskytli cennú radu, ako vylepšiť drobné ale potešujúce detaily z užívateľského hľadiska. Nesmierne nás na druhej strane teší aj to, že ste boli spokojná s ubytovaním, čistotou, vybavením lyžiarne ale aj kvalitou raňajok. Naša skvelá poloha je veľkou devízou, čo si uvedomujeme a o to viac náš teší, že sme splnili vaše očakávanie. Veríme, že sa budeme môcť tešiť na vašu návštevu aj niekedy nabudúce. S pozdravom
Viac informácií
Predchádzajúce
CENOVÝ ROZSAH
82 USD - 270 USD (na základe priemerných cien za štandardnú izbu)
LOKALITA
SlovenskoŽilinský krajDemänovská Dolina
POČET IZIEB
154
Je toto profil vášho zariadenia na portáli TripAdvisor?

Vlastníte alebo spravujete toto zariadenie? Prihláste sa k vlastníctvu profilu, aby ste mohli odpovedať na recenzie, aktualizovať profil a oveľa viac.

Prihlásiť sa k vlastníctvu profilu